هند مقصدی برای تمام گردشگران با هر بودجه‌ای ست. با انتخاب این کشور به عنوان مقصد هم می‌توان سفری ساده با کمتری هزینه را تجربه کرد و هم می‌توان مانند مهاراجه‌های هندی در هتل‌های فوق لوکس اقامت داشت. در این مطلب نگاهی کلی به هزینه سفر به هند داشته و به شما خواهیم گفت که برای سفر به این مقصد اسرارآمیز چقدر پول لازم است.

کشور هندوستان با معماری‌های برجسته، فرهنگی چند هزارساله و شهرهایی که تضاد در آن‌‎ها به وضوح دیده می‌شود سالیانه میزبان میلیون‌ها گردشگر از سراسر دنیا می‌باشد؛ اما آیا هندوستان جز مقاصد لوکس گردشگری به شمار آمده و سفر به آن به بودجه زیادی نیاز دارد یا با هزینه کم نیز می‌توان هند سفر کرد؟ در مطلب هزینه سفر به هند دراین‌باره به طور مفصل توضیح داده‌ایم. (رزرو تور هند)

با چه مقدار پول می توانیم به هند سفر کنیم؟

پاسخ به این سؤال کاملاً به سطح انتظارات هر مسافر بستگی دارد. کشور هندوستان در مجموع به دلیل ارزش پولی که دارد جز مقاصد ارزان گردشگری به شمار می‌رود اما از طرفی هم این کشور می‌تواند مقصدی کاملاً لوکس پسند محسوب شود. اینکه کدام شهرهای هندوستان را برای گشت و گذار در این کشور انتخاب کرده و در چه هتلی اقامت داشته باشیم تعیین کننده قیمت نهایی تور هند بوده و مشخص می‌کند که در سفر به این کشور باید چقدر پول همراه داشته باشیم. در ادامه به این سؤال با جزییات بیشتر پاسخ می‌دهیم.

هزینه های کلی سفر به شهرهای بزرگ هند مانند دهلی و بمبئی

واحد پولی هند روپیه است؛ بنابراین مسافران می‌توانند در سفر به هند دلار خود را به روپیه تبدیل و هزینه‌هایی مانند خورد و خوراک، حمل و نقل عمومی و تفریحات را پرداخت کنند. بر همین اساس هزینه‌ای که برای خرج و مخارج روزانه پرداخت می‌کنید کاملاً به انتخاب‌های خود شما بستگی دارد اینکه رستوران‌های لوکس را برای صرف نهار و شام انتخاب کنید یا غذاخوری‌های محلی و ارزان را؟ برای حمل و نقل عمومی از تاکسی استفاده کنید یا اتوبوس همه و همه هزینه‌های کلی سفر به هند را مشخص می‌کنند.

مخارج سفر اقتصادی به هند

بررسی هزینه سفر به هند را از پکیج اقتصادی شروع می‌کنیم. در صورتی که به جای هتل‌های ۴ و ۵ ستاره در هاستل یا هتل‌های ارزان قیمت ۳ ستاره اقامت کنید، از دکه‌های غذای خیابانی یا غذاخوری‌های محلی استفاده کرده و همچنین برای حمل و نقل عمومی بین شهری و حتی درون شهری به جای رزرو بلیط هواپیما از اتوبوس‌های بین شهری یا توک توک استفاده کنید. با در نظر گرفتن این شرایط شما حدود ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ روپیه در روز هزینه دارید.

مخارج سفر متوسط به هند

اگر از آن دسته مسافرانی هستید که هزینه مناسب و رفاه در سفر را با هم می‌خواهید می‌توانید با کمی بیشتر کردن بودجه به هدف خود برسید. با اقامت در هتل‌های ۴ ستاره، صرف غذا در رستوران‌های خوب، استفاده از تاکسی و پروازهای داخلی هزینه‌ای حدود ۶۵۰۰ تا ۸۰۰۰ هزار روپیه در روز داشته شما سفری بی‌دغدغه با هزینه‌های متوسط خواهید داشت.

مخارج سفر لوکس به هند

اما چنانچه جز به سفری لوکس قانع نمی‌شوید بایستی بودجه بیشتری را برای سفر کنار گذاشته و هند برای شما تبدیل به بهشتی شود که انتظارش را دارید. در این پکیج شما می‌توانید در تمامی شهرهای هند در هتل‌های ۵ ستاره با تمامی امکانات اقامت داشته، تمامی وعده‌های غذایی را در رستوران‌های لوکس صرف کرده، مراکز خرید لوکس را برای خرید سوغاتی انتخاب کرده و حتی از تاکسی‌های خصوصی برای رفت و آمد استفاده کنید. مخارج سفر به هند شما در این پکیج حدود ۱۰ هزار تا ۱۱ هزار روپیه در روز خواهد بود.

هزینه غذا در هند

هند را می‌توان از نظر هزینه غذا و خورد و خوراک در دسته مقاصد ارزان قیمت جای داد. در شهرهای توریستی این کشور مانند دهلی، آگرا، جیپور و گوا انواع رستوران‌ها با غذاهای متنوع را می‌توان دید. هزینه یک وعده غذا در رستوران‌های محلی هند بین ۸۰ تا ۱۵۰ روپیه در رستوران‌های معمولی بین ۲۵۰ تا ۴۰۰ روپیه و در رستوران‌های لوکس بین ۱۰۰۰ تا ۲۵۰۰ روپیه می‌باشد. با این وصف درصورتیکه که قیمت و کیفیت غذا برایتان مهم است می‌توانید رستوران‌های متوسط را برای صرف غذا انتخاب کنید. همانطور که می‌دانید هتل‌ها خدمات خود را با صبحانه ارائه می‌دهند بنابراین هزینه‌های شما فقط نهار و شام را شامل می‌شود.

برای حمل و نقل عمومی در هند چقدر پول کنار بگذاریم؟

در مطلب هزینه‌ سفر به هند به بخش هزینه‌های حمل و نقل عمومی می‌رسیم. در هند گزینه‌های بسیار زیادی از جمله توک توک، ریکشاو، تاکسی و اتوبوس برای جابجایی در شهر وجود دارد. از آنجا که هند کشوری شلوغ و پر جمعیت است بهتر است گردشگران برای حمل و نقل عمومی از تاکسی استفاده کنند. تاکسی‌های هند برای هر یک کیلومتر ۱۴ روپیه و در ازای هر ساعت توقف ۶۷ روپیه از مسافران دریافت می‌کنند. نکته بسیار مهم اینکه در صورتیکه از تاکسی یا توک توک استفاده می‌کنید قبل از سوار شدن حتماً مبلغ کرایه را با راننده توافق کنید.

هزینه های سفر به هند با ستاره ونک

و اما نکته آخر؛ هزینه سفر به هند با ستاره ونک! ما تورهای تنوعی را برای سفر به هند برنامه ریزی کرده‌ایم که با هزینه مناسب و کیفیت بالا بازدید از تمامی شهرهای بزرگ هند را شامل می‌‎شود. قیمت پکیج تور هند ما از حدودا ۳۱ میلیون تومان شروع و هزینه‌های بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل با صبحانه، ویزا، بیمه مسافرتی، ترانسفر شهری و فرودگاهی، گشت شهری به همراه پرداخت ورودیه‌ها را در برمی‌گیرد. جهت رزرو تور هند می‌توانید با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

سوالات متداول

تورهای ترکیبی هند در کدام مقاصد برگزار می‌شوند؟

تورهای هند معولا به صورت ترکیبی و در مقاصد دهلی، آگرا، جیپور و یا بمبئی، گوا برگزار می‌شوند.

هزینه سفر به هند چقدر است؟

هزینه سفر به هند با توجه به تعداد شهرهایی که برای اقامت انتخاب می‌کنید، زمان سفر، نوع بلیط و نوع هتل متغیر است.

بیشتر بخوانید …

بهترین فصل سفر به هند

نکات ضروری که قبل از سفر به هند باید بدانید

۷ سوغاتی جذاب که می‌توانید در سفر به هندوستان با خود به خانه بیاوری

برای مشاهده قیمت و خرید تور هند از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور هند
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید