5 رستوران موزیکال در جزیره کیش

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در پنج‌شنبه 16 فوریه 2023
Loading...

اگر کیش را برای سفر انتخاب کرده‌اید، بدانید که فضایی کاملاً شیک و لاکچری در انتظار شماست. از هتل گرفته تا مراکز خرید بزرگ و فوق‌العاده با رستوران‌های بی‌نظیر تا تفریحات هیجان‌انگیز آبی، همه و همه از مواردی است که تنها در جزیره کیش می‌توان دید. به همین دلیل انتخاب یک رستوران برای صرف غذا در بین تمام رستوران‌هایی که حرفی برای گفتن دارند، تقریباً کار سختی است؛ بنابراین در ادامه مطلب سعی کرده‌ایم ۵ رستوران موزیکال در کیش که فضایی زیبا به همراه محیطی شاد را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهند به شما معرفی کنیم.

رستوران های موزیکال کیش

جزیره کیش را می‌توان مقصد “ترین” های ایران دانست. بهترین هتل‌ها، لوکسترین تفریحات، زیباترین سواحل و حتی بهترین رستوران‌های ایران را در این جزیره می‌توان دید. در این مطلب می‌خواهیم با بهترین و پرطرفدارترین رستوران های جزیره کیش آشنا شویم.

بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده

اجرای موسیقی زنده ویژگی ست که در کنار ارائه غذای با کیفیت امتیاز یک رستوران رابالا می‌برد. کیش نیز به عنوان یکی از مقاصد لوکس ایران چندین رستوران موزیکال دارد که توانسته‌اند در میان گردشگران به محبوبیت رسیده و به بخشی از جاذبه های گردشگری تور کیش تبدیل شوند.

۱-رستوران و کافی‌شاپ بین‌المللی سالود

رستوران بین‌المللی سالود، با فضای بسیار شیک و لاکچری در کنار ساحل زیبای خلیج‌فارس قرار گرفته و به عنوان یک رستوران موزیکال در کیش طرفداران خاص خود را دارد. این ساختمان در دوطبقه ساخته شده است. در طبقه‌ی اول انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت عالی سرو می‌شود و در طبقه دوم نیز یک کافه زیبا قرار دارد که انواع نوشیدنی و دسر را در به میهمانان خود ارائه می‌دهد.

معماری رستوران به صورت زیبا و خاص طراحی شده است. به‌طوری که هنگام صرف غذا می‌توانید از منظره‌ی زیبای دریا نیز لذت ببرید. همچنین وجود موسیقی زنده نیز از دیگر جذابیت‌های رستوران است.

اگر می‌خواهید یک شب عالی را در یک مکان شیک در کنار خانواده یا دوستانتان سپری کنید، رستوران و کافی‌شاپ بین‌المللی سالود بهترین انتخاب است.

آدرس: کیش، جاده جهان، نبش کلبه هور

رستوران های موزیکال کیش

رستوران و کافی شاپ بین المللی سالود

۲-رستوران ساحلی میرمهنا

رستوران ساحلی میرمهنا از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین رستوران‌ موزیکال در کیش است که به دلیل سرو غذاهای سنتی بسیار لذیذش در بین گردشگران بسیار معروف شده است. سرآشپز رستوران میر مهنا یکی از آشپزهای معروف و حرفه‌ای در جزیره کیش است که علاوه بر غذاهای سنتی، با ارائه انواع منوهای ایرانی و فرنگی متنوع با کیفیت عالی به معروفیت این رستوران افزوده است. فضای داخلی رستوران، بسیار شیک طراحی شده و محیطی آرام و دلپذیر را برای میهمانان خود فراهم کرده است. با انتخاب این رستوران می‌توان در کنار اجرای موسیقی شاد و زنده در حین صرف غذا، از دیدن مناظر زیبای ساحل نیز لذت برد.

آدرس: خیابان پروین اعتصامی، کنار متل تاپرز

رستوران های موزیکال کیش

رستوران ساحلی میرمهنا

۳-رستوران ساحلی شاندیز صفدری

رستوران صفدری شاندیز با محیطی آرام و در اختیار داشتن گروه موسیقی حرفه‌ای، شبی شاد و خاطره‌انگیز را به میهمانان خود هدیه می‌دهد.

این رستوران به دلیل سرو شیشلیک‌های فوق‌العاده‌اش معروف شده است. همچنین معماری فوق‌العاده و قرارگرفتن آن در ساحل مرجانی کیش، منظره‌ای رؤیایی را هنگام صرف را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.

آدرس: کیش جاده جهان، بین کشتی یونانی و کلبه هور

رستوران های موزیکال کیش

رستوران ساحلی شاندیز صفدری

۴-رستوران شاندیز آبشار

در ادامه معرفی رستوران موزیکال در کیش به شاندیز آبشار می‌‍رسیم. این رستوران در پارک آبشار کیش قرارگرفته است. این رستوران دارای منوی غذایی متنوع بوده و داشتن موسیقی زنده از جذابیت‌های آن به شمار می‌رود. غذاها در رستوران شاندیز آبشار به‌صورت سلف‌سرویس سرو می‌شود و محیط شاد آن لحظات به‌یادماندنی و خاطره‌انگیزی را برای میهمانان به ارمغان می‌آورد.

آدرس: کیش، پارک آبشار نبش مجسمه پنگوئن

رستوران های موزیکال کیش

رستوران شاندیز آبشار

۵-رستوران ساحلی انرژی

رستوران انرژی در کیش از بزرگ‌ترین و متفاوت‌ترین رستوران‌ها در جزیره کیش است. این رستوران دارای دو سالن سرباز و سرپوشیده است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و گیاهی با بهترین کیفیت سرو می‌شوند. میز و صندلی‌های رستوران در فضای باز و در کنار دریا چیده شده‌اند و محیطی بسیار عالی را برای سرو غذا در اختیار میهمانان قرار می‌دهند. علاوه بر این وجود بند موسیقی بسیار و حرفه‌ای به همراه اجرای استندآپ کمدی، صرف غذا را در رستوران ساحلی انرژی خاطره‌انگیز می‌کند.

آدرس: اسکله تفریحی قدیم، نوار ساحلی بعد از سالن نمایش

رستوران های موزیکال کیش

رستوران ساحلی انرژی

سوالات متداول

بهترین رستوران های موزیکال کیش در کدام قسمت جزیره قرار دارند؟

رستوران موزیکال در کیش را می‌توان در نزدیکی کلبه هور، ساحل مرجان و اسکله تفریحی جزیره پیدا کرد.

بهترین فست فودهای کیش کدام‌ها هستند؟

خانه برگر و رستوران هشتک از معروفترین فست فودهای کیش هستند.

بیشتر بخوانیم …

آشنایی با جزیره کیش

هزینه‌های سفر به کیش از بلیط هواپیما تا تفریحات

برای مشاهده قیمت و خرید تور کیش از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور کیش
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید