شروع پروازهای لوفت هانزا از 16 اپریل

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در شنبه 3 آوریل 2021
Loading...

برقراری مجدد پروازهای لوفت هانزا خبری خوب برای شروع یک سال عالی در آژانس‌های هواپیمایی است. طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری پروازهای هواپیمایی لوفت هانزا به تمام مقاصد پروازی از تاریخ ۲۷ فروردین (۱۶ اپریل) از سر گرفته خواهد شد. برای مطالعه جزییات بیشتر تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

همانطور که می‌دانید طی یک سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا بیشتر ایرلاین‌ها پروازهای خود را متوقف کرده بودند اما رفته رفته و با کشف واکسن این ویروس مجددا پروازهای بین‌المللی برقرار شده و امکان سفر برای مسافران فراهم شده است. بر همین اساس پروازهای لوفت هانزا نیز مجددا برقرار شده و مسافران ایرانی می‌توانند بلیط هواپیما را به مقصد اروپا با این ایرلاین معتبر خریداری کنند.

برقراری پروازهای لوفت هانزا از مبدا ایران

هواپیمایی لوفت هانزا را می‌توان از فعال‌ترین خطوط هوایی بین‌المللی از مبدا ایران به کشورهای اروپایی دانست. در طی سالی که گذشت این ایرلاین به دلیل شیوع ویروس کرونا پروازهای خود را متوقف کرده بود اما با ورود به سال جدید لوفت هانزا خبر برقراری پروازهایش را از مبدا ایران اعلام کرد.

طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری پروازهای هواپیمایی لوفت هانزا از تاریخ ۲۷ فروردین مطابق با ۱۶ اپریل از مبدا ایران مجددا انجام می‌شود. بدین ترتیب مسافران ایرانی که قصد سفر به کشورهای اروپایی یا سایر نقاط را دارند می‌توانند جهت رزرو بلیط اقدام کنند.

با از سرگیری پروازهای لوفت‌هانزا زمینه برای سفر گردشگران ایرانی به کشورهای اروپایی از جمله ایتالیا، اسپانیا، اتریش، سوییس، فرانسه و … فراهم می‌شود. همچنین از آنجا که این ایرلاین دارای خطوط پروازی گسترده در ۵ قاره دنیا می‌باشد، مسافران ایرانی می‌توانند از طریق این ایرلاین و با یک یا دو توقف به سایر نقاط دنیا مانند کانادا، کشورهای آفریقایی و … سفر کنند.

در ادامه با ویژگی‌ها، مسیرهای پروازی (به اروپا و سایر نقاط) و انواع کلاس پروازی این ایرلاین بزرگ آشنا می‌شویم.

درباره هواپیمایی لوفت هانزا

شرکت آلمانی لوفت‌هانزا بزرگ‌ترین ناوگان هوایی در اروپا و ازنظر میزان درآمد، یکی از پردرآمدترین شرکت‌های هواپیمایی در دنیا به شمار می‌رود.

هواپیمایی لوفت هانزا در سال ۱۹۵۳ در شهر کلن فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت هواپیمایی عنوان دومین هواپیمایی بزرگ جهان از لحاظ تعداد مقاصد پروازی را به خود اختصاص داده است. در ابتدا پروازهای داخلی هواپیمایی لوفت‌هانزا تنها به مقاصد هامبورگ، دوسلدرف، مونیخ و کلن انجام می‌گرفت و شهرهای لندن، پاریس و مادرید نیز تنها مقاصد بین‌المللی این شرکت بودند اما در حال حاضر خطوط هوایی این ایرلاین گستره شده و تقریبا تمام قاره‌ها را پوشش می‌دهد.

بر طبق آمار، هواپیمایی لوفت‌هانزا به ۲۲۰ مقصد در ۷۸ کشور جهان پرواز دارد. شبکه پروازی گسترده، داشتن ناوگان هواپیماهایی جوان و مدرن شامل بوئینگ و ایرباس، ارائه سرویس اینترنت داخل کابین هواپیما، صندلی‌های فرست و بیزنس با امکانات لوکس، پرسنل باتجربه و متخصص، دریافت آنلاین کارت پرواز و ارائه اپلیکیشن‌های سرگرمی از ویژگی‌های این شرکت هواپیمایی محسوب می‌شوند.

مسافران ایرانی می‌توانند برای سفر به قاره اروپا، آمریکا و آفریقا پروازهای لوفت هانزا را انتخاب کرده و پروازی ایمن را داشته باشند.

مقاصد پروازی هواپیمایی لوفت هانزا

پروازهای هواپیمایی لوفت هانزا به هر ۵ قاره دنیا انجام می‌شود. این هواپیمایی ۲۲۰ نقطه در ۷۸ کشور دنیا را پوشش می‌دهد. بیشتر پروازهای این هواپیمایی برای مسافران ایرانی از مبدا تهران انجام شده و مسافران می‌توانند با توجه به مسیر پس از یک یا دو توقف، در مقصد مورد نظر فرود آیند. مبدا پروازهای لوفت هانزا شهر فرانکفورت در آلمان است.

این ایرلاین به مقاصد زیر پرواز دارد.

  • تهران به فرانکفورت
  • تهران به برلین
  • تهران به مونیخ
  • تهران به پاریس
  • تهران به لندن
  • تهران به رم
  • تهران به زوریخ
  • تهران به کیپ تاون
  • تهران به استکهلم
  • تهران به سان فرانسیسکو
  • تهران به مادرید
  • تهران به بارسلون
  • تهران به لس آنجلس
  • تهران به ژوهانسبورگ
  • تهران به ونکوور
  • تهران به تورنتو
  • تهران به تونس
  • تهران به سائوپائولو

در حال حاضر رزرو بلیط لوفت هانزا به تمام مقاصد ذکر شده برای مسافران ایرانی امکان‌پذیر است.

کلاس های پروازی هواپیمایی لوفت هانزا

پروازهای لوفت هانزا را می‌توان در چهار کلاس پروازی اکونومی، پرمیوم اکونومی، بیزینس و فرصت کلاس خریداری کرد. هریک از کلاس‌های پروازی با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهند قیمت‌گذاری شده‌اند.

  • صندلی‌های اکونومی ارزان‌ترین کلاس پروازی هواپیمایی لوفت‌هانزا است. این صندلی‌ها هر کدام ۷۷ سانتی‌متر عرض دارند و دارای مانیتور اختصاصی و امکانات صوتی و تصویری هستند، یک وعده غذا به همراه نوشیدنی در سفرهای کوتاه مدت و یک میان وعده به همراه غذا، در سفرهای بلند مدت از خدمات صندلی‌های اکونومی هستند.
  • داشتن فضای شخصی با صندلی‌های جادار و راحت با ۵۰ درصد جای بیشتر و مجوز حمل بار رایگان تا ۴۶ کیلوگرم از ویژگی‌های صندلی‌های پرمیوم هستند که تجربه‌ای متفاوت با خدمات و امکاناتی مابین کلاس‌های اکونومی و بیزینس را برای خریداران این کلاس پروازی فراهم می‌کنند.
  • با خرید بلیط بیزینس کلاس امکاناتی مانند صندلی‌های تخت‌شو به طول ۲ متر، سیستم صوتی تصویری، محل شارژ لپ تاپ، سرو غذاهای گرم، فضای خصوصی و … در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. مسافران این کلاس پروازی می‌توانند ۲ چمدان ۳۲ کیلوگرمی را با خود همراه داشته باشند.
  • فرست کلاس گرانترین کلاس هواپیمایی لوفت هانزا به شمار می‌رود. امکانات و خدمات این کلاس پروازی همه از نوع درجه یک بوده و کابین اختصاصی، منوی غذایی متنوع، انواع سرگرمی‌ها و … را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید …

لوفت‌هانزا، بزرگترین شرکت هواپیمایی در اروپا

ایرلاین‌های فعال در دوره کرونا کدام‌ها هستند و به چه مقاصدی پرواز دارند؟

در دوره کرونا کدام کشورها مرزهایشان را به روی گردشگران ایرانی گشوده‌اند؟

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید