قیمت تور روسیه در تابستان 1400

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در سه‌شنبه 15 ژوئن 2021
Loading...

بدون اطلاع از قیمت هتل‌ و پروازها نمی‌توان برای سفر برنامه کرد. از آنجا که با نزدیک شدن به فصل تابستان تورهای روسیه به یکی از پرطرفدارترین پکیج‌های گردشگری تبدیل می‌شوند، می‌خواهیم درباره قیمت تور روسیه در تابستان ۱۴۰۰ صحبت کنیم. این مطلب اطلاعات کاملی را در خصوص قیمت پروازها، هتل، خورد و خوراک و تفریحات روسیه در اختیار علاقه‌مندان سفر به این مقصد قرار می‌دهد.

بازشدن مرزهای گردشگری روسیه بعد از گذشت بیش از دو سال و خبر تصمیم روسیه جهت تزریق واکسن کرونا به گردشگران، تقاضا برای سفر به این کشور را افزایش داده است. از این رو بیشتر افراد می‌خواهند بدانند سفر به روسیه چه مقدار هزینه دارد؟ در ادامه قیمت تور روسیه در تابستان ۱۴۰۰ را بررسی می‌کنیم.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

قیمت تور روسیه در تابستان ۱۴۰۰

.

قیمت بلیط هواپیما در تور روسیه

همه چیز از خرید بلیط هواپیما آغاز می‌شود! بلیط هواپیما یکی از اصلی‌ترین مواردی ست که در قیمت تور روسیه در تابستان ۱۴۰۰ مؤثر است.

ایرلاین‌های داخلی و خارجی بسیاری از مبدأ تهران به مقصد مسکو و سنت پترزبورگ پرواز دارند. پروازهای داخلی بدون توقف و پروازهای خارجی با یک توقف مسافران ایرانی را به روسیه می‌رسانند.

پرواز ماهان در مسیر تهران مسکو – تهران

پرواز ایرفلوت در مسیر تهران – مسکو – تهران

پرواز ترکیش در مسیر تهران – استانبول – مسکو – استانبول – تهران

پرواز قطر در مسیر تهران – دوحه – مسکو – دوحه – تهران

و پرواز امارات در مسیر تهران – دبی– مسکو – دبی – تهران

از ایرلاین‌های فعال در مسیر روسیه هستند. قیمت پایه بلیط روسیه حدود ۱۳ میلیون پانصد هزار تومان است؛ اما این قیمت با توجه با نوع ایرلاین، زمان پرواز، نوع بلیط و … ممکن است کمتر یا بیشتر محاسبه شود.

هزینه رزرو هتل در تور روسیه

دو شهر مسکو و سنت پترزبورگ با هتل‌های ۳ تا ۵ ستاره میزبان میهمانان روسیه هستند. همکاران ما در واحد تور تمام جوانب از کیفیت، تمیزی، موقعیت مکانی و قیمت هتل را در نظر گرفته و بهترین هتل‌های ۴ ستاره را برای اقامت گردشگران در پکیج قرار می‌دهند.

مسافران تور روسیه با توجه به سطح انتظارات و بودجه خود می‌توانند یکی هتل‌های ۳ تا ۵ ستاره را برای اقامت انتخاب کنند. همکاران ما لیست کاملی از هتل‌های این کشور در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

قیمت یک شب اقامت در هتل‌های ۳ ستاره از ۴۵ دلار، هتل‌های ۴ ستاره از ۵۵ دلار و هتل‌های ۵ ستاره با خدمات صبحانه از ۸۰ دلار شروع می‌شود. تمامی این قیمت‌ها حدودی بوده و ممکن است با توجه به بازه زمانی سفر تغییر کند.

نکته مهم این که با توجه به اینکه همکاران ما قیمت تور روسیه در تابستان ۱۴۰۰ را در غالب تورهای یک هفته‌ای ارائه می‌دهند، از این رو مسافران نیازی به محاسبه هزینه‌های تور به صورت جداگانه ندارند.

هزینه تفریحات در تور روسیه

روسیه به داشتن جاذبه‌های رنگارنگ، متنوع و با شکوه تاریخی معروف است. بازدید از برخی جاذبه‌ها رایگان و برخی هم نیاز به پرداخت ورودی دارند.

کاخ کرملین از معروف‌ترین جاذبه‌های شهر مسکو است بازدید از این کاخ به دو صورت عمومی و خصوصی امکان‌پذیر است. قیمت ورودی برای بازدیدهای عمومی حدود ۷۰۰ و برای بازدید اختصاصی حدود ۱۰۰۰ روبل است.

ورودی موزه هرمیتاژ حدود ۸۰۰ روبل، کاخ پترهوف ۹۰۰ روبل، کاخ مویکا ۴۵۰ روبل و کاخ کاترین ۴۰۰ روبل است.

در مجموع هزینه تفریحات و جاذبه‌ها به خود گردشگران بستگی دارد. در نتیجه با توجه به بودجه‌ای که دارید می‌توانید برای گشت و گذار در روسیه برنامه‌ریزی کنید.

جاذبه‌های گردشگری مسکو:

  • میدان سرخ
  • کلیسای سنت باسیل
  • متروی مسکو
  • کلیسای مسیح منجی
  • کاخ کرملین

جاذبه‌های سن پترزبورگ

  • موزه هرمیتاژ
  • قصر پترو و پال
  • قصر پترهوف
  • کلیسای رستاخیز
  • کاخ کاترین یا دهکده تزارها

هزینه ترانسفر و حمل و نقل عمومی در تور روسیه

کشور روسیه نیز مانند بیشتر نقاط دنیا از تاکسی، اتوبوس، مینی ون و مترو برای حمل و نقل عمومی استفاده می‌کند؛ اما مترو در این کشور علاوه بر حمل و نقل عمومی به عنوان جاذبه گردشگری نیز شناخته می‌شود.

از این رو استفاده از مترو هم برای جابجایی و هم به عنوان مکانی دیدنی در تور روسیه پیشنهاد می‌کنیم. البته به دلیل اینکه در بیشتر مواقع تورهای روسیه به صورت گروهی برگزار می‌شوند معمولاً بازدید از جاذبه‌های گردشگری به وسیله ترانسفر و با مسئولیت تور انجام می‌شود اما در صورتی که می‌خواهید تنها شهر را بگردید لازم است به ۲ نکته توجه داشته باشید:

نکته اول اینکه نام‌گذاری خیابان‌ها در روسیه به زبان روسی است پس برای گشت و گذار تنهایی باید کمی روسی بدانید.

و نکته دوم در ارتباط با هزینه‌های حمل و نقل عمومی ست که بر قیمت تور روسیه در تابستان ۱۴۰۰ تأثیر می‌گذارد. هزینه خرید بلیط مترو با توجه به مسیر بین ۳۵ تا ۵۵ روبل و هزینه کرایه تاکسی با توجه به تاکسی متر محاسبه می‌شود. هزینه ورودی تاکسی ۹۹ روبل است و بابا هر یک کیلومتر حدود ۱۲ روبل به کرایه اضافه می‌شود.

به دلیل هزینه بالای کرایه تاکسی و گستردگی و امن خطوط مترو بهتر است از مترو برای رفت‌وآمد استفاده کنید.

هزینه خورد و خوراک در تور روسیه

هتل‌های روسیه خدمات صبحانه را همراه با اقامت ارائه می‌دهند؛ بنابراین هزینه نهار و شام به عهده گردشگران می‌باشد.

برای صرف وعده‌های غذایی در روسیه رستوران‌های متنوعی را از ارزان تا گران پیش رو دارید. رستوران‌هایی که معماری بسیار شیک داشته و انواع غذاهای لذیذ روسی و بین‌المللی را در منو خود ارائه می‌دهند.

قیمت یک وعده غذا در رستوران معمولی ۴۰۰ تا ۶۰۰ روبل و در رستوران‌های گران قیمت بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ روبل است. علاوه بر این قیمت یک وعده غذا در رستوران مک دونالد حدود ۳۰ روبل است.

بیشتر بخوانید …

تصمیم روسیه برای گردشگری واکسیناسیون

در سفر به سنت پترزبورگ، روسیه از چه جاذبه‌هایی دیدن کنیم؟

سوغاتی‌های سرزمین تزارها، روسیه

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید