بهترین شهرهای ساحلی اروپا برای تعطیلات بهاری

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در سه‌شنبه 12 آوریل 2022
Loading...

تفریحات ساحلی یا جاذبه‌های تاریخی؟ در سفر به اروپا کدام یک را بیشتر ترجیح می‌دهید؟ اگر در انتخاب مردد هستید ما بهترین مقاصد اورپایی را به شما معرفی می‌کنیم مقاصدی که ترکیبی بی‌نظیر از دریا و بناهای چند صد ساله را در خود داشته و پکیجی کامل از زیبایی‌ها را در مقابل چشم گردشگران قرا می‌دهند. برای آشنایی با بهترین شهرهای ساحلی اروپا برای گذراندن  یک تعطیلات عالی تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

اروپا به قاره سبز شهرت داشته و این نام  را بیش از هر چیز به طبیعت و شهرهای ساحلی خود مدیون است. شهرهایی که در کنار دریا قرار گرفته و صحنه‌های سحرانگیزی را به تصویر کشیده‌اند. فرانسه، اسپانیا، پرتغال و ایتالیا به عنوان بهترین شهرهای ساحلی در تور اروپا شناخته می‌‎شوند.

شهر ساحلی سن سباستین در اسپانیا | San Sebastián

سن سباستین یا دونوستیا از زیباترین شهرهای ساحلی تور اسپانیا به شمار می‌رود. این شهر ساحلی در کنار مناظر حیرت انگیز، غذاهای بسیار جذاب و لذیذی را نیز برای ارائه دارد. مسافران سن سباستین می‌توانند از انواع تفریحات و سرگرمی‌های این شهر لذت برده و سفری لوکس در عین حال جالب و متنوع را تجربه کنند. ساحل سن سباستین توسط کوه‌های بلند و سرسبز احاطه شده و این ترکیب درخشان در کنار وجود هتل‌های فوق لوکس با امکانات مدرن چنان تصویر کارت پستالی به وجود آورده که سن سباستین را به یکی از بهترین شهرهای ساحلی اروپا تبدیل کرده است.

شهر ساحلی نیس در فرانسه | Nice

لیست بهترین شهرهای ساحلی اروپا بدون نام «نیس» تکمیل نمی‌شود. این شهر در کنار ساحل مدیترانه و در بخش جنوب شرقی کشور فرانسه قرار گرفته است. با دیدن نیس متوجه خواهید شد که تمام زیبایی‌های فرانسه در پاریس خلاصه نشده و این کشور را باید تمام و کمال دید و گشت. نیس تاریخی دور و دراز داشته و در دوران باستان به دلیل آب و هوای عالی و قرار گرفتن در کنار دریا محلی برای شکار محسوب می‌شده، امروزه نیز با مناظر زیبا و آفتاب ملایم، ساحل آرام، رستوران‌های متنوع و انواع تفریحات آبی آماده پذیرایی از گردشگران لوکس پسند می‌باشد. (رزرو تور فرانسه)

شهر ساحلی بارسلونا در اسپانیا | Barcelona

تیم فوتبال، بناهایی با معماری عجیب و غریب و منحصر به فرد، مراکز خرید بزرگ با انواع برندهای جهانی، خیابان‌های بسیار زیبا، هتل‌های ۵ ستاره لوکس و مهمتر از همه ساحلی خارق‌العاده همه و همه شهر بارسلونا را به اولین مقصد گردشگران تورهای اروپایی تبدیل کرده است. بارسلونتا معروف‌ترین ساحل در شهر بارسلونا ست که با انواع بازی‌ها و تفریحات ساحلی متنوع تجهیز شده است. این ساحل از برج‌های دوقلو بارسلونا شروع شده و به سمت جنوب کشیده می‌شود. گردشگران می‌توانند علاوه بر قدم زدن در کار ساحل از دیگر امکانات مانند صرف غذا در رستوران‌های لوکس و پاساژ گردی نیز لذت ببرند.

شهر ساحلی لیسبون در پرتغال | Lisbon

وجود همسایه با شکوهی چون اقیانوس اطلس نام شهر لیسبون را در میان بهترین شهرهای ساحلی اروپا قرار داده است. این شهر در کشور پرتغال قرار گرفته و با مناظر دلفریب گردشگران را شیفته خود کرده است. پورتینیو د آرابیدا، سسیمبرا، کارکاولوس و گینشو معروفترین سواحل شهر لیسبون هستند. اگر اهل ماجراجویی هستید می‌توانید انواع تفریحات آبی از شنا گرفته تا پاراگلایدر سواری را در سواحل لیسبون تجربه کنید. اگر هم به عکاسی حرفه‌ای علاقه دارید می‌توانید با گشتی در لیسبون مناظر حیرت‌انگیز را در دوربین عکاسی خود به ثبت رسانید.

شهر ساحلی پرتو در پرتغال | Portoشهر ساحلی تریسته در ایتالیا | Trieste

پرتو از دیگر شهرهای ساحلی کشور پرتغال است که نامی پرآوازه در دنیای گردشگری دارد. پرتو به عنوان دومین شهر بزرگ پرتغال با انواع آثار تاریخی و سواحل رویایی تزیین شده است. با قدم زدن در این شهر می‌توانید آثاری ارزشمند از معماری سنتی اروپایی را در کنار سازه‌های مدرن ببینید. به ساحل پرتو که برسید همه چیز متفاوت بوده و دنیایی از تفریحات ماجراجویانه در مقابل شما قرار خواهد گرفت. کاخ دا بولسا (Palácio da Bolsa)، اسکله ریبیرا (Rua da Ribeira Negra)، کلیسای جامع پورتو (Porto Cathedral)، موزه ملی سوارِس دوس رِئیس (Soares dos Reis) و برج کلریگوس (Clérigos) از دیگر جاذبه‌های شهر ساحلی پرتو هستند.

شهر ساحلی تریسته در ایتالیا | Trieste

شهر ساحلی تریسته ایتالیا از دیگر بهترین شهرهای ساحلی اروپا برای داشتن یک تعطیلات بهاری متفاوت به شمار می‌رود. این شهر در بخش شمال شرقی ایتالیا قرار گرفته و به دلیل داشتن آب و هوای عالی علاوه بر مقصدی توریستی برای زندگی نیز شرایطی ایده آل دارد. قدمت شهر تریسته ایتالیا به قرن یکم قبل از میلاد باز می‌گردد اما در قرن ۱۸ به اوج شهرت خود رسیده و محلی برای رفت و آمد کشتی‌های بازرگانی به شمار می‌رفت. در حال حاضر نیز با داشتن کانال بسیار زیبای گرند که از وسط شهر عبور می‌کند، کلیسای قرن شانزدهمی سان سیلوسترو، دره وال ROSANDRA و فانوس دریایی FARO DELLA VITTORIA بسیار مورد توجه گردشگران تور ایتالیا قرار گرفته است.

سفر به شهرهای ساحلی اروپا؛ بهار یا تابستان؟

حال که با بهترین شهرهای ساحلی اروپا آشنا شدیم. سؤال اینجاست که با توجه به آب و هوای اروپا بهار را برای گذراندن کنار سواحل انتخاب کنیم یا تابستان را؟ پاسخ اینجاست بیشتر شهرهای ساحلی معرفی شده در قسمت جنوبی اروپا قرار گرفته و حتی در فصل‌های سرد سال نیز آب و هوایی آفتابی دارند. از این رو فصل بهار نیز می‌توان از تفریحات آبی اسپانیا، ایتالیا و پرتغال لذت برد. جهت رزرو تورهای اروپا در فصل بهار با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در تماس باشید.

بیشتر بخوانید …

معروفترین میراث‌های جهانی یونسکو در اروپا کدامند؟

لوکس‌ترین مراکز خرید اروپا

نکات ضروری که قبل از سفر به اروپا باید بدانید

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید