زیباترین جزایر مالدیو را می‌شناسید؟

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 2 آگوست 2021
Loading...

نام جزیره مالدیو با سواحل رویایی پیوندی دیرینه دارد. مقصدی بی‌نهایت آرام که می‌تواند مقصدی خاص برای سفرهای دو نفره به شمار رود. طبیعت خارق‌العاده به همراه سکوتی اسرارآمیز شاید بهترین جملاتی هستند که می‌توانند زیبایی‌های مجمع‌الجزایر مالدیو را توصیف کنند. در این مطلب می‌خواهیم شما را به دیدن زیباترین جزایر مالدیو برویم.

صد در صد گردشگرانی که تور مالدیو را برای گذراندن تعطیلات انتخاب می‌کنند عاشق آرامش رویایی جزیره به همراه تفریحات آبی آن هستند. مالدیو از صدها جزیره کوچک و بزرگ تشکیل شده که هر یک ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند اما تنها از تعداد محدودی از آن‌ها می‌توان بازدید کرد. برای آشنایی با زیباترین جزایر مالدیو تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

زیباترین جزایر مالدیو

.

جزیره پرطرفدار باآتول

جزیره باآتول از زیباترین جزایر مالدیو است که بیش از صد هتل مجهز را در خود جای داده است. گردشگران این جزیره را به بهشت تشبیه می‌کنند.

منطقه‌ای شگفت‌انگیز که صخره‌های مرجانی و دریای شفافش نفس‌ها را در سینه حبس می‌کند. هتل‌های جزیره باآتول با مجهزترین امکانات روز هتلی دنیا ساخته شده و هر یک را می‌توان مانند شهری با امکانات ویژه توصیف کرد.

میهمانان جزیره باآتول می‌توانند در طول اقامت خود در این جزیره از امکانات ورزشی مانند زمین‌های گلف، زمین تنیس، والیبال ساحلی و … استفاده کرده و انواع تفریحات آبی ازجمله غواصی در اعماق آب و دین انواع موجودات رنگارنگ، قایق سواری، چتر سواری بر فراز دریا و … را تجربه کنند.

وجود هتل‌های متنوع با امکانات لوکس دلیلی بر آن شده تا بیشتر گردشگران مالدیو این جزیره را برای اقامت خود انتخاب کنند.

جزیره زیبای مافوشی

در فاصله یک ساعته و نیمه از ماله به یکی از زیباترین جزایر مالدیو می‌رسیم. جزیره‌ای لوکس که مافوشی نام داشته و با تفریحات متنوع محلی برای گردهمایی گردشگران به شمار می‌رود.

مافوشی جزیره‌ کوچک اما بسیار لوکس است. هتل‌های جزیره با معماری مدرن ساخته شده و با ویلاهای روی آب اقامتی شاهانه را به میهمانان پیشکش می‌کنند. علاوه بر این بهترین رستوران‌های مالدیو را می‌توان در مافوشی دید، رستوران‌هایی که با انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را به همراه نوشیدنی‌های لذیذ استوایی از میهمانان پذیرایی می‌کنند.

این جزیره کوچک در زمینه تفریحات آبی نیز سنگ تمام گذاشته، سواحل مافوشی اولین انتخاب موج سواران است و می‌توان قایق‌های بسیار لوکس را برای یک گردش رؤیایی در میان آب‌های شفاف مالدیو انتخاب کرد.

گردشگران می‌توانند از طریق قایق‌های تندرو یا هواپیماهای دریایی خود را از فرودگاه ماله به جزیره مافوشی برسانند.

جزیره وادهو با سواحل درخشان

نام مالدیو را که در گوگل جستجو کنید تصویر ساحلی با نورهای درخشان شما را شیفته خود می‌کند، این تصویر زیبا به جزایر وادهو تعلق دارد. جزیره‌ای که در آن رؤیاها به حقیقت می‌پیوندد.

واداهو بیشتر زیبایی‌های خود را مدیون موجودات جادویی به نام فیتوپلانکتون‌ها ست! موجوداتی که با تاریک شدن هوا رقص سحرآمیز خود را آغاز کرده و با تلالو نورهای درخشان آبی رنگ ساحل جزیره را به صحنه نمایشی خارق‌العاده تبدیل می‌کنند.

علاوه بر ساحل جادویی، انواع رستوران‌های بزرگ و کوچک که صرف غذا با نمای دریا را به میهمانان هدیه می‌دهند، کافه‌های دنج با انواع نوشیدنی‌های استوایی، وجود صندلی‌های مخصوص حمام آفتاب در کنار ساحل، تفریحات متنوع آبی مانند قایق سواری در قایق‌های کف شیشه‌ای و موج سواری، گشت و گذار در میان طبیعت سرسبز استفاده از خدماتی مانند اسپا، زمین تنیس و … همه و همه از تفریحات جزیره واداهو به شمار می‌روند.

جزیره زیبای هوان فوشی

هوان فوشی با زیبایی‌های بی‌پایان توانسته در میان معروف‌ترین جزایر مالدیو قرار گیرد. حضور گردشگران در کوچه و خیابان‌های جزیره بیشتر فصل‌های سال خود نشان از محبوبیت بی حد و اندازه هوان فوشی دارد.

نکته جالب درباره هوان فوشی اینکه در جزیره هوان فوشی هیچ خبری از تردد ماشین‌ها نیست و تنها وسیله رفت و آمد موتورهای مخصوصی هستند که کمترین سروصدا را ایجاد می‌کنند. همین باعث شده تا سواحل این جزیره از آرام‌ترین مناطق مالدیو به شمار آیند. البته طرفداران هیجان هم می‌توانند با اقامت در هوان فوشی حسابی خوش بگذرانند. ماهیگیری، قایق‌سواری، غواصی و. از تفریحات آبی سواحل هوان فوشی به شمار می‌روند که به این جزیره‌ای آرام روح و جانی تازه بخشیده‌اند.

جزیره ماله، پایتخت مالدیو

در معرفی زیباترین جزایر مالدیو به ماله می‌رسیم. شهری کوچک که پایتخت مالدیو نیز به شمار رفته و به بیان دیگر می‌تواند آن را دروازه ورود به این مجمع‌الجزایر رویایی دانست.

ماله جاذبه‌های تاریخی و طبیعی مالدیو را در خود جای داده است. بهترین رستوران‌ها و مراکز خرید جزیره در ماله قرار گرفته‌اند. همچنین گردشگران می‌توانند بعد از رسیدن به فرودگاه ماله از طریق قایق‌های تندرو و یا هواپیماهای دریایی خود را به جزیره محل اقامتشان برسانند که این خود از جاذبه‌های گردشگری جزیره محسوب می‌شود.

در ادامه با تعدادی از جاذبه‌های گردشگری ماله آشنا می‌شویم

  • مسجد جامع مالدیو
  • رستوران زیر آب سابسیکس
  • رستوران زیر آبی ایتا
  • ساحل مصنوعی ماله
  • موزه ملی مالدیو
  • قصر زیبای مولی آگه
  • بازار محلی ماله
  • فروشگاه سنترو مال

بیشتر بخوانید…

در سفر به مالدیو چه مقدار پول همراه داشته باشیم؟

معرفی بهترین رستوران‌های مالدیو

معرفی هتل ۵ ستاره Paradise Island Resort مالدیو

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید