قیمت تور پوکت 1403 | سفر ارزان به تایلند

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 6 مارس 2022
Loading...

تور پوکت را می‌توان گزینه‌ای جذاب برای مسافرانی دانست که در سفر به دنبال آرامش، تفریحات متنوع و اقامتی لوکس هستند، اما سفر به این جزیره همیشه سرسبز آسیایی چقدر هزینه دارد و آیا می‌توان آن را جز تورهای ارزان تایلند به شمار آورد؟ مطلب قیمت تور پوکت هزینه‌های سفر به جزیره از قیمت بلیط هواپیما تا هزینه حمل و نقل و حتی تفریحات را بررسی و به این سؤال پاسخ می‌دهد.

پوکت به واسطه سواحل زیبا، مناظر طبیعی سحرانگیز، تفریحات آبی متنوع و جزایر کوچک و بزرگی که دارد توانسته به شهرتی جهانی دست پیدا کرده و به یکی از مقاصد پرطرفدار تور تایلند تبدیل شود. در اینجا می‌خواهیم با نگاهی به قیمت تور پوکت بدانیم که برای سفر به این جزیره رؤیایی به چه مقدار بودجه نیاز داریم؟

قیمت بلیط هواپیما پوکت

بعد از شیوع ویروس کرونا بسیاری از پروازهایی که در مسیر تهران به پوکت فعال بودند محدود شد در حال حاضر دو هواپیمایی قطر و امارات را می‌توان بهترین ایرلاین‌های فعال در این مسیر دانست که با یک توقف در دوحه یا دبی مسافران را به پوکت می‌رسانند. قیمت بلیط هواپیما در تور پوکت به روز و ساعت پروازی بستگی دارد اما می‌توان در مجموع حدود ۳۰ میلیون تومان را می‌توان برای هزینه بلیط در نظر گرفت. مبلغ اعلام شده با توجه به شرایط ممکن است بیشتر یا کمتر محاسبه شود. نکته قابل توجه اینکه در حال حاضر هیچ پروازی به صورت مستقیم و بدون توقف به پوکت انجام نمی‌شود، همچنین مسافران تنها در صورت داشتن کارت واکسن و ارائه تست منفی کرونا می‌توانند برای خرید بلیط هواپیما اقدام و به پوکت سفر کنند.

هزینه رزرو هتل در پوکت

در مطلب قیمت تور پوکت هزینه رزرو هتل را بررسی می‌کنیم. مسافران جزیره می‌توانند با توجه به بودجه‌ای که دراند یکی از هتل‌های ۳، ۴ یا ۵ ستاره را برای اقامت خود انتخاب کنند. پوکت به داشتن هتل‌های متنوع و لوکس در سراسر تایلند معروف است. البته برای داشتن اقامتی ایده آل و به صرفه پیشنهاد می‌کنیم از هتل های ۳ ستاره چشم پوشی و هتل‌های ۴ ستاره را انتخاب کنید. هزینه ۷ شب اقامت در هتل‌های ۴ ستاره همراه با امکانانی مانند صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، سیم کارت، راهنمای فارسی زبان، بیمه مسافرتی ۵۰ هزار یورویی با پوشش کرونا و البته ویزای تایلند حدود ۵۰۰ دلار می‌باشد. این هزینه برای هتل‌های ۵ ستاره حدود ۶۷۰ دلار به بالا محاسبه می‌شود.

هزینه حمل و نقل عمومی در پوکت

شما می‌توانید برای حمل و نقل در پوکت از اتوبوس، تاکسی و یا ماشین اجاره‌ای استفاده کنید. هزینه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در پوکت خیلی گران نیست. واحد پول تایلند بات بوده و معمولاً کرایه تاکسی با همین واحد پولی پرداخت می‌شود. هزینه اتوبوس در این کشور حدود ۸۰ الی ۱۴۰ بات است و این هزینه برای تاکسی به حداقل ۲۰۰ بات افزایش پیدا می‌کند. هزینه اجاره ماشین در این جزیره حدود ۱۰۰۰ بات در روز است. بیشتر گردشگران برای راحتی و البته حفظ امنیت از تاکسی برای رفت و آمد استفاده می‌کنند. تاکسی‌های پوکت با آرم مخصوص مشخص شده و به راحتی در دسترس هستند. همچنین می‌توانید از بخش پذیرش هتل بخواهید تا برایتان تاکسی خصوصی درخواست دهد.

هزینه غذا در پوکت

خورد و خوراک بخش مهمی از هزینه‌های تور پوکت را به خود اختصاص می‌دهد. سرویس هتل‌های جزیره تنها صبحانه را شامل می‌شود از این رو گردشگران بایستی سایر وعده‌های غذایی را در رستوران سرو کنند. رستوران‌های جزیره پوکت بسیار متنوع بوده و انواع غذاهای بین‌المللی را در منوی خود دارند. هزینه یک وعده غذا در رستوران ارزان پوکت حدود ۶۰ بات، در رستوران‌های لوکس ۳۰۰ بات به بالا و هزینه یک وعده مک دونالد حدود ۲۰۰ بات می‌باشد. علاوه بر این غذاهای جذاب خیابانی با قیمتی کمتر از دیگر گزینه‌های هستند که می‌توانید برای وعده غذایی خود انتخاب کنید. یادآور می‌شویم که برای آشامیدن آب بایستی از بطری‌های آب معدنی استفاده کنید. هزینه خرید یک بطری آب معدنی حدود ۱۳ بات است.

هزینه تفریحات در پوکت

پوکت در زمینه تفریحات نیز سنگ تمام گذاشته است. برخی از این تفریحات هزینه بر و برخی دیگر نیز به صورت رایگان در اختیار گردشگران قرار می‌گیرند. به عنوان مثال شما برای قدم زدن در کنار دریا نیازی به پرداخت هزینه ندارید اما در صورت استفاده از صندلی‌های آفتابی لازم است که مبلغ اجاره صندلی را پرداخت کنید. بازدید از جزایر فی فی و جیمز باند نیز رایگان است اما برای ریدن به جزیره بایستی از قایق استفاده کرده و بابت آن کرایه پرداخت کنید. استفاده از تفریحات آبی مانند موج سواری، غواصی، قایق سواری و غیره نیاز به تهیه بلیط دارند. در مجموع اینکه چقدر از بودجه‌تان را به تفریحات پوکت اختصاص دهید کاملاً به انتخاب خودتان بستگی دارد.

قیمت تور پوکت ۱۴۰۳

بلیط هواپیما، رزرو هتل، بیمه مسافرتی، حمل و نقل عمومی، خورد و خوراک و تفریحات در مجموع قیمت تور پوکت را مشخص می‌کنند. بخشی از این هزینه‌ها مانند بلیط هواپیما و هتل از پیش مشخص و برخی دیگر نیز مانند حمل و نقل و یا خورد و خوراک کاملاً به سلیقه و انتخاب گردشگران بستگی دارد؛ اما در حالت کلی می‌توان گفت که قیمت تو‌ر پوکت در حال حاضر از حدود ۳۹,۰۰۰,۰۰۰ شروع و هر مسافر برای مخارج روزانه خود بایستی حداقل ۱۵۰ دلار را در نظر بگیرد. جهت رزرو تور پوکت می‌توانید با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در تماس باشید.

بیشتر بخوانید …

۵ گشت جذاب و هیجان‌انگیز در پوکت

لوکس‌ترین‌ هتل‌های ۵ ستاره پوکت

 

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید