بهترین هتل های استانبول کدام اند؟ بررسی مشخصات و ویژگیهای هر کدام

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در شنبه 17 ژوئن 2023
Loading...

در شهر زیبا و دیدنی استانبول که سالانه میلیون‌ها گردشگر را به خود جذب می‌کند، چندین هزار هتل و اقامتگاه وجود دارد؛ اما انتخاب بهترین هتل برای اقامت می‌تواند کاری دشوار باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین هتل های استانبول را بشناسید تا ضمن بررسی مشخصات و ویژگی‌های این هتل‌ها، بتوانید بهترین هتل‌ را برای اقامتی خاطره‌انگیز در تور استانبول انتخاب کنید.

هتل تایتانیک سیتی تکسیم

هتل ۴ ستاره تایتانیک سیتی تکسیم از بهترین هتل های استانبول است که در فاصله کمی از میدان تکسیم قرار دارد. ایستگاه مترو و تراموا در نزدیکی هتل تایتانیک سیتی تکسیم واقع‌شده و با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توانید به معروف‌ترین خیابان استانبول، خیابان استقلال (Istiklal Caddesi) برسید. این هتل با اتاق‌های زیبا و امکانات عالی از بهترین هتل‌ها در قلب شهر محسوب می‌شود.

آدرس و راه‌های دسترسی

آدرس: Lamartin Cad. No: 47 34437, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

هتل تایتانیک سیتی تکسیم در فاصله ۶۰۰ متری از فروشگاه‌های خیابان استقلال و ۸۰۰ متری از مرکز کنگره استانبول واقع‌شده است. فرودگاه استانبول ۴۹ کیلومتر با هتل فاصله دارد و شاتل فرودگاهی ارائه می‌دهد. این هتل در مرکز شهر، موقعیتی عالی دارد که دسترسی‌های آسان به بیشتر جاذبه‌های دیدنی استانبول را فراهم می‌کند.

مشخصات کلی هتل

این هتل با ۲۰۲ اتاق در یازده طبقه طراحی‌شده است. تمام اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار، چای‌ساز و وای فای رایگان هستند. خدمات پذیرش ۲۴ ساعته و کارکنان مسلط به زبان‌های انگلیسی و ترکی دارد. هتل برای دسترسی کم‌توانان جسمی کاملاً تجهیز شده است.

امکانات برای سرو غذا

  • رستوران و بوفه صبحانه
  • بار در طبقه همکف و کافه
  • در رستوران آلستا غذاهای ترکی و بین‌المللی سرو می‌شود.

امکانات عمومی هتل

  • استخر سرپوشیده
  • وای فای رایگان
  • اسپا و حمام با خدمات ماساژ
  • مرکز تناسب‌اندام با سالن بدنسازی

هتل نیپون استانبول

هتل ۴ ستاره نیپون استانبول یکی دیگر از هتل های استانبول در نزدیکی میدان تکسیم در بی اوغلو است. ایستگاه مترو تکسیم و ایستگاه اتوبوس فرودگاه در فاصله کمی از هتل نیپون استانبول قرار دارد. این هتل مدرن، با معماری مینیمال ژاپنی در فاصله کمی از خیابان استقلال قرار دارد و از بهترین هتل های استانبول برای اقامت زوج‌ها و خانواده‌ها به شمار می‌رود.

 

آدرس و راه‌های دسترسی

آدرس: Topcu Cd. No:6 Talimhane Taksim, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

موقعیت هتل نیپون استانبول برای بازدید از جاذبه‌های مهم شهر، فوق‌العاده است. مراکز تجاری و فعالیت‌های فرهنگی مانند مرکز کنگره استانبول و مرکز کنگره لطفی کردار در ۱ کیلومتری آن قرار دارند. برج گالاتا در ۳ کیلومتری آن قرار دارد. هتل نیپون تا فرودگاه استانبول ۳۸ کیلومتر و تا فرودگاه سابیها گوکچن ۴۶ کیلومتر فاصله دارد.

مشخصات کلی هتل

این هتل ۹ طبقه،۱۶۵ اتاق دارد. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، عایق صوتی و ضد آلرژی هستند. در همه اتاق‌ها تلویزیون، مینی بار، چای‌ساز، وای فای و آب رایگان ارائه می‌شود. سوئیت‌ها و پنت هاوس دارای جکوزی و آشپزخانه کوچک هستند. خدمات پذیرش ۲۴ ساعته است و کارکنان با چندین زبان صحبت می‌کنند. امکان دسترسی برای کم‌توانان جسمی در نظر گرفته‌شده است.

امکانات برای سرو غذا

  • بوفه صبحانه
  • رستوران با غذاهای ترکی و بین‌المللی

امکانات عمومی هتل

  • وای فای رایگان
  • مرکز تناسب‌اندام با سالن بدنسازی

هتل تکسیم گونن

هتل تکسیم گونن امکان اقامت در فاصله بسیار کمی از میدان تکسیم را برای مسافران فراهم می‌کند. مغازه‌ها، رستوران‌ها و بارهای خیابان استقلال در نزدیکی هتل تکسیم گونن قرار دارند. ایستگاه‌های حمل‌ونقل عمومی زیادی در نزدیکی هتل قرار دارد. این هتل ۴ ستاره با اتاق‌های لوکس و امکانات متنوع از بهترین هتل های استانبول در مرکز شهر است.

آدرس و راه‌های دسترسی

آدرس: Aydede Caddesi No:15 Talimhane Taksim, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey 

هتل تکسیم گونن ۱۰ دقیقه پیاده‌روی تا میدان تکسیم و خیابان استقلال فاصله دارد. کاخ دولما باغچه در ۱٫۵ کیلومتری و برج گالاتا در ۲٫۲ کیلومتری هتل قرار دارند. هتل تکسیم گونن تا فرودگاه استانبول ۵۰ کیلومتر و فاصله دارد. این هتل به خاطر دسترسی‌ها و موقعیت شهری فوق‌العاده‌اش انتخابی عالی برای اقامت است.

مشخصات کلی هتل

هتل دارای ۱۵۷ اتاق در یازده طبقه است. تمام اتاق‌ها دارای دکوراسیون زیبا، تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار و وای فای رایگان هستند. خدمات پذیرش ۲۴ ساعته و کارکنان مسلط به زبان‌های انگلیسی، ترکی و عربی دارد. برخی اتاق‌ها فضای نشیمن بزرگی دارند و هتل برای دسترسی کم‌توانان جسمی کاملاً تجهیز شده است.

امکانات برای سرو غذا

  • رستوران و بوفه صبحانه

امکانات عمومی هتل

  • استخر و سونای سرپوشیده
  • مرکز تناسب‌اندام
  • وای فای رایگان
  • اسپا و حمام با خدمات ماساژ

بیشتر بخوانید …

میدان تکسیم استانبول کجاست؟ معرفی و آشنایی با تاریخچه میدان تکسیم

هتل ریوا تکسیم

هتل ریوا تکسیم در فاصله سه دقیقه پیاده‌روی از میدان تکسیم قرار دارد. برخی از شناخته‌شده‌ترین جاذبه‌های استانبول در نزدیکی هتل ریوا تکسیم قرار دارند. ایستگاه‌های تراموا و مترو، فروشگاه‌ها و رستوران‌های زیادی در نزدیکی آن هستند و از بهترین هتل های استانبول برای اقامت خانواده‌ها و زوج‌ها است.

آدرس و راه‌های دسترسی

آدرس: Aydede Cad. No:8 Talimhane Taksim, Beyoglu, 80090 Istanbul, Turkey

هتل ریوا تکسیم از هتل های استانبول با دسترسی‌های عالی به جاذبه‌های تاریخی استانبول مانند مسجد سلیمانیه و اورتاکوی است. مرکز همایش استانبول و موزه نظامی هاربیه در نزدیکی هتل قرار دارند. فرودگاه استانبول ۵۰ کیلومتر با هتل فاصله دارد. اتوبوس شاتل به فرودگاه آتاتورک در دسترس است.

مشخصات کلی هتل

این هتل ۵۵ اتاق دارد. تمام اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار و وای فای رایگان هستند. خدمات پذیرش ۲۴ ساعته دارد. هتل برای دسترسی کم‌توانان جسمی کاملاً تجهیز شده است. تمامی اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی خصوصی و سشوار هستند.

امکانات برای سرو غذا

  • رستوران و بوفه صبحانه

امکانات عمومی هتل

  • وای فای رایگان
  • تبدیل ارز
  • انبار چمدان

هتل آرتیسان استانبول ام گالری

هتل ۴ ستاره آرتیسان استانبول ام گالری در محدوده تکسیم قرار دارد. هتل آرتیسان استانبول ام گالری که قبلاً با نام هتل مرکور شناخته می‌شد، در نزدیکی میدان تکسیم و خیابان استقلال قرار دارد و با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توانید به ایستگاه‌های اتوبوس و تراموای بشیکتاش و تکسیم برسید. این هتل لوکس با طراحی معاصر و زیبایش از بهترین هتل های استانبول در مرکز شهر است.

آدرس و راه‌های دسترسی

آدرس: Omer Avni Mah. Inonu Caddesi No:42 Gumussuyu, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

هتل آرتیسان استانبول ام گالری در موقعیتی عالی نسبت به جاذبه‌های گردشگری استانبول قرار دارد. با ده دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به بندر کشتی کاباتاش برسید. فاصله هتل با موزه هنرهای مدرن استانبول ۱٫۵ کیلومتر و با منطقه تاریخی سلطان احمد ۵ کیلومتر است. فرودگاه استانبول در ۵۰ کیلومتری هتل قرار دارد.

مشخصات کلی هتل

این هتل با ۱۳۶ اتاق در هفت طبقه طراحی‌شده است. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، عایق صوتی و ضد آلرژی هستند. در همه اتاق‌ها تلویزیون، مینی بار، چای‌ساز، گاوصندوق و وای فای رایگان ارائه می‌شود. خدمات پذیرش ۲۴ ساعته دارد و هتل برای دسترسی کم‌توانان جسمی کاملاً تجهیز شده است.

امکانات برای سرو غذا

  • رستوران با غذاهای بین‌المللی و بوفه صبحانه
  • تراس بار

امکانات عمومی هتل

  • وای فای رایگان
  • بیزنس سنتر
  • خدمات برای حیوانات خانگی

بیشتر بخوانید …

راهنمای سفر زمینی به استانبول

هتل کلارین گلدن هورن

هتل ۴ ستاره کلارین گلدن هورن از بهترین هتل های استانبول در بی اوغلو است. هتل کلارین گلدن هورن دقیقاً روبروی پارک مینیاتورک قرارگرفته و تنها دو دقیقه با اسکله فاصله دارد. چندین ایستگاه تراموا در نزدیکی آن قرار دارند و تنها ۲ دقیقه پیاده تا نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس فاصله دارد. این هتل با فضایی بسیار شیک، خدمات عالی و چشم‌انداز زیبا به شاخ طلایی از هتل های جذاب استانبول برای اقامت است.

آدرس و راه‌های دسترسی

آدرس: Imrahor Cad Sivaseli Sok No 10 Beyoglu Sutluce, Beyoglu, 34445 Istanbul, Turkey

از هتل کلاریون گلدن هورن می‌توانید در عرض ۱۰ دقیقه با ماشین به میدان تکسیم و برج گالاتا بروید. این هتل در فاصله ده دقیقه پیاده‌روی تا مرکز کنگره هالیک قرار دارد. هتل کلاریون ۶ کیلومتر تا خیابان استقلال و ۱۰ کیلومتر تا بازار بزرگ فاصله دارد. فرودگاه استانبول در ۳۸ و فرودگاه آتاتورک در ۱۶ کیلومتری آن قرار دارد.

مشخصات کلی هتل

این هتل ۱۸۵ اتاق در ده طبقه دارد. تمام اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار و وای فای رایگان هستند. خدمات پذیرش ۲۴ ساعته دارد و کارکنان با چندین زبان صحبت می‌کنند. هتل برای کم‌توانان جسمی کاملاً تجهیز شده است. اتاق‌ها مجهز به سرویس بهداشتی مجزا هستند. برخی از اتاق‌ها دارای ویو به گلدن هورن هستند و تراس خصوصی دارند.

امکانات برای سرو غذا

  • رستوران و بوفه صبحانه
  • بار، لانژ و کافی‌شاپ

امکانات عمومی هتل

  • وای فای رایگان
  • مرکز تناسب‌اندام

الیزیوم استانبول

هتل ۵ ستاره الیزیوم استانبول در محله شیشلی امکان اقامت در فاصله کوتاهی از میدان تکسیم را فراهم می‌کند. به‌راحتی می‌توانید در نزدیکی الیزیوم استانبول از مراکز خرید شیک و گالری‌های هنری لذت ببرید. ایستگاه‌های مترو و اتوبوس عمومی در چند قدمی آن قرار دارند. با ایستگاه تله‌کابین استانبول هم فاصله کمی دارد. این هتل با امکانات و تجهیزات عالی از بهترین هتل های استانبول در محدوده مرکز شهر به شمار میاید.

آدرس و راه‌های دسترسی

آدرس: Inonu Mahallesi Yedikuyular Caddesi Harbiye Cayiri Sokak No:4 Istanbul City Centre Beyoglu, Sisli, Istanbul, Sisli, 34373 Istanbul, Turkey

میدان تکسیم تنها ۶۰۰ متر با هتل الیزیوم فاصله دارد. مرکز خرید جواهیر با مارک‌های لوکس، رستوران‌ها و فروشگاه‌ها در ۳ کیلومتری هتل الیزیوم استانبول قرار دارند. مرکز کنگره لطفی کردار و مرکز کنگره استانبول ۱۰ دقیقه پیاده از هتل فاصله‌دارند. فرودگاه صبیحه گوکچن ۴۱ کیلومتر و فرودگاه استانبول ۴۹ کیلومتر با هتل فاصله‌دارند و هتل شاتل فرودگاهی ارائه می‌دهد.

مشخصات کلی هتل

این هتل دارای ۲۰۸ اتاق در نه طبقه است. سوئیت‌های دوبلکس هتل عایق صدا هستند و تمامی آن‌ها دارای اتاق نشیمن، تلویزیون و دی‌وی‌دی پلیر هستند. یک آشپزخانه کوچک با قسمت غذاخوری نیز موجود است. همه اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی اختصاصی با امکانات رایگان ویژه هستند. خدمات پذیرش ۲۴ ساعته و کارکنان مسلط به زبان‌های متعددی هستند. امکان دسترسی کم‌توانان جسمی در هتل در نظر گرفته‌شده است.

امکانات برای سرو غذا

  • رستوران و بوفه صبحانه
  • بار و کافی‌شاپ

امکانات عمومی هتل

  • استخر سرپوشیده
  • وای فای رایگان
  • اسپا و مرکز تندرستی
  • حمام ترکی و سونا

برای مشاهده قیمت و خرید تور استانبول از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور استانبول

هتل گرند هیلاریوم

هتل ۴ ستاره گرند هیلاریوم در منطقه تاریخی ینیکاپی استانبول قرار دارد. هتل گرند هیلاریوم در فاصله کوتاهی از مکان‌های تاریخی مهم استانبول مانند بازار بزرگ و مسجد ایاصوفیه، امکان اقامتی تاریخی را برای مسافران فراهم می‌کند. با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توانید به ایستگاه‌های مترو، تراموا و اسکله کشتی برسید. هتل گرند هیلاریوم در نزدیکی جاذبه‌های تاریخی با امکانات مناسب، به بازدیدکنندگان خود خدمات ارائه می‌کند.

آدرس و راه‌های دسترسی

آدرس: Katip Kasim Mah. Mustafa Kemal Pasa Cad. Fabrika Sok. No:3-5 Aksaray, Fatih, 34130 Istanbul, Turkey

با توجه به نزدیکی مکان‌های دیدنی محبوب مانند آب‌انبار باسیلیکا و موزه ایاصوفیه (۲ کیلومتر)، مهمانان هتل گرند هیلاریوم می‌توانند به‌راحتی برخی از شناخته‌شده‌ترین جاذبه‌های استانبول را تجربه کنند. مسجد آبی، منطقه سلطان احمد و مسجد سلیمانیه از دیگر جاذبه‌های مهم تاریخی در نزدیکی هتل هستند.

مشخصات کلی هتل

این هتل ۶۵ اتاق دارد. تمام اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار و وای فای رایگان هستند. خدمات پذیرش ۲۴ ساعته دارد و کارکنان مسلط به زبان‌های متعددی هستند. برخی از اتاق‌های هتل برای دسترسی کم‌توانان جسمی تجهیز شده است.

امکانات برای سرو غذا

  • رستوران و بوفه صبحانه
  • بار

امکانات عمومی هتل

  • استخر سرپوشیده
  • وای فای رایگان
  • اسپا و خدمات ماساژ

هتل الیت ورد استانبول

هتل ۵ ستاره الیت ورد استانبول با معماری نئوکلاسیک و اتاق‌های مرمرین از بهترین هتل های استانبول در نزدیکی میدان تکسیم است. هتل الیت ورد استانبول در فاصله کوتاهی از خیابان استقلال که معروف‌ترین خیابان استانبول است، قرار دارد. ایستگاه‌های مترو و تراموا چند دقیقه پیاده با هتل فاصله ‌دارند. این هتل با امکانات و تسهیلات عالی به بازدیدکنندگان خود بهترین خدمات ارائه می‌کند.

آدرس: Sehit Muhtar Cad. No:42, Beyoglu, 34435 Istanbul, Turkey

فرودگاه آتاتورک ۲۳٫۶ کیلومتر و فرودگاه استانبول ۴۹ کیلومتر با هتل الیت ورد استانبول فاصله دارد. ایستگاه مترو تکسیم، در فاصله ۴۰۰ متری، دسترسی آسان به سایر مکان‌های شهر را فراهم می‌کند. مرکز همایش لطفی کردار، مرکز کنگره استانبول، سالن کنسرت جمال رشیت ری و تئاتر محسن ارتغرل در فاصله ۱٫۳ کیلومتری هتل قرار دارند.

مشخصات کلی هتل

هتل الیت ورد استانبول با ۲۴۵ اتاق در یازده طبقه طراحی‌شده است. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، عایق صوتی و ضد آلرژی هستند و جکوزی دارند. در همه اتاق‌ها تلویزیون، مینی بار، چای‌ساز و وای فای رایگان ارائه می‌شود. خدمات پذیرش ۲۴ ساعته و کارکنان مسلط به زبان‌های انگلیسی و ترکی دارد. هتل برای دسترسی کم‌توانان جسمی کاملاً تجهیز شده است.

امکانات برای سرو غذا

  • دارای ۲ رستوران و بوفه صبحانه
  • ۲ بار و لانژ

امکانات عمومی هتل

  • استخر سرپوشیده
  • وای فای رایگان
  • سونا و اسپا و حمام
  • خدمات ماساژ

بیشتر بخوانید …

آشنایی با شهر استانبول، بررسی ۰ تا ۱۰۰ همه چیز درباره استانبول

هتل اکسیدنتال تکسیم استانبول

هتل ۴ ستاره اکسیدنتال تکسیم استانبول در فاصله ۱۰۰ متری از فروشگاه‌ها و ایستگاه‌های حمل‌ونقل عمومی میدان تکسیم قرار دارد. هتل شیک و مدرن اکسیدنتال تکسیم استانبول که در سال ۲۰۱۵ بازسازی‌شده است، از بهترین هتل های استانبول در محدوده میدان تکسیم است. این هتل در قلب شهر به بازدیدکنندگان خود خدمات درجه یکی را ارائه می‌کند و به‌خصوص در بین زوج‌ها اقامت در آن محبوب است.

آدرس و راه‌های دسترسی

آدرس: Topcu Cad. No: 19 Taksim Talimhane, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey 

کاخ دولما باغچه در ۱٫۵ کیلومتری هتل اکسیدنتال تکسیم قرار دارد. مرکز همایش لطفی کردار، مرکز کنگره استانبول، سالن کنسرت جمال رشیت ری و تئاتر محسن ارتغرل در فاصله ۱٫۱ کیلومتری هتل قرار دارند. پارکینگ اختصاصی در محل امکان‌پذیر است. هتل با فرودگاه استانبول ۴۳ کیلومتر و با فرودگاه صبیحه گوکچن ۵۰ کیلومتر فاصله دارد.

مشخصات کلی هتل

این هتل با ۱۴۹ اتاق در نه طبقه طراحی‌شده است. تمام اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار، چای‌ساز و وای فای رایگان هستند. خدمات پذیرش ۲۴ ساعته دارد و کارکنان مسلط به زبان‌های متعددی هستند. هتل برای دسترسی کم‌توانان جسمی کاملاً تجهیز شده است.

امکانات برای سرو غذا

  • رستوران و بوفه صبحانه
  • بار

امکانات عمومی هتل

  • استخر سرپوشیده
  • وای فای رایگان
  • اسپا و خدمات تندرستی
  • مرکز تناسب‌اندام

هتل سیتی لافت

هتل سیتی لافت در منطقه آتاشهیر در قسمت آسیایی استانبول قرار دارد. این هتل در دل محله مسکونی و سرسبز با معماری مدرن و صنعتی خود بسیار چشمگیر است. یک تراس بام جذاب با چشم‌انداز به شهر دارد و در نزدیکی آن مراکز خرید معروف متعددی مانند مرکز خرید برندیوم قرار دارد و به‌عنوان یک هتل ۴ ستاره به بازدیدکنندگان خود خدمات ارائه می‌کند.

آدرس و راه‌های دسترسی

آدرس: Kayışdağı Caddesi No:185/1 Ataşehir/ İstanbul, Atasehir, 34750 Istanbul, Turkey

هتل سیتی لافت تا مرکز خرید پالادیوم ۴ کیلومتر و تا اوت لت اپتیموم استانبول ۷٫۶ کیلومتر فاصله دارد. خیابان بغداد استانبول ۱۱ کیلومتر از هتل دورتر است. برج دختر در ۱۴ کیلومتری آن و کاخ دولما باغچه در ۲۱ کیلومتری هتل قرار دارند. فرودگاه صبیحه گوکچن در ۲۴ کیلومتری و فرودگاه استانبول در ۶۴ کیلومتری هتل قرار دارند.

مشخصات کلی هتل

این هتل دارای ۸۱ اتاق در پنج طبقه است. تمام اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار، چای‌ساز و وای فای رایگان هستند. خدمات پذیرش ۲۴ ساعته و کارکنان مسلط به زبان‌های انگلیسی و ترکی دارد. هتل برای دسترسی کم‌توانان جسمی کاملاً تجهیز شده است.

امکانات برای سرو غذا

  • رستوران و بوفه صبحانه
  • بار

امکانات عمومی هتل

  • سونا و باشگاه بدنسازی
  • وای فای رایگان
  • اسپا و خدمات تندرستی

بیشتر بخوانید …

راهنمای کامل هزینه‌های سفر به استانبول

هتل کارتون

هتل کارتون در فاصله چند قدمی از میدان تکسیم قرار دارد و ازآنجاکه در دکوراسیون داخلی آن از تصاویر کارتون‌های معروف دیزنی استفاده‌شده، نامش هتل کارتون است. ایستگاه مترو در جلوی هتل قرار دارد. هتل کارتون به داشتن پرسنل خوب و قیمت مناسب شهرت دارد. این هتل در فاصله کوتاهی از جاذبه‌های مهم شهر استانبول اقامت دلپذیری را برای مسافران فراهم می‌کند.

آدرس و راه‌های دسترسی

آدرس: Sehit Muhtar Mah.Tarlabasi Bulvari No 36 Taksim, Beyoglu, 34435 Istanbul, Turke

کاخ دولما باغچه در فاصله ۱٫۵ کیلومتری و برج گالاتا در فاصله ۲ کیلومتری از هتل قرار دارد. مرکز فرهنگی آتاتورک ۵ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. فرودگاه صبیحه گوکچن در ۳۱٫۴ کیلومتری و فرودگاه استانبول در حدود ۵۰ کیلومتری هتل قرار دارند.

مشخصات کلی هتل

این هتل با ۱۲۷ اتاق در هشت طبقه طراحی‌شده است. تمام اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار، چای‌ساز و وای فای رایگان هستند. خدمات پذیرش ۲۴ ساعته و کارکنان مسلط به زبان‌های انگلیسی، ترکی و عربی دارد. هتل برای دسترسی کم‌توانان جسمی دارای آسانسور است.

امکانات برای سرو غذا

  • رستوران شیشه‌ای و بوفه صبحانه
  • میکی بار

امکانات عمومی هتل

  • مجهز به سیستم اطفاء حریق
  • وای فای رایگان
  • خدمات تبدیل ارز

هتل دابل تری هیلتون استانبول پیاله پاشا

هتل دابل تری هیلتون استانبول در پیاله پاشا در منطقه بی اوغلو در استانبول، در ۳ کیلومتری میدان تکسیم و خیابان پرجنب‌وجوش استقلال واقع‌شده است. هتل ۵ ستاره دابل تری هیلتون در فاصله کوتاهی از گالری‌های هنری، مراکز خرید و مکان‌های دیدنی قرار دارد. این هتل لوکس از بهترین هتل های استانبول است که از سال ۲۰۱۵ بهترین خدمات را به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌کند.

آدرس و راه‌های دسترسی

آدرس: Kaptanpasa Mahallesi, Piyalepasa Bulvari, No: 5 Kasimpasa Beyoglu, Istanbul 34440 Türkiye

هتل دابل تری هیلتون در فاصله ۳ کیلومتری از خیابان تکسیم قرار دارد. بیمارستان آجیبادم در ۲ کیلومتری و بیمارستان مموریال شیشلی ۲٫۶ کیلومتر با هتل فاصله دارند. منطقه شیک نیسانتاسی با فروشگاه‌های لوکس و کلینیک‌های زیبایی‌ معروف ۳ در کیلومتری هتل قرار دارد.

مشخصات کلی هتل

این هتل با ۲۰۳ اتاق در هفت طبقه طراحی‌شده است. تمام اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار، چای‌ساز و وای فای رایگان هستند. خدمات پذیرش ۲۴ ساعته است و کارکنان مسلط به چندین زبان هستند. هتل برای دسترسی کم‌توانان جسمی تجهیز شده است.

امکانات برای سرو غذا

  • ۲ رستوران
  • بوفه صبحانه
  • بار

امکانات عمومی هتل

  • استخر سرپوشیده
  • وای فای رایگان
  • مرکز تناسب‌اندام با سالن بدنسازی

بیشتر بخوانید …

معرفی بهترین بازارهای محلی استانبول

هتل هیلتون بومونتی استانبول

هتل هیلتون بومونتی استانبول بزرگ‌ترین هتل استانبول است و در قلب محله شیک شیشلی، بومونتی اقامتی لوکس را برای مسافران خود فراهم می‌کند. هتل هیلتون بومونتی ۱۰ دقیقه پیاده‌روی تا ایستگاه مترو عثمان بی و تنها یک ایستگاه تا میدان تکسیم فاصله دارد. این هتل ۵ ستاره با طیف وسیعی از امکانات و چشم‌اندازهای زیبا به شهر و بسفر از بهترین هتل های استانبول است.

آدرس و راه‌های دسترسی

آدرس: Silahsor Cad. No: 42 Bomonti-Sisli, Sisli, 34381 Istanbul, Turkey

هتل هیلتون بومونتی استانبول در مجاورت کارخانه آبجوی تاریخی بومونتی، مرکز فرهنگی و سرگرمی جدید شهر قرار دارد و تنها ۱۵ دقیقه پیاده تا منطقه خرید شیک نیسانتاسی و مرکز خرید سیتی مال فاصله دارد. مرکز خرید جواهیر با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی قابل‌دسترسی است. فرودگاه استانبول ۵۰ کیلومتر با هتل فاصله دارد و در صورت درخواست، با هزینه اضافی هتل امکان ترانسفر فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

مشخصات کلی هتل

این هتل با ۸۲۹ اتاق در ۳۴ طبقه طراحی‌شده است. تمام اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار، چای‌ساز و وای فای رایگان هستند. خدمات پذیرش ۲۴ ساعته و کارکنان مسلط به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی دارد. هتل برای دسترسی کم‌توانان جسمی کاملاً تجهیز شده است. اتاق‌ها دارای یک فضای کاری مجزا با چشم‌انداز پانوراما به شهر یا بسفر هستند.

امکانات برای سرو غذا

  • ۲ رستوران
  • بوفه صبحانه بین‌المللی در طبقه ۳۴ ام
  • ۲ بار

امکانات عمومی هتل

  • استخر سرپوشیده و سرباز
  • وای فای رایگان
  • اسپا، حمام ترکی و مرکز تناسب‌اندام

هتل رمانس

هتل رمانس اقامتگاهی کوچک و مجلل در قلب استانبول است که اقامتی تاریخی را برای مسافران خود در فاصله کوتاهی از مکان‌های تاریخی مهم استانبول از جمله ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و مسجد آبی فراهم می‌کند. هتل ۴ ستاره رمانس از بهترین هتل های استانبول در بافت تاریخی سرکه‌چی است. این بوتیک هتل از سال ۱۹۹۶ به بازدیدکنندگان خود خدمات منحصربه‌فردی ارائه می‌کند.

آدرس و راه‌های دسترسی

آدرس: Lamartin Cad. No: 47 34437, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

هتل رمانس یک دقیقه پیاده تا نزدیک‌ترین ایستگاه تراموا فاصله دارد و فقط ۱۰ دقیقه پیاده تا بازار بزرگ فاصله دارد. خیابان استقلال در کمتر از ۳ کیلومتری هتل قرار دارد. فرودگاه استانبول در ۵۴ کیلومتری هتل واقع‌شده و هتل خدمات شاتل فرودگاهی ۲۴ ساعته را با هزینه اضافی ارائه می‌دهد.

مشخصات کلی هتل

این هتل ۳۹ اتاق دارد. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، عایق صوتی و ضد آلرژی هستند. در همه اتاق‌ها تلویزیون، مینی بار، چای/قهوه‌ ‌ساز و وای فای رایگان ارائه می‌شود. خدمات پذیرش ۲۴ ساعته دارد و هتل برای دسترسی کم‌توانان جسمی کاملاً تجهیز شده است.

امکانات برای سرو غذا

  • رستوران و بوفه صبحانه
  • بار و کافه

امکانات عمومی هتل

  • استخر سرپوشیده
  • وای فای رایگان
  • باشگاه، اسپا و سونا

بیشتر بخوانید …

هتل جورجز گالاتا

هتل جورجز گالاتا در یک ساختمان تاریخی باشکوه در گالاتا، قلب استانبول مدرن امروزی قرار دارد. هتل جورجز گالاتا با چشم‌اندازهایش یکی از اینستاگرامی‌ترین هتل‌های استانبول در نزدیکی میدان تکسیم است. این هتل ۴ ستاره با اتاق‌های دارای بالکن‌های بزرگ، مناظر خیره‌کننده و خدمات فوق‌العاده از بهترین هتل های استانبول در مرکز شهر است.

آدرس و راه‌های دسترسی

آدرس: Serdar-i Ekrem Sok. No: 24 Galata, Beyoglu, Istanbul 34425 Türkiye

این هتل که در منطقه شیک گالاتا واقع‌شده است، ۵ دقیقه پیاده تا خیابان استقلال، برج گالاتا و محله امروزی کاراکوی فاصله دارد. جاذبه‌ها و مناظر شهر تاریخی قدیمی تنها ۲ کیلومتر با شما فاصله دارد. فرودگاه استانبول در ۵۰ کیلومتری هتل قرار دارد.

مشخصات کلی هتل

این هتل با ۲۰ اتاق در هفت طبقه طراحی‌شده است. تمام اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار، چای‌ساز و وای فای رایگان هستند. خدمات پذیرش ۲۴ ساعته و کارکنان مسلط به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و ترکی دارد. هتل برای دسترسی کم‌توانان جسمی دارای آسانسور است.

امکانات برای سرو غذا

  • رستوران ۲۴ ساعته
  • صبحانه در تراس بام
  • بار و رستوران در طبقه ورودی

امکانات عمومی هتل

  • اجرای موسیقی زنده
  • وای فای رایگان
  • امکان اجرای تورهای فرهنگی

سخن آخر

در این مطلب بهترین هتل های استانبول را به شما معرفی کنیم. هتل‌هایی با موقعیت‌ها و امکانات عالی در محله‌های مختلف توریستی شهر تا اگر قصد سفر به این شهر زیبا و رزرو تورهای ترکیه را دارید، با خیالی راحت برای اقامت خود تصمیم‌گیری کنید و سفری رؤیایی را تجربه کنید.

سوالات متداول

بهترین هتل های استانبول برای اقامت کدامند؟

هتل رمانس، هتل آرتیسان استانبول ام گالری و هتل جورجز گالاتا از بهترین هتل های استانبول برای اقامت هستند.

هزینه اقامت در هتل های استانبول چقدر است؟

هتل‌های استانبول قیمت‌های متنوعی دارند؛ اما متوسط قیمت هتل‌های چهار ستاره شبی ۱۱۰ دلار است.

برای مشاهده قیمت و خرید تور استانبول از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور استانبول
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
مطالعه و نوشتن همیشه از موضوعات مورد علاقه من بوده‌اند. در همین راستا چند سالی ست که در زمینه تولید محتوا در حوزه گردشگری فعال هستم. نوشتن درباره آداب و رسوم سرزمین‌های دور و توصیف جاذبه‌هایشان از کارهایی ست که هر نویسنده به خصوص من را به وجد می‌آورد.
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید