بهترین مراکز خرید ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 27 آوریل 2020
Loading...

آفریقای جنوبی فقط سافاری و جنگل نیست! شهر طلایی ژوهانسبورگ گردشگران را با آن روی سکه این سرزمین آشنا می‌کند. شهری رنگارنگ با جاذبه‌های لوکس و منحصربه‌فرد که لحظه لحظه گشت‌وگذار در آن برایتان خاطره‌انگیز خواهد شد. مراکز خرید ژوهانسبورگ بخشی از هیجان‌انگیزترین جاذدبه‌های این شهر هستند و از صنایع دستی جذاب آفریقایی تا انواع برندهای معروف جهانی را در دل خود دارند.

مراکز خرید ژوهانسبورگ مملو از اجناس جذاب و عجبب‌وغریب‌اند که هر کسی را برای خرید وسوسه می‌کنند. از مجسمه‌های جالب آفریقایی گرفته که می‌توانند دکوراسیون خانه‌تان را منحصربه‌فرد کنند تا لباس‌ها، ساعت‌ها و زیورآلات لوکس بین‌المللی، با دیدن این فروشگاه‌ها هر سلیقه‌ای که  داشته باشید محال است دست خالی از تور آفریقای جنوبی به خانه برگردید. درادامه بهترین مراکز خرید ژوهانسبورگ را معرفی خواهیم کرد. (بلیط تهران ژوهانسبورگ)

مطالب مرتبط

اقامتی خاطره‌انگیز در هتل‌های ۵ ستاره ژوهانسبورگ

معرفی بهترین رستوران‌های ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی

.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

مراکز خرید ژوهانسبورگ

.

مرکز خرید استنلی ۴۴

فضایی بسیار بزرگ با معماری خاص و جالب که خاطرات دهه ۱۹۳۰ را برای ساکنین ژوهانسبورگ تداعی می‌کند. مرکز خرید استنلی ۴۴ در گذشته‌ای نه چندان دور بخشی از یک گاراژ تعمیراتی اتومبیل بوده که با حفظ معماری اولیه خود بازسازی شده و مغازه‌های آن در حال حاضر زیباترین مراکز خرید ژوهانسبورگ را تشکیل می‌دهند.

در این مکان بسیار جذاب انواع فروشگاه‌های مدرن و قدیمی در کنار هم قرار گرفته‌اند. بوتیک‌های لباسی که محصولات رنگی و زیبای آفریقایی را عرضه می‌کنند، مغازه‌های آنتیک فروشی و فروشگاه‌هایی با زرق‌وبرق بیشتر که لوکس‌پسندان را به سمت خود می‌کشانند همه و همه باعث شده تا استنلی ۴۴ اولین جایی باشد که مسافران ژوهانسبورگ برای خرید انتخاب می‌کنند.

در کنار فروشگاه‌های رنگارنگ، کلوکسیونی از انواع رستوران‌های محلی و بین‌المللی هم به جذابیت‌های این مرکز خرید افزوده‌اند. شما می‌توانید بعد از خرید در فضای باز یکی از رستوران‌ها و کافه‌ها که با چترهای آفتابگیر تزیین شده‌اند بنشینید و از طعم لذیذ غذاهای محلی لذت ببرید.

آدرس: ۴۴ Stanley Avenue, Johannesburg 2092, South Africa

مرکز خرید سندتون سیتی

سندتون سیتی بزرگترین مرکز خرید شهر ژوهانسبورگ است که از شیرمرغ تا جان آدمیزاد را در آن می‌توان پیدا کرد. در این مرکز خرید انواع مغازه‌های پوشاک، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و …  وجود دارند. برخی از مغازه‌ها برندهای مخصوص آفریقای جنوبی را به فروش می‌رسانند و قسمتی از مرکز خرید هم به فروشگاه‌های بزرگ با برندهای بین‌المللی اختصاص پیدا کرده است. تنوع کیفیتی و قیمتی اجناس به همراه موقعیت عالی مکانی، سندتون سیتی را در بین ساکنین ژوهانسبورگ و البته گردشگران به یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید این شهر تبدیل کرده است.

در مرکز خرید سندتون سیتی میدانی جذاب ساخته شده است که به دلیل وجود مجسمه برنزی از نلسون ماندلا آن را با همین نام می‌شناسند. اطراف میدان مملو است از رستوران‌ها و فست‌فودهای کوچک و بزرگ که انواع غذاهای لذیذ محلی و غیرمحلی در آن‌ها سرو می‌شود. همچنین می‌توانید میوه‌های خوش‌طعم آفریقایی را از مغازه‌های محلی میدان خریداری کنید.

آدرس: Rivonia Road, Sandton Drive, Alice Lane, Fifth Street, West Street, Sandton 2196,

مرکز خرید ایست گیت

ایست گیت اولین مرکز خریدی است که با این ابعاد در شهر طلای آفریقای جنوبی ساخته شد. از این رو بسیاری آن را جز زیباترین و با ارزش‌ترین مراکز خرید ژوهانسبورگ می‌دانند. این مرکز خرید در سه طبقه ساخته شده و بیش از ۳۰۰ مغازه شامل بوتیک‌ها، فروشگاه‌های کفش و زیور آلات در آن فعالیت می‌کنند. در واقع اگر به دنبال خرید کالاهای لوکس با قیمت مناسب هستید در ایست گیت کالای مورد نظرتان را پیدا خواهید کرد.

علاوه بر مرکز خرید، ایست گیت را می‌توان مرکز تفریحی هم به شمار آورد. چرا که یکی از بزرگترین سالن‌های سینمای ژوهانسبورگ در آن قرار گرفته و طبقه سوم ایست گیت هم با داشتن فضای باز دلنشین مکانی مناسب برای استراحت در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. چنانچه از طرفداران مک دونالد هستید شعبه این برند معروف را در محوطه ایست گیت می‌توانید ببینید و اگر هم غذاهای ایتالیایی را ترجیح می‌دهید رستوران پیاتو آماده است تا با غذاهای لذیذش از شما پذیرایی کند.

آدرس: ۴۳ Bradford Road, Bedfordview, Johannesburg 2008, South Africa

مرکز خرید مپونیا

با رفتن به مپونیا شما به یکی از خاص‌ترین مراکز خرید ژوهانسبورگ قدم گذاشته‌اید. چرا که این مرکز خرید رسما توسط شخص نلسون ماندلا افتتاح شده است. بیش از ۱۷۰ فروشگاه شامل انواع محصولات لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر، وسایل تزیینی و … از معتبرترین برندهای دنیا، چندین رستوران و کافه با غذاها و نوشیدنی‌های جذاب و یک فودکورت بزرگ مجموعه تجاری تفریحی مپونیا را تشکیل می‌دهند.

در این مرکز خرید فضایی بسیار زیبا برای پیاده‌روی و استراحت هم در نظر گرفته شده است. از این رو شما هم می‌توانید بعد از خرید با ساکنین محلی ژوهانسبورگ همراه شده و از قدم‌زدن در این محوطه سرسبز لذت ببرید.

آدرس: ۲۱۲۷ Chris Hani Rd, Klipspruit, Soweto, 1809

مرکز خرید رز بانک

۳ مجموعه مجزا شامل فروشگاه‌های برند، مغازه‌های صنایع دستی و ساختمان اداری مرکز خرید زیبای رز بانک را تشکیل داده‌اند. این مرکز خرید با تلفیقی از معماری آفریقایی و اروپایی بسیار خلاقانه طراحی شده و به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا برحسب سلیقه یکی از بخش‌های مجموعه را برای خرید انتخاب کنند.

برای خرید اجناسی با برندهای معروف جهانی می‌توانید به بخش اروپایی بروید و چنانچه به فرهنگ بومی آفریقا علاقه دارید بخش فروشگاه‌های محلی با انواع سوغاتی‌های جذاب و رنگارنگ حسابی غافلگیرتان خواهد کرد. در کنار مراکز خرید متنوع وجود چندین رستوران، سینما و فضای تفریحی جذابیت مجموعه را چندین برابر کرده‌اند.

آدرس: between Bath and Cradock Avenues, Johannesburg, South Africa

مطالب مرتبط

۷ جاذبه گردشگری ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی

راهنمای سفر به آفریقای جنوبی

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید