معرفی مراکز خرید مالدیو

نوشته شده توسط : پونه مولایی در پنج‌شنبه 23 مه 2019
Loading...

سفر رفتن برای ما ایرانی‌ها شاید خیلی متفاوت‌تر از مردم کشورهای دیگر باشد. قبل از سفر یک لیست از دوستان و اقوام باید تهیه کنیم که مبادا سوغاتی آن‌ها فراموش شود. به‌محض رسیدن به محل سفر از این ‌و آن در حال پرس‌وجو کردن فروشگاه‌ها و مراکز خرید هستیم که بتوانیم سوغاتی درجه‌یکی را خریداری کنیم. اگر عازم تور مالدیو هستید، فروشگاه‌های معتبر جزیره را می‌شناسید؟

شاید تور مالدیو را فقط باید برای تفرج در ساحل و تفریح‌های آبی خلاصه کرد و تمام طول سفر در  فکر خوش‌گذرانی بود. اما خب چاره‌ای نیست و باید زمان برگشت چمدان‌های شما از سوغاتی پر شده باشد و دست‌خالی برنگردید.

مراکز خرید مالدیو

مراکز خرید مالدیو به‌اندازه متنوع هستند که شما را راضی کند و مختصر خریدی از آن‌ها داشته باشید.

بازار محلی ماله

اگر به دنبال محلی‌ترین بازار مالدیو هستید، ماله با عطر و  بوی این جزیره از بهترین مراکز خرید مالدیو  است. یک بازارچه خیابانی که در اسکله شمالی قرار دارد که گردشگران بسیاری را  مجذوب خود می‌کند. چون معدنی از میوه، سوغاتی و یادگاری از این جزیره است و  صنایع‌دستی و سنتی در غرفه‌های کوچک آن به فروش می‌رسد. میوه‌های هفت‌رنگ و متنوع این بازار، حسابی دهان را برای امتحان کردنش آب می‌اندازد. اگر در حین خرید گرسنه شدید از اسنک‌های معروف ماله امتحان کنید چون ستاره بازار بی‌شک همین خوراکی است.

فروشگاه Le Cute

برای خرید عطر، حتماً به فروشگاه Le Cute یکسر بزنید. بهترین  اجناس مالدیو را می‌توانید ازاینجا خریداری کنید که برای سوغاتی دادن هم انتخاب خوبی است. همچنین محصولات زیبایی، آرایشی و بهداشتی متنوع و مرغوبی در اینجا به چشم می‌خورد.

بازارچه Majeedhee Magu

این بازارچه از بهترین مراکز خرید مالدیو است که با قرارگرفتن در قلب شهر به راحتی می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. در اینجا فروشگاه و سوپرمارکت‌هایی وجود دارد که اجناسی مانند لباس، منسوجات، وسایل الکترونیکی و لوازم جانبی را  به فروش می‌رساند. در این بازارچه حسابی حواس‌جمع باشید چون قیمت‌ها را با شما دولاپهنا حساب می‌کنند و باید چانه‌بزنید و تخفیف بگیرید.  اطراف بازار کافه‌های خوبی وجود دارد که می‌توانید غذاهای خوشمزه‌ای میل کنید.

بازار Island Bazaar

بهشت خانم‌ها برای یکدل سیر خرید کردن؛ درست همین‌جاست. تجربه خریدی متمایز در تور مالدیو در اینجا خلاصه می‌شود. مغازه‌هایی با اجناس بسیار لوکس و شیک در انتظار مشتاقان خرید است.  آیلند بازار بهترین مجموعه از هنرهای دستی را عرضه می‌کند و بهترین یادگاری از تور مالدیو را می‌توانید از اینجا خریداری کنید.

فروشگاه Centro Mall

مجتمعی از برندهای مطرح، که باب میل مارک پوش‌ها خواهد بود. محصولات لاکچری و خاص که در ویترین بیش از ۳۰ فروشگاه اینجا خودنمایی می‌کند. این فروشگاه از یهترین مراکز خرید مالدیو است که علاوه بر فروشگاه‌های پرزرق‌وبرق دار، رستوران‌های مجلل و بین‌المللی بسیاری هم در آن قرار دارد.

بوتیک  Nala

اگر در مالدیو به دنبال خرید لوازم کنار ساحل هستید، یکسر به بوتیک نالا بزنید. وسایل زیادی در اینجا پیدا می‌شود که بسیار مناسب سفر چند روز مالدیو است. لباس‌های زنان و اسباب‌بازی طیف وسیع‌ای از اجناس این مکان را تشکیل می‌دهد.

سوغات مالدیو

خیلی از افراد دوست دارند هنگام سفر به هر اقلیم، یادبودی را به‌عنوان سوغاتی برای خود و یا برای عزیزانشان به یادگار ببرند.

در مراکز خرید مالدیو هم وسایل زیبایی پیدا می‌شود که می‌توانید با خود به خانه بیاورید.

مگنت‌های آهن‌ربایی

از وسایل کوچک و بامزه خوشتان می‌آید؟ در اکثر مراکز خرید مالدیو مگنت‌های آهن‌ربایی با اشکال مختلف و بامزه‌ای یافت می‌شود که هم قیمت ارزانی دارند و هم جای کمی را در چمدان شما اشغال می‌کند.

لباس‌های محلی

لباس‌های محلی هر کشور برای گردشگران خارجی بسیار جذاب است و مسافران خارجی با  بازدید از بازارهای محلی اقدام به خرید لباس‌های سنتی آن منطقه می‌کنند. پوشاک محلی مالدیو هم می‌توانند پیشنهاد خوبی برای هدیه دادن باشد.

گردنبندهای دست‌ساز

همان‌طور که می‌دانید مالدیو سرزمینی جزیره‌ای در اقیانوس هند است. انواع و اقسام اشیا دریایی مثل پوست صدف در اینجا به‌وفور یافت می‌شود. مردم محلی از همین راه امرارمعاش می‌کنند و جواهرات دست‌ساز زیبایی را می‌سازند. گردنبند، دست بند و پابندهای دریایی برای هدیه دادن، ایده بسیار مناسبی به نظر می‌رسد.

برای اطلاع از قیمت تور مالدیو در آژانس هواپیمایی ستاره ونک، با شماره  88880000-021 تماس حاصل فرمایید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
پونه مولایی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید