برای سفر به استانبول نیازی نیست حتما به تهران سفر کنید. چرا که پروازهای استانبول علاوه بر فرودگاه تهران از طریق دیگر فرودگاه‌های بین‌المللی کشور انجام شده و بسیاری از شهرهای ایران تور استانبول را در قالب پکیج کامل برگزار می‌کنند. در این مطلب به شما خواهیم گفت که خرید بلیط یا تور استانبول از کدام شهرهای ایران امکان پذیر است؟

بسیاری از ایرانی‌ها سالانه به قصد، کار، تجارت، گردش و حتی خرید به شهر استانبول سفر می‌کنند. از این رو تور استانبول به یکی از پرطرفدارترین تورهای مسافرتی در کشورمان تبدیل شده و پروازهای استانبول علاوه بر فرودگاه تهران از طریق چندین فرودگاه بین‌المللی دیگر نیز انجام شده و قابل رزور می‌باشد. (بلیط استانبول)

خرید تور استانبول از تبریز

فرودگاه تبریز با نام رسمی فرودگاه شهید مدنی تبریز بزرگترین فرودگاه در منطقه شمال غرب ایران است. این فرودگاه بزرگ در مرز هوایی ایران به آسیای مرکزی و اروپا قرار دارد، از این رو نقش بسیار مهمی در پروازهای بین‌المللی ایفا می‌کند. روزانه پروازهای بسیاری از مبدا تبریز به سایر نقاط دنیا انجام می‌شود و در این بین به دلیلی نزدیکی تبریز به استانبول، پروازهای این مسیر بیشترین سهم را در انتقال مسافر در فرودگاه تبریز دارند.

خرید بلیط هواپیما از تبریز به استانبول و بالعکس به راحتی امکان پذیر بوده و شهروندان تبریزی می‌توانند تور استانبول را از مقصد تبریز رزرو کنند. برای این کار می‌توانید از طریق آژانس‌های مسافرتی تبریز یا همکاران ما در واحد تور اقدام  کرده و پس از انتخاب روز پرواز و هتل مورد نظرتان تور استانبول را خریداری کنید.

خرید تور استانبول از مشهد

مشهد از دیگر شهرهایی است که با داشتن فرودگاه بین‌المللی به مقصد استانبول پرواز دارد. فرودگاه مشهد با نام فرودگاه بین‌المللی هاشمی نژاد خوانده می‌شود و با داشتن مساحت ۵۴۰ هکتاری و دو باند پذیرش مسافر از پر رفت و آمدترین فرودگاه‌های کشور به شمار می‌آید. در این فرودگاه بزرگ سالانه ۷ میلیون مسافر جابجا می‌شوند.

پروازهای بین‌المللی بسیاری از مبدا مشهد به مقاصد مختلف انجام می‌شود و پرواز مشهد به استانبول و بالعکس از پروازهایی است که به صورت هفتگی و منظم در این فرودگاه برقرار هستند. بنابراین شهروندان مشهد برای سفر به استانبول نیازی به سفر به تهران یا دیگر شهرهای ایران ندارند و می‌توانند بلیط مشهد استانبول را از طریق سایت اینترنتی خرید بلیط هواپیما در آژانس‌هواپیمایی ستاره ونک خریداری کنند.

خرید تور استا‌نبول از اصفهان

فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان، شرکت‌های هواپیمایی و مقاصد پروازی داخلی وخارجی بسیاری را شامل می‌شود. این فرودگاه به لطف قرارگرفتن در تاریخی‌ترین شهر ایران در بیشتر روزهای سال شلوغ و پر مسافر است.

علاوه بر مسیرهای داخلی، مقاصدی از جمله شارجه، تفلیس، وین، دبی، کویت، آدانا و … از مقاصد پر رفت و آمد در این فرودگاه هستند و در این بین پروازهای استانبول – تهران استانبول نیز نقش مهمی را در جابجایی مسافر در فرودگاه بین‌المللی اصفهان ایفا می‌کنند. این پروازها به صورت هفتگی و با ایرلاین‎های داخلی و ترک انجام می‌شوند.

اصفهانی‌های عزیز می‌توانند پس از انتخاب زمان پرواز و هتل مورد نظر خود تور استانبول را خریداری کرده از سفر به این شهر زیبا لذت ببرند. برای خرید تورهای استانبول از مقصد اصفهان با همکاران ما در واحد تور در ارتباط باشید.

خرید تور استا‌نبول از شیراز

فرودگاه شهر شیراز بعد از فرودگاه بین المللی تهران مجهزترین فرودگاه در کشور به شمار رفته و پروازهای داخلی و بین‌المللی بسیاری را پوشش می‌دهد. پروازهایی که مقصدشان حوزه خلیج فارس است بیشترین آمار پروازی در فرودگاه شیراز را به خود اختصاص داده‌اند اما در کنار این مقاصد، پروازهای استانبول نیز جایگاه ویژه داشته و به صورت هفتگی مسافران را از شیراز به استانبول و بالعکس جابجا می‌کنند.

بنابراین مسافرانی که قصد سفر از شیراز به استانبول را دارند می‌توانند به راحتی و بدون دغدغه بلیط هواپیما شیراز – استانبول را رزرو کنند. علاوه بر خرید بلیط، خرید تور کامل استانبول شامل رزرو هتل، ترانسفر فرودگاهی و بیمه مسافرتی نیز از مبدا شیراز اماکن پذیر است.

خرید تور استا‌نبول از قشم

فرودگاه قشم از دیگر فرودگاه‌های بین‌المللی در جنوب کشور است که پروازهای داخلی و خارجی را به مقاصد متنوع پوشش می‌دهند. این فرودگاه در روستای دیرستان قرار گرفته و با نام رسمی فرودگاه بین‌المللی دیرستان شناخته می‌شود.

پروازهای داخلی و خارجی بسیاری به صورت روزانه در این فرودگاه انجام می‌شوند و پرواز قشم استانبول هر چند به صورت محدود و با همکاری یک یا دو شرکت هواپیمایی اما از پروازهای مهم و پرطرفدار این فرودگاه به شمار می‌رود.

برای خرید تور استانبول از مبدا قشم بهتر است قبل از هر چیز به روزهای پروازی توجه کنید و پس از مشخص کردن روز پرواز و انتخاب هتل، رزرو تور را انجام دهید. خرید بلیط استا‌نبول از مبدا قشم از طریق وبسایت اینترنتی ستاره ونک امکان پذیر است.

خرید تور استا‌نبول از ارومیه

تورهای استانبول از مبدا شهر ارومیه نیز برگزار می‌شوند. فرودگاه بین‌المللی این شهر با نام فرودگاه شهید باکری شناخته شده و پروازهای ارومیه به استانبول و بالعکس را پوشش می‌دهد. این پروازها به صورت هفتگی و در روزهای مشخص شده انجام شده و این امکان را به مسافران می‌دهند تا بدون نیاز پرواز به تهران یا سایر شهرهای ایران، از مبدا ارومیه به استانبول پرواز داشته باشند. برای رزرو تور استانبول ار ارومیه یا خرید با همکاران ما در واحد تور در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

در تور ۳ شب و ۴ روز استانبول از چه جاذبه‌هایی بازدید کنیم؟

۶ کاری کمه در میدان تکسیم استانبول می‌توان انجام داد

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید