هر آنچه که باید درباره قیمت تور دبی بدانید

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 9 مه 2021
Loading...

تور دبی از پرطرفدارترین پکیج‌های مسافرتی ما ایرانی‌ها برای گذراندن تعطیلات است. این پکیج بلیط هواپیما با متنوع‌ترین ایرلاین‌های داخلی و خارجی، اقامت در هتل‌های ۳، ۴ ، ۵ ستاره و تجربه لذت بردن از انواع تفریحات لوکس مانند آفرود سواری، رانندگی با ماشین‌های مدرن، تفریحات آبی و  …  را شامل می‌شود. اما قیمت تور دبی چقدر است و چه عواملی در تعیین هزینه‌ها موثر هستند؟ در ادامه می‌خوانیم.

با نگاهی به صفحات تور دبی اولین چیزی که به چشم می‌خورد قیمت‌های متنوع این تور است، تور لحظه آخری، آفر تور دبی، قیمت استثنایی تور و … از جملاتی هستند که توجه مسافران را به خود جلب می‌کنند. حال سوال اینجاست که چه عواملی قیمت تور دبی را تعیین کرده و آیا می‌توان به قیمت‌های ارزان اعلام شده توسط کارگزاران تور اعتماد کرد؟

قیمت بلیط هواپیما

به طور قطع خرید بلیط هواپیما نقشی اساسی در هزینه‌های تور دبی دارد. خوشبختانه از آنجا که دبی از مسیرهای پر رفت و آمد ایرنیان است ایرلاین‌های داخلی و خارجی بسیار در آن فعال هستند. بنابراین مسافران می‌توانند با توجه به بودجه خود مناسب‌ترین ایرلاین را انتخاب کنند.

هواپیمایی ماهان، هواپیمایی ایران ایر، هواپیمایی قشم ایر به عنوان شرکت‌های داخلی و هواپیمایی امارات و فلای دبی از ایرلاین‌های بین‌المللی هستند که در مسیر دبی هستند. قیمت بلیط هواپیما با توجه به نوع هواپیما، ساعت پرواز و نوع صندلی تعیین می‌شود.

همچنین چارتر یا سیستمی بودن بلیط نیز در قیمت آن تاثیرگذار است. نکته قابل توجه اینکه به طور معمول قیمت بلیط‌ ایرلاین‌های داخلی ارزانتر از ایرلاین‌های خارجی مانند امارات و فلای دبی می‌باشد.

قیمت بلیط دبی در ایرلاین‌های داخلی از ۸٫۵۰۰٫۰۰۰ و در ایرلاین‌های خارجی از ۹٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

قیمت رزرو هتل

هتل‌های دبی به اندازه‌ای متنوع‌اند که تمامی مسافران با هر بودجه و سلیقه‌ای می‌توانند هتل مورد نظرشان را انتخاب و رزرو کنند. نکته قابل توجه اینکه گردشگران امکان این را دارند که با انتخاب هتل مناسب، قیمت تور دبی را با توجه به بودجه‌ای که دارند مدیریت کنند.

قیمت هتل‌های دبی با توجه به موقعیت مکانی و تعداد ستاره‌ها مشخص می‌شود. اما جدای از عوامل تاثیرگذار در قیمت، همیشه رقابتی تنگاتنگ بین هتل‌های دبی جهت جذب مسافران وجود دارد. در این رقابت برخی از هتل‌ها در تاریخ‌های مشخص قیمت‌های خود را پایین آورده یا به اصطلاح ”OFF” میخورند و مسافران می‌توانند اتاق‌های هتل را با قیمتی بسیار پایین‌تر از حد معمول رزرو کنند.

قیمت رزرو هتل‌های ۳ ستاره برای ۳ شب اقامت برای هر نفر در اتاق ۲ تخته از حدود ۱۷۰ درهم، ۴ ستاره از حدود ۲۰۰ درهم و ۵ ستاره از حدود ۲۴۰ درهم شروع می‌شود. این قیمت با توجه به فصل سفر و سایر عوامل ممکن است بیشتر یا کمتر شود.

قیمت ویزای دبی

گردشگران ایرانی برای ورود به دبی باید ویزا دریافت کنند. بنابراین ویزا نیز بخشی از هزینه‌های تور دبی را به خود اختصاص می‌دهد.

قیمت انواع ویزای دبی به صورت زیر می‌باشد.

  • ویزای ۱۴ روزه یکبار ورود ۳۴۰ درهم
  • ویزای یک ماهه یکبار ورود ۳۸۰ درهم
  • ویزای یک ماهه چندبار ورود ۸۱۰ درهم
  • ویزای سه ماهه یکبار ورود ۸۵۰ درهم
  • ویزای سه ماهه چندبار ورود ۱۹۵۰ درهم

مدارک ویزای دبی

  • اسکن رنگی از هر دو طرف کارت ملی
  • اسکن رنگی از صفحه اول پاسپورت
  • عکس پرسنلی ۴ * ۳ با پس زمینه سفید
  • اسکن رنگی شناسنامه صفحات اول و دوم
  • داشتن بیمه نامه مسافرتی کشور امارات برای متقاضیان ویزای دبی الزامیست. (این بیمه نامه بایستی توسط کشور امارات و از طریق کارگزاران معتبر ویزای دبی صادر شود)

بیمه مسافرتی باید از طریق کارگزار دبی خریداری شود. قیمت بیمه‌های مسافرتی به صورت زیر می‌باشد.

بیمه مسافرتی ۳۰ روزه یکبار ورود ۷۰ درهم

بیمه مسافرتی ۹۰ روزه یکبار ورود ۱۳۵ درهم

بیمه مسافرتی ۱۸۰ روزه چندبار ورود ۱۸۰ درهم

تاثیر فصل‌های سفر در قیمت تور دبی

شرایط آب و هوایی یا به اصطلاح، های سیزن یا لو سیزن نقشی اساسی و تعیین کننده در قیمت تور دبی دارد. زمانی که شرایط آب و هوایی برای گشت‌وگذار مساعد باشد، فصل گردشگری یا های سیزن گفته می‌شود و بالعکس این داستان نیز لو سیزن نام دارد. دو فصل پاییز و زمستان پرگردشگرترین و فصل‌های بهار و تابستان کم‌گردشگرترین زمان‌های سفر به دبی هستند. طبیعتا قیمت‌های بلیط هواپیما و هتل در های سیزن گرانتر از فصل‌های لو شیزن است.

حال نکته اصلی اینجاست که چگونه زمانی را برای سفر انتخاب کنیم که هم هوا مساعد و هم قیمت تورهای دبی مناسب باشد؟ مسافران تور دبی برای یک سفر مقرون به صرفه در آب و هوای عالی می‌توانند اوایل بهار یا اواخر فصل تابستان را انتخاب کنند.

نقش آژانس‌های هواپیمایی در تعیین قیمت تور دبی

تور لحظه آخری دبی، تور ارزان تور دبی و … همه و همه از تبلیغات آژانس‌های هواپیمایی در راستای فروش دبی هستند اما از آنجا که هر ارزانی بی دلیل نیست قبل از خرید تور دبی از معتبر بودن کارگزار و خدمات ارائه شده در آژانس مطمئن شوید.

همکاران ما در واحد تور و ویزای دبی با داشتن سال‌ها تجربه در این زمینه بهترین ایرلاین‌ها را انتخاب کرده، معروف‌ترین هتل‌های ۳ تا ۵ ستاره را پیشنهاد داده و در نهایت پکیجی مقرون به صرفه را در کنار خدماتی عالی به مسافران تور دبی پیشنهاد می‌دهند.

بیشتر بخوانید …

اشتباهاتی که در سفر به دبی نباید انجام داد!

این تفریحات رایگان را در تور دبی تجربه کنید!

چگونه در دبی ماشین اجاره کنیم؟

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید