اسپانیا با آب‌وهوای عالی، غذای فوق‌العاده، کیلومترها خط ساحلی و هتل‌های دیدنی توانایی جذب هر گردشگری با هر نوع سلیقه‌ای را دارد. اگر قصد سفر به اسپانیا را دارید و یا تصمیم دارید برای یک تور اروپایی کشورهای مختلف را بررسی کنید. در مطلب امروز قصد داریم به معرفی هتل های اسپانیا بپردازیم تا با محبوب‌ترین هتل های اسپانیا آشنا شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا هتل های اسپانیا را بشناسید و بدانید برای لذت بردن بیشتر از سفر خود به این کشور، کدام هتل های اسپانیا را برای اقامتی خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی انتخاب کنید.

هتل در اسپانیا

در تور اسپانیا، می‌توانید بین هتل های اسپانیایی، خانه‌های روستایی، اقامتگاه‌ها، هتل آپارتمان های اسپانیا، آپارتمان‌های توریستی، هاستل‌ها و مکان‌های کمپینگ هر گزینه اقامتی که مناسبتان است را انتخاب کنید؛ اما هتل های اسپانیا رایج‌ترین گزینه اقامت هستند که سفر گردشگری بسیار راحتی را برای شما رقم می‌زنند.

هتل‌ های اسپانیا می‌توانند کاملاً شگفت‌انگیز و لاکچری باشند. بااین‌حال، برای یافتن چیزی که مطابق با سلیقه و سبک شما باشد، مطمئن باشید که مجبور نیستید حتماً خیلی هزینه کنید. هتل های اسپانیا آن‌قدر تنوع دارند که صرف‌نظر از بودجه و اینکه به چه سطحی از راحتی عادت دارید، از میان هتل های اسپانیا اقامتگاه مناسب را خواهید یافت.

یکی از ویژگی‌های عالی هتل های اسپانیا این است که قیمت هتل های اسپانیا بازه گسترده‌ای دارد. متناسب با خواسته و نیاز هر کسی هتلی وجود دارد و شما می‌توانید از میان ارزان‌ترین هتل های اسپانیا با قیمت بسیار کم (شبی حدود ۳۰ یورو) تا هتل های ۵ ستاره اسپانیا با قیمت بالا (شبی حدود ۱۰۰۰ یورو) را انتخاب کنید. همه‌چیز بستگی به شما دارد و آنچه به دنبال آن هستید.

قیمت هتل‌ های اسپانیا بسته به اینکه به کجای اسپانیا سفر کنید، متفاوت‌ است. به‌عنوان‌مثال در شهرهایی مانند مادرید و بارسلون برای اقامت در هتل های اسپانیا با کیفیت بالا و امکانات مناسب، باید هزینه بیشتری بپردازید. این مساله به انتخاب شما و مدت زمانی که برای تور مادرید خود در نظر می‌گیرد می تواند، تاثیرگذار باشد. 

بااین‌حال، در حومه شهرها، اغلب می‌توانید هزینه کمتری بپردازید و در اتاقی زیباتر از آنچه در شهر می‌توانید تهیه کنید، اقامت کنید.

هتل های معروف اسپانیا

بعضی از هتل های اسپانیا در سراسر جهان شهرتی افسانه‌ای دارند. معروفیت این هتل های اسپانیا به خاطر توجه ویژه افراد مشهور، قدمت و تاریخچه آن‌ها بوده و برخی از آن‌ها از نمادهای تاریخی اسپانیا هستند.

در دهه ۸۰، گروه افسانه‌ای کوئین یکی از کلیپ‌های ویدیویی خود را در خانه راک ایبیزا فیلمبرداری کرد. این رویداد به این هتل در اسپانیا شهرت جهانی داد و آن را به یکی از محبوب‌ترین هتل های اسپانیا در ایبیزا تبدیل کرد.

هتل ویلا مگنا

در مادرید، افراد مشهور دوست دارند در هتل ویلا مگنا اقامت کنند. لیدی گاگا، رابی ویلیامز، نوازندگان گروه U2 از جمله مهمانان این هتل بودند. این هتل اسپانیا که از معروف‌ترین هتل های اسپانیا در پایتخت این کشور بااهمیت اجتماعی و فرهنگی است.

هتل W بارسلونا

یکی دیگر از هتل های معروف اسپانیا، هتل بادبانی شکل W در بارسلونا است که در کنار دریا واقع‌شده است. پنجره‌های پانورامای آن منظره‌ای خیره‌کننده از ساحل را ارائه می‌دهند. شکل غیرمعمول این هتل آن را به یکی از شناخته‌شده‌ترین هتل های اسپانیا در پایتخت کاتالونیا تبدیل کرده است.

جالب است بدانید به هتل های اسپانیایی که لوکس هستند و توسط دولت اداره می‌شوند «پارادور» گفته می‌شود. پارادورها، هتل های اسپانیا هستند که در قلعه‌ها یا صومعه‌های سابق تأسیس‌شده‌اند اما به دلیل قدمت ساختمان ممکن است برخی از تسهیلات هتل های اسپانیایی مدرن را نداشته باشند.

بیش از ۹۰ پارادور در بین هتل های اسپانیا وجود دارد که با هدف حفظ میراث فرهنگی اسپانیا و توسعه گردشگری پایدار راه‌اندازی شده‌اند. گذراندن یک یا دو شب در یکی از این هتل های اسپانیا تجربه منحصربه‌فردی است زیرا می‌توانید اقامت در قلعه‌های قرون‌وسطایی، صومعه‌ها، قلعه‌ها و ساختمان‌های تاریخی را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید …

هتل های نزدیک میدان کاتالونیا در شهر بارسلون اسپانیا

هتل های نزدیک به سفارت اسپانیا در تهران

اگر ساکن تهران نیستید و برای انجام مراحل اخذ ویزای شینگن از سفارت اسپانیا به تهران می‌آیید. حتماً در جستجوی بهترین محل اقامت در نزدیکی سفارت اسپانیا هستید. سفارت اسپانیا در تهران در محله دروس، بلوار شهرزاد، خيابان کماسايي، کوچه اول شرقی، پلاک ۱۰ واقع‌شده است.

ما در این بخش برخی از هتل های نزدیک به سفارت اسپانیا در تهران را به شما معرفی می‌کنیم تا ضمن اقامتی رضایت‌بخش به‌راحتی به سفارت دسترسی داشته باشید و ترافیک سرسام‌آور تهران و دوری مسیرها برای شما مشکلی ایجاد نکند.

  • هتل برج سفید

 هتل چهار ستاره برج سفید از مجلل‌ترین و معروف‌ترین هتل‌های پایتخت است که در خیابان پاسداران محله دروس واقع‌شده است. هتل لاکچری برج سفید در فاصله حدود یک کیلومتر از سفارت قرار دارد که با خودرو دسترسی به سفارت ۵ دقیقه و به‌صورت پیاده ۱۵ دقیقه طول می‌کشد. این هتل از بهترین و نزدیک‌ترین گزینه‌های اقامت در حوالی سفارت اسپانیا است.

  • هتل ستیا

هتل آپارتمان ستیا تهران ، هتلی لوکس و تازه تأسیس است که دو سال است راه‌اندازی شده است. این هتل در بلوار میرداماد در نزدیکی محدوده تجاری واقع‌شده و دسترسی مناسبی به بزرگراه‌ها و خیابان‌های مهم شهری و ایستگاه مترو دارد. این هتل در فاصله ۴ کیلومتری سفارت اسپانیا قرار دارد که دسترسی با خودرو از آن به سفارت نهایتاً یک ربع طول می‌کشد.

  • هتل آپارتمان ملل تهران

این هتل سه ستاره، متشکل از ۲۸ واحد آپارتمانی، در ولیعصر بالاتر از ظفر قرار دارد. موقعیت مکانی این هتل برای  دسترسی آسان به تمام نقاط شهر تهران و سفارت اسپانیا بسیار خوب است. هتل آپارتمان ملل در فاصله تقریباً ۶ کیلومتری از سفارت اسپانیا قرار دارد که رسیدن به سفارت از این هتل حدود ۱۵ دقیقه طول می‌کشد.

  •  هتل دیاموند

هتل دیاموند از مدرن‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های سه ستاره تهران است که موقعیت اداری و تجاری برجسته‌ای دارد. هتل دیاموند  در خیابان فرشته تقریباً ۶ کیلومتر از سفارت اسپانیا فاصله دارد. با خودرو طی این مسافت بین ۱۵ الی ۲۰ دقیقه طول می‌کشد و از هتل‌های نزدیک به سفارت اسپانیا است.

  • هتل آپارتمان سپهر تهران

این هتل واقع در خیابان فرشته با دسترسی مناسبی نسبت به سفارت اسپانیا قرار دارد. این هتل اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه که از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز کرده، هتل شناخته‌شده‌ای است. هتل سپهر در فاصله ۵.۵ کیلومتری سفارت اسپانیا از دیگر هتل‌های مناسب برای اقامت در نزدیکی سفارت است. دسترسی از این هتل به سفارت در حدود ۲۰ دقیقه به طول می‌انجامد.

برای مشاهده قیمت و خرید تور اسپانیا از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور اسپانیا

زیباترین هتل های اسپانیا

زیباترین هتل های اسپانیا از یک خلوتگاه روستایی فوق‌العاده رمانتیک گرفته تا فانوس دریایی که به هتل تبدیل‌شده، مکان‌هایی رؤیایی‌اند که با زیبایی‌هایشان شما را به خود دعوت می‌کنند. زیباترین هتل های اسپانیا با معماری‌های فوق‌العاده، موقعیت‌های استثنایی و امکانات بی‌نظیر در سرتاسر کشور پراکنده‌اند.

هتل بلموند لا رزیدنسیا

اگر به دنبال آرامش و سکوت کامل در محیطی فراموش‌نشدنی هستید، بلموند لا رزیدنسیا در جزیره بالئاریک مایورکا که یکی از زیباترین هتل های اسپانیا است را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این هتل مناظر شگفت‌انگیزی از کوه‌های ترامونتانا و آب‌های فیروزه‌ای درخشان دریای مدیترانه را شاهد خواهید بود.

هتل بودگا تیو په

هتل بودگا تیو په، در خرز د لا فرانترا یکی دیگر از زیباترین هتل های اسپانیا است. این بوتیک هتل باشکوه که در قلب تپنده شهر قدیمی تاریخی، بین کلیسای جامع باروک و آلکازار قرار دارد با معماری چشم‌نواز که قدمت آن به قرن دوازدهم می‌رسد و یک شراب سازی قرن نوزدهمی از زیباترین هتل های اسپانیا است.

هتل مولینو تجادا

یکی دیگر از زیباترین هتل های اسپانیا، هتل مولینو تجادا در کانتابریا است. رودخانه‌ای از میان محوطه این بوتیک هتل می‌گذرد که از آسیاب سنگی قرن هفدهمی واقع در ساحل رودخانه ابرو در حومه شهر کانتابریا در شمال اسپانیا سرچشمه می‌گیرد. در میان صدای سکوت در این هتل تنها صدای آب به گوش می‌رسد و مکانی رؤیایی و شگفت‌انگیز است.

هتل فارو پونتا کامپلیدا

اگر شما هم همیشه آرزو داشته‌اید یک شب را در یک فانوس دریایی خیال‌انگیز به صبح برسانید. هتل فارو پونتا کامپلیدا از زیباترین هتل های اسپانیا در لا پالما برای شما است. در این فانوس دریایی قدیمی می‌توانید از مناظر اقیانوس اطلس از روی تخت خود لذت ببرند، نهنگ‌ها و دلفین‌ها را از بالای فانوس دریایی ببینند، یا یک لیوان شراب در کنار استخر بنوشند و به صدای امواج گوش فرا دهید.

هتل کان فاوستینو

هتل کان فاوستینو از زیباترین هتل های اسپانیا در جزیره اسپانیایی منورکا است. منورکا جزیره‌ای شبیه به مایورکا اما کوچک‌تر از آن است. با آب‌های کریستالی شفاف‌ و سواحل شنی‌اش دل هر بازدیدکننده‌ای را می‌رباید. کان فاوستینو که کاخ بازسازی‌شده قرن شانزدهمی واقع‌شده با باغ‌های سرسبز، اسپا و استخر زیبایش برای ریلکسیشن فوق‌العاده است و مکانی بسیار رمانتیک است.

بیشتر بخوانید …

محبوبترین هتل‌ های اسپانیا کدامند؟

هتل های ساحلی اسپانیا

با بیش از ۵۰۰۰ مایل خط ساحلی زیبا و تابش آفتاب درخشان خورشید در تمام طول سال، جای تعجب نیست که سواحل اسپانیا و هتل های اسپانیایی ساحلی در میان محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان هستند. سواحل اسپانیا از شهرهای پرجنب‌وجوش ساحلی مانند والنسیا گرفته تا جزایر گرم قناری، مانند گران کاناریا و کاستا دل سول تاریخی، میلیون‌ها گردشگر را به خود جذب می‌کنند و هتل های اسپانیا در این سواحل جذاب بسیار پرطرفدارند.

هتل های اسپانیا در سواحل با خدمات رفاهی مختلف، امکانات تفریحی و تسهیلات متنوع برای هر سلیقه‌ای تجربه‌های ماجراجویانه یا آرامش بخشی را ارائه می‌دهند. این هتل‌ها با بهترین مناظر از دریا، رستوران‌های کنار ساحل، اسپاهای عالی و اتاق‌های مناسب برای خانواده، در مکان‌هایی از جمله مالاگا، ماربلا، کوستا براوا، بارسلونا، والنسیا و آلمریا از هتل های اسپانیایی محبوب هستند.

هتل سی ساید گرند رزیدنسیا

هتل سی ساید گرند رزیدنسیا از برترین هتل های اسپانیایی ساحلی در گرن کاناریا، دارای ویلاهای جذابی است که با مناظر دیدنی سواحل زیبا و کوه‌های دور احاطه‌شده‌اند. اتاق‌های مجلل، امکانات رفاهی متنوع و فعالیت‌های تفریحی هیجان‌انگیزی را به میهمانان ارائه می هد.

ریو پالاس ماسپالوماس

ریو پالاس ماسپالوماس یکی دیگر از هتل های اسپانیا است که در ساحل ماسپالوماس واقع‌شده است. این تفرجگاه در جزیره زیبای گرن کاناریا از بهترین هتل های ساحلی اسپانیا است. میهمانان می‌توانند از تمامی تفریحات و تسهیلات متنوع و درجه یک آن بهره ببرند.

هتل بزرگ آتلانتیس

یکی دیگر از بهترین هتل های اسپانیا، هتل بزرگ آتلانتیس باهیا رئال با اتاق‌های زیبا و سوئیت‌های بزرگ و بالکن‌های وسیع در پارک طبیعی کورالجو است. میهمانان می‌توانند در این هتل اقامت کنند و از طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های سرگرم‌کننده و خدمات لذت ببرند.

هتل ساحلی ماریوت ماربلا

هتل ساحلی ماریوت ماربلا در قلب شهر توریستی کاستا دل سول یکی دیگر از بهترین هتل های اسپانیا در ساحل الویریا است که منعکس‌کننده سنت‌های قدیمی و رمانتیک جنوب اسپانیا است. این هتل با ویلاهای زیبا، استخرها و طیف وسیعی از فعالیت‌های تفریحی و آبی رضایت مهمانان را فراهم می‌کند.

هتل پرینسسا یایزا

هتل پرینسسا یایزا استراحتگاهی لوکس مشرف به ساحل بلانکا در جزیره لانزاروته است. این هتل از هتل های اسپانیا است که با امکانات، تفریحات ساحلی خود برای همه به‌خصوص خانواده‌ها محل اقامتی فوق‌العاده دلپذیر است.

هتل ساحلی لاس آرناس بالنراریو

در آخر از هتل ساحلی لاس آرناس بالنراریو نام می‌بریم. این استراحتگاه ساحلی زیبا در اسپانیا، تنها چند قدم از ساحل لاس آرناس در والنسیا فاصله دارد و از دیگر هتل های اسپانیا است که با منظره دریا، امکانات و تفریحات زیاد، بسیار محبوب است.

بیشتر بخوانید …

معرفی جزایر تفریحی و گردشگری اسپانیا

بهترین هتل های اسپانیا

در انتخاب بهترین هتل های اسپانیا برای اقامت عوامل تأثیرگذار متعددی وجود دارد. یکی از مهم‌ترین این عوامل موقعیت هتل و فاصله آن تا جاهای دیدنی که قصد بازدید از آن‌ها را داریم است. عامل مؤثر دیگر پاکیزگی و رعایت اصول بهداشتی در هتل است. بهترین هتل های اسپانیا در این زمینه از امتیاز بالایی برخوردار هستند.

هنگامی‌که از میان هتل های اسپانیا قصد انتخاب بهترین هتل را داریم، عامل دیگری که باید موردتوجه قرار دهیم امکانات و تسهیلاتی است که هتل مورد نظر در اختیارمان قرار می‌دهد. هر چقدر سطح خدمات رفاهی هتل های اسپانیا بالاتر باشد، معمولاً قیمت‌ها افزایش‌یافته و بالطبع میزان لوکس بودن هتل نیز بیشتر خواهد بود.

چنانچه اشاره کردیم در انتخاب بهترین هتل از هتل های اسپانیا با گزینه‌های زیادی از هتل ۵ ستاره لاکچری، بوتیک هتل‌ها، هتل های ساحلی و سایر اقامتگاه‌ها مواجه هستیم. در ادامه فهرستی از بهترین هتل های اسپانیا تهیه‌کرده‌ایم تا اگر عازم اسپانیا هستید با آشنایی با این هتل های اسپانیا راحت‌تر برای رزرو و گزینش اقامت دلخواهتان اقدام کنید.

هتل مای رامبلاس

هتل مای رامبلاس از بهترین هتل های اسپانیا با قیمت مناسب در بارسلونا است که در محله زیبای گوتیک بارسلونا واقع‌شده و اقامتی استثنایی را برای مسافران خود در فاصله کوتاهی از خیابان توریستی لا رامبلا و کلیسای جامع فراهم می‌کند. هتل مای رامبلاس یک دقیقه پیاده تا باسیلیکا قرن چهاردهمی سانتا ماریا دل پی و ۳ دقیقه پیاده تا خیابان شلوغ و سرزنده و مراکز خرید لا رامبلا فاصله دارد. ایستگاه قطار فرانسیا ۱۶ دقیقه از هتل پیاده فاصله دارد و ایستگاه مترو در فاصله ۵۰ متری از آن قرار دارد.

آدرس و راه‌های دسترسی به هتل مای رامبلاس

آدرس: کارر دل کاردینال کاساناس، شماره ۶، بارسلونا

هتل مای رامبلاس در مرکز شهر بارسلونا قرارگرفته، در نزدیکی برخی از مشهورترین مکان‌های دیدنی بارسلونا، مانند قلعه مونتجویک و فواره جادویی، ازاین‌رو مقصدی عالی برای گردشگران و از بهترین هتل های اسپانیا در بارسلونا است. قرار گرفتن آن در نزدیکی خیابان لا رامبلا به شما فرصت تجربه‌ زندگی در خیابانی را می‌دهد که محبوب گردشگران و اهالی است. شما در اینجا می‌توانید مانند فردی محلی بدون دردسر از جاذبه‌ها دیدن کنید، قدم بزنید و در محدوده توریستی شهر گشت‌وگذار کنید. از طرفی، رستوران‌ها و کافه‌های خوبی مانند سیوداد کوندال در فاصله ده دقیقه پیاده‌روی از هتل قرار دارد.

مشخصات کلی هتل

هتل مای رامبلاس ۴۲ اتاق دارد. تمامی اتاق‌ها مجهز سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، وای فای رایگان بوده و برخی از اتاق‌ها دارای بالکن یا تراس مجزا هستند. در این هتل خدمات پذیرش ۲۴ ساعته ارائه می‌شود. کارکنان چندزبانه این هتل برای تمام نیازها به مهمانان کمک می‌کنند. هتل مای رامبلاس دارای آسانسور است و دسترسی کم‌توانان جسمی به آن به امکان‌پذیر است. این هتل مجهز به سرویس بهداشتی‌های اختصاصی در هر اتاق است.

امکانات برای سرو غذا

  • رستوران و بار ندارد و صبحانه نیز داده نمی‌شود، اما در فاصله کمی از هتل رستوران‌ها، بارها و کافه‌های متنوعی وجود دارد.

امکانات خرید

  • فاقد فروشگاه داخل هتل

قوانین و نکات

  • ورود از ساعت ۱۴:۰۰ و خروج تا ساعت ۱۱:۰۰ صبح است.
  • ورود حیوان خانگی مجاز نیست.
  • سیگار کشیدن در اتاق‌ها مجاز نیست.
  • در هنگام ورود یک ودیعه به مبلغ ۵۰ یورو در صورت خسارت احتمالی در اتاق دریافت می‌شود که در هنگام خروج به شما عودت داده می‌شود.

امکانات عمومی هتل

  • مجهز به وای وفای رایگان
  • مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش
  • مجهز به آلارم دود و سیستم اطفاء حریق
  • فاقد پارکینگ

هتل سنت آگوستی

هتل سنت آگوستی در محله گوتیک از بهترین هتل های اسپانیا در بارسلونا است و اقامتی استثنایی را برای مسافران خود در فاصله کوتاهی از خیابان لا رامبلا فراهم می‌کند. هتل سنت آگوستی از قدیمی‌ترین هتل های اسپانیا است که به‌طور کامل بازسازی‌شده و در ساختمان تاریخی صومعه سابق سنت آگوستین واقع‌شده است. ایستگاه مترو در فاصله سه‌دقیقه‌ای و ایستگاه اتوبوس عمومی در جلوی هتل قرار دارد. از سال ۱۸۴۰ به بازدیدکنندگان خود خدمات ارائه می‌کند.

ساختمان هتل که از جالب‌ترین هتل های اسپانیا است در سال ۱۷۲۰ ساخته شد، در اصل یک صومعه بود: صومعه دیدنی سنت آگوستی. به مدت ۱۲۰ سال صومعه باقی ماند تا اینکه به یک خانه تبدیل شد. پس از چندین بار بازسازی، امروز هتلی عجیب‌وغریب است که در نقطه‌ای برجسته در مرکز بارسلون، تنها چند دقیقه دورتر از خیابان معروف لا رامبلا قرار دارد.

آدرس و راه‌های دسترسی به هتل سنت آگوستی

آدرس: پلاکا سنت آگوستی، شماره ۳، بارسلونا

این هتل در قلب بارسلون در میدان سنت آگوستی، در فاصله چند قدمی بلوار لا رامبلا و ایستگاه مترو لیسیو واقع‌شده است. به سیستم حمل‌ونقل عمومی و جاذبه‌های گردشگری اصلی به‌خوبی دسترسی دارد. از هتل به‌راحتی می‌توانید پیاده به میدان کاتالونیا و بندر بارسلون بروید. هتل سنت آگوستی از آن دسته هتل های اسپانیا است که با موقعیتی عالی در فاصله ۷۵۰ متری از مرکز شهر بارسلونا و دسترسی راحت به شمار زیادی از جاذبه‌های گردشگری از بهترین گزینه‌های هتل های اسپانیا است.

مشخصات کلی هتل

هتل سنت آگوستی ۷۷ اتاق دارد. تمامی اتاق‌ها مجهز سیستم تهویه مطبوع، عایق صوتی، تلویزیون، مینی بار، وای فای رایگان بوده و برخی از اتاق‌ها دارای بالکن یا تراس مجزا هستند. در این هتل خدمات پذیرش ۲۴ ساعته ارائه می‌شود. کارکنان با چندین زبان صحبت کرده و برای تمام نیازها به مهمانان کمک می‌کنند. هتل سنت آگوستی دارای آسانسور است و برای کم‌توانان جسمی دسترس‌پذیر است. این هتل مجهز به سرویس بهداشتی‌های اختصاصی در هر اتاق است.

امکانات برای سرو غذا

  • بوفه صبحانه و بار غیررسمی در دسترس است.

امکانات خرید

  • فاقد فروشگاه داخل هتل

قوانین و نکات

  • ورود از ساعت ۱۴:۰۰ و خروج تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر است.
  • ورود حیوان خانگی تا ۱۰ کیلوگرم با هماهنگی مجاز است.
  • سیگار کشیدن در اتاق‌ها مجاز نیست.

امکانات عمومی هتل

  • مجهز به وای وفای رایگان
  • مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش
  • مجهز به آلارم دود و سیستم اطفاء حریق
  • پارکینگ عمومی (رزرو لازم نیست) و هزینه آن ۳۵ یورو در روز است.

برای مشاهده قیمت و خرید تور اسپانیا از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور اسپانیا

هتل ویلادومات

هتل ویلادومات از بهترین هتل های اسپانیا برای اقامت در بارسلونا با قیمتی مقرون‌به‌صرفه است. این هتل ۳ ستاره با فضای داخلی آوانگارد، پیچیده و شیک، اتاق‌های بزرگ، راحت و امروزی، عناصر رنگارنگ و مبلمان کاربردی حس گرم و خوشایندی به مهمانان می‌دهد. هتل ویلادومات در نزدیکی بوتیک‌ها، میدان نمایشگاه و فروشگاه‌های بزرگ قرار دارد و تا ایستگاه مترو بیمارستان کلینیک کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. هتل ویلادومات تا پلازا کاتالونیا و لا رامبلا ۲۰ دقیقه پیاده فاصله دارد.

آدرس و راه‌های دسترسی به هتل ویلادومات

آدرس: ویلادومات، ۱۹۷، اشامپله، بارسلونا

این هتل مدرن که در موقعیتی استراتژیک در محله تجاری اشامپله قرار دارد از بهترین هتل های اسپانیا است. نزدیکی هتل مملو از خیابان‌هایی از بوتیک‌ها، بارها و رستوران‌های شیک در اطراف میدان معروف کاتالونیا است. کلیسای تاریخی ساگرادا فامیلیا در فاصله ۲ کیلومتری از آن قرار دارد. هتل ویلادومات در فاصله ۱۰ دقیقه رانندگی با کازا میلا قرار دارد و ۵ دقیقه با کلیسای جامع گوتیک بارسلونا فاصله دارد.

مشخصات کلی هتل

تمامی ۸۱ اتاق هتل ویلادومات مجهز سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار، وای فای رایگان و میز کار بوده و برخی از اتاق‌ها دارای بالکن یا تراس مجزا هستند. در این هتل خدمات پذیرش ۲۴ ساعته ارائه می‌شود. کارکنان با چندین زبان صحبت کرده و برای تمام نیازها به مهمانان کمک می‌کنند. شاتل به فرودگاه با هزینه اضافی در دسترس است و انبار چمدان در محل وجود دارد. هتل ویلادومات دارای آسانسور است و برای کم‌توانان جسمی دسترسی مناسبی دارد. این هتل مجهز به سرویس بهداشتی‌های اختصاصی در هر اتاق است.

امکانات برای سرو غذا

  • دارای بوفه صبحانه، مینی بار و یک رستوران شیک، در رستوران هتل در محیطی مدرن غذاهای کلاسیک خوشمزه سرو می‌شود.

امکانات خرید

  • دارای امکانات تجاری

قوانین و نکات

  • ورود از ساعت ۱۵:۰۰ و خروج تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر است.
  • ورود حیوان خانگی مجاز نیست.
  • سیگار کشیدن در اتاق‌ها مجاز نیست.

امکانات عمومی هتل

  • مجهز به وای وفای رایگان
  • مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش
  • مجهز به آلارم دود و سیستم اطفاء حریق
  • پارکینگ خصوصی در محل امکان‌پذیر است (رزرو امکان‌پذیر نیست) و هزینه آن ۲۲ یورو در روز است.

بیشتر بخوانید …

بهترین موزه های مادرید

هتل نووتل بارسلونا سیتی

هتل شیک نووتل بارسلونا سیتی در منطقه سنت مارتی بارسلونا واقع‌شده، یکی دیگر از بهترین هتل های اسپانیا است. این هتل ۴ ستاره در قلب شهر در خیابان دایاگونال در کنار مرکز خرید گلورس و نزدیک برج ژان نوول قرار دارد. کلیسای ساگرادا د فامیلیا و ساحل بوگاتل هر دو ۲۰ دقیقه پیاده‌روی با هتل فاصله‌دارند. ایستگاه تراموا و اتوبوس به مرکز شهر جلوی هتل توقف می‌کنند. ایستگاه مترو گلورس نیز فقط ۳۰۰ متر با هتل فاصله دارد. این هتل از سال ۲۰۱۰ به بازدیدکنندگان خود خدمات ارائه می‌کند.

آدرس و راه‌های دسترسی به هتل نووتل بارسلونا سیتی

آدرس: خیابان دیاگونال، شماره ۲۰۱، سنت مارتی، بارسلونا

هتل نووتل بارسلونا سیتی در فاصله‌ای مناسب از موزه پیکاسو قرار دارد. این هتل با توجه به موقعیت و دسترسی‌هایش از بهترین هتل های اسپانیا در بارسلونا است. آپارتمان‌های خارق‌العاده کازا باتلو با طراحی گائودی در ۳ کیلومتری هتل و میدان مرکزی برجسته کاتالونیا در ۲.۴ کیلومتری هتل قرار دارند. با مرکز شهر ۳۰ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. با ۲.۴ کیلومتر فاصله تا کلیسای مشهور ساگرادا فامیلیا و ۴.۷ کیلومتر تا موزه گائودی در پارک رنگارنگ گوئل از هتل های اسپانیا با موقعیت و دسترسی‌های عالی در بارسلونا است.

مشخصات کلی هتل

هتل نووتل بارسلونا سیتی دارای ۲۶۴ اتاق (شامل ۲۲ سوئیت) است. تمامی اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، عایق صوتی، تلویزیون، مینی بار و وای فای رایگان هستند. در این هتل خدمات پذیرش ۲۴ ساعته ارائه می‌شود و کارکنان به چندین زبان صحبت می‌کنند. هتل نووتل بارسلونا سیتی مجهز به آسانسور و دسترسی برای کم‌توانان جسمی است. این هتل مجهز به سرویس بهداشتی‌های اختصاصی در هر اتاق است.

امکانات برای سرو غذا

  • دارای بار، ۲ رستوران، قهوه‌خانه، بوفه مناسب برای کودکان
  • در رستوران نووتل بارسلون، غذای مدیترانه‌ای برای صبحانه، ناهار، شام سرو می‌شود.
  • در رستوران زیتی بار غذاهای اسپانیایی، پیتزا و غذاهای محلی سرو می‌شود.
  • در بار پشت‌بام میهمانان می‌توانند از تاپاس، شراب و کوکتل با منظره پانورامای شهر لذت ببرند.

امکانات خرید

  • دارای امکانات تجاری

قوانین و نکات

  • ورود از ساعت ۱۴:۰۰ و خروج تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر است.
  • ورود حیوان خانگی با هماهنگی مجاز است.
  • سیگار کشیدن در اتاق‌ها مجاز نیست.

امکانات عمومی هتل

  • مجهز به وای وفای رایگان
  • مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش
  • مجهز به آلارم دود و سیستم اطفاء حریق
  • مجهز به دو استخر، یک استخر روی بام
  • دارای سالن ورزشی
  • دارای اتاق‌های خانوادگی
  • پارکینگ خصوصی در محل امکان‌پذیر است (رزرو امکان‌پذیر است) و هزینه آن ۲۵ یورو در روز است.

در این بخش به تعدادیزا هتل های شهر بارسلون در اسپانیا اشره شد که میتواند راهنمای خوبی برای انتخاب تور بارسلونا برای شما باشد. 

هتل بست سمیرامیس

هتل ۵ ستاره بست سمیرامیس بر روی صخره‌ای مشرف به اقیانوس اطلس در پورتو د لا کروز واقع‌شده است و از بهترین هتل های اسپانیا است که مناظر بی‌نظیری از دریا و ساحل شمالی تنریف ارائه می‌دهد. اتاق‌هایی با بالکن، اسپا و ۲ استخر روباز که با باغ‌ها احاطه‌شده‌اند، این هتل را تبدیل به یکی از زیباترین هتل های اسپانیا کرده است. هتل بست سمیرامیس تا مرکز پورتو دلاکروز ۱۰ دقیقه پیاده فاصله دارد. این هتل از سال ۲۰۰۹ به بازدیدکنندگان خود خدمات ارائه می‌کند.

آدرس و راه‌های دسترسی به هتل بست سمیرامیس

آدرس: خیابان لئوپولدو کولوگان زولوئتا، شماره ۲۷، محله لاپاز، پورتو د لا کروز

هتل بست سمیرامیس در منطقه مسکونی آرام «لاپاز» در فاصله ۱٫۵ کیلومتری از پورتو دلاکروز و مجتمع تفریحی «لاگو مارتیانز» قرار دارد و ظرف چند دقیقه با ماشین به پارک آبی کوستا مارتیانز خواهید رسید. از باغ‌وحش ۱۳٫۵ هکتاری «لورو پارک» ۲٫۵ کیلومتر فاصله دارد. باغ گیاه‌شناسی تاریخی نیز در نزدیکی هتل واقع‌شده است. پارک ملی تیده و فرودگاه تنریف نورته در عرض یک ساعت با ماشین از هتل قابل‌دسترسی است.

مشخصات کلی هتل

هتل بست سمیرامیس دارای ۲۹۸ اتاق بالکن‌دار است. تمامی اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار و وای فای رایگان هستند. در این هتل خدمات پذیرش ۲۴ ساعته ارائه می‌شود و کارکنان به چندین زبان صحبت می‌کنند. هتل بست سمیرامیس مجهز به آسانسور و دسترسی برای کم‌توانان جسمی است. هر اتاق دارای سرویس بهداشتی‌ اختصاصی است.

 

امکانات برای سرو غذا

  • دارای بار کنار استخر، بوفه و رستوران
  • در رستوران غذای مدیترانه‌ای و بین‌المللی سرو می‌شود.

امکانات خرید

  • فاقد فروشگاه داخل هتل

قوانین و نکات

  • ورود از ساعت ۱۴:۰۰ و خروج تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر است.
  • ورود حیوان خانگی مجاز نیست.
  • پذیرش افراد زیر ۱۸ سال مجاز نیست.
  • لباس رسمی برای شام در رستوران الزامی است (شلوار بلند)

امکانات عمومی هتل

  • مجهز به وای وفای رایگان
  • مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش
  • دارای مرکز اسپا و تندرستی
  • مجهز به دو استخر
  • دارای سالن ورزشی
  • دارای اتاق‌های خانوادگی
  • پارکینگ ندارد

هتل اکس پلازا کاتالونیا

هتل ۴ ستاره اکس پلازا کاتالونیا در موقعیتی استثنائی در بارسلونا از بهترین هتل های اسپانیا است. هتل اکس پلازا کاتالونیا با اتاق‌های مینیمالیستی که برخی از آن‌ها دارای بالکن هستند. طراحی و عملکرد را در فضای داخلی هتل به خوبی ترکیب کرده است و حسی از مدرنیته و تازگی به مهمانان می دهد. هتل اکس پلازا کاتالونیا جزو هتل های اسپانیا است که نزدیک فروگاه هم هستند. فرودگاه ال پرات بارسلون تنها ۱۲ کیلومتر با این هتل فاصله دارد. این هتل از سال ۲۰۱۸ به بازدیدکنندگان خود خدمات ارائه می‌کند.

آدرس و راه‌های دسترسی به هتل اکس پلازا کاتالونیا

آدرس: روندا د لا یونیورسیتات، شماره ۱۸، بارسلونا

نقطه قوت این هتل موقعیت آن است که باعث شده در فهرت بهترین هتل های اسپانیای ما قرار بگیرد. هتل اکس پلازا کاتالونیا در در مجاورت میدان برجسته کاتالونیا قرار دارد و تنها ۵ دقیقه پیاده تا موزه هنر مدرن بارسلونا فاصله دارد. ایستگاه متروی میدان کاتالونیا ۲ دقیقه پیاده‌روی با هتل فاصله دارد. نقاط دیدنی محبوب نزدیک این هتل عبارتند از میدان کاتالونیا، بازار بوکریا و تئاتر تیوولی. ساحل سنت میکل در فاصله ۲٫۷ کیلومتری از هتل واقع شده است.

مشخصات کلی هتل

هتل اکس پلازا کاتالونیا دارای ۱۰۷ اتاق است. تمامی اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و وای فای رایگان، میز کار و صندوق امانات هستند. در این هتل خدمات پذیرش ۲۴ ساعته ارائه می‌شود و کارکنان به چندین زبان صحبت می‌کنند. هتل اکس پلازا کاتالونیا مجهز به آسانسور و دسترسی برای کم‌توانان جسمی است. هر اتاق در این هتل دارای سرویس بهداشتی‌ اختصاصی است.

امکانات برای سرو غذا

  • دارای بوفه صبحانه، بار و کافه

امکانات خرید

  • فاقد فروشگاه داخل هتل

قوانین و نکات

  • ورود از ساعت ۱۴:۰۰ و خروج تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر است.
  • ورود حیوان خانگی مجاز نیست.

امکانات عمومی هتل

  • مجهز به وای وفای رایگان
  • مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش
  • مجهز به سیستم اعلان و اطفاء حریق
  • پارکینگ ندارد

هتل الکساندره فیرا کانگرس

هتل ۴ ستاره الکساندره فیرا کانگرس با توجه به موقعیتش از بهترین هتل های اسپانیا در نزدیکی فرودگاه است و تنها ۱۰ دقیقه با ماشین تا فرودگاه ال پرات بارسلونا فاصله دارد. هتل الکساندره فیرا کانگرس در نزدیکی مرکز نمایشگاهی فیرا بارسلونا قرار دارد. این هتل با داشتن اتاق جلسات چندمنظوره و اتاق کنفرانس‌ها برای رویدادهای کاری عالی است. این هتل از سال ۲۰۰۴ به بازدیدکنندگان خود خدمات ارائه می‌کند.

آدرس و راه‌های دسترسی به هتل الکساندره فیرا کانگرس

آدرس: خوزه آگوستین گویتیسولو، بیمارستان دی لوبرگات، بارسلونا

این هتل شیک و مدرن ۹ دقیقه پیاده تا ایستگاه حمل‌ونقل اروپا فاصله دارد. ۳٫۵ کیلومتر تا فواره جادویی مونتجوئیک و ۸ کیلومتر تا کازا میلا فاصله دارد. ایستگاه مترو فیرا، در ۱۰۰ متری هتل، یک خط مستقیم به هر دو ترمینال فرودگاه بارسلونا و ورزشگاه نیوکمپ بارسلونا دارد.

مشخصات کلی هتل

تمامی اتاق‌های هتل الکساندره فیرا کانگرس مجهز به سیستم تهویه مطبوع، عایق صوتی، تلویزیون، مینی بار و وای فای رایگان هستند. در این هتل خدمات پذیرش ۲۴ ساعته ارائه می‌شود و کارکنان به چندین زبان صحبت می‌کنند. هتل الکساندره فیرا کانگرس مجهز به آسانسور و دسترسی برای کم‌توانان جسمی است. این هتل مجهز به سرویس بهداشتی‌های اختصاصی در هر اتاق است.

امکانات برای سرو غذا

  • کافه، بوفه صبحانه و صبحانه در اتاق
  • بار و رستوران نارادام در هتل با غذاهای سنتی و مدیترانه‌ای

امکانات خرید

  • دارای امکانات تجاری

قوانین و نکات

  • ورود از ساعت ۱۵:۰۰ و خروج تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر است.
  • ورود حیوان خانگی مجاز نیست.
  • سیگار کشیدن در اتاق‌ها مجاز نیست.

امکانات عمومی هتل

  • مجهز به وای وفای رایگان
  • مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش
  • مجهز به سیستم اعلان و اطفاء حریق
  • دارای سالن ورزشی
  • پارکینگ خصوصی در محل امکان‌پذیر است (بدون نیاز به رزرو) و هزینه آن ۲۰ یورو در روز است.

سخن آخر

در این مطلب کوشیدیم شگفت‌انگیزترین هتل های اسپانیا را به شما معرفی کنیم. از معروف‌ترین هتل های اسپانیا تا زیباترین و رؤیایی‌ترین هتل های اسپانیا را نام بردیم و برخی از بهترین هتل های اسپانیا را به‌طور مفصل موردبررسی قراردادیم تا اگر قصد سفر به این کشور زیبا را دارید، با خیالی آسوده‌تر برای اقامت خود تصمیم‌گیری کنید و سفری بی‌مانند را تجربه کنید.

سوالات متداول

لوکس‌ترین هتل های اسپانیا کدامند؟

هتل لا دونایرا ال گاستور در کادیز، هتل آلفونسو سیزدهم در سویل و کاستیا ترمال والبوئنا در وایادولید از لاکچری‌ترین هتل های اسپانیا هستند.

قیمت هتل های اسپانیا چقدر است؟

به‌طور متوسط هزینه هتل های اسپانیا شبی حدود ۲۰۰ دلار در نظر گرفته می‌شود.

برای مشاهده قیمت و خرید تور اسپانیا از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور اسپانیا
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید