معرفی بهترین مراکز خرید در آفریقای جنوبی + عکس

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در سه‌شنبه 2 مه 2023
Loading...

آفریقای جنوبی از آن کشورهایی است که علاوه بر طبیعت و سافاری، مراکز خریدش هم بی‌نظیر است. قصد سفر به آفریقای جنوبی را دارید و می‌خواهید با مراکز خرید آفریقای جنوبی آشنا شوید؟ در ادامه اطلاعات مهم درباره مراکز خرید آفریقای جنوبی را گردآوری کرده‌ایم تا بهترین مراکز خرید آفریقای جنوبی را بشناسید و بدانید برای تجربه خریدی استثنایی چه نکاتی را باید رعایت کنید، با ما همراه باشید.

مرکز خرید آفریقا مال | Mall of Africa

Mall of Africa یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید آفریقای جنوبی در ژوهانسبورگ است. این مرکز خرید با مساحت بیش از ۱۳۰۰۰۰ مترمربع و ۳۰۰ فروشگاه، آن‌قدر بزرگ است که تقریباً هر فروشگاهی را که بخواهید، می‌توانید در آن پیدا کنید.

آفریقا مال که از جدیدترین مراکز خرید آفریقای جنوبی است، از سال ۲۰۱۶ فعالیت خود را آغاز کرده و تجربه خریدی منحصربه‌فرد و لوکس را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. طرح معماری جذاب آن الهام گرفته از عناصر طبیعی و زمین‌شناسی آفریقای جنوبی است و از مشهورترین مراکز خرید آفریقای جنوبی به شمار می‌رود. 

این مرکز خرید با فروشگاه‌های برندهای محلی و بین‌المللی، بیش از ۲۵ رستوران‌ با غذاهای خوشمزه، سینما و سرگرمی‌های فراوان دیگر از مراکز خرید آفریقای جنوبی است که برای پیر و جوان مناسب است. از آرمانی، آندر آرمور، اچ‌اندام و ورساچی تا زارا و استارباکس همه در این مرکز خرید یافت می‌شوند.

ژوهانسبورگ در ۲۵ کیلومتری و پتوریا در ۳۱ کیلومتری، مرکز خرید واقع‌شده‌اند. از این دو شهر با اتوبوس، قطار و تاکسی می‌توانید به آفریقا مال بروید. همچنین یک سرویس اتوبوس ویژه آخر هفته‌ها از ایستگاه میدرند شما را مستقیماً به مرکز خرید می‌برد.

  • آدرس: ماگوا کرس، واترفال سیتی، میدرند، ژوهانسبورگ
  • ساعت کاری: از ۹ صبح تا ۸ شب

آفریقا مال دوطبقه دارد. فروشگاه زارا در طبقه‌ دوم و برند اچ‌اندام هم در طبقه‌ی اول و هم در طبقه‌ی دوم قرار دارند. بعد از خرید، سری به فودکورت بزنید و از استراحت و غذا خوردن در فضای باز لذت ببرید. دسترسی به پارکینگ سریع و راحت است و لازم نیست نگران جای پارک باشید. اگر ماشین ندارید،‌ می‌توانید در محل پیک آپ محوطه، اوبر بگیرید.

مرکز خرید کانال واک | Canal Walk Shopping Centre

یکی دیگر از بزرگ‌ترین مراکز خرید آفریقای جنوبی مرکز خرید کانال واک در کیپ‌تاون است. این مرکز خرید در مرکز شهر واقع‌شده و با بیش از ۴۰۰ فروشگاه از بهترین برندهای داخلی و بین‌المللی، ۲۳ سال است که تجربه بهترین خریدها را برای بازدیدکنندگان رقم می‌زند.

این مرکز خرید در نزدیکی اقیانوس اطلس در ساحل ویکتوریا و آلفرد واقع‌شده است. هر ماه حدود ۱٫۵ میلیون نفر از آن بازدید می‌کنند و از شلوغ‌ترین مراکز خرید آفریقای جنوبی به شمار می‌آید.

کانال واک به‌جز محصولات مد، سرگرمی و غیره با کافه‌ها و کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها و یک فودکورت بزرگ با یک شهربازی سرپوشیده، از سرگرم‌کننده‌ترین مراکز خرید آفریقای جنوبی محسوب می‌شود. ضمن اینکه با ۱۷ سالن سینما بهشتی برای فیلم دوستان است.

برخی از معروف‌ترین برندهای سراسر جهان، مانند اچ‌اندام، مک‌دونالد، استارباکس و کینگ‌برگر در این مرکز تجاری قرار دارند که از فروشگاه‌های محبوب مراکز خرید آفریقای جنوبی هستند و علاقه‌مندان زیادی دارند.

مرکز خرید کانال واک با طیف گسترده‌ای از فروشگاه‌ها که همه‌چیز از لباس و لوازم‌آرایشی گرفته تا کتاب و لوازم الکترونیکی را می‌فروشند، از مراکز خرید آفریقای جنوبی است که برای هر سلیقه‌ای کالایی مناسب دارد.

  • آدرس: بلوار سنتری، سنتری سیتی، کیپ‌تاون، آفریقای جنوبی
  • ساعت کاری: از ۹ صبح تا ۹ شب

می‌توانید به ۲ طبقه تجاری این مرکز خرید سر بزنید و ماشین خود را در پارکینگ وسیع مجموعه به راحتی پارک کنید. اگر طرفدار برندهای کانورس و سواچ هستید به طبقه دوم بروید. مجموعه سالن‌های سینمایی هم در طبقه دوم قرار دارند. پیشنهاد می‌کنیم از آنجایی‌ که این مرکز خرید بسیار بزرگ است، در هنگام بازدید بر روی گوشی خود نقشه آن را داشته باشید.

اگر شما هم در سفر دوست دارید به مراکز خرید و مال‌های جاهای مختلف سربزنید و دیدن کنید می توانید در تور کیپ تاون زمانی را برای این کار اختصاص دهید. 

بیشتر بخوانید …

معرفی بهترین هتل های آفریقای جنوبی به همراه عکس

مرکز خرید سندتون سیتی | Sandton City

سندتون سیتی از شلوغ‌ترین مراکز خرید آفریقای جنوبی در ژوهانسبورگ است که از زمان آغاز به کار خود در سال ۱۹۷۳ تاکنون رشد قابل‌توجهی داشته و بسیار مدرن شده است. این مرکز خرید با مساحت تقریبی ۱۵۰۰۰۰ مترمربع، بیش از ۳۰۰ فروشگاه را در خود جای‌داده است.

در سندتون سیتی فروشگاه‌های لوکسی مانند گوچی، پرادا، دولچه گابانا و سایر بوتیک‌های منحصربه‌فرد قرار دارند و از بزرگ‌ترین و شاخص‌ترین مراکز خرید آفریقای جنوبی به شمار می‌رود.

این مرکز خرید از بزرگ‌ترین مراکز خرید آفریقای جنوبی است که ترکیبی شگفت‌انگیز از تجربه‌ خرید در سطح جهانی و سرگرمی را زیر یک سقف گرد هم آورده و بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می‌کند.

مرکز خرید سندتون از بهترین مراکز خرید آفریقای جنوبی برای خرید برندهای معروف بین‌المللی، از لباس‌های ورزشی مانند آدیداس گرفته تا برندهای لوکسی مانند لویی ویتون است.

میدان نلسون ماندلا از جاهای دیدنی مهم این مرکز خرید است که در آن یک مجسمه‌ی ۶ متری برنزی از ماندلا وجود دارد. دسترسی به سندتون سیتی با تاکسی و قطار از ژوهانسبورگ به‌آسانی امکان‌پذیر است و حدود ۱۵ دقیقه طول می‌کشد.

  • آدرس: خیابان ریوونیا، سندهرست، سندتون، آفریقای جنوبی
  • ساعت کاری: از ۸ صبح تا ۱۰ شب

دوستداران غذا می‌توانند از طیف وسیع غذاخوری‌ها و کافه/بار‌های موجود در مرکز خرید لذت ببرند. بانک‌ها و دستگاه‌های خودپرداز برای تسهیل امور مالی در مرکز خرید در نظر گرفته‌شده است. اگر با ماشین هستید نگران نباشید، چون این مرکز خرید پارکینگ وسیعی با دسترسی آسان دارد.

مرکز خرید تایگر ولی | Tyger Valley Centre

تایگر ولی از مراکز خرید آفریقای جنوبی در کیپ‌تاون است که در سال ۱۹۸۵ افتتاح شد و از آن زمان تاکنون چند بار بازسازی‌شده تا به‌روز و مدرن باشد. این مرکز خرید با مساحت تقریبی ۹۰۰۰۰ مترمربع، ۲۴۳ فروشگاه را در خود جای‌داده است.

مرکز خرید تایگر ولی از مراکز خرید آفریقای جنوبی است که علاوه بر خرید، برای ریلکس کردن یا گشت‌وگذار هم مناسب است . در این مرکز خرید انواع محصولات را پیدا خواهید کرد؛ از فروشگاه‌های لباس برندهای معروفی مانند لیوایز و پیک‌اندپی تا بهترین کیف و کفش‌فروشی‌ها.

تایگر ولی از بهترین مراکز خرید آفریقای جنوبی برای خرید محصولات الکترونیکی و مکانی ایده‌آل برای تهیه لوازم‌خانگی است. این مرکز خرید همچنین، در بین مراکز خرید آفریقای جنوبی جای خوبی برای خریدن هدیه و سوغاتی است.

از جاذبه‌های جالب اطراف منطقه حفاظت‌شده طبیعی تایگربرگ در ۶ کیلومتری مرکز خرید و دوربانویل رز گاردن در فاصله ۳ کیلومتری آن است. دسترسی به تایگر ولی با اتوبوس و قطار کمی مشکل است و حدود دو ساعت طول می‌کشد اما از کیپ‌تاون به‌آسانی با تاکسی ظرف ۱۵ دقیقه به آن خواهید رسید.

  • آدرس: بلویل، کیپ‌تاون، آفریقای جنوبی
  • ساعت کاری: از ۹ صبح تا ۷ شب

می‌توانید به ۴ طبقه تجاری این مرکز خرید سر بزنید. پس از خرید به سوشی‌بار، مک‌دونالد یا برگرکینگ بروید یا در یک کافه استراحت کنید. این مرکز خرید ۶۰۰۰ پارکینگ دارد و در صورت رفتن به آن با خودرو شخصی، مشکلی برای جای پارک ندارید.

مرکز خرید رز بانک | Rosebank shopping mall

مرکز خرید رزبانک از معروف‌ترین مراکز خرید آفریقای جنوبی در ژوهانسبورگ است.  این مجموعه‌ی تجاری و تفریحی از زمان گشایش در سال ۲۰۱۴ به یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید آفریقای جنوبی تبدیل‌شده است.

مرکز خرید رزبانک علاوه بر داشتن ۴۰۰ فروشگاه عالی از مراکز خرید آفریقای جنوبی است که امکانات تفریحی سرگرم‌کننده‌ای نیز دارد که آن را برای تمامی بازدیدکنندگان جذاب می‌کند. وولورث، اچ‌اندام، پیک‌اندپی و چکرز از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین فروشگاه‌های آن هستند.

مرکز خرید رزبانک از بهترین مراکز خرید آفریقای جنوبی برای خرید سوغاتی و صنایع‌دستی این کشور است. احتمالاً بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین بازار صنایع‌دستی ژوهانسبورگ، در این مرکز خرید قرار دارد و شما می‌توانید انواع و اقسام هدایا و سوغاتی‌ها را در اینجا پیدا کنید.

رزبانک در میان مراکز خرید آفریقای جنوبی یک جاذبه خاص دارد و آن یکشنبه‌بازارش است که هر یکشنبه در پشت‌بام مرکز خرید برپا می‌شود که شامل مجموعه‌ای فوق‌العاده از هدایای دست‌ساز محلی، لباس، آثار هنری، صنایع‌دستی و غرفه‌های غذایی متنوع است و بازدید از آن بسیار لذت‌بخش است.

رزبانک از مراکز خرید آفریقای جنوبی با موقعیتی عالی است که به اسپاها و گالری های زیادی نزدیک است و جاذبه‌هایی مانند باغ وحش ژوهانسبورگ در نزدیکی آن قرار دارند. این مرکز خرید از تمام شهرهای بزرگ گوتنگ به‌راحتی قابل‌دسترسی است و ایستگاه مترو و اتوبوس در نزدیکی آن قرار دارد.

  • آدرس: خیابان بت، رزبانک، ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی
  • ساعت کاری: از ۹ صبح تا ۷ شب

می‌توانید به ۴ طبقه تجاری این مرکز خرید سر بزنید و پس از گشت‌وگذار در آن در در فضای باز رستوران‌ها بنشینید. بازار هنر و صنایع‌دستی رزبانک در کنار رستوران اپرا واقع‌شده است. سینما در طبقه اول در کنار پارکینگ‌ها قرار دارد.

بیشتر بخوانید …

معرفی جاهای دیدنی آفریقای جنوبی + عکس

مرکز خرید ایست گیت | Eastgate Shopping Mall

مرکز خرید ایست‌گیت از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید آفریقای جنوبی در ژوهانسبورگ است. این مرکز خرید که در سال ۱۹۷۹ افتتاح‌شده و در زمان گشایش، بزرگ‌ترین مرکز خرید در نیم‌کره‌ جنوبی بود. در طول این ۴۴ سال بسیار توسعه‌یافته و در حال حاضر بیش از ۳۰۰ فروشگاه مدرن دارد.

ایست‌گیت از مراکز خرید آفریقای جنوبی است که عمده شهرتش به خاطر فروشگاه‌های مد آن است، اما محصولات دیگر نیز در آن یافت می‌شود و متناسب با هر سلیقه‌ای، چیزی برای ارائه دارد و به همین خاطر است که روزانه ۲ میلیون نفر از آن بازدید می‌کنند.

در بیشتر مراکز خرید آفریقای جنوبی وولورث شعبه دارد،‌اما یکی از موفق‌ترین فروشگاه‌های وولورث در اینجا واقع‌شده است. همچنین ایست گیت از مراکز خرید آفریقای جنوبی است که مرکز تفریحی هم هست. برای سرگرمی در این مرکز خرید، می‌توانید به سینما بروید. این سینما توسط کمپانی استر-کینکور ساخته‌شده است و کیفیت نمایش فیلم در آن بسیار بالاست.

مرکز خرید ایست گیت در حومه بدفوردویو، در یک مکان برجسته در بزرگراه اصلی بین فرودگاه بین‌المللی ژوهانسبورگ و مرکز شهر ژوهانسبورگ واقع‌شده است و دسترسی به آن با قطار و تاکسی به‌راحتی میسر است.

  • آدرس: جاده برادفورد، بدفورد ویو، ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی
  • ساعت کاری: از ۹ صبح تا ۷ شب

می‌توانید به ۳ طبقه تجاری این مرکز خرید سر بزنید. از زارا و اچ‌اندام در طبقه دوم نزدیک به ورودی یک بازدید کنید. نگران گرسنه ماندن در ایست‌گیت نباشید؛ فود کورت بزرگ مجموعه در بالاترین طبقه در مجاورت سینما قرار دارد. در طول هفته جای پارک زیاد است، اما آخر هفته‌ها ممکن است شلوغ باشد.

برای مشاهده قیمت و خرید تور آفریقای جنوبی از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور آفریقای جنوبی

مرکز خرید استنلی ۴۴ | Stanley 44

استنلی ۴۴ یکی از متفاوت‌ترین مراکز خرید آفریقای جنوبی است. این مرکز خرید مجموعه‌ای از حیاط باغ‌ها با بوتیک‌ها و رستوران‌های شیک است که در مرکز شهر ژوهانسبورگ واقع‌شده است. در این محل در گذشته یک ساختمان صنعتی قرار داشته که در دهه ۳۰ میلادی به یکی از مراکز خرید آفریقای جنوبی تبدیل‌شده است.

استنلی ۴۴ که در سال ۲۰۰۳ افتتاح‌شده، با ویژگی های که دارد شبیه دیگر مراکز خرید آفریقای جنوبی نیست. مجموعه‌ای فریبنده از بوتیک‌های لباس دیزاینری، فروشگاه‌های صنایع‌دستی، کتاب‌فروشی‌ها، استودیوهای هنری،‌ یک سینما و تعداد زیادی کافه است که از طریق حیاط‌های زیبا با یکدیگر مرتبط می‌شوند.

استنلی ۴۴ با معماری چشمگیر و درختان سرسبز، بدون شک یکی از خاص‌ترین مراکز خرید آفریقای جنوبی است؛ که با حال‌و‌هوای هنری، کافه‌ها و مغازه‌های فوق‌العاده‌اش ارزش وقت‌گذرانی را دارد و می‌توانید از فضای باب روز آن در کنار خرید کردن لذت ببرید.

این مکان شیک، یکی از مراکز خرید آفریقای جنوبی و مقاصد گردشگری ژوهانسبورگ است که باید دیدن از آن را در برنامه سفر خود بگنجانید. از جاذبه‌های نزدیک به آن خیابان سووتو است که مرکز جنبشی بود که آفریقای جنوبی را از آپارتاید آزاد کرد و دسترسی به آن به‌آسانی از ایستگاه اتوبوس میلپارک میسر می‌شود.

  • آدرس: خیابان استنلی، برامفونتین ورف، ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی
  • ساعت کاری: از ۹ صبح تا ۵ شب

پس از گشت در بوتیک‌ها برای صرف ناهار در حیاط یکی از رستوران‌ها بنشینید یا برای عصرانه با دوستان خود نوشیدنی بنوشید. حواستان باشد که جای پارک معمولاً در این محدوده خیلی راحت پیدا نمی‌شود.

مرکز خرید مال آف ساوت | Mall of the south

مال آف ساوت از لوکس‌ترین مراکز خرید آفریقای جنوبی است؛ که در یکی از ثروتمندترین حومه‌های جنوبی ژوهانسبورگ واقع‌شده است؛ و به‌خصوص ساکنان مرفه آسپن هیلز را که علاقه‌مند به برندهای لوکس هستند، به خود جذب می‌کند.

این مرکز خرید منطقه‌ای با مساحت ۷۲۰۰۰ مترمربع با بیش از ۱۶۰ فروشگاه شگفت‌انگیز، از مراکز خرید آفریقای جنوبی است که تجربه خرید مدرن با سطح بالا ارائه می‌دهد که در آن خریداران می‌توانند از ترکیب هیجان‌انگیز فروشگاه‌هایی نظیر چکرز، وولورث، ادگارز و موارد دیگر بهره ببرند.

مال آف ساوت با ویژگی‌های زیبایی‌شناختی قابل‌توجه مانند فواره‌ها، درختان در فضاهای داخلی و فضای سبز، از معماری شاخصی در میان مراکز خرید آفریقای جنوبی برخوردار است و فضایی باز و با طراوت را برای خریداران فراهم می‌کند.

این مرکز خرید از مراکز خرید آفریقای جنوبی است که طیف وسیعی از امکانات تفریحی و سرگرمی را برای کودکان دارا است. پارک ترامپولین آن بسیار هیجان‌انگیز است و یک شهربازی مملو از بازی‌های متنوع دارد.

دسترسی به این مرکز به‌راحتی از دو معبر شریانی اصلی، یعنی کلیپریویر درایو و سوارتکوپیز فراهم می‌شود. با قطار و اتوبوس بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت با ژوهانسبورگ فاصله دارد؛ اما با تاکسی طی ۲۰ دقیقه به مقصد می‌رسید.

  • آدرس: آسپن هیلز، ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی
  • ساعت کاری: از ۹ صبح تا ۷ شب

می‌توانید به ۲ طبقه تجاری این مرکز خرید بزرگ سر بزنید و پس از خرید ر کی از فست‌فودها یا رستوران‌های مال تجدیدقوا کنید. این مرکز خرید بیش از ۲۰۰۰ پارکینگ امن و جادار دارد؛ اما هزینه پارک ماشین در آن، کمی گران است.

بیشتر بخوانید …

معرفی بهترین رستوران های آفریقای جنوبی

سخن آخر

در این مطلب سری زدیم به مراکز خرید آفریقای جنوبی و با برخی از بهترین و بزرگ‌ترین مال های شهرهای مختلف آفریقای جنوبی آشنا شدیم. اگر قصد سفر به آفریقای جنوبی را دارید، با بازدید از این مراکز خرید اوقات خوشی را تجربه کنید و بهترین‌ها را از این کشور برای خود و عزیزانتان به یادگار بیاورید.

جهت رزرو و اطلاع از قیمت تور آفریقای جنوبی ستاره ونک همراه شما است. 

سوالات متداول

بهترین مراکز خرید آفریقای جنوبی کدامند؟

آفریقا مال (Mall of Africa) و از بهترین مراکز خرید آفریقای جنوبی هستند.

بزرگ‌ترین مراکز خرید آفریقای جنوبی کدامند؟

آفریقا مال (Mall of Africa)، مرکز خرید کانال واک (Canal Walk Shopping Centre) و سندتون سیتی (Sandton City) از بزرگ‌ترین مراکز خرید آفریقای جنوبی هستند.

برای مشاهده قیمت و خرید تور آفریقای جنوبی از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور آفریقای جنوبی
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید