برقراری مجدد پروازهای هواپیمایی امارات از مبدا ایران

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در پنج‌شنبه 16 جولای 2020
Loading...

هواپیمایی امارات در اطلاعیه رسمی از برقراری مجدد پروازهای این ایرلاین از مبدا ایران به تمامی نقاط پروازی و بالعکس خبر داد. طبق این اطلاعیه پروازهای امارات از تاریخ ۱۷ جولای (۲۷ تیر) با شرایط تعیین شده از سر گرفته خواهد شد. برای اطلاع از شرایط پروازی و مقاصد هواپیمایی امارات در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

در دوره‌ای که کرونا هواپیماها را زمین‌گیر کرده و سفرها کم رونق شده‌اند، شنیدن برقراری مجدد پروازها خبری امیدبخش و خوشحال کننده است. هواپیمایی امارات، یکی از بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی دنیا در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرده است که از تاریخ ۲۷ تیر ماه پروازهای خود را از مبدا ایران به تمام مقاصد پروازی برقرار می‌کند. از این رو مسافران ایرانی می‌توانند برای رزرو و خرید بلیط هواپیما این ایرلاین از طریق آژانس‌های هواپیمایی اقدام کنند.

شرایط خرید بلیط هواپیمایی امارات

بر طبق اعلام شرکت هواپیمایی امارات مسافرینی که می‌خواهند برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنند بایستی شرایط زیر را داشته باشند:

  • مسافران بایستی حداکثر تا ۹۶ ساعت قبل از پرواز تست کرونا را انجام دهند.
  • افرادی می‌توانند برای خرید بلیط اقدام کنند که تست کرونا آن‌ها منفی باشد.
  • مسافران بایستی جواب تست منفی خود را در فرودگاه همراه داشته باشند.
  • به هدف پیشگیری از ویروس کرونا دفتر هواپیمایی امارات در تهران از پذیرفتن افراد به صورت حضوری معذور است و مسافران باید برای خرید بلیط به صورت تلفنی یا از طریق آژانس‌های هواپیمایی اقدام کنند.

پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا در پرواز

حالا که بعد از مدت‌ها به تدریج پروازها در حال بازگشت به شرایط عادی است و هواپیمایی امارات پروازهایش را از گرفته، بهتر است برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پروتکل‌های بهداشتی را در حین پرواز جدی گرفته و رعایت کنیم.

  • ماسک بزنید

استفاده از ماسک در پرواز برای کادر پروازی و مسافرین اجباری است. پس حتما ماسک همراه داشته باشید و در فرودگاه و حین پرواز از آن استفاده کنید. اابته برخی از شرکت‌های هواپیمایی پک بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

  • دست‌ها را به طور مرتب بشویید

در هواپیما تا آنجا که امکان دارد از تماس با سطوح مشترک خودداری کنید اما چنانچه در شرایطی قرار گرفتید که این کار اجتناب‌ناپذیر بود و یا قبل از سرو غذا حتما دست‌های خود را با آب و صابون بشویید.

  • قبل از نشستن صندلی خود را ضدعفونی کنید

شرکت‌های هواپیمایی قبل و بعد از هر پرواز موظف هستند صندلی‌ها و تمام سطوح مشترک در هواپیما را ضدعفونی کنند. اما بهتر است شما هم برای احتیاط و ایمنی بیشتر قبل از نشستن بر روی صندلی اطراف خود از جمله کمربند ایمنی، دکمه‌های تنظیم دما، مانیتور و …. را ضدعفونی کنید.

  • ژل ضدعفونی با الکل ۷۰ درصد همراه داشته باشید

حتما ژل ضدعفونی با الکل ۷۰ درصد را همراه خود داشته باشید تا در صورت دردسترس نبودن آب و صابون یا در مواقع اضطراری بتوانید از آن استفاده کنید.

مسیرهای پروازی هواپیمایی امارات از مبدا ایران

هواپیمایی امارات بزرگترین شرکت هواپیمایی  در خاورمیانه است و یکی از گسترده‎ترین خطوط هوایی در جهان را دارد. دفتر مرکزی این هواپیمایی شهر دبی در امارات متحده عربی می‌باشد.

هواپیمایی امارات از مبدا ایران پروازهای بسیاری را به صورت یک توقفه یا دو توقفه به نقاط مختلف دنیا انجام می‌دهد. با شیوع ویروس کرونا در سطح جهان این ابرقدر هوایی نیز زمین‌گیر شده و پروازهایش را به حالت تعلیق درآورد. اما اکنون در اطلاعیه‌ای رسمی را‌ه‌اندازی مجدد پروازهایش از مبدا ایران به نقاط مختلف و بالعکس را اعلام کرده است. هر چند که هنوز امکان خرید بلیط هواپیما از طریق این هواپیمایی در تمام نقاط پروازی وجود ندارد اما مسیرها به تدریج در حال بازگشایی هستند و امیدواریم به زودی بلیط هواپیما در مسیرهای دورتر نیز از طریق شرکت هواپیمایی امارات قابل رزرو شود. در ادامه مقاصد پروازی این شرکت هواپیمایی معتبر را از مبدا ایران مرور می‌کنیم.

هواپیمایی امارات از ایران به هر ۵ قاره آسیا، اروپا، امریکا، آفریقا و اقیانوسیه پرواز دارد.

  • پرواز از تهران به امریکا: پروازهای امارات از تهران به شهرهای کالیفرنیا، لس‌آنجلس و هیوستون انجام می‌شود.
  • پرواز از تهران به کانادا: پروازهای امارات از تهران به شهر تورنتو کانادا به صورت یک توقفه و به سایر شهرها به صورت چند توقفه انجام می‌شود.
  • پرواز از تهران به اروپا: پروازهای امارات از تهران به بیشتر شهرهای اروپا از جمله بارسلون، وین، پاریس، لندن، هامبورگ، مونیخ، مسکو و …. انجام می‌شود.
  • پرواز از تهران به مقاصد آسیایی: پروازهای امارات از تهران به بیشتر شهرهای آسیایی از جمله دبی، کوالالامپور، بانکوک، شانگهای، پکن، سنگاپور، بمبئی، دهلی و … انجام می‌شود.
  • پرواز از تهران به قاره اقیانوسیه: پروازهای امارات از تهران به مقاصد سیدنی و ملبورن انجام می‌شود.

برای اطلاع از آخرین پروازهای هواپیمایی امارات، شرایط پرواز در دوره کرونا و رزرو بلیط با همکاران ما در واحد بلیط در تماس باشید. همچنین هرگونه تغییر درشرایط پروازی و مسیرها از طریق اینستاگرام ما به آدرس “setarevanak” اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مطالب مرتبط

هواپیمایی امارات، بزرگترین شرکت هواپیمایی خاورمیانه

کترینگ غذایی بدون مرز در هواپیمایی امارات

راه‌های پیشگیری از ویروس کرونا در هواپیما

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید