معرفی هتل 5 ستاره Paradise Island Resort مالدیو

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 24 ژانویه 2021
Loading...

در جزیره مالدیو مجموعه‌ای از هتل‌های لوکس و ۵ ستاره گردهم آمده‌اند. هتل پارادایس آیلند ریزورت مالدیو از هتل‌های درجه یک جزیره است که توانسته امتیاز ۹٫۱ را از کاربران وبسایت جهانی بوکینگ به دست آورده و نام خود را به عنوان یکی از پرطرفردارین مجموعه‌های اقامتی جزیره به ثبت رساند.

هتل‌های پکیج تور مالدیو را لوکس‌ترین هتل‌های جزیره تشکیل می‌دهند. مجموعه‌های اقامتی که در خود دنیایی از امکانات و تجهیزات را دارند و اقامتی شاهانه را پیش روی میهمانانشان قرار می‌دهند. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی هتل پارادایس آیلند ریزورت مالدیو یکی از لوکس‌ترین هتل‌های جزیره بپردازیم.

معرفی هتل پارادایس آیلند ریزورت مالدیو

هتل پارادیس آیلند ریزورت مالدیو در سال ۱۹۹۴ ساخته شده و از آن زمان تا کنون توانسته با ارائه خدمات و امکانات لوکس به یکی از پرطرفدارترین هتل‌های جزیره تبدیل شود.

این هتل بیشترین میزان رضایت بخشی را از طرف میهمانان خود دریافت کرده و موفق به کسب امتیاز بالای ۹٫۱ از طرف کاربران وبسایت بوکینگ شده است.

در هتل پارادیس آیلند خدمات به صورت ۲۴ ساعته در اختیار میهمانان قرار گرفته و وجود صرافی، آرایشگاه، اتاق‌های ویژه سیگار و … آن‌‌ها را از خروج از هتل برای انجام کارهای روزمره بی‌نیاز می‌کند. ترانسفر فرودگاهی و انواع حمل و نقل شهری برای بازدید از جاذبه‌های جزیره دیگر امکاناتی ست که هتل در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.

علاوه بر این هتل پارادایس آیلند با داشتن اتاق‌های ویژه ماه عسل، می‌تواند سفری خاطره‌انگیز را برای زوج‌هایی که ماه عسل خود را در مالدیو سپری می‌کنند رقم زند.

امکانات هتل پارادایس آیلند ریزورت

هتل پارادیس آیلند کاملترین امکاناتی را که یک هتل لوکس می‌تواند داشته باشد در مجموعه خود گرد هم آورده است. در ادامه با بخشی از امکانات و خدمات هتل آشنا می‌شویم.

مجموعه آبی هتل: استخر روباز با صندلی‌های مخصوص حمام آفتاب، چندین استخر خصوصی، خدمات اسپا، سونا و جکوزی از امکانات مجموعه آبی هتل پارادیس آیلند هستند.

رستوران‌های هتل: رستوران باگیچا با غذاهای بین‌المللی، رستوران ال ترامانتو با غذاهای ایتالیلیی و منظره رو به دریا، رستوران فوکویا تپانیاکی با غذاهای ژاپنی، رستوران فاروماتی با غذاهای دریایی و رستوران لاگون با غذاهای محلی و بین‌المللی آماده پذیرایی از میهمانان هتل می‌باشند. لازم به یادآوری است که برای سرو غذا در رستوران‌ها از قبل میز خود را از طریق قسمت پذیرش رزرو کنید.

مجموعه ورزشی هتل: مرکز تناسب اندام، میز پینگ پنگ، بدمینتون، فضای سبز ویژه دوچرخه سواری، بخش مخصوص قایق سواری و ماهیگیری از امکانات ورزشی هتل پارادیس آیلند ریزورت هستند.

سایر امکانات هتل: زمین بازی ویژه کودکان، سرویس اتاق ۲۴ ساعته، خشکشویی، آرایشگاه، صرافی، اینترنت پر سرعت در تمامی قسمت‌های هتل، کارکنان چند زبانه، خدمات ویژه افراد سالمند و معلولان، فروشگا‌های سوغاتی.

امکانات اتاق‌های هتل پارادایس آیلند ریزورت

تمامی اتاق‌های هتل پارادیس آیلند ریزورت با لوکس‌ترین امکانات هتلی تجهیز شده‌اند. این امکانات سیستم تهویه هوای مطبوع، بالکن اختصاصی با میز و صندلی، استخر اختصاصی (در برخی از سوییت‌ها)، دستگاه چای و قهوه ساز، یخچال، اینترنت رایگان، سرویس خواب با ملحفه‌های ضد آلرژی، کمد مخصوص لباس، میز کار، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت متصل به کانال‌های ماهواره‌ای، حمام با سشوار و تمای وسایل بهداشتی را شامل می‌شود.

انواع اتاق‌های هتل پارادایس آیلند ریزورت

مجموعه‌های اقامتی هتل پارادایس آیلند ریزورت مالدیو به اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سوییت‌های مجلل تقسیم‌بندی می‌شوند. در ادامه با امکانات تعدادی از اتاق‌ها آشنا می‌شویم.


Vila Pantai

اتاق‌های ییلاقی که فضایی ۵۴ متری دارند و با امکاناتی مانند سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون متصل به کانال‌های ماهواره‌ای، صندوق امانات، یخچال، دستگاه چای و قهوه ساز، اینرنت رایگان و بالکن اختصاصی تجهیز شده‌اند.


Vila Water

ویلا واتر سوییت ۷۷ متری است که بر روی آب قرار گرفته و دارای استخر اختصاصی می‌باشد. حمام با وان و تمامی وسایل بهداشتی، درب‌های اختصاصی رو به دریا و صندلی‌های مخصوص حمام آفتاب از امکانات سوییت ویلا واتر هستند.

Vila Haven dengan Hot Tub

سوییتی لوکس و ۸۶ متری است که با مدرن‌ترین امکانات تجهیز شده است. میهمانان این سوییت می‌توانند امکاناتی مانند بالکن اختصاصی با نمای دریا، کفپوش مرمر، دستگاه چای و قهوه ساز، فضای اختصاصی نشیمن، دو سرویس خواب دو نفره، اینترنت رایگان و … را در اختیار داشته باشند.

سوپر بیچ بانگلاو، اوشن سوییت، هاون سوییت، سان ست ویلا واتاق‌های تو در تو خانوادگی از دیگر اتاق‌های هتل پارادیس آیلند ریزورت هستند.

موقعیت مکانی هتل پارادایس آیلند ریزورت

هتل پارادیس آیلند ریزورت در یکی از بهترین و خوش آب و هواترین جزایر مالدیو قرار گرفته است. موقعیت مکانی هتل باعث شده تا میهمانان به تمامی جاذبه‌های جزیره دسترسی داشته باشند. همچنین سرویس حمل و نقل دریایی و هوایی با هماهنگی بخش پذیرش و پرداخت مبلغ اضافه در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

میهمانان هتل پارادیس آیلند ریزورت می‌‎توانند از فرودگاه ماله به وسیله قایق‌های تندرو و در فاصله ۲۰ دقیقه‌ای خود را به هتل برسانند. این هتل با موزه ملی مالدیو و میدان جمهوری ۱۳ کیلومتر و با ترمینال فری ۸ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل: Lankanfinolhu, 08420 North Male Atoll, Maladewa

بیشتر بخوانید …

معرفی هتل ۵ ستاره Sun Island Resort مالدیو

معرفی هتل ۵ ستاره Cocoon Maldives مالدیو

برترین هتل‌های ۵ ستاره مالدیو

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید