کلاس‌های پروازی در هواپیمایی اتریشی

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 26 مه 2019
Loading...

شاید برای شما هم پیش آمده هنگام تماس با آژانس‌های هواپیمایی یا خرید اینترنتی بلیط هواپیما، با کلاس‌های پروازی مختلفی مواجه شوید که معنی بیشتر آن‌‌ها برایتان نامفهوم باشد و شما را برای خرید بلیط هواپیما مورد نظرتان دچار تردید کند. در واقع دانستن معنی این اصطلاحات پروازی و تفاوت آن‌ها با یکدیگر بسیار مهم بوده و تاثیر بسیار مهمی در انتخاب پرواز و صندلی مناسب با شرایط هر مسافر را دارند. کلاس‌های پروازی در هواپیمایی‌های مختلف با یکدیگر تفاوت داشته و هرکدام خدمات خاص خود را به مسافران ارائه می‌دهند. در ادامه انواع کلاس‌های پروازی در هواپیمایی اتریشی را به شما معرفی می‌کنیم.

هواپیمایی اتریشی، (Austrian Airline)  بزرگ‌ترین هواپیمایی اتریش است که زیرمجموعه شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا (Lufthansa) می‌باشد. این هواپیمایی با در اختیار داشتن هواپیماهای پهن‌پیکر ایرباس، بوئینگ، فوکر و امبرائر به بیش از ۱۳۰ نقطه از جهان پرواز دارد. هواپیمایی اتریشی سیستم فروش پروازهای خود را به ۳ کلاس اکونومی، پرمیوم اکونومی و بیزینس کلاس تقسیم‌بندی کرده است و هر کدام از کلاس‌های پروازی خدمات ویژه‌ای را به مسافران ارائه می‌دهند. شما می‌توانید با توجه به امکانات  هر کلاس پروازی و همچنین شرایط خود، صندلی مورد نظرتان را انتخاب کرده و رزرو کنید.

کلاس پروازی اکونومی هواپیمایی اتریشی

کلاس پروازی اکونومی یا اقتصادی رایج‌ترین کلاس در پروازها هستند و بیشترین تعداد صندلی‌ها را در هواپیماها تشکیل می‌دهند. اکثر مسافران این کلاس پروازی را برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند.

صندلی‌های اکونومی در هواپیمایی اتریشی انعطاف‌پذیر هستند و فضایی نسبتا باز را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. این صندلی‌ها با توجه به نوع هواپیما در سه ردیف سه‌تایی، چهارتایی‌، سه تایی و یا سه ردیف سه تایی کنار هم قرار گرفته‌اند. مانیتور شخصی با صدها فیلم و آهنگ در پروازهای بین‌المللی، میان‌وعده در پروازهای کوتاه و وعده غذایی کامل همراه با نوشیدنی در پروازهای طولانی مدت از امکانات ارائه شده در کابین اکونومی هواپیمایی اتریشی هستند.

مسافران این کلاس پروازی مجاز به حمل ساک دستی ۸ کیلوگرمی به داخل کابین هواپیما و همراه داشتن بار تا سقف ۲۳ کلیوگرم هستند.

کلاس پروازی پرمیوم اکونومی هواپیمایی اتریشی

کلاس پروازی پرمیوم اکونومی، بین کلاس اکونومی و بیزینس قرار می‌گیرد و بهترین گزینه برای مسافرینی است که ترجیح می‌دهند با پرداخت هزینه کمتر نسبت به بیزینس کلاس پروازی لوکس را تجربه کنند.

صندلی‌های پرمیوم اکونومی ۴۸٫۳ سانتی‌متر عرض دارند و با داشتن تنظیم پشتی صندلی فضای بازتر و راحت‌تری را در پروازهای طولانی مدت در اختیار مسافران قرار می‌دهند. صفحات نمایش در کابین‌های این کلاس پروازی بزرگتر از اکونومی هستند و سرگرمی‌های بیشتری را در طول پرواز برای مسافران فراهم می‌کنند.

کابین‌های کلاس پرمیوم اکونومی به اینترنت رایگان،  شارژ لپ تاپ و گوشی مجهز هستند و شما می‌توانید بدون داشتن کوچکترین دغدغه با فضای مجازی ارتباط داشته و حتی ایمیل‌های کاری را جواب داده و پرژه‌هایتان را در حین پرواز کاملا تحت کنترل داشته باشید.

میهمانداران هواپیمایی اتریشی در این کلاس پروازی با سه یا چهار وعده غذایی کامل همراه نوشیدنی و دسر از شما پذیرایی می‌کنند و حتی می‌توانید غذای دلخواهتان را از بین منو ارائه شده توسط میهمانداران انتخاب کنید.

با خرید بلیط هواپیما پرمیوم اکونومی هواپیمایی اتریشی می‌توانید ۲ چمدان ۳۲ کیلوگرمی را همراه داشته و یک ساک ۸ کیلوگرمی را با خود به داخل کابین هواپیما ببرید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر با هواپیایی اتریشی قصد سفر به کانادا یا امریکا را دارید، صندلی‌های پرمیوم اکونومی این هواپیمایی را رزرو کنید. 

صندلی‌های بیزینس کلاس هواپیمایی اتریشی

کابین بیزینس کلاس، دنیایی متفاوت را  پیش‌روی مسافران قرار می‌دهد، همه چیز در این کابین ویژه، خاص و متفاوت است. صندلی‌های بیزینس کلاس معمولا گران‌ترین کلاس پروازی در میان صندلی‌های هواپیما هستند که خدمات و امکاناتی متفاوت را نسبت به دو کلاس اکونومی و پرمیوم ارائه می‌دهند.

امکانات و سرگرمی‌های هواپیمایی اتریشی در بیزینس کلاس بسیار  پیشرفته هستند و فضایی کاملا اختصاصی را برای مسافران فراهم می‌کنند. مانیتورهای خصوصی با پکیج کامل از انواع فیلم، سریال و موسیقی به تمامی زبان‌های زنده دنیا، اینترنت پرسرعت جهت دانلود برنامه‌های مورد علاقه تلویزیون، مجله و کتاب، صندلی‌های راحت و تخت‌شو از امکانات این کلاس پروازی هستند.

میهمانان کابین بیزینس کلاس می‌‎توانند غذا و نوشیدنی مورد علاقه‌شان از میان منوی ویژه سرآشپز انتخاب کرده و سفارش دهند. میهمانداران در طی پرواز با میان‌وعده‌های مختلف و جذاب از میهمانان این کلاس پروازی پذیرایی می‌کنند.  همچنین مسافران با در اختیار داشتن اینترنت پرسرعت امکان گشت‌وگذار در شبکه‌های مجازی را خواهند داشت.  

با خرید بلیط هواپیما اتریشی در کلاس بیزینس مجموعا می‌توانید تا ۶۴ کیلوگرم بار، شامل دو چمدان ۳۲ کیلوگرمی را همراه داشته باشید.

جهت رزرو و یا خرید بلیط هواپیمایی اتریشی یا کسب اطلاعات بیشتر درباره این هواپیمایی با کارشناسان فروش بلیط در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید یا به سایت خرید بلیط اینترنتی www.setarehvanak.com  مراجعه کنید.  

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید