آفریقای جنوبی در نیمکره جنوبی واقع‌شده و فصل پاییز آن هم‌زمان با بهار در نیمکره شمالی است. شاید بهار بهترین فصل سفر به آفریقا نباشد؛ اما به معنای قیمت‌های پایین‌تر، خلوت‌تر بودن و امکان تماشای عالی حیات‌وحش است. برای آشنایی با بهترین مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار در ادامه با ما همراه باشید تا مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار را بشناسید و بدانید برای لذت بیشتر از این جاهای دیدنی بهتر است چه نکاتی را رعایت کنید. برای مشاهده قیمت تور کیپ تاون و تور سان سیتی، از اینجا اقدام نمایید.

تور دوچرخه سواری کیپ تاون

یکی از مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، بزرگ‌ترین مسابقه دوچرخه‌سواری انفرادی جهان است که گزینه‌ای ایده‌آل برای ورزش دوستان است.

تور دوچرخه سواری کیپ تاون یک مسابقه دوچرخه سواری سالانه است که در دومین یکشنبه از ماه مارس در کیپ تاون برگزار می‌شود و از هیجان‌انگیزترین و مفرح‌ترین مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار است.

این تور که از سال ۱۹۷۸ برگزار می‌شود، با هدف اعتراض به وضع مسیرهای دوچرخه سواری در آفریقای جنوبی شکل گرفت و آن‌قدر معروف شد که امروزه ده‌ها هزار دوچرخه‌سوار تحت هر شرایط آب و هوایی هر سال در آن شرکت می‌کنند.

تور دوچرخه سواری کیپ تاون با ظرفیت ۳۵۰۰۰ شرکت‌کننده در سال از مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار است؛ که دوچرخه‌سواران در آن، یک مسیر رفت و برگشتی به طول ۱۰۹ کیلومتر را بین کیپ تاون و کیپ پنینسولا رکاب می‌زنند.

تعطیلات عید پاک

تعطیلات عید پاک در آوریل همیشه زمان خوبی برای مسافرت در سرتاسر دنیا است. برخی از بهترین مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار نیز مناسب برای سفر در طول این تعطیلات دوهفته‌ای آفریقای جنوبی هستند؛ که عبارت‌اند از:

کیپ سنت فرانسیس

کیپ سنت فرانسیس و شهر خواهرش «ونیز کوچک» در خلیج سنت فرانسیس، یکی از الهام‌بخش‌ترین مکان‌ها و مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار برای لذت بردن از تعطیلات در خط ساحلی کیپ شرقی است.

این شهر ساحلی ازآنجایی‌که سواحل زیبا و تمیزی دارد و برای موج‌سواری مناسب است، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار است. آب دریا در کیپ سنت فرانسیس در بیشتر فصول سال گرم است و برای شنا مناسب است.

فانوس دریایی تاریخی، مناطق حفاظت‌شده طبیعی در دو سمت آن با مسیرهای پیاده‌روی ساحلی، تماشای پرندگان و سفر با قایق در رودخانه کروم از جاذبه‌های این شهر هستند.

طولانی‌ترین ساعات تابش خورشید در این بخش از ساحل آن را به یکی از مناسب‌ترین مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید …

معرفی بهترین مراکز خرید در آفریقای جنوبی + عکس

پورت آلفرد

یکی دیگر از ساحل‌های آفتابی و مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار، پورت آلفرد است. پورت آلفرد ممکن است به‌عنوان یک شهر ساحلی شناخته شود، اما رودخانه کووی که از مرکز آن می‌گذرد، مهم‌ترین جاذبه شهر است.

از پورت آلفرد با خانه قایق‌ها و کانال‌هایش به‌عنوان مکانی برای «زندگی آرام در کنار آب» یاد می‌شود. جزایر آن با پل‌های قوسی به هم متصل شده‌اند و کشتی‌های بادبانی از زیر پل‌ها عبور می‌کنند و از آرامش‌بخش‌ترین مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار است.

برای بازدیدکنندگانی که به دنبال آفتاب و سواحل در تمام طول سال هستند، این مکان با بیشترین ساعات آفتابی در روز از مطلوب‌ترین مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار در استان کیپ شرقی است.

نیزنا

نیزنا از مقاصد سفر محبوب همیشگی گردشگران در تمام فصول سال است. هر چند ممکن است در فصل بهار و تعطیلات ایستر بارانی باشد اما باز هم از معروف‌ترین مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار به شمار می‌رود.

نیزنا به‌عنوان قلب و مرکز گاردن روت از دوست‌داشتنی‌ترین مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار است، این شهر در لبه یک تالاب زیبا قرار دارد و جنگل‌های باستانی انبوه در اطراف آن، مکانی محبوب برای پیاده‌روی و کوهنوردی محسوب می‌شود.

 عید پاک از شلوغ‌ترین زمان‌های سال در نیزنا است که بازدیدکنندگان زیادی از آن دیدن می‌کنند و رویدادها و تورهای متنوعی در شهر به این مناسبت برگزار می‌شود. ازاین‌رو یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار و تعطیلات ایستر محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید …

معرفی بهترین هتل های آفریقای جنوبی به همراه عکس

دراکنزبرگ

دراکنزبرگ از باشکوه‌ترین رشته‌کوه‌های جهان است که به ادعای عکاسان از عجایب عکاسی کشف نشده جهان است. این منطقه کوهستانی با مناظر دیدنی‌اش از مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار است و به دلیل آنکه برخی از بهترین مسیرهای پیاده‌روی آفریقای جنوبی در آن واقع‌شده‌اند، شهرت جهانی دارد.

نمادین‌ترین نقطه در کل منطقه دراکنزبرگ، آمفی‌تئاتر صخره‌ای وسیعی است که در پارک ملی رویال ناتال قرار دارد و برای عده‌ای بهترین راه برای درک زیبایی خیره‌کننده آن بالا رفتن از آن است که حدود ۵ ساعت طول می‌کشد.

مسیرهای پیاده‌روی با درجه سختی‌های مختلف برای پیمایش‌های چندساعته تا چندروزه همراه با بسیاری از فعالیت‌های دیگر، از تماشای پرندگان و ماهیگیری گرفته تا موزه‌های روستایی و هنر صخره‌ای مردمان سن همه از جاذبه‌های دراکنزبرگ هستند و عید پاک یکی از بهترین زمان‌های سال برای بازدید از آن است.

تله کابین سواری بر روی کوه تیبل

کوه تیبل از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در کیپ تاون است که تقریباً ۸۰۰۰۰۰ نفر هر سال از آن بازدید می‌کنند. این کوه با قدمت ۶۰۰ میلیون سال از قدیمی‌ترین کوه‌های جهان است و از مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار و سایر فصول است.

کوه تیبل، یکی از عجایب هفتگانه جدید جهان از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار است. این کوه از نمادین‌ترین مکان‌های آفریقای جنوبی و یک میراث جهانی است که به خاطر شباهت قله مسطحش به میز، کوه تیبل نامیده می‌شود.

هیچ بازدیدی از کیپ تاون بدون تماشای مناظر قله کوه تیبل تکمیل نمی‌شود. تله کابین سواری بر روی کوه تیبل با چشم‌انداز به مناظر خیره‌کننده و دیدنی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار محسوب می‌شود.

این تله کابین ۶۵ نفر ظرفیت دارد و در کمتر از ۵ دقیقه شما را به قله می‌رساند. کف کابین‌های آن چرخان است تا همه بازدیدکنندگان بتوانند از دید هوایی ۳۶۰ درجه از شهر برخوردار شوند. از بالای قله می‌توانید به تماشای مناظر خلیج، جزیره تاریخی روبن و کیپ تاون، بپردازید و لذت ببرید.

اگر قصد دارید این تله کابین سواری را امتحان کنید حتماً حداقل یک روز قبل از سوارشدن، به‌طور آنلاین بلیط خود را خریداری کنید تا در صف‌های طولانی معطل نشوید. تله کابین در شرایطی که وزش باد شدید باشد، بسته می‌شود؛ اما بلیط‌ها هفت روز اعتبار دارند.

برای مشاهده قیمت و خرید تور آفریقای جنوبی از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور آفریقای جنوبی

بازدید از اسکله زیبای ویکتوریا و آلفرد

اسکله ویکتوریا و آلفرد (V&A) از پربازدیدترین مراکز فرهنگی و تاریخی آفریقا و مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار است. این مقصد گردشگری ۱۲۳ هکتاری با کاربری‌های متنوع در دامنه کوه تیبل واقع‌شده و بازدیدکنندگان زیادی را در طول سال به خود جذب می‌کند.

این اسکله با چشم‌اندازهای وسیع از اقیانوس، شهر کیپ تاون و قله‌های کوه از جاذبه‌های موردعلاقه آفریقای جنوبی برای بازدیدکنندگان بین‌المللی و مردم محلی است و از جمله پرجنب‌وجوش‌ترین و سرزنده‌ترین مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار است.

اسکله ویکتوریا و آلفرد با مراکز تجاری، مجتمع‌های مسکونی، هتل‌ها و رستوران‌های درجه‌یک، موزه‌های متنوع، فروشگاه‌های خرده‌فروشی، مغازه‌های صنایع‌دستی و موسیقی زنده از بهترین مکان‌های کیپ تاون برای شهرگردی و از سرگرم‌کننده‌ترین مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار و سایر وقت‌های سال است. از جاذبه‌های تفریحی این اسکله چرخ‌وفلک بزرگ، آکواریوم و زمین‌بازی برج ساعت است و فعالیت‌های تفریحی مفرحی را برای همه افراد خانواده فراهم می‌کند. همچنین قایق‌هایی است از کیپ تاون به سمت جزیره تاریخی روبن حرکت می‌کنند، در نزدیکی این اسکله قرار دارند.

اسکله ویکتوریا و آلفرد از مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار است که برای گشت‌وگذار شهری، غذا خوردن در ساحل، لذت بردن از غروب و گذراندن اوقاتی خوش و دل‌انگیز محلی فوق‌العاده است.

سافاری‌های جنگل

آفریقای جنوبی با بیش از ۶۰۰ پارک و منطقه حفاظت‌شده به‌عنوان یکی از برترین مقاصد سافاری جهان شناخته می‌شود. بهترین زمان برای سافاری در این مناطق متفاوت است. در ادامه بهترین مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار برای سافاری های جنگل را به شما معرفی می‌کنیم:

پارک ملی کروگر

پارک ملی کروگر بدون شک از معروف‌ترین پارک‌های آفریقا و از بهترین مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار در ماه‌های مارس و آوریل است. این پارک به وسعت یک کشور کوچک است و تنوع عظیم گونه‌های حیات‌وحش در آن شگفت‌انگیز است.

کروگر با طیف گسترده‌ای از حیوانات مهم آفریقا از مهم‌ترین مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار برای سافاری است. در این پارک همه حیوانات اصلی سافاری از جمله پنج بزرگ، به‌ویژه شیرها را به‌علاوه بسیاری دیگر از حیوانات می‌توانید از نزدیک تماشا کنید.

انواع گونه‌های پرندگان پارک خارق‌العاده است، امکانات و جاده‌های خوبی دارد که می‌توانید خودتان خودرو اجاره کرده و به‌تنهایی سافاری خود را برنامه‌ریزی کنید. همچنین با اقامتگاه‌های متنوع و کمپ‌هایی که برای همه بودجه‌ها از بی‌رقیب‌ترین مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید …

معرفی جاهای دیدنی آفریقای جنوبی + عکس

کگالاگادی

پارک فرامرزی کگالاگادی ادغام پارک ملی کالاهاری جمسبوک در آفریقای جنوبی و پارک ملی جمسبوک در بوتسوانا است. بیشتر گردشگری در سمت آفریقای جنوبی اتفاق می‌افتد که دارای امکانات عالی است. این پارک از بهترین مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار در ماه آوریل است.

کگالاگادی مقصد پنج بزرگ نیست، زیرا فیل، کرگدن یا بوفالو ندارد. تعداد حیوانات نسبت به مقاصد سافاری کلاسیک کمتر است، اما زمین باز آن باعث مشاهده بسیار خوب می‌شود و حیوانات شکارچی بزرگ مانند پلنگ، یوزپلنگ، کفتار خالدار و قهوه‌ای و گونه‌های کوچک‌تر مانند روباه گوش خفاشی و روباه کیپ بزرگ‌ترین جاذبه پارک هستند.

برای بسیاری از مردم، مناظر کاملاً بی‌نظیر و منحصربه‌فرد این پارک به‌اندازه حیات‌وحش آن جذابیت دارد. دوره انتقال از فصل مرطوب (آوریل) به فصل خشک (می) آن را به یکی از برترین مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار تبدیل می‌کند و از خارق‌العاده‌ترین زمان‌ها برای تماشای حیات‌وحش در این پارک است.

پارک ایمفولوزی

پارک ایمفولوزی از بهترین مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار به‌خصوص از ماه می به بعد است. این پارک گل سرسبد استان کوازولو-ناتال و از قدیمی‌ترین پارک‌های آفریقا است.

این پارک در ابتدا در دهه ۱۸۹۰ به‌عنوان پناهگاهی برای نجات گونه جانوری کرگدن سفید جنوبی که در خطر انقراض بود ایجاد شد و در حال حاضر کرگدن از حیواناتی است که در پارک به‌وفور مشاهده می‌شود.

ایمفولوزی با مناظر زیبا، سه رودخانه، دره‌ها، جنگل‌ها و دشت‌های پوشیده از چمن از دیدنی‌ترین مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار است. پوشش گیاهی پارک بسیار ضخیم است و این موضوع تماشای حیات‌وحش را کمی چالش‌برانگیز می‌کند.

این پارک زیستگاه پنج بزرگ، دو نوع کرگدن و بسیاری گونه‌های حیوانی دیگر است. در اوایل و اواخر روز سگ‌های وحشی هم در آن دیده می‌شوند و برای تماشای حیات‌وحش و سافاری به‌صورت شخصی یا با تور از بهترین مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار است.

بیشتر بخوانید …

معرفی بهترین رستوران های آفریقای جنوبی

فیندا

منطقه حفاظت‌شده فیندا با سابی سندز در نزدیکی پارک ملی کروگر برابری می‌کند و برای سافاری یکی دیگر از بهترین مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار است.

حیوانات سافاری، از جمله پنج بزرگ را معمولاً در یک اقامت دو شبه در این منطقه می‌توانید از نزدیک ببینید. به‌غیراز آن فیندا به خاطر یوزپلنگانش و دو گونه کرگدنی که دارد، مشهور است.

ماه می به دلیل بارندگی کم و رشد کم گیاهان، حیوانات راحت‌تر قابل‌تشخیص هستند و بهترین زمان برای تماشای حیات‌وحش است. ماه آوریل هم که از ماه‌های بارانی است زمانی است که پرندگان مهاجر و حیوانات تازه متولدشده را می‌توانید، می‌بینید. به این دلیل، فیندا از بهترین مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار برای سافاری است.

سخن آخر

مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار بسیار متنوع هستند و برای هر سلیقه‌ای فعالیت و جاذبه متناسب با علایق او وجود دارد. در این مطلب کوشیدیم بهترین مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار را به شما معرفی کنیم؛ اگر قصد یک سفر جذاب و پر از دیدنی های شگرف را دارید، می توانید برای اطلاع از هزینه و قیمت تور آفریقای جنوبی با کارشناسان واحد تور ستاره ونک در تماس باشید .

سوالات متداول

مهم‌ترین مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار چه هستند؟

تور دوچرخه سواری کیپ تاون، اسکله ویکتوریا و آلفرد، تله کابین کوه تیبل و سافاری‌ها از بهترین مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار هستند.

بهترین فصل سفر به آفریقای جنوبی چه زمانی است؟

بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی (های سیزن) مابین ماه‌های نوامبر تا مارس است؛ اما ماه‌های می، آوریل، اکتبر و سپتامبر که شولدر سیزن هستند نیز برای سفر به این کشور مناسب است.

برای مشاهده قیمت و خرید تور آفریقای جنوبی از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور آفریقای جنوبی
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید