معرفی مراکز خرید کلمبو – سریلانکا

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 25 آگوست 2019
Loading...

خرید کردن ازجمله ابتدایی‌ترین نیازهای بشری است که در هر لحظه و در هر مکانی احساس می‌شود. پس باید این نکته را باور کرد که در تمام کشورهای جهان مراکز عرضه اقلام گوناگون به شکل‌های مختلفی وجود دارد؛ اما زمانی که صحبت از شهرهای توریستی وسط بیاید، باید انتظار فروشگاه‌های لوکس و متفاوت را داشت. حتی اگر آن مکان شهر کلمبو سریلانکا باشد!

هرکجا که گردشگران پا بگذارند، نیازها فزونی می‌یابد و ایجاد مکان‌های توریست پذیر از اهم واجبات است. خرید جز یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر است.

شهر کلمبو هم جز شهرهای توریست پذیر آسیا است که با توجه به این حجم از مسافر امکان خرید و تهیه اقلام سنتی کشور خود را فراهم آورده است.

مراکز خرید کلمبو

در ادامه با مهم‌ترین مراکز خرید کلمبو که در تور سریلانکا می‌توان از آن‌ها خرید کرد آشنا می‌شویم.

مرکز خرید Crescat Boulevard

بلوار کرست مرکزی خریدی سه طبقه در شهر کلمبو است که در یکی از خیابان‌های شلوغ این شهر واقع شده است. طیف گسترده‌ای از اجناس شامل کفش، لباس و … با قیمت‌های مناسب در بلوار کرست به فروش می‌رسد. طبقه سوم دارای یک کافه، چندین فروشگاه کفش، فروشگاه لباس و فروشگاه فروش محصولات اسپا می‌باشد. در طبقه دوم وسایل ورزشی و لباس‌های مجلسی به فروش می‌رسند. طبقه اول بلوار کرست نیز به رستورانی شیک با غذاهای لذیذ سریلانکایی، هایپر مارکت و مغازه‌های پوشاک اختصاص دارد. گردشگرانی که به دنبال خرید سوغاتی با قیمت مناسب هستند می‌توانند اجناس مورد نظرشان را در بلوار کرست پیدا کنند.

آدرس:۰۰۳۰۰    ۸۹, Galle Road, Colombo 3, Colombo, 

ساعت کاری: تمام روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مرکز خرید Kandy City Centre

کندی از مدرن‌ترین مراکز خرید در شهر کلمبو است. این مجتمع، فضایی بزرگ با معماری خلاقانه دارد و علاوه بر مرکز خرید به‌عنوان یکی از جاذبه‌های شهر کلمبو نیز شناخته می‌شود. سیستم تهویه مطبوع، آسانسور و پله‌برقی از امکانات مرکز خرید کندی هستند.

بیشتر فروشگاه‌های این مرکز خرید را برندهای معتبر جهانی مانندAditi, Embark, Cotton Collection, Kelly Felder   Giordano و Nike تشکیل می‌دهند. همچنین برندهای معروف ساعت و عطر را هم در سیتی سنتر کندی می‌توان دید.

در طبقه بالای سیتی سنتر کندی یک رستوران لوکس و مجهز وجود دارد که انواع غذاهای سریلانکایی و بین‌المللی را با بهترین کیفیت سرو می‌کند. میهمانان این رستوران می‌توانند در حین سرو غذا از چشم‌انداز زیبای دریاچه شهر کلمبو لذت ببرند.

آدرس: ۵, Dalada Veediya, Kandy, 20000 

ساعت کاری: شنبه تا جمعه از ساعت  ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

مرکز خرید Arcade Indepence Square

Arcade Indepence Square مجموعه‌ای از ساختمان‌های بزرگ قدیمی است که به یکی از معروف‌ترین مراکز خرید کلمبو تبدیل شده و در حال حاضر میزبان بسیاری از فروشگاه‌های معروف این شهر می‌باشد. در مرکز خرید آرکادی همه چیز از اجناس برند گرفته تا پوشاک مرغوب با کیفیت عالی را می‌توان پیدا کرد.

از دیگر جذابیت‌های آرکادی رستوران و کافه‌هایی هستند که در فضای باز مجموعه قرار دارند. در این رستوران‌ها انواع غذاهای  چینی، هندی، تایلندی و ژاپنی سرو می‌شوند. گردشگران می‌توانند بعد از گشت‌وگذار در فروشگاه‌ها و داشتن یک خرید عالی یکی از رستوران‌ها را انتخاب کرده و غذای مورد علاقه‌شان را سرو کنند.

آدرس: Arcade Independence Square , ۳۰, Independence Square, Colombo 7

ساعت کاری: شنبه تا جمعه از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

مطالب مرتبط

معرفی جذاب‌ترین شهرهای سریلانکا

.

مرکز خرید Dutch Hospitsl Shopping Precunct

ساختمان این مرکز خرید در زمان استعمار هلندی‌ها ساخته شده است و در حال حاضر به یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید کلمبو تبدیل شده که رستوران و کافه را نیز در خود دارد. مجتمع Dutch Hospitsl Shopping Precunct با رنگ سفید رنگ‌آمیزی شده و فضایی دوستانه دارد.

دوچ هاسپیتال یک مجتمع بزرگ است که در آن می‌توان اجناسی مانند، پوشاک، کفش و زیورآلات دست‌ساز را با قیمت‌های مناسب خریداری کرد. همچنین کافه‌های آن بهترین مکان برای استراحت و نوشیدن قهوه با کیک هستند.  رستوران‌های دوچ هاسپیتال نیز با غذاهای محلی آماده‌اند تا از گردشگران پذیرایی کنند.  

آدرس: Hospital St, Colombo 00100, Sri Lanka

ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مرکز خرید Laksala

Laksala از بزرگترین مراکز خرید کلمبو است که در سراسر سریلانکا شعبه دارد. این مرکز خرید به طور اختصاصی به صنایع‌دستی اختصاص دارد. بیشتر محصولات Laksala ساخته دست هنرمندان سریلانکایی هستند. ظروف برنجی، نقره‌ای، صنایع‌دستی چوبی، مجسمه‌های ساخته شده از شاخ بوفالو و محصولاتی که با پوسته نارگیل درست شده‌اند از سوغاتی‌هایی هستند که در این فروشگاه بزرگ به فروش می‌رسند.

آدرس: ۲۱۵ Bauddhaloka Mawatha, Colombo 00700, Sri Lanka

ساعت کاری: تمام روزهای هفته به جز یکشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب

جهت رزرو تور سریلانکا با همکاران واحد فروش در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید