معرفی بهترین رستوران های آفریقای جنوبی

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 30 آوریل 2023
Loading...

در سفر تور آفریقای جنوبی اگر غذاهای محلی را تجربه نکنید و بهترین رستوران های آفریقای جنوبی را کشف نکنید، سفر شما نیمه‌کاره خواهد بود. در بهترین رستوران های آفریقای جنوبی انواع و اقسام غذاهای لذت‌بخش یافت می‌شود. برای آشنایی با بهترین رستوران های آفریقای جنوبی با ما همراه باشید تا با راهنمایی مطلب زیر با بهترین رستوران های آفریقای جنوبی در ژوهانسبورگ، آشنا شوید و در سفر خود به این مقصد، خوشمزه ترین غذا های آفریقای جنوبی را نوشجان کنید.

رستوران گریل هاوس The Grillhouse Restaurant

رستوران گریل هاوس از بهترین رستوران ‌های آفریقای جنوبی است که به‌عنوان یکی از معروف‌ترین استیک خانه‌های ژوهانسبورگ تاکنون برنده جوایز متعدی شده و بسیار پرطرفدار و محبوب است. اگر عاشق استیک و کباب دنده هستید، شک نکنید که رستوران گریل هاوس از بهترین رستوران های آفریقای جنوبی برای سلیقه شما خواهد بود. 

گریل هاوس از مشهورترین و بهترین رستوران‌های آفریقای جنوبی است که مجموعه‌ای عالی از غذاهای خوشمزه را ارائه می‌دهد که با گوشت مرغوب و فوق‌العاده کیفی تهیه می‌شوند. هر چند شهرت گریل هاوس به استیک‌هایش است اما اگر گیاهخوار هستید نگران نباشید در منوی لذیذ این رستوران طیف وسیعی از سالادها و غذاهای گیاهی نیز ارائه می‌شود و براونی و بستنی افسانه‌ای آن برای دسر عالی است.

این رستوران با اتاق‌های ناهارخوری خصوصی و انبار شراب لوکس، طیف وسیعی از خدمات درجه‌یک را به مهمانان ارائه می‌دهد. نورپردازی ملایم و سبک طراحی داخلی آن حس‌وحال رستورانی مجلل با ظاهر زیبای روستیک را دارد. گریل هاوس از بهترین رستوران‌های آفریقای جنوبی است که در طول ۲۹ سال مدت فعالیتش هر روز بر محبوبیت آن افزوده‌شده است و در سندتون، رزبانک و مل‌رز شعبه دارد.

اگر به شعبه رزبانک گریل هاوس می‌روید، حتماً به کلاب موسیقی جاز کتزی در مجاورت آن نیز سر بزنید و از بهترین موسیقی زنده در آخر هفته‌ها لذت ببرید. قیمت غذاها با توجه به تنوع غذاها، از غذاهای با مرغ و ماهی گرفته تا کتلت بره و گوشت گوزن بسیار متغیر است؛ اما حدود قیمت این رستوران برای دو نفر در حدود ۴۳۰ رند است.

  • ساعت سرویس‌دهی رستوران: دوشنبه تا شنبه از ساعت ۱۲ بعدازظهر تا ۱۰ شب، یکشنبه‌ها فقط ناهار از ساعت ۱۲ ظهر تا ۵ بعدازظهر
  • آدرس: The Firs, Hyatt Centre, Oxford Road & Biermann Avenue, Rosebank, Johannesburg
  • اینستاگرام: https://www.instagram.com/thegrillhouserosebank/?hl=en

رستوران میتوس Mythos Restaurant

رستوران میتوس از بهترین رستوران های آفریقای جنوبی در ژوهانسبورگ است که غذاهای یونانی و مدیترانه‌ای سرو می‌کند. رستوران میتوس از زمان تأسیس در سال ۲۰۰۶ تاکنون، به خاطر غذاهای اصیل یونانی خود شهرت پیدا کرده است و چندین رستوران در آفریقای جنوبی دارد که برنده جایزه شده‌اند و همه شعب آن از بهترین رستوران های آفریقای جنوبی محسوب می‌شوند.

در منوی رستوران میتوس می‌توانید غذاهای شگفت‌انگیزی از کلفتیکو و موساکا تا گوشت، ماهی و غذاهای دریایی پیدا کنید. این رستوران از بهترین رستوران‌های آفریقای جنوبی برای چشیدن طعم مزه‌های معروف یونانی است که به آن‌ها Meze گفته می‌شود و بسیار لذیذ هستند. اگر گیاهخوارید در اینجا با سالادهای متنوع و غذاهای سبک از شما به‌خوبی پذیرایی خواهد شد.

در فضای دلنشین این رستوران می‌توانید از خدمات عالی استفاده کنید و غذاهایی که مواد اولیه آن‌ها از یونان وارد می‌شود و با طعم اصیل غذاهای خانگی یونانی پخته می‌شوند را صرف کنید و سپس ناهار یا شام خود را با یک دسر خوشمزه مانند یک باقلوای فراموش‌نشدنی یا قهوه یونانی به پایان برسانید.

میتوس با محیط روشن و مطبوع و ویژگی‌های منحصربه‌فردش از بهترین رستوران های آفریقای جنوبی برای خانواده‌ها است. برخورد پرسنل آن گرم و دوستانه است و با سرعت سرویس‌دهی می‌کنند و مجبور نخواهید شد برای زمان طولانی معطل شوید، غذا عالی است و اندازه وعده‌ها هم مناسب است. حدود قیمت غذاها در این رستوران حدود ۱۵۰ رند برای هر نفر است.

  • ساعت سرویس‌دهی رستوران: دوشنبه تا یکشنبه از ۱۱ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس: The Zone Rosebank, 177 Oxford Rd, Rosebank, Johannesburg
  •  اینستاگرام: https://www.instagram.com/mythos_rosebank/?hl=en

بیشتر بخوانید …

سوغات آفریقای جنوبی | یادگاری‌های از سرزمین طلا و طبیعت

رستوران کافه دل سول Cafe del Sol Restaurant

کافه دل سول از بهترین رستوران‌های آفریقای جنوبی برای صرف غذاهای بی‌نهایت خوشمزه ایتالیایی است. رستوران کافه دل سول از زمان افتتاح خود در سال ۲۰۰۷ تبدیل به یکی از بهترین رستوران های آفریقای جنوبی برای دوستداران محلی و بین‌المللی غذاهای لذیذ ایتالیایی شده است و دو شعبه رستوران و یک کوکتل بار دارد که در میان آن‌ها کافه دل سول کلاسیک از شهرت قابل‌توجهی برخوردار است.

این رستوران به‌صورت خانوادگی گردانده می‌شود و با غذاهای سنتی و مدرن ایتالیایی که باظرافت و ذوق طبخ می‌شوند، جزو بهترین رستوران های آفریقای جنوبی به شمار می‌رود. در منوی جذاب کافه دل سول انواع و اقسام غذاهای متنوع ایتالیایی مانند راویولی، نیوکی، پیتزا و پاستاها با سس‌های خاص سرو می‌شود و گزینه‌های غذایی فوق‌العاده‌ای برای گیاهخواران دارد.

در اینجا می‌توانید از خوردن یک پاستای کاملاً خوشمزه و خانگی برای ناهار لذت ببرید یا برای یک قرار عاشقانه در زیر نور شمع در هنگام عصر به کافه دل سول بروید. این رستوران از بهترین رستوران‌های آفریقای جنوبی برای همه گروه‌های سنی، خانواده‌ها، زوج‌ها، دوستان و حتی برای قرارهای کاری به شمار می‌رود.

آن‌قدر این رستوران پرطرفدار است که باید حداقل دو یا سه هفته قبل میز خود را رزرو کنید و درصورتی‌که بیش از ۲۰ دقیقه تأخیر داشته باشید، میز شما به کس دیگری داده می‌شود، مگر اینکه زودتر راجع به تأخیر خود اطلاع‌رسانی کنید. حدود قیمت رستوران برای دو نفر یک وعده کامل غذایی ۵۰۰ رند است.

  • ساعت سرویس‌دهی رستوران: از سه‌شنبه تا شنبه ناهار و شام از ۱۲ ظهر الی ۱۰ شب، یکشنبه‌ها فقط ناهار، دوشنبه‌ها رستوران تعطیل است.
  • آدرس: Cnr William Nicol & Ballyclare Dr Bryanston Shopping Centre, Bryanston, Sandton
  • اینستاگرام: https://www.instagram.com/cafedelsolsa/?hl=en

رستوران اتستالیا Est Est Alea Restaurant

یکی دیگر از بهترین رستوران های آفریقای جنوبی، رستوران اتستالیا است که قبلاً با نام کیوب تیستینگ کیچن (Cube Tasting Kitchen) فعالیت می‌کرد. این رستوران شگفت‌انگیز برای لذت بردن مهمانان از انواع مختلف غذا و شراب، روشی خلاق و جالب دارد. داریو د آنجلی، سرآشپز آن روشی غیرمتعارف برای سرو غذا دارد که همین رستورانش را به یک موفقیت فوق‌العاده و از بهترین رستوران‌های آفریقای جنوبی تبدیل کرده است.

در رستوران اتستالیا، سرآشپز معروف د آنجلی با بیش از ۳۰ سال تجربه در بهترین رستوران‌های آفریقای جنوبی، منوهای منحصربه‌فردی را خلق می‌کند که هر چند ماه یک‌بار تغییر می‌کنند. معمولاً از پیش‌غذا تا دسر ۹ یا ۱۰ وعده ‌غذای مختلف سرو می‌شود و غذا خوردن ۳ ساعتی طول می‌کشد.

محل رستوران بسیار صمیمانه است. پرسنل رفتار گرم و صمیمانه‌ای دارند و سرآشپز در سرو غذاها حضور دارد و شخصاً بیشتر غذاها را به‌دقت معرفی می‌کند. این رستوران بدون شک از متفاوت‌ترین و بهترین رستوران های آفریقای جنوبی است که هر بخش از غذا به شکل اثری هنری در نظر گرفته می‌شود و باظرافت و دقت و توجه به‌تمامی جزییات آماده می‌شود.

دکور خانگی و فضای دنج رستوران به مشتریان اجازه می‌دهد در اینجا احساس آرامش کنند. تعداد مهمان‌ها برای هر شام محدود است و فقط از ۳۰ نفر پذیرایی می‌شود و باید از قبل برای این غذاخوری پر تقاضا رزرو کنید. حدود قیمت غذا در این رستوران خاص لوکس، ۷۰۰ رند برای غذا و ۳۰۰ رند برای مشروب است.

  • ساعت سرویس‌دهی شام رستوران: از سه‌شنبه تا شنبه از ۶:۳۰ تا ۹ شب،‌ شنبه‌ها و یکشنبه‌ها رستوران تعطیل است.
  • آدرس: Shop 5, Parknorth Heights, 17 4th Avenue, Parktown North, Johannesburg
  • اینستاگرام: https://www.instagram.com/cubetastingkitchen/?hl=en

برای مشاهده قیمت و خرید تور آفریقای جنوبی از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور آفریقای جنوبی

رستوران ماربل Marble Restaurant

رستوران ماربل از شیک‌ترین و بهترین رستوران های آفریقای جنوبی در موقعیتی فوق‌العاده در شهر ژوهانسبورگ قرار دارد. دیوید هیگز از معروف‌ترین سرآشپزهای کیپ‌تاون این رستوران را راه‌اندازی کرده و با الهام از عشق مردم آفریقای جنوبی به آشپزی با آتش، پخت‌وپز به این سبک را به شکلی مدرن، باظرافت و خلاقیت در ماربل ارائه می هد. اگر تجربه خوردن غذاهای این رستوران را دارید میتوانید قیمت و هزینه تور کیپ تاون را بررسی کنید. 

رستوران ماربل یک غذاخوری عالی است و از بهترین رستوران‌های آفریقای جنوبی با منویی متنوع و لذیذ است که ارزش یک بار امتحان کردن را دارد. این منو از غذاهای معاصر آفریقای جنوبی و غذاهای مدیترانه‌ای تا دم‌نوش‌های تایلندی تند و کباب‌های آرژانتینی را شامل می‌شود و همه غذاها با استفاده از مواد اولیه تازه محلی و فصلی تهیه می‌شوند.

رستوران ماربل، به‌خصوص برای چشیدن طعم غذاهای آفریقایی از بهترین رستوران های آفریقای جنوبی محسوب می‌شود. فضای مجلل، منوی امروزی و امکانات کامل آن در کنار طراحی داخلی معاصر زیبا با سطوح چوبی و پنجره‌های وسیع نورگیر و چشم‌انداز دیدنی به رزبانک، همه و همه از عواملی هستند که این رستوران را به یکی از بهترین رستوران های آفریقای جنوبی تبدیل کرده‌اند.

حتماً استیک و غذاهای دریایی آن‌ها را به همراه شراب‌ها و کوکتل‌های خوشمزه میل کنید. حدود قیمت غذا در این رستوران لاکچری ۱۲۰ دلار است و از بهترین رستوران های آفریقای جنوبی در ژوهانسبورگ برای برگزاری مناسبت‌های ویژه و مراسم‌هایی مانند جشن تولد یا سالگرد ازدواج است.

  • ساعت سرویس‌دهی رستوران: از دوشنبه تا یکشنبه از ۱۲ ظهر الی ۱۰ شب
  • آدرس: Trumpet on Keyes Corner 19 Keyes and, Jellicoe Ave, Rosebank, Johannesburg
  • اینستاگرام: @marble_jhb

بیشتر بخوانید …

بهترین فصل سفر به آفریقای جنوبی

رستوران کلیکو Clico Restaurant

رستوران کلیکو از بهترین رستوران های آفریقای جنوبی برای صرف  انواع غذاهای اروپایی است. این رستوران که بخشی جدایی‌ناپذیر از هتل بوتیک کلیکو در رزبانک است، یکی از سالن‌های غذاخوری عالی و از بهترین رستوران های آفریقای جنوبی در ژوهانسبورگ به شمار می‌رود.

کلیکو از بهترین رستوران های آفریقای جنوبی است که از سال ۲۰۱۵ تاکنون به‌عنوان رستورانی که می‌توانید آشپزی به سبک اروپایی را به بهترین شکل در آن تجربه کنید، شهرت پیداکرده است و فضای ناهارخوری کلاسیک و درعین‌حال مدرن آن با معماری منحصربه‌فرد آن را به مکانی دلنشین و دوست‌داشتنی در میان بهترین رستوران های آفریقای جنوبی برای مهمانان تبدیل کرده است.

در این غذاخوری مجلل که جایگاه خود را به‌عنوان یکی از بهترین رستوران‌های آفریقای جنوبی در طول این سال‌ها تثبیت کرده، سرآشپز و گروهش مجموعه‌ای از غذاهای لذیذ نوآورانه را با استفاده از محصولات محلی، فصلی و ارگانیک گرد هم آورده و با شراب‌های بوتیک محلی سرو می‌کنند. رژیم‌های غذایی خاص گیاه‌خواری، گزینه‌های وگان و گزینه‌های بدون گلوتن نیز در این رستوران ارائه می‌شود.

حدود قیمت رستوران کمی بالا است و بین ۷۵ تا ۲۵۵ دلار است، پیدا کردن جای پارک در نزدیکی آن راحت است. برخورد پرسنل آن عالی است و حسابی به شما توجه می‌کنند. حجم غذاهای کلیکو زیاد نیست و بهتر است غذای خود را شریکی سفارش ندهید تا کامل سیر شوید.

ساعت سرویس‌دهی صبحانه رستوران: از ۰۶:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح

ساعت سرویس‌دهی ناهار رستوران: از ۱۲ تا ۳ بعدازظهر

ساعت سرویس‌دهی شام رستوران: از ۶:۳۰ عصر تا ۱۰ شب

آدرس: Sturdee Ave, Rosebank, Johannesburg

اینستاگرام: https://www.instagram.com/clicoboutiquehotel/?hl=en

رستوران بسپوکری Restaurant Bespokery

رستوران بسپوکری از بهترین رستوران های آفریقای جنوبی برای طرفداران غذاهای سالم است. این بیسترو با هدف ایجاد یک تجربه غذاخوری خوش‌طعم و آرامش‌بخش همراه با مهمان‌نوازی عالی کار خود را آغاز کرد و امروز از بهترین رستوران های آفریقای جنوبی برای افرادی است که ترجیحات غذایی شخصی متفاوتی نسبت به اکثر مردم دارند.

این رستوران بهشت کسانی است که اهل آگاهانه غذا خوردن هستند و برای کسانی که از رژیم‌های غذایی کم کربوهیدرات، گیاهخواری، وگان یا بدون گلوتن پیروی می‌کنند از بهترین رستوران‌های آفریقای جنوبی محسوب می‌شود. در این رستوران می‌توانید در محیطی آرام و دنج غذاهای لذیذ و باکیفیتی را که از مواد اولیه تازه، فصلی و محلی تهیه می‌شود، صرف کنید و از خدمات پذیرایی عالی و فضای داخلی خوش حس و دلباز آن نهایت لذت را ببرید.

در بسپوکری انواع غذاها و طعم‌های متنوع به سبک مدیترانه‌ای در مجموعه‌ای از بشقاب‌های کوچک سرو می‌شود و به‌خصوص به خاطر تنوع بی‌نظیر لیست شراب‌هایش نیز شناخته‌شده است. حجم غذاها کم است و می‌توانید تمام منو را به‌صورت اشتراکی در جمع خانواده و دوستان خود سفارش داده و امتحان کنید تا تجربه‌ای هیجان‌انگیزتر و لذت‌بخش‌تر برای خود رقم بزنید.

فراموش نکنید برخی از غذاهای تلفیقی و نوشیدنی‌های بی‌نظیری که در بسپوکری سرو می‌شود مانند کاپوناتای بادمجان را حتماً امتحان کنید. این رستوران از بهترین رستوران‌های آفریقای جنوبی با قیمت فوق‌العاده مناسب است، همه غذا به‌طور متوسط ​​حدود ۱۰۰ رند و نوشیدنی‌ها ۸۰ رند هستند.

ساعت سرویس‌دهی ناهار رستوران: از ۱۲ تا ۳ بعدازظهر

ساعت سرویس‌دهی شام رستوران: از ۶ عصر تا ۱۰ شب

آدرس: ۶۶ Tyrone Avenue Parkview, Johannesburg South, Johannesburg

اینستاگرام: https://www.instagram.com/bespokery.bistro/?hl=en

بیشتر بخوانید …

بهترین مراکز خرید ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی

سخن آخر

بهترین رستوران های آفریقای جنوبی در شهرهای محبوب این کشور مانند ژوهانسبورگ واقع‌شده‌اند. ژوهانسبورگ بزرگ‌ترین شهر آفریقای جنوبی، بهشت ​​غذاخوری‌هاست؛ که برخی از بهترین رستوران های آفریقای جنوبی در این مقصد گردشگری، واقع‌شده‌اند. در این مطلب کوشیدیم بهترین رستوران‌های آفریقای جنوبی را در پایتخت غذاخوری‌های این کشور، متناسب با هر نوع سلیقه و بودجه‌ را به شما معرفی کنیم تا در سفر خود خوشمزه‌ترین غذاها را میل کنید و لذت ببرید.

سوالات متداول

بهترین رستوران های آفریقای جنوبی در کدام شهرها واقع‌شده‌اند؟

بهترین رستوران‌های آفریقای جنوبی در کیپ‌تاون و ژوهانسبورگ واقع‌شده‌اند.

بهترین رستوران های آفریقای جنوبی در ژوهانسبورگ کدامند؟

رستوران گریل هاوس، رستوران میتوس و کافه دل سول از بهترین رستوران‌های آفریقای جنوبی در ژوهانسبورگ هستند.

برای مشاهده قیمت و خرید تور آفریقای جنوبی از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور آفریقای جنوبی
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید