معرفی هتل ساحلی لیلی مالدیو | Lily Beach Resort & Spa Maldives

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 20 فوریه 2022
Loading...

مالدیو کوچک شده عنوانی ست که می‌توان به هتل ساحلی لیلی نسبت داد. سوییت‌های این هتل به گونه‌ای در کنار هم چیده شده‌اند که از دور شبیه به نقشه مالدیو به نظر می‌رسند. این سوییت‌ها در امتداد دریا قرار گرفته و با داشتن امکاناتی فوق مدرن از میهمانان پذیرایی می‌کنند. در ادامه درباره انواع اتاق‌ها، موقعیت مکانی و امکانات هتل ساحلی لیلی مالدیو صحبت کرده‌ایم.

جزیره هوواهندو مالدیو میزبان هتل‌های ۵ ستاره و لوکس بوده و هتل ساحلی لیلی مالدیو از جمله اقامتگاه‌های این جزیره است که چه از نظر معماری و چه در زمینه ارائه امکانات توانسته نظر گردشگران تور مالدیو را به سوی خود جلب کند. این هتل زیبا دارای ساحل اختصاصی بوده و حدود ۲۵ دقیقه با فرودگاه بین المللی مالدیو فاصله دارد.

درباره هتل لیلی بیچ مالدیو

۹٫۳ امتیازی ست که هتل لیلی بیچ از کاربران وب سایت جهانی بوکینگ دریافت کرده است. این هتل معماری فوق‌العاده، امکاناتی مدرن و موقعیت مکانی عالی دارد. از این رو از طرف به مسافرانی که به دنبال اقامتی رؤیایی در مالدیو هستند پیشنهاد می‌شود. ویلاهای لیلی بیچ به رسم تمامی هتل‌های لوکس مالدیو بر روی آب ساخته شده و حتی میهمانان استخر اختصاصی و فضای ویژه حمام آفتاب را نیز در اختیار دارند. اینترنت رایگان در سراسر هتل قابل استفاده بوده و به میهمانان این امکان را می‌دهد تا به کارهای شخصی یا اداری خود در طول سفر رسیدگی کنند. تمامی کارکنان لیلی بیچ آموزش دیده بوده و تسلط آن‌ها به زبان‌های زنده دنیا باعث شده تا مسافران بدون دغدغه درخواست‌های خود را مانند نیاز به تاکسی یا حتی پرسیدن آدرس را مطرح کنند. در ادامه بیشتر با امکانات تفریحی و رفاهی این هتل لوکس آشنا می‌شویم.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل لیلی بیچ مالدیو

وقتی صحبت از هتل ۵ ستاره باشد چیزی جز اتاق‌های بالکن دار، استخرهای روباز، ساحل اختصاصی و امکانات ورزشی کامل را نمی‌توان انتظار داشت. خوشبختانه هتل ساحلی لیلی مالدیو در این زمینه سنگ تمتم گذاشته و با لوکس‌ترین امکانات تجهیز شده است.

  • مجموعه آبی هتل: یک استخر سر پوشیده، استخر سر باز با صندلی‌ها وتخت‌های مخصوص حمام آفتاب، بخش سونا، اسپا با انواع ماساژ و تفریحات آبی از جمله جت اسکی و غواصی امکانات مجموعه آبی هتل را تشکیل می‌دهند.
  • مجموعه ورزشی هتل: هتل لیلی بیچ دارای مجموعه ورزشی کاملاً و مجهز می‌باشد. امکانات این مجموعه سالن بدنسازی و فیتنس، بخش بولینگ، میز بیلیارد، زمین تنیس، دارت، میز پینگ پنگ و بخش ورزشی ویژه کودکان را شامل می‌شود.
  • رستوران‌های هتل: خدمات هتل لیلی بیچ ریزورت به صورت ALL بوده و میهمانان می‌توانند وعده‌های غذایی صبحانه، نهار و شام را در رستوران مجلل Lily Ma سرو کنند. همچنین اگر به غذاهای آسیای شرقی علاقه دارید می‌توانید از رستوران Tamarind استفاده کنید.
  • سایر امکانات هتل: اینترنت رایگان در سراسر هتل، سالن آرایشگاه و زیبایی، پذیرش ۲۴ ساعته، بخش خشکشویی، سالن کنفرانس، فضای بازی کودکان، تران سفر به فرودگاه، مکان مخصوص کشیدن سیگار.

امکانات اتاق‌های هتل لیلی بیچ

اتاق‌های هتل لیلی بیچ با مدرن‌ترین امکانات اقامتی شاهانه را برای میهمانان رقم خواهند زد. از امکانات اتاق‌های هتل می‌توان به سیستم تهویه هوای مطبوع، حمام با وان، دوش اختصاصی، سشوار و تمامی وسایل بهداشتی، تلویزیون صفحه تخت متصل به ماهواره، دستگاه اسپرسو ساز، اینترنت بی سیم رایگان، کمد لباس، میز تحریر و مینی بار اشاره کرد. همچنین به دلیل قرار گرفتن سوییت‌های لیلی بیچ در میان آب‌های اقیانوس میهمانان می‌توانند چشم انداز ابدی از دریا را پیش روی خود داشته باشند. با توجه به اینکه بخش پذیرش در هتل به صورت ۲۴ ساعته است میهمانان می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز در اتاق سرویس دریافت کنند.

انواع اتاق‌های هتل لیلی بیچ

هتل ساحلی لیلی مالدیو تعداد قابل توجهی اتاق و سوئیت دارد که هر یک با توجه به اندازه‌ای که دارند با امکانات مدرن تجهیز شده‌اند. در ادامه با تعدادی از اتاق‌های این هتل آشنا می‌شویم:

  • Beach Villa: ویلاهای ساحلی هتل لیلی ۶۸ متر مربع بوده و دارای تراس خصوصی با دسترسی مستقیم به ساحل هستند. تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت، سیستم سینمای خانگی دستگاه چای/قهوه‌سازی، گاو صندوق، مینی‌بار و حمام در فضای باز با وان آبگرم و دوش از امکانات بیچ ویلاها هستند.
  • Lagoon Villa: لاگون ویلاها سوییت‌های ۹۰ متری هستند که مانند بیچ ویلاها دارای تراس تخصصی با ورودی دریا هستند. این سوییت دارای یک خواب و تخت دو نفره می‌باشد. تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت، سیستم سینمای خانگی، دستگاه چای/قهوه‌سازی، گاوصندوق و مینی‌بار از دیگر امکانات لاگون ویلا هستند.
  • Deluxe Water Villa with Private Pool: سوییت دلوکسویلاهای ۱۲۶ متری هستند که دارای کف شیشه‌ای بوده و به عنوان یکی از لوکسترین اقامتگاه‌های هتل لیلی شناخته می‌شوند. استخر آبگرم ۷ متر مربعی، تراس خصوصی با دسترسی مستقیم به دریا، سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت و سیستم سینمای خانگی، دستگاه چای/قهوه‌سازی، گاوصندوق، مینی‌بار و حمام اختصاصی دارای وان آبگرم و دوش از امکانات این سوییت لوکس می‌باشد.

موقعیت مکانی هتل ساحلی لیلی مالدیو

هتل ساحلی لیلی مالدیو در جزیره هوواهندو قرار گرفته است. میهمانان هتل می‌توانند به تفریحات آبی متنوع مانند غواصی و موج سواری تنها با چند دقیقه پیاده روی دسترسی داشته باشند. ساختمان هتل لیلی ریزورت به دلیل قرار گرفتن در کنار سواحل بکر مالدیو، پوشش گیاهی سرسبز، اقامتگاه‌های فوق لوکس و امکانات مدرن دارای شهرت جهانی می‌باشد. هتل لیلی ریزورت با فرودگاه مالدیو ۲۵ دقیقه فاصله داشته و میهمانان می‌توانند از طریق قایق‌های مسافربری به هتل دسترسی داشته باشند. جهت رزرو هتل ساحلی لیلی با همکاران ما در واحد تور در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

معرفی هتل kurumba Maldives مالدیو

معرفی هتل ۵ ستاره ROYAL ISLAND RESORT مالدیو

بهترین هتل‌ها برای اقامت در مالدیو کدامند؟

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید