مالدیو بهشت روی زمین | هزینه سفر به مالدیو

نوشته شده توسط : سارا احمدی در یکشنبه 28 نوامبر 2021
Loading...

شگفت‌انگیز؛ رمانتیک؛ مسحورکننده؛ خاص؛ هر صفت منحصربه‌فرد و اعجاب‌انگیزی را که فکرش را بکنید می‌توان به مالدیو بهشت روی زمین نسبت داد. اگر قصد دارید به این بهشت دیدنی مسافرت کنید بهتر است پیش از سفر با هزینه سفر به مالدیو آشنا شوید تا با خیالی آسوده مدهوش زیبایی‌های ناب آن شوید.

سفر رفتن به هر نقطه از دنیا، کوله باری از خاطرات را رقم میزند تا با ورق زدن عکس‌های یادگاری، شیرینی لحظات سفر را برای همیشه به خاطر داشته باشید. سفر به مالدیو، همچون سفر به بهشتی کوچک است که تنها در رؤیا می‌توانستید چنین زیبایی را متصور شوید. اگر برای یک‌بار هم که شده تصاویر این جزیره عجیب و رؤیایی را تماشا کنید، شیفته طبیعت بکر و خاص آن شده و برای سفر به مالدیو لحظه‌شماری می‌کنید.

آب‌وهوای مالدیو

تور مالدیو ازجمله تورهای پر متقاضی در تمامی ایام سال است؛ علت این موضوع بیشتر مرهون آب‌وهوای عالی این بهشت زمینی است. مالدیو با آب‌وهوای آفتابی خود در تمام طول سال، مقصد گردشگری عالی در تمام فصول است و با دستی باز می‌توانید بهترین زمان سفر به مالدیو را تنها بر اساس وقت آزاد خود انتخاب کنید؛ نه بر اساس فصل مناسب سفر!

بهار مالدیو، زمانی عالی برای یک گشت‌وگذار در هوایی مطبوع و دل‌انگیز است و همیشه گردشگران بی‌شماری در این موقع از سال برای بازدید از جزایر مالدیو رهسپار آن شده‌اند. اگر به دنبال لذت بردن از آب زلال و تفریحات آبی این جزیره بکر هستید، می‌توانید در فصل تابستان به مالدیو سفر کنید. دمای هوا در تابستان بین ۲۳ درجه سانتی‌گراد تا ۳۱ درجه سانتی‌گراد می‌باشد. اگر هم به دنبال یک تعطیلات رؤیایی همراه با موج‌های آرام هستید، فصل پاییز و زمستان، فرصتی ایده‌آل برای لذت بردن از طبیعت مالدیو است.

سواحل مالدیو

سواحل مالدیو شما را در رؤیایی بی‌کران غوطه‌ور می‌سازند تا فراموش کنید بر روی زمین زندگی می‌کنید. قدم زدن در ساحل آرزوهای مالدیو شما را غرق آرامشی بی‌بدیل می‌کند تا زیبایی‌های سحرگونه این جزیره را صدچندان لمس کنید. ساحل وادهو یا ساحل آرزوها از زیباترین سواحل مالدیو است که در شب، منظره‌ای خارق‌العاده را در برابر دیدگان گردشگران قرار می‌دهد. با فرارسیدن تاریکی شب، فیتوپلانگتون‌های آب دریا در نزدیکی ساحل، منظره‌ای باورنکردنی را خلق می‌کنند و همچون یک پارچه پر تلولو بر روی آب دریا می‌درخشند.

اگر دوست دارید یک سفر لوکس به سواحل مالدیو داشته باشید و از تفریحات آبی به نحو احسنت استفاده کنید، جزیره مافوشی مالدیو را فراموش نکنید. این جزیره لوکس در کنار هتل‌های مجلل خود و رستوران‌های عالی با انواع خوراکی‌های دریایی، آسیایی و مدیترانه‌ای، لحظات فراموش‌نشدنی را در مالدیو برای شما رقم می‌زند. وزش باد آرام در یک دریای بیکران، این جزیره دوست‌داشتنی را به بهشت موج‌سواری تبدیل کرده است تا گردشگران بی‌شماری برای لذت بردن از تعطیلات خود دل به دریا بزنند.

ساحل هولهو ماله

اگر به دنبال یک اقامت ارزان‌قیمت در مالدیو هستید، می‌توانید ساحل هولهو ماله را انتخاب کنید. این ساحل زیبا و پرجنب‌وجوش با طبیعت دیدنی و چشم‌نواز از سواحل محبوب مالدیو است که در فصل پیک سفر، کمی شلوغ‌تر از سواحل دیگر می‌باشد. ساحل آرام و فوق‌العاده زیبا جزیره هوان فوشی که هیچ ماشینی در آن تردد نمی‌کند، از دیگر سواحل دیدنی مالدیو است تا یک تعطیلات آرام را تجربه کنید. ساحل چهار فصل مالدیو نیز مکانی ایده‌آل برای یک ماه‌عسل خاص در دل دریا است.

سفر به زیباترین سواحل مالدیو

ماهیگیری در غروب آفتاب و تماشای دلفین‌ها

سواحل بکر و بی‌کران مالدیو، فضایی عالی برای لذت بردن از آرامش دریا و شنیدن نجوای بادها بر فراز آب‌های آبی را فراهم می‌کند. در هر گوشه از این بهشت زمینی می‌توانید به تماشای غروب آفتاب بر فراز اقیانوس هند بنشینید و از زیبایی‌های بی‌انتهای مالدیو مدهوش شوید. لذت ماهیگیری در آب‌های زلال مالدیو و تماشای شنای دلفین‌ها در اقیانوس از موهبت‌های تکرارنشدنی در سفر مالدیو است.

ورزش‌ها و فعالیت‌های تفریحی آبی

جزیره دوست‌داشتنی مالدیو با خطوط ساحلی بی‌حدوحصر خود مکانی عالی برای لذت بردن از فعالیت‌های آبی است. قایق‌سواری در دل اقیانوس هند، پرواز بر فراز دریای نیلگون مالدیو، اسکی روی آب، غواصی در دل آب و تماشای موجودات عجیب اعماق دریا، موج‌سواری بر روی آب‌های آرام همراه با نسیمی روح‌بخش، والیبال ساحلی، فلای برد، سافاری زیر آب، قایق‌سواری در قایق‌های کف شیشه‌ای، گشت با کشتی کروز، لذت چشیدن طعم غذاهای لذیذ در رستوران‌های زیر آب، کایاک سواری، تجربه شنا با کوسه‌های سرچکشی، چترسواری بر روی آب‌های آرام مالدیو و بسیاری از تفریحات آبی دیگر ازجمله فعالیت‌های مهیج و دوست‌داشتنی در آب‌های بیکران مالدیو است. در کنار تفریحات آبی، اسپا، تمرین یوگا و ورزش در زمین‌های تنیس و تماشای دریا از کافه‌های دنج مالدیو از دیگر تجربه‌های دوست‌داشتنی سفر به مالدیو است.

امکانات رفاهی

مالدیو جزیره‌ای لوکس برای گذراندن تعطیلات رؤیایی است. تفریحات آبی متنوع در کنار گشت و گذار در کنار سواحل بی‌نظیر آن، لذت اقامت در این جزیره دوست‌داشتنی را صدچندان می‌کند. هتل‌های گوناگون و لوکس با کامل‌ترین و آخرین امکانات رفاهی در کنار عجیب‌ترین رستوران‌ها در اعماق دریا از دیگر جاذبه‌های این کشور زیبا است. رستوران Reethi با نمای شیشه‌ای و تماشای غروب خورشید در رستوران موراکا ازجمله تفریحات دل‌نشین در جزیره مالدیو است.

هزینه ویزای مالدیو و عوارض خروج

یکی از نکات مهم در هر سفری تهیه ویزا است. خبر خوب برای گردشگران ایرانی این است که طبق توافق دولت ایران و مالدیو، گردشگران ایرانی نیازی به دریافت ویزای سفر به مالدیو نخواهند داشت. در حقیقت، ویزای سفر به مالدیو به‌صورت فرودگاهی و در همان زمان ورود به جزیره مالدیو و برای مدت ۳۰ روز اقامت در این کشور جذاب صادر می‌شود.

در زمان ورود به این جزیره دوست‌داشتنی و پس از پر کردن فرم مخصوص ویزا در فرودگاه، شما باید مدارک موردنیاز و معتبر خود را برای صادر شدن ویزا ارائه دهید. این مدارک عبارت‌اند از:

  • پاسپورت دارای حداقل ۶ ماه اعتبار تا پایان آن
  • برگه رزرو قطعی هتل در جزایر مالدیو
  • یک قطعه عکس تمام‌رخ

در نهایت هزینه ویزای خود را بر اساس تعداد روزهای اقامت خود در این کشور پرداخت کنید. هزینه ویزا به ازای هر روز اقامت در مالدیو ۵۰ دلار می‌باشد.

قیمت تور مالدیو

همانند سفر به هر مقصد گردشگری، عوامل متعددی در محاسبه قیمت تور مالدیو اثر می‌گذارد. از اصلی‌ترین عوامل تعیین‌کننده قیمت تور مالدیو می‌توان به تعداد روزهای اقامت در این جزیره منحصربه‌فرد، نوع خطوط پروازی، هتل محل اقامت و امکانات رفاهی آن، تورهای گردشگری و مقاصد گردشگری در مالدیو، خدمات غذایی و ترانسفر اشاره کرد. برای آگاهی بیشتر از قیمت تور مالدیو و هزینه‌های آن می‌توانید با کارشناسان ستاره ونک تماس گرفته و با انواع تورهای گردشگری مالدیو آشنا شوید.

هزینه اقامت در هتل‌های مالدیو

هتل‌های مالدیو بر اساس خدمات رفاهی به سه دسته اقتصادی، لوکس و رویال طبقه‌بندی می‌شوند. گردشگران مالدیو می‌توانند بسته به بودجه و سلیقه خود، مناسب‌ترین هتل اقامتی در مالدیو را انتخاب کنند. اگر به دنبال یک تعطیلات لوکس در قسمتی از بهشت هستید تا هیچ‌گاه از خاطراتتان پاک نشود، می‌توانید هتل‌های پنج ستاره و لوکس مالدیو را برای سفر انتخاب کنید. به‌صورت کلی، در صورت رزرو تور مالدیو با پروازهای قطر و امارات، هزینه اقامت در هتل‌های اقتصادی ۹۲۰ دلار، هتل‌های لوکس ۱۶۹۰ دلار و هتل‌های رویال ۲۶۸۰ دلار است.  

در صورت تمایل به رزرو تور مالدیو با پرواز فلای دبی، هزینه پکیج اقامت در هتل‌های اقتصادی ۵۶۰ دلار، اقامت در هتل‌های لوکس ۷۳۰ دلار و اقامت رویال ۹۹۰ دلار می‌باشد. ناگفته نماند ترانسفر پکیج اقتصادی با قایق‌های تندرو و ترانسفر هتل‌های رویال و لوکس با هواپیمای دریایی انجام می‌شود.

بهترین هتل‌ها برای اقامت در مالدیو کدامند؟

هزینه غذا در مالدیو

یکی از هزینه‌های اصلی در سفر، هزینه خوردوخوراک است. مالدیو نیز همانند سایر مقاصد گردشگری برای رفاه حال مسافران خود، انواع رستوران‌ها را با هزینه‌های قیمتی گوناگون در نظر گرفته است. بر همین اساس، رستوران‌های مالدیو را می‌توان به سه دسته اقتصادی، متوسط و لوکس طبقه‌بندی کرد. نکته حائز اهمیت برای سفر به مالدیو این است که در سطح این کشور، باید از واحد پولی خود مالدیو یعنی روفیه استفاده کنید. از همین رو، هزینه غذا در رستوران‌های ارزان‌قیمت مالدیو حدود ۷۰ روفیه، رستوران متوسط حدود ۳۵۰ روفیه و در رستوران‌های لوکس مالدیو از ۴۰۰ روفیه می‌باشد.

معرفی بهترین رستوران‌های مالدیو

هزینه سفر به مالدیو به‌طور خلاصه

مالدیو مکانی رؤیایی برای گذراندن یک تعطیلات آرامش‌بخش و فراموش‌نشدنی است. اگر شما هم تصمیم گرفته‌اید برای دیدن این بهشت زمینی چمدان‌های خود را ببندید و راهی سفر شوید، بهتر است با هزینه‌های سفر به مالدیو آشنا شوید تا سفری صدبرابر زیبا و مهیج را تجربه کنید. ازجمله هزینه‌هایی که در سفر به مالدیو باید در نظر داشت، هزینه خوردوخوراک، هزینه حمل‌ونقل شهری، هزینه تفریحات و گشت‌وگذار در مالدیو و خرید سوغاتی است. با محاسبه این هزینه‌ها و به همراه داشتن مقدار کافی ارز می‌توانید با خیالی آسوده از تعطیلات رؤیایی خود در مالدیو لذت ببرید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
سارا احمدی
کارشناس گردشگری،لیسانس روانشناسی، عاشق طبیعت گردی و مطالعه
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید