چگونه ویزای دبی بگیریم؟

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در سه‌شنبه 25 مه 2021
Loading...

دبی با سازه‌های مدرن، شرکت‌های بین‌المللی و تفریحات فراوان هرساله میزبان تعداد زیادی از تجار و گردشگران ایرانی است. از آنجایی که ایرانیان برای سفر به این کشور مستلزم دریافت ویزای دبی هستند، آگاهی از شرایط و مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای این کشور بسیار حائز اهمیت می‌باشد. در این مطلب به معرفی انواع ویزای دبی و شرایط اخذ هر یک از آنها می‌پردازیم.

 

شاید کمتر کسی باور می‌کرد که منطقه بیابانی در امارات روزی به مهم‌ترین قطب گردشگری در دنیا تبدیل شود. دبی شهری پرزرق و برق با سازه‌های شگفت‌‎انگیز که دنیا را شیفته خود کرده است. تنها توصیف، برای عظمت این شهر کافی نیست، به دبی باید سفر کرد و بس…

دبی شهر “ترین‌های” بی‌مانند است. رستوران‌ها، هتل‌ها، مراکز خرید و پارک‌های آبی دبی همه و همه جز خاص‌ترین و خارق‌العاده‌ترین سازه‌های دنیا هستند. با این توصیفات شاید بتوان دبی را سرزمین عجایب دانست که با سفر به آن  شگفت‌انگیزترین روزهای زندگی خود را خواهید داشت. اما گام اول برای سفر به این سرزمین اعجاب‌انگیز دریافت ویزای توریستی دبی است. با دریافت ویزای توریستی دبی می‌توانید به این کشور سفر کرده و از تفریحات جالب و هیجان‌انگیز دبی لذت ببرید. اما ویزای توریستی دبی انواع مختلف دارد که در ادامه با آن آشنا می‌شوید.

انواع ویزای توریستی دبی

ویزای توریستی دبی با توجه به هدف و مدت سفر انواع مختلف دارد. این ویزا برای افرادی صادر می‌شود که به قصد گردش، دیدار با اقوام و یا شرکت در نمایشگاه به دبی سفر می‌کنند.

۱-ویزای توریستی عادی

 افراد با اخذ ویزا توریستی عادی می‌توانند کمتر از ۱۵ روز در دبی اقامت داشته باشند. این ویزا یک‌بار ورود است و پس از خارج شدن از دبی، برای ورود دوباره به این کشور بایستی مجددا برای اخذ ویزا اقدام کنند. دقت کنید پس از دریافت ویزا تا ۲ ماه فرصت دارید از آن استفاده کرده و به دبی سفر کنید.  

۲-ویزای توریستی یک‌ماهه

 افراد دارنده این ویزا می‌توانند از ۱ تا ۲۸ روز در دبی اقامت داشته باشند. این ویزا یک‌بار ورود است و پس از خارج شدن از دبی، برای ورود دوباره به این کشور بایستی مجددا برای اخذ ویزا اقدام کنید. دقت کنید پس از دریافت ویزا تا ۲ ماه فرصت دارید از آن استفاده کرده و به دبی سفر کنید.

۳-ویزای توریستی یک‌ماهه چندبار ورود

 ویزای توریستی یک ماهه به فرد این اجازه را می‌دهد از یک تا ۲۸ روز در دبی اقامت داشته باشد. در طی مدت ۲۸ روز متقاضی می‌تواند به دفعات به دبی سفر کند. در ویزای توریستی یک ماهه چندبار ورود همانند سایر ویزاهای دبی مسافر از لحظه صدور ویزا تا ۲ ماه فرصت دارد به دبی سفر کند.  

۴-ویزای توریستی سه ماهه

 با دریافت این ویزا می‌توان از یک تا ۹۰ روز در دبی اقامت کرد. این ویزا به صورت یکبار ورود صادر شده و پس از خروج از دبی، حتی اگر همچنان اعتبار ویزا به پایان نرسیده باشد، برای ورود مجدد بایستی ویزا دریافت کنید.

۵-ویزای توریستی سه ماهه چند بار ورود

 افراد دارنده این ویزا می‌توانند در طی ۹۰ روز هرچند بار که می‎خواهند به دبی رفت و آمد داشته باشند.  

مراحل دریافت ویزا توریستی دبی

دریافت ویزای توریستی دبی مراحل پیچیده‌ای ندارد. اما شخص به‌ طور مستقل نمی‌تواند جهت اخذ ویزا اقدام کند و بایستی به آژانس‌های مسافرتی مراجعه کند.

آژانس هواپیمایی ستاره ونک با داشتن نمایندگی در دبی، از آژانس‌های معتبر جهت اخذ ویزای این کشور می‌باشد. شما می‌توانید، اسکن مدارک را برای کارشناسان ما ارسال کرده و در کمترین زمان ویزا خود را دریافت نمایید.

مدت زمان صدور ویزای توریستی دبی

صدور تمامی ویزاهای توریستی دبی به طور معمول ۷ الی ۱۰ روز کاری زمان می‌برد. اما در برخی از مواقع، با توجه به شرایط ممکن است ویزای توریستی دبی در مدت زمان کمتر یا بیشتر صادر شود. با توجه به اینکه تمام ویزاها از لحظه صدور به مدت ۲ ماه اعتبار دارند، بهتر است برای جلوگیری از بروز هر مشکلی در اسرع وقت برای دریافت ویزا اقدام کنید.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی دبی

  • اسکن رنگی صفحه اول پاسپورت
  • اسکن رنگی کارت ملی
  • در صورتی که با کودکانتان سفر می‌کنید اسکن صفحه دوم شناسنامه والدین و اسکن صفحه اول فرزند
  • تست منفی کرونا (حداکثر تا ۷۲ ساعت قبل از پرواز)
  • داشتن بیمه نامه مسافرتی (این بیمه نامه بایستی توسط کشور امارات و از طریق کارگزاران معتبر ویزای دبی صادر شود)
  • عکس پرسنلی ۴ * ۳ با پس زمینه سفید

قیمت ویزای توریستی دبی

قیمت ویزای توریستی دبی با توجه به نوع و مدت اقامت متفاوت می‌باشد. برای اطلاع از نرخ ویزاهای دبی و اطلاع از زمان برگزاری تور دبی با  کارشناسان بخش فروش در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید.

نکات مهم

  • افراد بالای ۶۰ سال بایستی همراه با یکی از اعضای خانواده جهت اخذ ویزا اقدام کنند.
  • ویزای توریستی دبی به صورت عادی صادر شده و نوع فوری ندارد.
  • تمامی ویزاهای دبی به غیر از ویزای سه ماهه یک بار ورود و چند بار ورود قابل تمدید هستند.
  • در صورت رد شدن ویزا از طرف دفتر دبی، بعد از گذشت ۱۵ روز کاری مجددا می‌توانید جهت اخذ ویزا اقدام کنید.
  • تمامی ویزاهای دبی ۲ ماه اعتبار دارند، یعنی شما پس از صدور ویزا تا ۲ ماه فرصت دارید به دبی سفر کنید.

 بیشتر بخوانید …

هر آنچه که باید درباره قیمت تور دبی بدانید

شرایط دریافت ویزای دبی در سال ۲۰۲۱ تغییر کرد

۶ دلیل برای ریجکت شدن ویزای دبی

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید