بهترین رستوران‌های زیرآب مالدیو

نوشته شده توسط : پونه مولایی در دوشنبه 20 مه 2019
Loading...

بعد از هشت ساعت پرواز و تحویل گرفتن اتاق در هتل، اولین چیزی که  ممکن است به ذهن برسد، خوردن یک غذای گرم و خوشمزه باشد. در تور مالدیو دغدغه انتخاب کردن یک رستوران را نخواهید داشت. چون به هر قسمت از جزیره که بروید بالاخره یک رستوران یا کافه پیدا می‌شود که به مذاق شما خوش بیاید و شمارا مجبور به انتخاب غذاهای کنسروی و آماده نکند.

بعد از انتخاب یک هتل دلخواه از آژانس هواپیمایی ستاره ونک در تور مالدیو، نوبت به لیست کردند رستوران‌های این جزیره می‌رسد که با ذائقه ما سازگار باشد. البته باید گفت رستوران‌های مالدیو باب میل طیف وسیعی از سلیقه‌ها است.

در ادامه چند رستوران را معرفی خواهیم کرد که از درجه تفاوت بالایی برخوردار است. رستوران‌هایی که در عمق اقیانوس قرارگرفته‌اند و سفره شما بر روی آب پهن است و مهمان جانوران آبی هستید.

رستوران‌های مالدیو

شاید باید مالدیو را کشوری با رستوران‌های عجیب معرفی کرد. رستوران‌هایی که چند متر زیر اقیانوس هند جای گرفته‌اند. سقف و دیوارهای شیشه‌ای آن‌ها نمای زیبای حیات دریا را به تماشا می‌گذارند و شما در این ماجراجویی مهمان جانوران آبزی هستید که سفره خودتان را در خانه آن‌ها پهن کرده‌اید.

 برای ثبت یک خاطره هیجان‌انگیز از سفر، رستوران‌های زیرآبی را امتحان کنید.

رستوران‌های زیرآبی مالدیو

پنج رستوران معروف زیرآبی که در تور مالدیو شانس امتحان کردن آن‌ها، مسیر می‌شود.

رستوران زیرآبی ایتا:

رستوران ایتا تجربه غذا خوردن زیر پنج‌متر آب را برای شما ایجاد کرده است. نمایی ۱۸۰درجه از عمق اقیانوس را به‌صورت واقعی رصد کنید و از طمع غذاهای بی‌نظیر لذت ببرید. برای ورود به رستوران باید از پله‌های مارپیچی اسکله پایین بروید تا به سرزمین آب‌ها برسید.

ایتا به معنای مادر مروارید است. این مکان اولین رستوران زیرآبی جهان است که در سال ۲۰۰۵ افتتاح شد. در سال ۲۰۱۷ ایتا  سه جایزه جهانی “رستوران‌های لوکس جهان” را کسب کرد.

منوی آن مملو از انواع غذاهای دریای تازه و البته گران مانند ماهی قزل‌آلای زرد، خاویار و… است. ایتا رستورانی لوکس باکلاس قیمتی بسیار بالا است. پس، قبل از رفتند عابر کارت خود را حتماً چک کنید.

رستوران Subsix:

اینجا به معنای واقعی کلمه یک زمین‌بازی زیرآبی است و اولین نایت کلاب جزیره هم به شمار می‌رود. همه‌چیز در اینجا از مدل صندلی‌ها گرفته تا فضای رستوران حس واقعی بودن در اعماق اقیانوس را تداعی می‌کند. سقف با لوسترهایی شبیه به مرجان‌های آبی‌رنگ روشن‌شده و صندلی‌ها مانند خزه‌های دریایی در سالن قرارگرفته است. منوی غذایی این رستوران شامل تن کارپاچیو تازه، لابستر، گوشت گاوِ کباب شده، اسکامپی و… می‌باشد.

اگر هنگام ورود احساس کردید پری دریایی هستید، به سرزمین خود سلام کنید.

رستوران SEA:

این رستوران در هتل لوکس آنانترا کیهاواه مالدیو قرار دارد و تجربه‌ای دیگر از غذا خوردن در زیرآب، برای شما مسیر می‌شود. علاوه بر نوشیدنی‌های فوق‌العاده اینجا، شما می‌توانید از شنا کردن، پرتاب دارت و رقصیدن هنگام شام هم لذت ببرید. شکی نیست که در رستوران SEA از چشم اندازه جریان آب به وجه می‌آیید.

منوی رستوران سرشار از طمع غذاهای بین‌المللی است. مانند سالمون اسکاتلندی، سالاد لابستر، سوپ اردک، راویولی سیب‌زمینی شیرینی و…. .

رستوران Undersea 5.8:

یک شگفتی دیگر در مالدیو منتظر شماست! رستورانی عجیب‌وغریب که هنگام ورود به آن انگشت‌به‌دهان می‌مانید. چون باید ۵٫۸ متر پایین‌تر از سطح دریا بروید و در بزرگ‌ترین رستوران شیشه‌ای مالدیو غذا بخورید.

ظروف مورداستفاده این رستوران شبیه به اجسام زیرآب است و به حس اینکه شما مهمان این اقلیم دریایی هستید؛ بیشتر دامن می‌زند.

این مکان در جزیره هوراوالهی قرار دارد و غذاهایی که در اینجا سرو می‌شود بسیار گران است. قبل از رفتن منوی آن را چک کنید.

رستوران‌های بر روی خشکی مالدیو

محیط محصورشده با آب و یا حس در اقیانوس بودن ممکن است برای بسیار خوشایند نباشد و یا حتی از آن بترسند. پس حتماً این افراد غذا خوردن در خشکی و تماشای آسمان آبی را ترجیح می‌دهند.

مالدیو از این حیث هم، گردشگران خود را راضی نگه‌داشته و سراسر جزیره دارای رستوران‌های متنوعی است که صرف یک وعده غذایی در آن‌ها، خالی از لطف نیست.

کافه Shell Beans:

این کافه دارای دو شعبه در مالدیو است. یک شعبه در شمال جزیره و دیگری اطراف آمینی ماگو است.  این کافه محبوب دارای منوی از غذاهای بین‌المللی می‌باشد که به ذائقه گردشگران متفاوت خوش می‌آید. حتماً قهوه‌های شل بینز را امتحان کنید چون جز بهترین‌های اینجا است که در کنار کیک‌های تازه می‌چسبد.

رستوران MURAKA:

اگر یک سفر دونفره به مالدیو دارید حتماً به اینجا سری بزنید. سرو غذایی رومانتیک در غروب آفتاب که  یک روز عاشقانه را برای شما رقم می‌زند. غذاهای لذیذ و نوشیدنی‌های متنوع MURAKA بر عالی بودن آن می‌افزاید. اینجا بهشت غذاهای دریایی است که حتماً لابستر و سالاد پاپایا آن را جز انتخاب‌های خود قرار دهید.

برای رزرو تور مالدیو با همکاران بخش فروش در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
پونه مولایی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید