چگونه به مالدیو سفر کنیم؟ | خرید بلیط مالدیو

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در سه‌شنبه 31 مه 2022
Loading...

همراه با تور یا انفرادی، کدام را برای سفر به جزیره مالدیو ترجیح می‌دهید؟ می‌دانید که کدام ایرلاین‌ها به مالدیو پرواز دارند یا فاصله فرودگاه بین‌المللی جزیره با هتل‌ محل اقامتتان چقدر است؟ اگر قصد سفر به مالدیو را دارید و هنوز اطلاعات کافی درباره این جزیره ندارید در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه به مالدیو سفر کنیم که هم به صرفه‌تر باشد و هم بتوان از تمام تفریحات جزیره لذت برد.

مالدیو را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده‌اید اما هنوز درباره پروازهای این مسیر و شرایط هتل‌های جزیره اطلاعات کافی ندارید؟ اینکه کدام پرواز برای سفر به مالدیو مناسب است یا بهترین زمان برای سفر به جزیره و استفاده از تفریحات آبی چه فصلی‌ست از اطلاعاتی هستند و در نهایت چگونه به مالدیو سفر کنیم که تعطیلاتی بی‌دغدغه داشته باشیم از اطلاعاتی هستند که دانستنشان برای هر مسافر ضروری‌ست. در اینجا راجع به تور مالدیو و نحوه سفر به این جزیره صحبت کرده‌ایم.

جزیره مالدیو

جزایر مالدیو را همه به سواحل درخشان و هتل‌های لوکسش می‌شناسند انصافاً هم این جزیره زیبایی خیره کننده داشته و با تکیه بر طبیعت و ذهن خلاق معمارانش تمام تلاش خود را به کار برده تا با بهترین امکانات رفاهی از میهمان خود پذیرایی کند. با این توصیف بی دلیل نیست که مالدیو در همه جا به بهشت آسیایی شهرت پیدا کرده است. گردشگران ایرانی نیز که به دنبال گذراندن تعطیلاتی رؤیایی و در عین حال لوکس هستند تور مالدیو را به عنوان مقصد ایده‌آل خود انتخاب می‌کنند. اما سؤال اینجاست که مالدیو دقیقاً در کجا قرار دارد و چگونه می‌توان به این جزیره دسترسی پیدا کرد؟ در پاسخ باید بگوییم که مالدیو که آن را با نام رسمی جمهوری مالدیو می‌شناسند جزیره‌ای کوچک در جنوب غربی هند است که برخلاف مساحت کوچکی که دارد تفریحات متنوع و طبیعتی بی‌نقص را در دل خود جای داده است.

 این جزیره دارای فرودگاه بین‌المللی می‌باشد که در ادامه مطلب چگونه به مالدیو سفر کنیم درباره آن صحبت خواهیم کرد.

فرودگاه مالدیو کجاست؟

مالدیو دارای فرودگاه بین‌المللی به نام ولانا ست که به عنوان دروازه ورود به این جزیره شناخته می‌شود. فرودگاه ولانا در جزیره هول هوله قرار گرفته و پروازهای بین المللی مالدیو را پوشش می‌دهد. این فرودگاه میزبان معتبرترین ایرلاین‌های دنیا از جمله مانند ایرآسیا، سنگاپور، تایرلاینز، بریتیش ایرویز، تایگر ایر، قطر ایرویز، امارات، عمان ایر، ایر ایندیا و ایر چاینا می‌باشد. ولانا در ۳ کیلومتری شهر ماله قرارگرفته و مسافران می‌توانند از طریق قایق‌های مسافربری یا تاکسی‌های هوایی خود را از فرودگاه به محل اقامت خود برسانند. فرودگاه‌های North Malé، Haa Dhaalu، Alifu Dhaalu، Alifu Dhaalu و Gnaviyani از دیگر فرودگاه‌های مجمع‌الجزایر مالدیو می‌باشند اما بیشتر پروازهای بین‌المللی از طریق فرودگاه ولانا انجام می‌شود.

کدام ایرلاین‌ها به مالدیو پرواز دارند؟

در حال حاضر مسافران ایرانی می‌توانند از طریق سه ایرلاین قطری، امارات یا فلای دبی به مالدیو پرواز داشته باشند. هواپیمای قطری پس از یک توقف در دوحه و هواپیمای امارات و فلای دبی پس از یک توقف در دبی مسافران ایرانی را به فرودگاه بین‌المللی ولانا می‌رسانند. طول پرواز تهران به ماله حدود ۸ ساعت است که زمان اعلام شده با توجه به مدت توقف‌ها در کشور مبدأ ممکن است بیشتر شود. جت رزرو بلیط مالدیو و انتخاب مناسب‌ترین ایرلاین و ساعت پرواز می‌توانید با همکاران ما در واحد بلیط‌های خارجی در تماس باشید. ما با توجه به بودجه‌ای که برای سفر در نظر گرفته‌اید به شما خواهیم گفت که چه زمانی و با کدام ایرلاین جهت خرید بلیط مالدیو اقدام کنید.

چه زمانی به مالدیو سفر کنیم؟

در ادامه مطلب چگونه به مالدیو سفر کنیم به شما خواهیم گفت که کدام فصل از سال برای سفر به این جزیره مناسب می‌باشد. مالدیو در کنار اقیانوس هند قرار گرفته و به لطف این همسایگی در تمام مدت سال آب و هوایی معتدل دارد. با این وصف می‌توان گفت که هر زمان از سال که اراده کنید می‌توانید به مالدیو سفر کرده و از تفریحات آبی جزیره لذت ببرید. نکته قابل توجه اینکه ممکن است در اواخر فصل بهار و اوایل تابستان با بارش موقت باران‌های موسمی روبه‌‎رو شوید اما حتی بارش باران نیز نمی‌تواند مانع لذت بردن مسافران از تفریحات مالدیو شود.

سفر به مالدیو بدون تور

با تور یا بدون تور؟ کدام یک برای سفر به مالدیو به صرفه‌تر است؟ قبل از پاسخ به این پرسش یادآور می‌شویم که تورهای مالدیو به صورت انفرادی و نه گروهی برگزار می‌شود. چنانچه قصد دارید بدون تور به مالدیو سفر کنید بایستی خودتان به صورت جدا برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل اقدام کرده و پس از رسیدن به مالدیو نیز از وسایل حمل و نقل عمومی برای رسیدن به هتل محل اقامتتان استفاده کنید؛ اما در صورت انتخاب تور مالدیو تمامی این خدمات در قالب یک پکیج از طرف شما خریداری می‌شود. با این وصف سفر با تور به صرفه‌تر و بی‌دغدغه‌تر از سفر بدون تور می‌باشد.

سفر به مالدیو با تورهای آژآنس هواپیمایی ستاره ونک

کارشناسان ما با توجه به ایرلاین‌هایی که در مسیر مالدیو پرواز دارند تورهای متنوعی را برنامه ریزی کرده‌اند. خدمات تورهای ما به صورت ۵ شب و ۶ روز برگزار شده و خدمات بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل بر اساس وعده‌های غذایی که در پکیج اعلام شده، بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی را شامل می‌شود؛ بنابراین می‌توانید جهت رزرو تور مالدیو و دریافت مشاوره با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید …

معرفی فرودگاه ولانا

مالدیو بهشت روی زمین

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید