سواحل بالی، زیبا و حیرت‌انگیز

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 5 مه 2019
Loading...

جزیره خدایان، بهشت افسانه‌ای، جواهر آسیای شرقی، این‌ها تنها بخشی از القابی هستند که می‌توان به سواحل بالی نسبت داد. زیبایی سواحل بالی فقط به بکر و خاص بودن این سواحل شنی محدود نمی‌شود. آفتاب داچسب و ملایمی که پوستتان را نوازش می‌کند از یک طرف و شالیزارهای بی‌انتها کوه‌های جنگلی سرسبز از سوی دیگر، همگی دست در دست هم داده‌اند تا زیباترین تصویر را در قاب خاطرات شما ثبت کنند.

 

 

بالی جزیره‌‌ای فوق‌العاده زیبا در کشور اندونزی است. جزیره‌ای پر از کوه‌های آتشفشانی، شالیزار و زمین‌های سرسبز که منظره‌ای تماشایی را به‌وجود آورده‌اند. اما این جزیره کوچک علاوه بر تفریحات فراوان بیشتر شهرت و زیبایی‌ خود را مدیون سواحل بی‌نظیرش است سواحلی که جدای از آرامش، با تفریحات هیجان‌انگیز شما را از دنیای واقعی جدا کرده و لحظاتی استثنایی و خاطره‌نگیز را در سفر برایتان به ارمغان بیاورند. سواحل بالی از زیباترین سواحل آسیای شرقی هستند که هرکدام به‌تنهایی دنیای شگفت‌انگیز خود را دارند.

 

سواحل بالی

جزیره بالی بیشتر محبوبیت خود را مدیون سواحل زیبا و حیرت‌انگیزش می‌باشد

 

سواحل بالی

 

 ساحل نوسادوا Nusa Dua Beach

ساحل نوسادوا خود به تنهایی بار زیبایی جزیره بالی را به دوش کشیده است. در این ساحل توریستی زیبا همه چیز برای گذراندن یک تعطیلات عالی محیاست. ساحل نوسادوا در جنوب جزیره قرار دارد و از شلوغ‌‌ترین سواحل بالی است. اکثر هتل‌های ۵ ستاره، یک زمین گلف بزرگ و  بازاری محلی و جذاب برای خرید سوغاتی در این ساحل قرار دارند.

سواحل شنی نوسادوا بهترین مکان برای قدم زدن و لذت بردن از آفتاب ملایم بالی هستند. واتر بلو یکی از این سواحل شگفت‌انگیز  است که در نزدیکی اقیانوس هند قرار دارد. صحنه برخورد موج‌ها به صخره‌های بزرگ، از مناظری است که گردشگران را در ساحل واتر بلو  در جای خود میخکوب می‌کند.

 

سواحل بالی

ساحل Nusa Dua بالی

 

نوسادوا ساحلی شلوغ و پر از تفریحات هیجان‌انگیز است پس اگر بازی‌ها و جنب‌وجوش افراد در کنار ساحل برایتان جذابیت دارد  این ساحل حسابی شما را برسر ذوق خواهد آورد. در نوسادوا شما هم می‎توانید به این شور و هیجان ملحق شده و حسابی از بازی‌های آبی مانند پاراسلینگ، جت‌اسکی، شیرجه، غواصی و قایق‌سواری لذت ببرید.

 

سواحل بالی

لوکس‌ترین هتل‌های بالی در ساحل Nusa Dua قرار دارند.

 

ساحل کوتا Kuta Beach

ساحل کوتا، ساحلی پر از چترها و صندلی‌های رنگی با مناظری خاص و حیرت‌انگیز است که با داشتن دریایی آرام و ساحلی شنی توانسته از یک روستای کوچک ماهیگیری به یکی از مناطق توریستی بالی تبدیل شود.

هتل‌های ساحل کوتا همگی دارای ساحل اختصاصی هستند و با اتاق‌هایی که روبه دریا باز می‌شوند، اقامتی لاکچری را به میهمانان خود هدیه می‌دهند. رستوران‌ و کافه‌های کنار ساحل نیز با ارائه غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ، کوتا را بیش از بیش محبوب کرده‌اند.

کوتا ساحلی طولانی و پر از تفریحات آبی متنوع است. بنابراین شما می‌توانید یک پیاده‌روی عالی بر روی شن‌های نرم ساحل داشته باشید، در آب‌های شفاف و شیشه‌ای شنا کنید، یک وعده غذای عالی در رستورانی شیک میل کنید و از صدهد تفریح دیگر در ساحل کوتا بالی لذت برید.

 

سواحل بالی

ساحل Kuta بالی

 

ساحل سانور Sanur Beach

اگر قدم زدن در سواحلی آرام را به مکان‌های شلوغ و پرهیاهو ترجیح می‌دهید، می‌توانید به ساحل سانور بالی بروید. ساحلی بسیار آرام که در آن خبری از هیاهو نیست و تنها صدایی که به گوش می‌رسد، صدای آرامش‌بخش امواج دریاست. شاید باورنکردنی باشد، اما همین سکوت اعجاب‌انگیز سانور است که گردشگران را به قدم‌زدن در این ساحل علاقه‌مند کرده است.

سانور از سواحل بالی است که در تنگه شرقی این جزیره قرار دارد و برخلاف سواحل نوسا و کوتا، آرامش محظ بر آن حکم‌فرا است. استقبال گردشگران از ساحل سانور باعث شد تا هتل‌های لوکس بسیاری در آن ساخته شوند. سانور بیشتر محیطی خانوادگی دارد و اکثر زوج‌هایی که بالی را برای سفر ماه عسل خود انتخاب کرده‌اند محیط آرام آن را به سواحل شلوغ بالی ترجیح می‌دهند.

 

سواحل بالی

ساحل Sanur بالی

 

البته در روزهای یکشنبه، ساحل سانور فضایی متفاوت‌تر از همیشه خواهد داشت. چرا که فروشندگان خیابانی بساط خود را به ساحل آورده و حسابی سانور را شلوغ می‌کنند. شکسته شدن سکوت همیشگی ساحل توسط فروشندگان فضایی جالب و دیدنی را به‌وجود می‌آورد و به گردشگران این امکان را می‌دهد تا سوغاتی‌های جذاب خریداری کنند.

 

سواحل سانور

ساحل سانور از سواحل زیبا و آرام بالی است

 

بالنگان Balangan Beach  

بالنگان از سواحل نه‌چندان معروف بالی است اما گردشگرانی که از آن دیدن کرده‌اند آن را بی‌نهایت زیبا توصیف می‌کنند.

شن‌های نرم سفید رنگ در کنار آب آبی دریا تصویری خارق‌العاده را  ایجاد کرده‌ است. دریای بالنگان موج‌هایی خروشان دارد و موج‌سواران از سراسر آسیای شرقی به این ساحل می‌کشاند. بازار موج‌سواری در ساحل بالنگان چنان گرم است که مربیان زیادی برای آموزش اولیه این ورزش مهیج به گردشگران در ساحل حضور دارند.

ساحل بالنگان نیز همانند سانور محیطی کاملا خانوادگی دارد و شن‌های نرم آن بهترین مکان برای بازی بچه‌ها و ساخت قلعه‌های شنی است. البته رستوران وکافه‌های اطراف ساحل نیز تمام تلاش خود را می‌کنند تا با ارائه لذیذترین غذاها و نوشیدنی‌ها از گردشگران پذیرایی کنند.

 

سواحل بالی

ساحل Balangan بالی

 

ساحل پادنگ Padang

اکثر ساحل‌‌ها به خاطر داشتن سواحل شنی و آب‌های شفاف معروف هستند. اما ساحل پادنگ علاوه بر تمام این زیبایی‌ها پر از ساختمان‌های لاکچری و تفریحات عجیب‌وغریب است.

پادنگ ساحلی پرزرق‌وبرق و معروف در غرب جزیره بالی است. بسیاری از هنرمندان معروف جهان در سفر به بالی در هتل‌های این ساحل لاکچری اقامت می‌کنند. تفریحات ساحل پادنگ بسیار لوکس‌تر و گران‌قیمت‌تر از سایر سواحل بالی هستند. بیشتر فستیوال‌ها، کنسرت‌ها و برنامه‌های بین‌المللی بالی در ساحل پادنگ برگزار می‌شوند.

 

یکی از مناطق زیبای پادنگ ساحلی صخره‌ای است که از طریق پله‌های سنگی می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. تماشای غروب آفتاب از فراز  این صخره‌ها زیباترین صحنه‌ای است که در سفر به بالی خواهید دید.

 

سواحل بالی

ساحل Padang بالی

 

جهت رزرو تور بالی با همکاران فروش تور در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید. 

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید