هرآنچه که باید درباره قیمت تور اسپانیا بدانید

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 20 سپتامبر 2020
Loading...

قیمت تور اسپانیا را چندین عامل مختلف مشخص می‌کنند. اینکه چه زمانی را برای سفر انتخاب می‌کنید؟ بلیط هواپیما را از کدام ایرلاین رزرو کرده‌اید؟  چه انتظاراتی از خدمات هتل دارید و … همه و همه در هزینه نهایی تور اسپانیا تاثیر دارند. در ادامه می‌خواهیم تمام این عوامل را با جزییات مورد بررسی قرار دهیم.

وقتی صحبت از تور اسپانیا می‌شود، بیشتر افراد به هزینه نسبتا زیادی که باید برای رزرو این تور بپردازند فکر می‌کنند. اما اگر امکاناتی نظیر دریافت ویزای شینگن، خرید بلیط هواپیما، اقامت در بهترین هتل‌های اروپایی، گشت‌های رایگان  و… را که درنظر بگیرید متوجه خواهید شد که قیمت تور اسپانیا چندان هم بالا نیست. اگر می‌خواهید برای سفر به این مقصد مهیج و زیبا برنامه‌ریزی کنید، خواندن مطلب زیر را از دست ندهید.

نوع ایرلاین نقشی اساسی در قیمت تور اسپانیا دارد

از بین ایرلاین‌های داخلی هواپیمایی ماهان و ایران ایر و در بین ایرلاین‌های خارجی هواپیمایی لوفت هانزا، اتریشی، قطر و امارات از تهران به مقاصد مختلف اسپانیا از جمله بارسلون، مادرید، مالاگا، والنسیا و … پرواز دارند. هرکدام از این ایرلاین‌ها با توجه به خدماتی که در طول پرواز ارائه می‌دهند، نوع هواپیما و … قیمت بلیط خود را تعیین می‌کنند. از این رو تنوع ایرلاین نقشی اساسی در قیمت تور اسپانیا دارد.

به عنوان مثال اگر مقصد شما شهر بارسلونا باشد، می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که دارید بلیط هواپیما خود را از ماهان، ایران ایر یا یکی از ایرلاین‌های خارجی تهیه کنید. به طور معمول قیمت بلیط شرکت‌های هواپیمایی داخلی ارزان‌تر از ایرلاین‌های خارجی است. اما علاوه بر ایرلاین، بایستی به نوع بلیط هم توجه کنید. طبیعتا بلیط‌های اکونومی ارزان‌تر از بلیط‌های کلاس بیزینس یا فرست به فروش می‌رسند. همچنین اگر ایرلاین‌های خارجی را انتخاب کنید تعداد توقف‌ها در پرواز مسئله‌ای مهم و قابل توجه خواهد بود. چرا که این پروازها قبل از فرود آمدن در مقصد اصلی یک توقف در پایگاه اصلی خود دارند. به عنوان مثال اگر هواپیمایی ترکیش را انتخاب کنید پس از یک توقف در استانبول مجددا به سوی اسپانیا پرواز خواهید کرد. برخی از این توقف‌ها ۲ یا ۳ ساعته هستند اما برخی نیز بیشتر از ۴ ساعت طول می‌کشند که معولا پروازهایی که ساعات توقف بیشتری دارند ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

در نتیجه قبل از خرید بلیط هواپیما تمامی نکات از نوع ایرلاین تا ساعات توقف را در نظر بگیرید.

انتخاب هتل مناسب

نوع هتل عامل دیگر در تعیین قیمت تور اسپانیا است. با توجه به اینکه اسپانیا از پرگردشگرترین مقاصد اروپایی است، تمامی شهرهای توریستی این کشور مانند مادرید، بارسلونا، مالاگا، ایبیزا و … از تنوع هتلی بسیار بالا برخوردار هستند. این تنوع انتخاب‌های بسیاری را پیش‌روی گردشگران قرار می‌دهد. شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که برای سفر در نظر گرفته‌اید، ستاره‌های هتل، موقعیت مکانی هتل و خدماتی که ارائه می‌دهد، هتل مناسب خود را انتخاب کرده و رزرو کنید.

البته پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب هتل با کارشناسان ما در واحد تور مشورت کنید. کارشناسان ما با توجه به توقعات شما، مناسب‌ترین هتل را با بهترین قیمت به شما پیشنهاد خواهند داد.

فصل پیک سفر

فصل پیک سفر، گزینه‌ای ست که تاثیر مستقیم بر بلیط، هتل و در نهایت قیمت تور اسپانیا دارد. تابستان‌های اسپانیا گرم، و زمستان‌هایش سرد و برفی هستند و با توجه به سواحل زیبایی که دارد، تابستان را می‌توان فصل پیک سفر به این کشور و استفاده از تفریحات ساحلی آن دانست. از این رو قیمت بلیط هواپیما، هتل و حتی ورودیه‌ جاذبه‌ها در این فصل گران‌تر از سایر فصال‌ها می‌باشد.

کشور اسپانیا در بهار و پاییز نیز هوایی نسبتا معتدل دارد و از آنجایی که قیمت تورهای اسپانیا در این فصول کمی کاهش پیدا می‌کند بسیاری از گردشگران این دو فصل را برای سفر به اسپانیا و لذت بردن از تفریحات تاریخی و طبیعی آن انتخاب می‌کنند.

در انتخاب آژانس هواپیمایی دقت کنید

“تور اسپانیا با قیمت اسثنایی” جمله‌ای است که مسافران را وسوسه می‌کند. اما از آنجایی اسپانیا از تورهای لوکس به شمار می‌رود، نباید به راحتی به جملات تبلیغاتی اعتماد کرد. بنابراین قبل از نهایی کردن خرید درمورد سابقه آژانس هواپیمایی تحقیق کرده و کارگزارتان را با دقت انتخاب کنید. چرا که در بسیاری از مواقع کیفیت را فدای قیمت کرده و در نهایت پس از پروازی ۵ ساعته، با خدماتی پایینتر از سطح انتظارتان روبه‌رو خواهید شد.

کارشناسان آژانس ما در واحد تور اسپانیا با برنامه ریزی دقیق ابتدا برای ویزای شنگن اقدام کرده، سپس بلیط هواپیما را با بهترین ساعات پروازی رزرو کرده، هتلی با امکانات استاندارد را انتخاب کرده و در نهایت تور اسپانیا را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما مسافران عزیز قرار می‌دهند.

خرید تور اسپانیا

خرید تور اسپانیا در آژانس هواپیمایی ستاره ونک از دو طریق حضوری و تلفنی امکان‌پذیر است. هرکدام از این دو راه را که انتخاب کنید، کارشناسان ما از ابتدا تا انتهای مسیر در کنار شما خواهند بود. مراحل خرید تور اسپانیا در آژانس هواپیمایی ستاره ونک به شرح زیر است:

  • مشاوره رایگان جهت دریافت ویزای شینگن و ارائه بهترین‌ قیمت تور اسپانیا
  • اقدام جهت دریافت ویزای شینگن
  • رزرو بلیط هواپیما با بهترین ایرلاین‌ها و ساعات پروازی
  • رزرو بهترین هتل‌ها
  • ارائه خدماتی مانند بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی

بیشتر بخوانید…

۵ ترفند برای خرید ارزان تور اسپانیا

قبل از سفر به اسپانیا بخوانید

چه ایرلاین‌هایی از تهران به اسپانیا پرواز دارند؟

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید