دریافت ویزای کانادا از دبی | آدرس سفارت کانادا در دبی

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 16 مارس 2022
Loading...

چرا دریافت ویزای کانادا از دبی ؟ پاسخ این سوال روشن است، کشور کانادا در ایران سفارت ندارد به همین دلیل متقاضیان ویزا بایستی از طریق کشور ثالث برای دریافت وقت سفارت و انجام انگشت نگاری اقدام کنند. همچنین به دلیل نزدیکی امارات به کشور ایران سفارت‌های دبی و ابوظبی از مقاصدی هستند که خدمات دریافت ویزای کانادا را به متقاضیان ایرانی ارائه می‌دهند. در اینجا درباره چگونگی دریافت وقت سفارت کانادا در دبی و مراحل آن توضیح می‌دهیم.

شهرهای دبی و ابوظبی از مقاصد متقاضیان ایرانی برای دریافت ویزای توریستی کانادا هستند. در واقع این دو شهر عربی را می‌توان از مهمترین شهرهای خاورمیانه دانست که هر ساله میزبان افرادی هستند که برای انجام انگشت نگاری ویزای توریستی انگلیس، ویزای کانادا و حتی وقت سفارت آمریکا به امارات سفر می‌کنند. البته دریافت ویزای کانادا از دبی شرایط خود را دارد که در ادامه به آ‌ن‌ها اشاره خواهیم کرد.

وقت سفارت کانادا در دبی

دریافت وقت انگشت نگاری کانادا از طریق کشور ثالث در همه سفارت‌ها روندی یکسان دارد. تمامی متقاضیان مدارک خود را در وب‌سایت سفارت بارگذاری کرده سپس در روز و ساعت تعیین شده در دفتر VAC مورد نظرشان حضور پیدا می‌کنند. برای دریافت وقت انگشت نگاری کانادا در دبی نیز تمام مراحل به صورت آنلاین انجام می‌شود. نکته مهم اینکه هر متقاضی باید شخصاً به دفتر سفارت مراجعه کند. تنها افراد زیر ۱۴ و بالای ۸۰ سال نیازی به انجام انگشت نگاری ندارند.

پر کردن فرم سفارت کانادا در دبی

متقاضی قبل از ورود به سفارت باید فرم درخواست ویزا را پر کند. همانطور که در پاراگراف قبل گفته شد فرم به صورت آنلاین و از طریق وب سایت رسمی سفارت تکمیل می‌شود. در این فرم مشخصات شخصی، مدارک مالی، وضعیت شغلی، محل انگشت نگاری و نوع ویزای درخواستی مشخص شده و باید کاملاً دقیق و با اطلاعات صحیح پر شود. هنگام پر کردن فرم محل انگشت نگاری خود را دفتر VAC در دبی انتخاب کنید.

گرفتن وقت انگشت نگاری کانادا در دبی

کارشناسان ما با تسلط کامل در زمینه ویزا در تمامی مراحل دریافت ویزای کانادا از دبی در کنار شما خواهند بود. ما با توجه به مدارک شما فرم سفارت را پر کرده، وقت انگشت نگاری را گرفته و حتی در نهایت مرحله پیکاپ ویزا را نیز انجام می‌دهیم. شما به عنوان متقاضی فقط کافیست که در روز انگشت نگاری در محل سفارت حضور پیدا کنید.

مدارک لازم برای سفارت کانادا در دبی

تمامی مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کانادا باید به صورت واضح اسکن شده و در وب‌سایت سفارت بارگذاری شوند. این مدرک موارد زیر را شامل می‌شود:

  • اصل پاسپورت متقاضی با حداقل شش ماه اعتبار به انضمام کلیه پاسپورت‌های قدیمی که در آن‌ها ویزا درج شده است.
  • یک قطعه عکس جدید ۳٫۵*۴٫۵ زنگی با زمینه سفید
  • ترجمه شناسنامه و کارت ملی
  • ترجمه سند ازدواج در صورت هم سفر بودن با همسر
  • ترجمه گواهی اشتغال به تحصیل در صورت همراهی فرزندان
  • تکمیل فرم اطلاعات فردی و خانوادگی برای هر یک از متقاضیان به صورت جداگانه
  • مدارک مالی، شامل نامه تمکن بانک به انگلیسی و ممهور به مهر امور بین‌الملل بانک به همراه گردش چهار ماهه‌ی حساب که نشان‌دهنده میزان درآمد ماهیانه متقاضی باشد. در صورتی که گواهی سپرده بلند مدت، گواهی خرید اوراق یا سهام بهادار، سند اتومبیل و اجاره‌نامه نیز دارید ارائه دهید. (مدت اعتبارنامه تمکن مالی و ریز پرینت ۴ ماه آخر یک ماه است)
  • ترجمه اسناد ملکی
  • مدارک شغلی
  • دعوت‌نامه: شامل مشخصات کامل دعوت‌کننده و متقاضی، آدرس و تلفن، مدت زمان اقامت و هرگونه موارد دیگر دعوت‌نامه پس از تنظیم باید به مهر و امضای دفتر ثبت (Notary Public) برسد.
  • مدارک دعوت‌کننده: ارائه کارت شهروندی (Canadian Citizenship Card)، پاسپورت کانادایی، شناسنامه کانادایی (Canadian Birth Certificate)، یا کارت اقامت (PR CARD) از سوی فرد دعوت‌کننده الزامی است. همچنین سایر مدارک فرد دعوت‌کننده شامل، گواهی اشتغال به کار، نامه بانک، برگه‌های مالیاتی (Notice of Assessment) و فرم‌های T4 و T1 تأثیر بسیار زیادی درروند نتیجه درخواست ویزای فرد دعوت شونده دارند (فرم‌های T4 و T1 برگه‌های مالیاتی پرداخت شده‌ی شخص دعوت‌کننده در کشور کانادا می‌باشد).

جواب سفارت کانادا در دبی

آخرین مرحله دریافت ویزای کانادا از دبی دریافت جواب ویزا است. بعد از انجام انگشت نگاری مدارک متقاضی توسط دفتر VAC مورد برسی قرار گرفته و جواب ویزا بین ۲ هفته تا ۲ ماه بعد اعلام می‌شود. البته زمان اعلام شده ممکن است با توجه به شرایط بیشتر به طول انجامد.

آدرس محل انگشت نگاری سفارت کانادا در دبی

متقاضی ویزای کانادا باید در روز و ساعت تعیین شده در دفتر VAC سفارت کانادا حضور پیدا کند؛ بنابراین اطلاع از آدرس محل انگشت نگاری در دبی از اطلاعاتی ست که هر متقاضی ویزای کانادا داشته باشد.

آدرس محل انگشت نگاری سفارت کانادا در دبی: ۱۹th Floor, Jumeirah Emirates Towers, Sheikh Zayed Road, Dubai, United Arab Emirates / امارات متحده عربی، دبی، جاده شیخ زاید، برج‌های جمیرا امارات، طبقه نوزدهم

ساعت کار سفارت کانادا در دبی: ساعات کار سفارت کانادا در دبی متغیر است؛ بنابراین قبل از مراجعه با کنسولگری تماس بگیرید.

تلفن سفارت کانادا در دبی: +۹۷۱ (۴) ۴۰۴-۸۴۴۴

ایمیل سفارت کانادا در دبی: dubai@international.gc.caآدرس وب سایت سفارت کانادا در دبی: www.canadainternational.gc.ca/uae-eau

سفارت کانادا در ابوظبی

برخی از متقاضیان دریافت ویزای کانادا از دبی به جای VAC دبی، ابوظبی را برای محل انگشت نگاری خود انتخاب می‌کنند. در ادامه به آدرس سفارت کانادا در ابوظبی اشاره می‌کنیم:

آدرس سفارت کانادا در ابوظبی: Office MO2, Mezzanine Floor, Silver Wave Building, (Union National bank) Mina

تلفن سفارت کانادا در ابوظبی: ۹۷۱۴۲۰۵۵۸۸۱+

ایمیل سفارت کانادا در ابوظبی:info.canauh@vfshelpline.com

هتل های نزدیک به سفارت کانادا در دبی

بهتر است برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه در هتلی اقامت داشته باشید که نزدیک‌ترین فاصله را به دفتر VAC کانادا در دبی دارد. هتل‌های فور سیزن، جمیرا بیچ، والدورف آستوریا و مارین بیچ فاصله کمی با سفارت کانادا در دبی دارند. نکته مهم اینکه حتماً یک روز قبل از وقت انگشت نگاری موقعیت مکانی هتل با دفتر VAC را بررسی کنید.

تور دبی جهت انگشت نگاری ویزای کانادا

طبیعتاً برای دریافت ویزای کانادا از دبی باید به این شهر سفر کنید؛ بنابراین بایستی برای دریافت ویزای دبی نیز اقدام کنید. همکاران ما در واحد تور بهترین هتل‌های نزدیک به سفارت را رزرو کرده و بهترین خدمات تور دبی را شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید …

دریافت ویزای کانادا از ترکیه

بهترین کشورها برای پیکاپ ویزای کانادا

قیمت ویزای کانادا چقدر است؟

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید