این تفریحات رایگان را در تور دبی تجربه کنید!

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 2 سپتامبر 2020
Loading...

صرف هزینه‌های بالا را در تور دبی فراموش کنید، وقت آنست که با دیدی تازه به این مقصد پرآوازه نگاه کنیم. دبی معدن تجمل‌گرایی و تفریحات لوکس است اما در میان این همه زرق و برق هستند تفریحاتی که می‌توانید با پرداخت هزینه کم و حتی به صورت رایگان تجربه‌شان کرده و در شهر دبی خاطره‌سازی کنید. با ۸ تفریح رایگان در دبی آشنا شوید!

یک جستجوی ساده کافیست تا به این باور برسید که در تور دبی هم می‌توان بدون پرداخت هزینه‌های زیاد حسابی خوش ‍‌گذراند. اما در این شیخ نشین پر از تجمل چه کارهایی را می‌توان رایگان انجام داد؟ این سوال به ظاهر عجیب جوابی ساده دارد. در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید یک گشت‌وگذار کم هزینه در تور دبی داشته باشید. (بلیط دبی)

آنچه در این مطلب می‌خوانید

تفریحات رایگان تور دبی

.

به سواحل دبی بروید

ساحل‌گردی از تفریحات رایگان در تور دبی است. این منطقه خط ساحلی بسیار زیبایی دارد که با مناظر دل‌انگیز یک پیاده‌روی عالی را بدون پرداخت هزینه به گردشگران هدیه می‌دهد. البته فراموش نکنید که بخشی از سواحل جز محدوده هتل‌ها هستند و برای ورود به آن‌ها بایستی هزینه پرداخت کنید. اما برخی دیگر نیز جز مناطق آزاد حساب شده و ورود به آن‌ها رایگان است. از آنجایی که تفریحات ساحلی در دبی بسیار متنوع وجذاب هستند می‌توانید علاوه بر قدم‌زدن در کنار دریا و تماشای غروب آفتاب، تفریحات دیگر مانند قایق‌سواری و شنا را نیز به برنامه خود اضافه کنید.

از آب‌نمای دبی بازدید کنید

آب‌نمای دبی بزرگترین آب‌نما در دنیاست که با بازی آب و نور و موسیقی شگفت‌انگیزترین تصاویر را خلق می‌کند. این آب‌نما در داخل دریاچه مصنوعی برج خلیفه قرارگرفته و یکی از پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری در تور دبی می‌باشد. اطراف آب‌نما همیشه پر است ازگردشگرانی که مشتاقانه در حال گوش دادن به موسیقی و تماشانه رقص هنرمندانه فواره‌ها هستند.

حرکات فواره‌های آب‌نما همراه با صدای موسیقی تنظیم شده و جالب است بدانید زمانی که موسیقی به اوج خود می‌رسد، فواره‌ها آب را به اندازه‌ی یک ساختمان ۵۰ طبقه به بالا پرتاب می‌کنند.

شما می‌توانید از ساعت ۶ غروب به بعد برای تماشای این صحنه دیدنی به مکانی در نزدیکی برج خلیفه بروید. بازدید از این جاذبه پرطرفدار کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای ندارد.

کویرگردی کنید

دبی زیباترین صحراهای جهان را در خود دارد. شن‌زارهای نرم و تپه‌هایی با اشکال زیبا که قدرت طبیعت را به نمایش گذاشته‌اند دلیلی بر آن شده تا بسیاری سافاری را در برنامه‌های تور دبی قرار دهند. هر چند سافاری‌های دبی با ماشین‌های لوکس و شترسواری ممکن است کمی پرهزینه به نظر آیند اما با جایگزین کردن چند تفریح ساده می‌توان هم هزینه‌ها را پایین آورد و هم کویرگردی در دبی را تجربه کرد.

شما می‌توانید یک پیاده‌روی عالی در صحرای زیبای دبی داشته باشید و با مناظر بی‌نظیری که پیش‌رو دارید عکس‌های خاطره‌انگیزی را به آلبوم سفر خود اضافه کنید. قطعا این کارها هیچ هزینه‌ای برایتان نخواهد داشت.

به دیدن یکی از بزرگترین آکواریوم‌های دنیا بروید

دبی “ترین‌‌های” دنیا را در خود جمع کرده است و در ادامه تفریحات رایگان در تور دبی می‌خواهیم به دیدن یکی از بزرگترین آکواریوم‌های دنیا برویم. این آکواریوم در دبی مال که خود نیز بزرگترین مرکز خرید در دنیا است قرار دارد. آکواریوم دبی مال تونلی بسیار بزرگ و شگفت‌انگیز است که حدودا ۳۳۰۰۰ ماهی در اندازه‌های کوچک و بزرگ از کوسه گرفته تا ماهی‌های تزیینی در آن زندگی می‌کنند. لازم به یادآوری است که ورود به تونل اصلی به تهیه بلیط نیاز دارد اما می‌توانید بخش‌هایی از آکواریوم و دنیای زیبای درون آن را بدون پرداخت بلیط تماشا کنید.

قدم زدن در مراکز خرید، گزینه‌ای رایگان و مهیج

 قدم زدن در مراکز خرید بی‌بروبرگرد از تفریحات مهیج، پرطرفدار و رایگان در تور دبی است. در این شهر بیشترین، متنوع‌ترین و بزرگترین مراکز خرید دنیا گرد هم آمده و هر کدام جاذبه‎‌های خاص خود را دارند. البته رایگان بودن این تفریح کاملا به خودتان بستگی دارد چرا که بیشتر افراد با دیدن آن همه اجناس پر زرق‌وبرق نمی‌توانند دست خالی به خانه برگردند! اما حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید ویترین‌های رنگارنگ مراکز خرید و معماری‌های خارق‌العاده ساختمان‌ها ارزش وقت گذاشتن را برای یک بازدید هیجان‌انگیز دارند. ازاین رو بسیاری قدم زدن در خیابان‌ها و مراکز خرید را در لیست جاذبه‌های تفریحی دبی قرار می‌دهند.

سینما در زیر نور ستاره‌ها

تماشای فیلم در زیر نور ستارگان آن هم به صورت رایگان تفریحی ست که نباید آن را از دست داد. شهر دبی در داشتن سینماهای بزرگ و لوکس نیز مانند دیگر سازه‌هایش پیشتاز است. طبیعتا در همه جای دنیا خرید بلیط برای ورود به سینما و تماشای فیلم قانونی شناخته شده است اما در دبی و در روزهای یکشنبه از این قانون خبری نیست. شما می‌توانید به ساختمان هرمی در وافی مال رفته و بدون پرداخت هزینه فیلم تماشا کنید. این سینما در فضای باز قرارگرفته و با بالشت‌های رنگی تزیین شده است. فراموش نکنید که بازدید رایگان فیلم در ساختمان هرمی وافی مال فقط در روزهای یکشنبه و از ساعت ۸:۳۰ شب به بعد امکان‌پذیر است.

موزه‌گردی در دبی

موزه‌های دبی تاریخ فرهنگ عرب را به نمایش می‌گذارند. اگر به تاریخ و فرهنگ اعراب علاقه دارید بی‌شک بازدید از موزه‌های رایگان دبی برایتان لذت‌بخش خواهد بود. موزه عتیقه، موزه شتر، موزه شهرداری دبی، موزه پلیس، موزه نایف و موزه فالکون از موزه‌هایی هستند که بازدید از آن‌ها کاملا رایگان و بدون هزینه است. در برخی از این مکان‌ها غرفه‌هایی برای فروش سوغاتی نیز فعال هستند و به گردشگران امکان می‌دهند تا صنایع دستی اصیل عربی را به عنوان سوغات تهیه کنند.

بیشتر بخوانید …

خرید ارزان تور دبی با چند راهکار ساده

مدارک لازم برای دریافت ویزای دبی

چگونه بلیط تهران دبی را ارزان بخریم؟

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید