هزینه‌های سفر به کیش از بلیط هواپیما تا تفریحات

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 12 سپتامبر 2021
Loading...

“تمام افراد با هر بودجه‌ای می‌توانند به کیش سفر کنند” این یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد جزیره کیش است. مقصدی که در عین لوکس بودن با کمترین بودجه نیز می‌توان از اقامت در آن لذت برد. اما چگونه؟ در مطلب هزینه‌های سفر به کیش رمز و رازهای خرید ارزان تور کیش را به شما خواهیم گفت.

با بالا رفتن نرخ ارز و البته تغییر شرایط سفر به خارج از کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا سفرهای داخلی و به ویژه تور کیش طرفداران بیشتری پیدا کرده‌اند. در همین راستا در ادامه مطلب تمامی هزینه‌های سفر به کیش را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

هزینه‌های سفر به کیش

.

هزینه خرید بلیط هواپیما

بررسی هزینه‌های سفر به کیش را از انتخاب بلیط هواپیما با قیمت مناسب آغاز می‌کنیم. پروازهای بسیاری روزانه از مقاصد مختلف ایران از جمله تهران به کیش انجام می‌شوند. روز پرواز، نوع ایرلاین، ساعت پرواز و فصل سفر همه و همه در قیمت بلیط هواپیما تأثیر مستقیم دارند.

بنابراین اگر می‌خواهید بلیط کیش را با قیمتی ارزان‌تر خریداری کنید بهتر است ساعات پروازی آخر شب، روزهای وسط هفته و ایام غیر تعطیل را برای خرید بلیط هواپیما به مقصد کیش انتخاب کنید.

در حال حاضر ارزان‌ترین بلیط به مقصد کیش حدود ۹۵۰ هزار تومان و گرانترین قیمت بلیط ۱۴۰۰ هزار تومان می‌باشد.

برای اطلاع از قیمت و خرید مناسب‌ترین بلیط کیش پیشنهاد می‌کنیم چند روز قبل از خرید نهایی وب‌ سایت‌های فروش آنلاین بلیط را چک کنید. بدین ترتیب می‌توانید روند صعودی یا نزولی قیمت بلیط را زیر نظر داشته باشید.

هزینه اقامت در کیش

بعد از خرید بلیط هواپیما نوبت به بررسی هزینه‌های اقامت می‌رسد. جزیره کیش گزینه‌های اقامتی بسیاری را پیش روی گردشگران جزیره قرار می‌دهد.

بنابراین شما می‌توانید هتلی مناسب با بودجه خود را انتخاب کنید. از طرفی تمامی هتل‌های کیش حتی هتل‌های ۳ ستاره منطبق با استانداردهای روز هتلی دنیا ساخته شده و امکانات عالی را در اختیار میهمانان قرار می‌دهند؛ بنابراین حتی با رزرو هتل‌های ۳ و ۴ ستاره نیز می‌توانید تعطیلاتی ایده آل را تجربه کنید.

قیمت رزرو هتل‌های ۳ ستاره برای هر شب حدود ۲۵۰ هزار تومان، هتل‌های ۴ ستاره ۴۰۰ هزار تومان و هتل‌های ۵ ستاره از ۵۰۰ هزار تومان به بالا می‌باشد.

در بسیاری از مواقع در ایام غیر پیک هتل‌ها تخفیف خورده و می‌توان اتاق‌های ۲ تخته و … را با مبلغی بسیار ارزان‌تر از همیشه رزرو کرد. برای اطلاع از تخفیفات و رزرو تورهای لحظه آخری می‌توانید در باشگاه مشتریان آژانس‌های هواپیمایی عضو شوید.

هزینه حمل و نقل عمومی در کیش

اطلاع از روش‌های حمل و نقل عمومی و هزینه‌های آن بخش مهم هر سفر را تشکیل می‌دهد. جزیره کیش تمامی امکانات را در زمینه حمل و نقل برای گردشگران محیا کرده و میهمانان دغدغه‌ای جهت بازدید از جاذبه‌های گردشگری جزیره نخواهند داشت.

خطوط مینی‌بوس‌رانی یکی از ارزان‌ترین سیستم‌های حمل‌ونقل در کیش است. مینی‌بوس‌های کیش در حقیقت ون‌های کوچک و خنکی هستند که در اکثریت مناطق گردشگری کیش موجود بوده و مسافران برای استفاده از آن محدودیتی ندارند.

تاکسی از دیگر وسیله‌های حمل و نقل عمومی در کیش است. تاکسی‌های کیش اغلب به دو رنگ سفید و زرد در شهر موجود هستند. تاکسی‌های سفید دربستی بوده و تاکسی‌های زرد به صورت خطی فعالیت می‌کنند. کافی است هنگام نیاز به هر کدام از آن‌ها در خیابان دست تکان دهید تا به سرعت جلوی پای شما ترمز بزنند.

کرایه ماشین‌های لوکس و استفاده از تاکسی‌های اینترنتی از دیگر راه‌های حمل و نقل عمومی در جزیره کیش هستند.

برای صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر به کیش می‌توانید از ون‌های گروهی جهت رفت و آمد استفاده کنید.

هزینه خورد و خوراک در جزیره

جزیره کیش مملو است از رستوران‌هایی که با معماری بسیار شیک انواع غذاهای محلی، ایرانی و بین‌المللی را سرو می‌کنند.

شاید در نگاه اول هزینه صرف غذا در این جزیره گران به نظر آید اما تنوع رستوران‌ها در کیش به قدری زیاد است که به راحتی می‌توان انواع غذا با هر نوع قیمت را امتحان کرد.

اگر می‌خواهید هزینه زیادی را برای وعده‌های غذایی صرف نکنید می‌توانید فست فودها و رستوران‌های کوچک‌تر را برای سرو غذا انتخاب کنید.

در مجموع هزینه وعده‌های غذایی در کیش کمی گران‌تر از سایر شهرهای ایران است. می‌توان گفت هزینه هر وعده غذا در رستوران معمولی حدود ۱۰۰ هزار تومان و در رستوران‌های شیک‌تر از ۱۲۰ هزار تومان به بالا می‌باشد.

از بهترین فست فودهای کیش می‌توان به هشتک فود هال، تنورک، باروژ و از بهترین رستوران‌های جزیره می‌توان به رستوران بین‌المللی سالود، رستوران میر مهنا و رستوران بین‌المللی شاندیز صفدری اشاره کرد.

هزینه جاذبه‌ها و تفریحات کیش

به جرات می‌‌توان گفت که کیش منحصربه فردترین تفریحات ساحلی کشور را گردهم آورده است. تفریحاتی که بخشی مهم از هزینه‌های سفر به کیش را به خود اختصاص داده‌اند.

برخی از این تفریحات ورودیه‌های نسبتاً گران و برخی نیز هزینه‌های پایین دارند اما در هر صورت جاذبه‌های جزیره به قدری متنوع هستند که با بودجه محدود نیز می‌توان از آن‌ها لذت برد.

هزینه استفاده از قایق‌های پدالی، پارویی، شناور و بازدید از آکواریوم حدود ۳۰٫۰۰۰ تومان، شاتل سواری و بنانا سواری بین ۴۵٫۰۰۰ تا ۵۰٫۰۰۰ تومان، اسکی روی آب ۶۰٫۰۰۰ تومان، غواصی ۱۵۰٫۰۰۰ تومان و فلای بورد حدود ۲۰۰٫۰۰۰ تومان است.

همچنین بلیط کشتی‌های تفریحی با توجه به امکانات هر یک حدود ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است.

 

بیشتر بخوانید …

آشنایی با وسایل حمل‌ونقل در کیش

معرفی کشتی ‌های تفریحی کیش

خواب را در کیش فراموش کنید، حتی در شب!

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید