آشنایی با بزرگترین مراکز خرید ارمنستان

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 12 ژوئن 2019
Loading...

خرید کردن در ارمنستان با وجود مراکز خرید بزرگ، تجربه‌ای جذاب است که نباید از دست داد. اگر شما هم از خرید لذت می‌برید و می‌خواهید با چمدانی پر از سوغاتی و لباس‌های تازه به خانه برگردید، بهتر است قبل از سفر با مراکز خرید ارمنستان آشنا شوید.

ارمنستان با طبیعتی سرسبز و شگفت‌انگیز در سال‌های اخیر به مقصدی جذاب برای ایرانی‌ها تبدیل شده است. جاذبه‌های گردشگری ارمنستان در کنار تاریخ پرفراز و نشیب این کشور قرار گرفته و آثاری ارزشمند از تمدن چند هزارساله بشری را به نمایش گذاشته‌اند. این کشور زیبا علاوه بر آثار تاریخی و طبیعت زیبا، مراکز خرید بزرگ و جذاب دارد که نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد. اگر اهل خرید هستید و می‌خواهید در سفر به ارمنستان سری هم به مراکز خرید مدرن این کشور بزنید، خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مراکز خرید ارمنستان

در سفر به ارمنستان گشت‌وگذار در مراکز خرید معروف را از دست ندهید

ایروان مال Yerevan Mall

مرکز خریدی شیک با معماری منحصربه‌فرد که انتخاب اول شیک‌پوشان شهر ایروان ارمنستان است. ایروان مال با مساحت ۵۹۰۰ مترمربع در ۲ طبقه و بیش از ۱۲۰ مغازه در سال ۲۰۱۴ افتتاح شد. این مجموعه بزرگ با مراکز تفریحی متنوع، فروشگاه‌های جذاب و رستوران‌هایی با انواع غذاهای بین‌المللی به عنوان یکی از مراکز خرید محبوب در ایروان شناخته می‌شود.

مرکز خرید ایروان مال میزبان برندهای معتبر جهانی مانند زارا، منگو و گوچی است. این مرکز خرید با سبک اروپایی و طراحی خلاقانه‌اش توانسته نام خود را به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه تفریحی ارمنستان به ثبت برساند. هایپر مارکت کارفور (بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای جهان) در سال ۲۰۱۵ شعبه ارمنستان خود را در ایروان مال افتتاح کرد.

ایروان مال با مراکز تفریحی فراوان و مجموعه بازی کودکان همیشه شلوغ و پرجنب‌‎‌وجوش است؛ اما این شلوغی در حراجی‌های فصلی و ایام بلک فرایدی (Black Friday) به اوج خود می‌رسد چرا که در این ایام شما می‌توانید تمام اجناس برند مانند عطر، کیف، کفش و لباس را با قیمت‌های باورنکردنی خریداری کنید.

دالما گاردن Dalma Garden

دالما گاردن اولین مرکز خرید بزرگی است که در سال ۲۰۱۲ در شهر ایروان افتتاح شد. فروشگاه‌ها، رستوران‌‌ها و مراکز تفریحی بخش‌های مختلف این مجموعه را تشکیل می‌دهند. نمای دالما گاردن به شیوه‌ای خلاقانه طراحی شده است. مغازه‌ها با ویترین‌های جذاب و آسانسور شیشه‌ای با چشم‌اندازی بی‌نظیر از دیگر جذابیت‌های این مرکز خرید به شمار می‌روند.

شما می‌توانید کیف‌، کفش‌، لباس و انواع اکسسوری را از فروشگاه‌های برند خریداری کرده و یا اجناس با کیفیت را با قیمت‌های بسیار مناسب از سایر فروشگاه‌ها تهیه کنید. مرکز خرید دالما با مراکز تفریحی متعدد مانند سالن بیلیارد، کافه تریا و سالن‌های سینما ساعات خوشی را در تور ارمنستان برایتان رقم می‌زند.

بهترین رستوران‌های ارمنستان  در دالما گاردن قرار دارند و به شما این امکان را می‌دهند بعد از یک خرید فوق‌العاده با غذاهای متنوع از خودتان پذیرایی کنید.

مرکز خرید ریو Rio Mall

ریو مرکز خرید روسی در شهر ایروان ارمنستان است. این مجموعه در سال ۲۰۱۷ افتتاح شد و در مدت کم توانست نام خود را در میان معروف‌ترین مراکز خرید ارمنستان به ثبت برساند. ریو با الهام از معماری روسی، فضایی شاد و رنگارنگ دارد.

در بدو ورود به مرکز خرید ریو، فروشگاه‌های متعدد با برندهای معروف روسی نظر شما را به خود جلب خواهند کرد. این فروشگاه‌ها به‌قدری جذاب هستند که با گشتی کوتاه جیب‌های شما خالی و دستانتان پر خواهد شد. در این مرکز خرید انواع فروشگاه‌های لباس، لوازم الکترونیکی، فضای بازی مختص کودکان، صرافی و فست فود را می‌توان پیدا کرد.

اگر در سفر به ارمنستان می‌خواهید متفاوت خرید کنید، بازدید از مرکز خرید ریو را از دست ندهید چرا که برندهای این مجموعه همگی خاص و منحصربه‌فرد هستند.

روسیا مال Rossia Mall

روسیا مال از دیگر مراکز خرید بزرگ ارمنستان است. این مرکز خرید هفت طبقه توسط تاجر معروف ارمنی و در سال ۲۰۱۶ افتتاح شد. معماری بسیار مدرن، فضای وسیع و پارکینگ اختصاصی از ویژگی‌های روسیا مال به شمار می‌روند.

روسیا مال بیشتر شهرت خود را مدیون بازار طلای منحصربه‌فردش می‌باشد؛ اما در این مجموعه بزرگ انواع محصولات چرمی، بوتیک‌های لباس، برندهای ال سی وایکیکی، آدیداس و رامسی را می‌توان دید. اگر با کودکانتان سفر می‌کنید و می‌خواهید ساعاتی را به تفریحات آن‌ها اختصاص دهید، رفتن به روسیا مال را در برنامه‌های خود قرار دهید. طبقه ششم این مجموعه به‌طور کامل به کودکان اختصاص دارد، انواع بازی‌های کامپیوتری، ماشین‌های اسباب‌بازی و فست‌فودهای ویژه کودکان از امکانات این مجموعه هستند.

مرکز خرید مترونوم Metronome Shopping Centre

مرکز خرید مترونوم بهترین مکان برای خرید پوشاک و کفش‌های ورزشی است. برند آدیداس، نایک، پوما و ریباک از فروشگاه‌هایی هستند که در این مرکز خرید بزرگ شعبه دارند.

مرکز خرید مترونوم در نزدیکی ایستگاه یریتاسارداکان قرار دارد و دسترسی به آن برای گردشگران بسیار راحت است. مترونوم با امکانات فراوان علاوه بر مرکز خرید از مکان‌های تفریحی محبوب در شهر ایروان محسوب می‌شود. وجود فروشگاه زنجیره‌ای اسپورت مستر از ویژگی‌های اصلی مترونوم می‌باشد. این فروشگاه ورزشی در سال ۲۰۰۳ در روسیه افتتاح شد و از برندهای پرطرفدار در ارمنستان و سایر کشورهای مشترک‌المنافع است.

تاشیر استریت شاپینگ گالری Tashir Street

مرکزخریدی ۵ طبقه که همه چیز از طلا گرفته تا لباس و لوازم الکترونیکی در آن به فروش می‌رسد. طبقه اول مختص فروش طلا و جوهرات است؛ و در طبقات دیگر اجناس مارک‌دار مانند پوشاک، کیف و کفش و لوازم آرایشی را می‌توان پیدا کرد.

تاشیر استریت از معروف‌ترین مراکز خرید در ارمنستان است که علاوه بر فروشگاه‌های متعدد، رستوران، کافه و مراکز تفریحی جذابی را در خود دارد. این مرکز خرید با بیش از ۱۰۰ مغازه در خیابان نورث اونیو (خیابان اصلی ایروان) قرار دارد و از طریق ۶ درب اصلی می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. تمام فروشگاه به پله‌برقی و آسانسور مجهز شده و پارکینگ اختصاصی نیز در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

جهت آگاهی از زمان برگزاری و قیمت‌های تور ارمنستان با کارشناسان بخش فروش تور در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید