سفارت آذربایجان در تهران بازگشایی شد | اطلاعات کامل

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 17 جولای 2024
Loading...

پیرو مذاکرات دو کشور ایران و آذربایجان سفارت این کشور از روز دوشنبه مورخ ۲۵/۰۴/ ۱۴۰۳ بازگشایی و فعالیت خود را از سر گرفته است. در پی اعلام این خبر آدرس جدید سفارت اعلام و اقدامات مربوطه برای سازماندهی خدمات کنسولی در ساختمان جدید سفارت جمهوری آذربایجان در ایران در حال انجام است. در ادامه درباره جزییات این خبر بیشتر می‌خوانیم.

طبق اعلام وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان و در پی مذاکرات صورت گرفته میان مقامات تهران و باکو، سفارت جمهوری آدربایجان در تهران در آدرس جدید کار خود را از سر گرفته است. طبق اخبار اعلام شده ایران اقدامات مناسب و لازم را برای تضمین امنیت ساختمان جدید سفارت جمهوری آذربایجان در چارچوب «کنوانسیون وین درباره روابط دیپلماتیک» انجام داده است. بر اساس اعلام وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان، سفیر و کارکنان دیپلماتیک به ایران بازگشته‌اند.

بدون شک تقویت روابط میان دو کشور ایران و آذربایجان که دارای مرز مشترک هستند و اشتراکات فرهنگی بسیاری بایکدیگر دارند، همواره مورد توجه دو کشور قرار گرفته  و گامی مهم در جهت تبادلات منطقه‌ای تلقی می‌شود.

آدرس جدید سفارت جمهوری آدربایجان در تهران

تهران، دروس، خیابان شهریزاد، خیابان یارمحمدی، تقاطع خیابان ساقی و فیروزکوه، پلاک ۸

*جهت اطلاع از شرایط سفر به آذربایجان و یا خرید تور آذربایجان با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
مطالعه و نوشتن همیشه از موضوعات مورد علاقه من بوده‌اند. در همین راستا چند سالی ست که در زمینه تولید محتوا در حوزه گردشگری فعال هستم. نوشتن درباره آداب و رسوم سرزمین‌های دور و توصیف جاذبه‌هایشان از کارهایی ست که هر نویسنده به خصوص من را به وجد می‌آورد.
ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید