معرفی بهترین رستوران‌های مالدیو

نوشته شده توسط : پونه مولایی در دوشنبه 17 مه 2021
Loading...

مالدیو را باید به عنوان سرزمین عجایب معرفی کرد. همه‌چیز در این کشور خیره‌کننده و باورنکردنی است؛ حتی رستوران‌های مالدیو. از رستوران‌هایی که در اعماق دریا ساخته شده‌اند تا رستوران‌هایی که فضای خیره‌کننده آن‌ها اشتها هر گردشگری را چند برابر می‌کند.

مالدیو کلکسیونی از بهترین‌ها است. این اطمینان را به گردشگران باید داد که در تور مالدیو از تک‌تک لحظاتشان لذت خواهند برد و بهترین خاطره‌ها را در ذهن خود ثبت خواهند کرد. یکی از بهترین نقاط قوت این سرزمین؛ رستوران‌های مالدیو است. رستوران‌های مالدیو را باید در لیست رستوران‌های عجیب و بی‌نظیر قرار داد.

عجیب‌ترین رستوران‌های مالدیو رستوران‌هایی هستند که شما برای صرف یک وعده غذایی باید به اعماق دریا بروید و در کنار آبزیان هم سفره شوید. البته اگر زیاد اهل ماجراجویی نیستید جای نگرانی نیست؛ زیرا رستوران‌های روی خشکی که فضای خیره‌کننده‌ای دارند نیز از گردشگران پذیرایی می‌کنند.

در رستوران‌های مالدیو غذاهای متنوعی می‌توان پیدا کرد؛ اما بیشترین تنوع غذایی، مربوط به منوی غذاهای دریایی لذیذ و تازه است که روزانه از دریا برای طبخ، صید می‌شود. پس حتماً غذاهای جدید این کشور را امتحان کنید.

همراه این مطلب باشید تا با بهترین رستوران‌های مالدیو آشنا شوید.

رستوران‌های مالدیو

مالدیو دارای رستوران و کافه‌های بی‌شماری است. در ادامه به معرفی چندین رستوران و کافه روی خشکی در مالدیو می‌پردازیم.

رستوران کیچن

رستوران کیچن یکی از رستوران‌های مالدیو است که به صورت شبانه‌روزی آماده پذیرایی از گردشگران می‌باشد. کیچن دارای یک بوفه صبحانه عالی و همچنین یک منوی فوق‌العاده برای ناهار است. قهرمان این رستوران منوی شام بسیار مشهور کیچن است که حسابی گردشگران را نمک‌گیر خودش می‌کند. سرآشپزان حرفه‌ای این رستوران از مواد غذایی تازه غذاهایی ساده اما بسیار لذیذ و دوست‌داشتنی طبخ می‌کنند.

علاوه بر غذا، فضای رستوران به‌ویژه هنگام غروب خورشید منظره خارق‌العاده‌ای دارد و رستوران کیچین را به یکی از مناسب‌ترین مکان‌ها برای یک قرار شام عاشقانه تبدیل کرده است.

کافه ایری

کافه ایری یک مکان صمیمی و دوستانه است که در بین گردشگران بسیار محبوب بوده و جز بهترین رستوران‌های مالدیو محسوب می‌شود. فضای کافه کوچک است اما محیط آن شبیه به یک دورهمی دوستانه است.

منوی کافه ایری شامل انواع غذاهای معمولی منطقه است که کاری ماهی و میگو با برنج سرخ شده یکی از گزینه‌های عالی این رستوران می‌باشد. همچنین آب‌میوه‌های تازه و خنک کافه برای روزهای گرم مالدیو کاملاً مناسب است.

رستوران Reethi

رستوران Reethi یکی از بهترین رستوران‌های مالدیو است که غذاهای لذیذ خود را در محیط خیره‌کننده‌ای از منظره اقیانوس در اختیار گردشگران می‌گذارد. آشپزخانه این رستوران دارای دیوارهای شیشه‌ای است که مهمانان می‌توانند سرآشپزهای مشهور رستوران را هنگام طبخ غذا، تماشا کنند.

رستوران Reethi تلفیقی از طعم‌های آسیایی_اقیانوسیه و مدیترانه‌ای را خلق می‌کند و منوی شب آن دارای یکی از محبوب‌ترین غذاها در بین گردشگران است. همچنین هر دوشنبه، سرآشپزان Reethi غذاهای ایتالیایی همچون ماکارونی خانگی، ریزوتو، غذاهای کبابی و غیره را برای مهمانان سرو می‌کنند. جالب است بدانید، جمعه‌ها منوی رستوران با غذاهای هندی مزین می‌شود تا گردشگران بتوانند از طعم لذیذ غذاهای بین‌المللی لذت ببرند.

رستوران سالا تاهی

رستوران سالا تاهی تازه‌ترین مواد غذایی را روزانه از بازار تهیه می‌کند و به دست آشپزان توانمند می‌سپارد تا بهترین غذاهای مالدیو را برای میهمانان طبخ کنند.

این رستوران از خیابان‌های شلوغ شهر فاصله زیادی دارد و برای سرو یک ناهار یا شام آرام توصیه می‌شود. ازجمله غذاهای معروف سالا تاهی می‌توان به کاری سنتی پانانگ و میگوهایی که در سس ماهی تند پخته شده است، اشاره کرد.

موراکا؛ از بهترین رستوران‌های مالدیو

موراکا از میهمان خود با بهترین غذاهای دریایی در منظره خارق‌العاده دریا و ساحل پذیرایی می‌کند. رستوران موراکا یک رستوران تمام و کمال است که از هر نظر امتیازات مثبتی از سمت گردشگران دریافت می‌کند.

فضای رستوران و وسایل آن از چوب هستند تا مهمانان رستوران به‌خوبی احساس در طبیعت بودن را دریافت کنند. نمای بیرونی رستوران به‌ویژه در هنگام غروب خورشید که با صدای امواج دریا تلفیق می‌شود؛ رؤیایی است.

نکته ویژه دیگر رستوران موراکا منوی غذاهای دریایی آن است که توسط سرآشپزانِ ماهری با برترین شیوه‌ها طبخ می‌شود. در این رستوران همچنین غذاهای محلی مالدیو هم پخته می‌شود که گردشگران می‌توانند از طعم بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرند.

کافه مرغ دریایی

کافه مرغ دریایی یکی از بهترین رستوران‌های مالدیو است که علاوه بر منوی غذایی، دارای منوی انواع دسر و بستنی نیز است. این کافه در محیطی مملو از درخت محصور شده است و حس سرزندگی را به مهمانان خود القا می‌کند.

منوی این کافه یکی از بهترین منوهای موجود در بین کافه‌های مالدیو است که انواع غذاهای غربی، هندی و مالدیوی مانند بشقاب دریایی، ماهی کلاسیک، قورباغه در سس کاری نارگیل، بشقاب مخلوط سبزیجات و غیره را دارا است. البته نباید از انواع طعم‌های بستنی آناناسی گرفته تا نارگیل، شاه توت و آدامسی غافل شد.

بیشتر بخوانید:

۶ دسر لذیذ مالدیو با طعم استوایی

معرفی غذاهای اصیل و سنتی مالدیو

بهترین رستوران‌های زیرآب مالدیو

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
پونه مولایی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید