ویزای اندونزی برای ایرانیان | مدارک ویزای بالی

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 8 ژوئن 2022
Loading...

چند ماهی ست که محدودیت‌های سفر به بالی برداشته و بازار دریافت ویزای بالی یا اندونزی مجددا گرم شده است. از آنجا که بالی جزیره‌ای محبوب به شمار رفته و ایرانیان بسیاری این مقصد را برای سفر انتخاب می‌کنند در اینجا می‌خواهیم شرایط و مدارک جدید ویزای اندونزی برای ایرانیان را مورد بررسی قرار دهیم. برای اطلاع از مراحل دریافت ویزای اندونزی آپدیت شده ۲۰۲۲ مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

بالی مقصد اصلی مسافران جزیره اندونزی ست به همین دلیل بیشتر ویزای این کشور را با نام ویزای بالی می‌شناسند. در واقع مجمع‌الجزایر اندونزی ویزای توریستی، کاری، تحصیلی و غیره را برای متقاضیان واجد شرایط صادر می‌کند. گردشگران ایرانی نیز برای رزرو تور بالی و سفر به این کشور بایستی برای دریافت ویزای توریستی اقدام کنند.

ویزای توریستی اندونزی یا بالی

ویزای توریستی بالی برای افرادی صادر می‌شود که قصد بازدید از جاذبه‌های گردشگری این کشور را دارند. دارندگان ویزای توریستی بالی اجازه کار، تحصیل یا اقامت دائم در اندونزی را ندارند. دریافت ویزای اندونزی برای ایرانیان شرایط و مدارک مشخص شده‌ای دارد که در ادامه آن‌ها مورد بررسی قرار می‌دهیم. متقاضیان در صورت دریافت ویزا فقط تا مدت زمان اعلام شده می‌توانند در بالی یا دیگر مقاصد اندونزی اقامت داشته باشند. مدت زمان صور ویزای بالی ۷ روز کاری می‌باشد.

مدارک ویزای اندونزی بعد از شرایط کرونا

ویزای بالی یا اندونزی شرایط و سخت و پیچیده‌ای نداشته و متقاضیان در صورت ارائه مدارک کامل موفق به دریافت ویزا خواهند شد. با شیوع ویروس کرونا سفارت بالی صدور ویزای توریستی را متوقف کرد اما در چند ماه اخیر و با واکسیناسیون گسترده سفارت صدور ویزاها را به اعلام شرایط جدید از سر گرفت. طبق این شرایط مسافران لازم است که هر دو دوز واکسن خود را دریافت و سپس برای دریافت ویزا اقدام کنند. مدارک مورد نیاز برای ویزای بالی موارد زیر را شامل می‌شود:

  • اسکن پاسپورت با حداقل ۷ ماه اعتبار
  • تمکن مالی با مانده حساب حداقل ۶۰ میلیون تومان
  • اسکن عکس ۴*۶ تمام رخ زمینه سفید
  • مشخصات فردی (نام و نام خانوادگی، آدرس منزل، آدرس محل کار، تلفن منزل و محل کار)
  • کارت واکسن به همراه QR CODE

قیمت ویزای اندونزی

بیشتر گردشگران همراه با تور برای دریافت ویزای بالی اقدام می‌کنند. مگر در صورتی که قصد دریافت ویزای تحصیلی، کاری یا دیگر ویزای اندونزی را داشته باشند. از این رو معمولاً آژانس‌های هواپیمایی نیز ویزای تک را اقدام نمی‌کنند. در این صورت قیمت ویزای بالی نیز همراه با سایر خدمات در قالب پکیج اعلام می‌شود.

مدت اعتبار ویزای اندونزی

در ادامه مطلب ویزای اندونزی برای ایرانیان به شما خواهیم گفت که پس از دریافت ویزای بالی چه مدت می‌توانید در این کشور اقامت داشته باشید؟ صدور ویزای اندونزی ۷ روز کاری زمان می‌بر‌د پس از صدور ویزای ۲ ماه اعتبار داشته و دارنده ویزا اجازه دارد یک ماه در هر یک از شهرهای مجمع‌الجزایر اندونزی اقامت داشته باشد. در مجموع تورهای بالی به صورت ۷ شب و ۸ روز برگزار شده و مسافران بیش از مدت تور در این جزیره اقامت نخواهند داشت. البته با توجه به درخواست شما امکان برگزاری تور بالی به مدت بیشتر هم وجود دارد.

انواع ویزای بالی از نظر نحوه اخذ

ویزاهای توریستی به صورت فرودگاهی (در بدو ورود) یا قبل از ورود به مقصد صادر می‌شوند. در زمینه صدور ویزای اندونزی برای ایرانیان لازم است که متقاضی قبل از سفر برای دریافت ویزا اقدام کند. بدین ترتیب که مدارک مورد نیاز را در اختیار سفارت یا کارگزار قرار داده، مدارک توسط سفارت بررسی شده و لیبل ویزا در پاسپورت درج می‌شود.

مراحل اخذ ویزا اندونزی از ستاره ونک

ما به عنوان کارگزار تور بالی، دریافت ویزای اندونزی را در پکیج تور قرار داده‌ایم. بدین ترتیب برای دریافت ویزا مراحل زیر طی می‌شود:

  • تهیه مدارک مورد نیاز بر اساس چک لیست (چک لیست از طرف همکاران ما در اختیارتان قرار خواهد گرفت)
  • تحویل مدارک به کارشناس فروش در آژانس هواپیمایی ستاره ونک
  • پرداخت هزینه تور یا ویزا
  • دریافت ویزای بالی به همراه سایر مدارک بعد از ۷ روز کاری

مزایای اخذ ویزا از ستاره ونک

مزایای اخذ ویزا از دفتر ما موضوع بعدی مطلب ویزای اندونزی برای ایرانیان است. هر مسافر می‌تواند به صورت شخصی برای دریافت ویزای بالی اقدام کند. در این صورت متقاضی بایستی با مراجعه به سفارت فرم ویزا را گرفته و تکمیل کند، سپس مدارک را آماده و مجدداً برای تحویل به سفارت مراجعه کند در نهایت نیز پس از ۷ روز کاری پاسپورت خود را با مراجعه حضوری دریافت نماید. در صورتی که کارشناسان ما تمام این مراحل را انجام داده و شما فقط کافیست در روز اعلام شده مدارک سفرتان را از ما تحویل بگیرید.

نکات ضروری درباره ویزای اندونزی

دانستن نکات زیر کمک می‌کند تا اطلاعات کافی در زمینه صدور ویزای اندونزی داشته و بدون دغدغه برای دریافت ویزا اقدام کنید:

  • ویزای توریستی اندونزی به صورت یک بار ورود صادر شده و در صورتی که از خاک این کشور خارج شوید، حتی در صورت معتبر بودن ویزا نمی‌توانید مجدداً به این کشور سفر کنید.
  • هر متقاضی در طول یک امکان این را دارد ۵ بار برای دریافت ویزای اندونزی اقدام کند.
  • مدت زمان اعتبار ویزای اندونزی از زمان صدور ۲ ماه است.
  • ویزای توریستی بالی برای ایرانیان قابل تمدید نیست.
  • دارندگان ویزای توریستی اجازه کار یا تحصیل در بالی را ندارند.

ویزای اندونزی برای ایرانیان

صدور ویزای اندونزی برای ایرانیان حدود ۷ روز کاری طول می‌کشد. این ویزا به صورت لیبل صادر شده اما متقاضیان نیازی به حضور در سفارت ندارند. بدین صورت که تمامی مراحل دریافت ویزای بالی را از طریق کارگزار می‌توان انجام داد. از این رو جهت دریافت ویزای اندونزی و رزرو تور بالی می‌توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید …

بالی کجاست | بالی در کدام کشور است؟

بهترین فصل سفر به بالی

بایدها و نبایدهای سفر به بالی

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید