معرفی بهترین هتل های وان ترکیه (از 3 ستاره تا 5 ستاره)

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 20 فوریه 2023
Loading...

شهر وان ترکیه از مقاصد محبوب گردشگران ایرانی به شمار می‌رود به ویژه از زمان راه‌اندازی قطار تهران به وان سفر به این شهر توریستی طرفداران بیشتری پیدا کرده است. اما نکته مهم اینجاست که قبل از سفر به وان محل اقامت خود را مشخص و رزرو کنید. خوشبختانه این شهر با هتل‌های متنوع تجهیز شده و گردشگران این امکان را دارند که با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که دارند هتل مورد نظر خود را انتخاب کنند. در اینجا می‌خواهیم شمارا با بهترین هتل های وان ترکیه آشنا کنیم.

داشتن مرز مشترک با ایران و امکان سفر زمینی وان را به یکی از شهرهای پرطرفدار ترکیه برای ایرانیان تبدیل کرده است. این شهر مناظر طبیعی خارق‌العاده داشته و با مراکز خرید متنوع و جذاب گردشگران را به سوی خود جذب می‌کند. همچنین شهر وان از نظر ساخت هتل‌های مدرن نیز سنگ تمام گذاشته و با انواع هتل های ۳ تا ۵ ستاره از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. بنابراین اگر قصد سفر به این شهر را دارید دغدغه‌ای بابت محل اقامت نخواهید داشت و می‌توانید به راحتی هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید. 

بیشتر بخوانید:  راهنمای سفری ارزان به شهر وان، ترکیه 

لیست هتل های وان

داشت لیستی از هتل‌های مقصد و آشنایی با امکانات آن‌ها می‌تواند انتخاب محل اقامت را برایتان راحت‌تر کند. از این رو در اینجا می‌خواهیم با برترین هتل های وان و خدماتی که به میهمانان خود ارائه می‌دهند آشنا شویم. بدین ترتیب فقط کافیست که شما سطح انتظارتان را با امکانات ارائه شده مقایسه کرده و هتل مورد نظرتان را برای اقامت انتخاب کنید.

هتل تحت پالاس وان | Taht Palace Hotel

تحت پالاس هتل آپارتمانی نسبتا شیک در شهر وان است که در نزدیکی مراکز خرید آتایوس سیلور و آیدین پریهان قرار دارد. این هتل ۱۰۰ اتاق دارد و یک رستوران، کافی شاپ، اتاق جلسه، اینترنت پر سرعت رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات آن هستند. نکته مهم اینکه کارکنان هتل تحت پالاس به زبان‌های انگلیسی و فارسی نیز مسلط هستند بنابراین به راحتی می‌توانید خواسته‌های خود را مطرح کنید. اتاق‌های هتل به مینی بار، حمام با لوازم آرایشی، بهداشتی ضروری، سشوار، تلویزیون ال ای دی متصل به ماهواره و میز کار مجهز هستند. در مجموع اگر می‌خواهید اقامتی به صرفه و در عین حال با کیفیت در وان داشته باشید هتل تحت پالاس می‌تواند تمامی انتظارات شما را برآورده کند.

آدرس هتل تحت پالاس وان: Bahçıvan Cumhuriyet cad. Park Avm karşısı no 92, 65130 İpekyolu/Van, Türkiye

هتل دوسکو وان | Hotel Dosco Van Oteli

هتل دوسکو از بهترین هتل های وان است که ۴ ستاره را به خود اختصاص داده، این هتل یک رستوران دارد و میهمانان می‌توانند در طول اقامت خود به اینترنت رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته دسترسی داشته باشند. اتاق‌های هتل با یک مینی بار، یک قسمت نشیمن، فضای ناهار خوری، یخچال و فریزر، کتری برقی، حمام خصوصی دارای دوش، وان  و سشوار تجهیز شده‌اند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به تراس با نمای زیبا، اتاق بازی و پارکینگ رایگان اشاره کرد. همچنین میهمانان می‌توانند جهت قدم زدن و پیاده روی از فضای سبز اطراف هتل استفاده کنند.

هتل دوسکو وان با قاعه معروف شهر ۲ کیلومتر و با فرودگاه ۵ کیلومتر فاصله دارد. این هتل تورهای روزانه را به مناطق توریستی مانند جزیره آکدامار، مقبره حلیمه هاتون و قلعه چاووشتپه برگزار می‌کند.

آدرس هتل دوسکو وان: Vali Mithat Bey, Koçibey Sk. No:21 Z-1, 65140 İpekyolu/Van, Türkiye

رونسانس لایف وان | Rönesans Life Hotel

هتل رنسانس لایف وان دارای اتاق‌های مجهز به سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون صفحه تخت متصل به ماهواره، صندوق امانات، حمام اختصاصی با دوش، لوازم آرایشی، بهداشتی رایگان و سشوار، دستگاه چای ساز و کمد دیواری هستند. برخی از اتاق‌ها نیز با بالکن اختصاصی تجهز شده‌ و نمایی زیبا از شهر را در اختیار میهمانان قرار می‌دهند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به لابی بسیار زیبا، رستوران، کافی شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته، وای فای رایگان و صبحانه بوفه شامل صبحانه انگلیسی، ایرلندی و بین‌المللی اشاره کرد.

موزه وان، ایستگاه اتوبوس، خانه‌های قدیمی وان، قلعه قدیمی و دانشگاه شهر از مکان‌های مهمی هستند که در اطراف هتل قرار دارند.

آدرس هتل رنسانس لایف وان: hafiziye mahallesi eski cezaevi caddesi no:12, 65140 Van, Turkey

هتل رسمینا وان | Resmina Hotel

موقعیت مکانی عالی نام هتل ۴ ستاره رسمینا را در میان برترین هتل های وان قرار داده است. این هتل با امکاناتی مانند لابی زیبا، اینترنت رایگان، پارکینگ خصوصی، تراس، پذیرش ۲۴ ساعته و صرافی از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. اتاق‌های هتل با امکاناتی از جمله سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، یخچال، دستگاه قهوه ساز، حمام با دوش دوش و لوازم آرایش رایگان، میز کار و صندوق امانات تجهیز شده‌اند. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن هستند.

هتل رسمینا ۱۱ دقیقه پیاده تا موزه وان، حدود ۱٫۸ کیلومتر با ایستگاه اتوبوس، ۳٫۱ کیلومتر با استادیوم، ۵ کیلومتر با خانه‌های قدیمی وان و ۶ کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد.

آدرس هتل رسمینا وان: Zubeyde hanım cad.no :17, 65100 Van, Turkey

ساردور وان | SARDUR HOTEL

ساردور هتلی ۴ ستاره است که در منطقه بوستانیچی واقع شده و با امکاناتی مانند رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته و اینترنت رایگان در سراسر هتل تجهیز شده است. اتاق های هتل نیز دارای امکاناتی مانند دستگاه چای ساز، سیستم تهویه‌ اتاق مطبوع، کمد دیواری و تلویزیون صفحه‌تخت هستند. میهمانان در صورت درخواست می‌توانند در اتاق‌های بالکن‌دار اقامت داشته باشند. فرودگاه شهر وان تا هتل حدود ۶ کیلومتر فاصله داشته و میهمانان می‌توانند از سرویس فروگاه نیز استفاده کنند.

آدرس هتل ساردور وان: BAHCIVAN MAH.KAZIM KARABEKİR CAD.NO:15/A Ipekyolu, 65100 Bostaniçi, Turkey

هتل الیت ورد وان | Elite World Van Hotel

در معرفی برترین هتل های وان به الیت ورد ۵ ستاره می‌رسیم. این هتل معماری نئو کلاسیک داشته و فضای داخلی آن به گونه‌ای طراحی شده که مانند قصر به نظر می‌رسد. میهمانان هتل می‌توانند در طول اقامت خود از امکاناتی مانند وای فای رایگان، مرکز تناسب اندام، مجموعه آب گرم، استخر و سونا استفاده کنند. در رستوران هتل نواع غذاهای ترکی و بین‌المللی سرو می‌شود. همچنین می‌توانید در کافی شاپ هتل با نوشیدن یک قهوه با کیک خستگیتان را به در کنید. دریاچه زیبای وان در فاصله ۵ کیلومتری و فرودگاه در فاصله ۸ کیلومتری از هتل الیت ورد قرار گرفته است.

آدرس هتل الیت ورد وان: Bahcivan Mah. Kazım Karabekir Cad. No: 67, 34435 Van, Turkey

تامارا وان | Tamara Business Otel

تامارا هتلی ۴ ستاره در مرکز شهر وان است که توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب کند. اتاق‌های هتل از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بسیار تمیز و راحت هستند. تمامی اتاق‌ها با معماری کلاسیک ترکیه تزیین شده و با امکاناتی مانند تهویه مطبوع، مینی‌بار، کف فرش شده، اینترنت بی‌سیم رایگان، تلویزیون ماهواره‌ای و حمام اختصاصی با دمپایی و سشوار تجهیز شده‌اند. ۳ رستوران، یک کافه، اتاق بیلیارد و مرکز سلامت بهداشت از دیگر امکانات عمومی هتل هستند.

آدرس هتل تامارا وان: Bahçıvan, Yüzbaşıoğlu Sk. No:1, 65100 Merkez/Van, Türkiye

هتل یاقوت وان | Yakut Otel

یاقوت اقامتگاهی ۳ ستاره بوده و از برترین هتل های وان به شمار می‌آید. این هتل تنها ۶ دقیقه با موزه وان فاصله داشته و با امکاناتی مانند رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. شما می‌توانید در طول اقامت خود از امکانات اتاق‌های هتل مانند تلویزیون صفحه تخت و صندوق امانات استفاده کنید. ایستگاه اتوبوس وان ۳٫۱ کیلومتر و خانه های قدیمی وان ۵٫۳ کیلومتر تا هتل یاقوت یا یاکوت فاصله دارند.

آدرس هتل یاقوت وان: Bahçıvan mahallesi posta caddesi no:59, 65130 Van, Turkey

هتل دابل تری بای هیلتون وان | DoubleTree by Hilton Hotel Van

هتل دابل تری بای هیلتون تنها در چند قدمی دریاچه وان قرار گرفته و چشم انداز زیبایی را در اختیار میهمانانش قرار می‌دهد. این هتل لوکس فضایی بسیار مجلل داشته و وجود یک مرکز اسپا آن را به یکی از لوکسترین هتل های وان تبدیل کرده است. اتاق‌های هتل فضای بسیار بزرگ دارند و از امکانات آن‌ها می‌توان به تهویه مطبوع، وای‌فای رایگان، سرویس مبلمان مدرن، دیوارهای ضد عایق صدا، تلویزیون ال سی دی و پنجره‌های رو به دریاچه یا کوه اشاره کرد.

همچنین میهمانان هتل می‌توانند در طول اقامت خود از امکاناتی مانند رستوران با انواع غذاهای محلی و بین‌المللی، مرکز تناسب اندام، استخر سرپوشیده و حمام ترکی استفاده کنند. هتل دابل تری بای هیلتون تنها ۵ دقیقه با فرودگاه وان فاصله دارد.

آدرس هتل دابل تری بای هیلتون: İpekyolu Cad. 8. Km Edremit, Van , 65000 Van, Turkey

هتل گرند وان | GRAND HOTEL VAN

هتل گرند وان در مرکز شهر قرار گرفته و دارای  یک رستوران آلاکارته و یک بار می‌باشد. همچنین میهمانان هتل می‌توانند به اینترنت رایگان در سراسر هتل و پذیرش ۲۴ ساعته دسترسی داشته باشند. اتاق‌های خشکشویی و اتوشویی نیز در دسترس میهمانان قرار دارد. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، مینی‌بار و تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و کابلی و حمام خصوصی دارای دوش، سشوار و حوله هستند.

هتل گرند وان تا موزه ۴۵۰ متر، تا تئاتر دولتی ۸۵ متر و تا ایستگاه اتوبوس وان ۴٫۲ کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه نیز در فاصله ۸ کیلومتری هتل قرار گرفته است.

آدرس هتل گرند وان: Irfan Bastug Caddesi Valilik Yani No:2, 65100 Van, Turkey

ارزانترین هتل های وان

هتل های وان در مجموع قیمت‌های مناسب دارند اما می‌توان هتل‌های ۳ ستاره مانند یاقوت، تپراک، موان و ایوان را در میان لیست ارزان‌ترین هتل‌های وان قرار داد. نکته آخر اینکه می‌توانید جهت رزرو و در یافت قیمت تور ترکیه و اقامت در هتل‌های شهر وان با همکاران ما در واحد فروش تورهای خارجی در ارتباط باشید.

سوالات متداول

قیمت یک هتل ارزان در وان چقدر است؟

قیمت هتل در وان به زمان سفر و تعداد روزهای اقامت شما بستگی دارد اما در مجموع می‌توان گفت که قیمت یک شب اقامت در هتل ارزان وان حدودا ۲۰ دلار است.

بهترین هتل های وان کدام است؟

وان میزبان بسیاری از هتل های لوکس در ترکیه می‌باشد. یکی از آنها هتل Toprak است که توانسته امتیاز ۸٫۶ را از کاربران وبسایت بوکینگ به دست آورد. هتل های Dosco و Miro Mara Boutique Hotel & Lounge Bar از دیگر هتل های لوکس وان هستند.

بیشتر بخوانید …

راهنمای سفری ارزان به شهر وان، ترکیه

سفر به ۵ شهر ساحلی رویایی در ترکیه

برای مشاهده قیمت و خرید تور ترکیه از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور ترکیه
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید