از ارزان تا لوکس، معرفی بهترین مراکز خرید کیش

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 18 آگوست 2019
Loading...

چنانچه در حال برنامه‌ریزی برای سفر به کیش هستید، پاساژ گردی را در برنامه سفر خود بگنجانید. مراکز خرید کیش به‌قدری جذاب و دیدنی هستند که هیچ‌کس، حتی افرادی که به خود قول داده‌اند مواظب جیبشان باشند، نمی‌توانند در مقابل وسوسه خرید کردن مقابله کنند. دوست دارید با تعدادی از این مراکز جذاب و پرهیجان آشنا شوید؟

تور کیش از لاکچری‌ترین تورهای گردشگری ایران است. تفریحات و جاذبه‌های کیش به راستی مهیج و تمام‌نشدنی هستند. در این جزیره زیبا می‌توان در کنار سواحل آرام قدم زد، شنا با ماهی‌ها، پرواز در آسمان و سرسره بازی روی آب را تجربه کرد و طعم غذای اصیل جنوبی را در رستوران‌های کیش امتحان کرد؛ اما در کنار تمام این‌ها سفر به کیش بدون گشت‌وگذار در مراکز خرید بزرگ این جزیره ناتمام خواهد ماند. مراکز خرید کیش آنقدر متنوع‌اند که انتخاب را برای گردشگران سخت کرده‌اند. از این رو اگر کیش مقصد بعدی شما برای سفر است خواندن این مطلب به انتخاب مرکز خرید موردنظرتان کمک خواهد کرد.

مرکز خرید دامون

مرکز خرید دامون بسیار مجهز بوده و بیش از ۱۰۰ فروشگاه دارد که در آن‌ها انواع پوشاک، کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر، زیورآلات، انواع شکلات و لوازم الکترونیکی را می‌توان پیدا کرد. در طبقه اول این مجموعه برندهای معتبر بین‌المللی مانند نایک، برشکا، اچ اند ام، ماروی، بوسینی و … شعبه دارند.

در طبقه دوم نیز علاوه بر انواع فروشگاه‌ها، یک پیست اسکی یخ ساخته شده که جذابیت مجتمع دامون را چند برابر کرده است. طبقه سوم نیز به غذاهای خوش‌طعم و لذیذ اختصاص دارد. در این طبقه یک فود کورد با ۱۲ غرفه از طعم‌های متنوع از میهمانان مجتمع دامون پذیرایی می‌کند. همچنین گردشگران می‌توانند به رستوران بزرگ دامون رفته و در حالی که چشم‌اندازی بی‌نظیر از دریا را مقابل خود دارند انواع غذاهای ایرانی، چینی و بین‌المللی را سرو کنند.

آدرس: جزیره کیش، خیابان وصال، مرکز خرید دامون، شماره ۶۴

ساعت کاری: ۱۰ صبح تا ۱۴ و ۶ عصر تا ۲۳:۳۰

مرکز خرید پردیس ۱ و ۲

پردیس ۱ از قدیمی‌ترین مراکز خرید کیش است که در ۱۳۷۱ افتتاح شد در این مرکز خرید بیش از ۲۰۰ فروشگاه کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک و لوازم الکترونیکی فعالیت می‌کنند. اجناس این فروشگاه با قیمت‌های مناسب به فروش می‌رسند به همین دلیل مجتمع پردیس ۱ در بیشتر اوقات روز پر از گردشگرانی است که با هیجان در حال خرید اجناس مورد علاقه خود هستند. یک رستوران به همراه چند کافی شاپ از دیگر امکانات این مرکز خرید می‌باشند.

مرکز خرید پردیس ۲، هشت سال بعد از پردیس ۱ و در سال ۱۳۷۸ افتتاح شد. این مجتمع بسیار لوکس بوده و طبق استاندارد مجتمع‌های اروپایی ساخته شد.

پردیس ۲ کیش ۴ طبقه و بیش از ۲۳۰ غرفه دارد و فضای آن با نورپردازی بسیار زیبا تزئین شده است. فروشگاه‌ها این مجتمع به صورت گرد، دور تادور یک فضای آترویوم قرار گرفته‌اند و وجود درختان نخل بلند و سرسبز در فضای خالی آتریوم، پردیس ۲ را بیش از بیش زیبا کرده است. انواع کالا از برندهای معتبر بین‌المللی گرفته تا اجناس با کیفیت و قیمت مناسب را در این مرکز خرید می‌توان پیدا کرد.

اجرای موسیقی زنده، چندین کافی شاپ، رستوران بین‌المللی و زمین بازی از دیگر امکانات مجتمع تجاری پردیس ۲ هستند.

آدرس پردیس ۱: کیش، خیابان فردوسی، بلوار رازی

آدرس پردیس ۲: کیش، میدان پردیس

ساعت کاری: ۹ صبح تا ۱۳:۳۰ و ۵ عصر تا ۲۳:۳۰

مطالب مرتبط: هتل‌های برتر کیش

.

مرکز تجاری کیش

اگر به دنبال خرید اجناس لاکچری در کیش هستید، مرکز تجاری مناسب‌ترین انتخاب است. این مجتمع از بزرگ‌ترین مراکز خرید در کیش است که بیش از ۴۷۰ غرفه دارد. معماری مرکز تجاری فوق‌العاده زیبا بوده و نورپردازی‌های حرفه‌ای در فضای آن به چشم می‌خورد.

در مرکز تجاری کیش شعب برندهای پوما، Merrell و Caterpillar، مادرکر و چیکو را می‌توان دید. دیگر غرفه‌های این مجتمع در زمینه‌های عینک، ساعت، کیف، پوشاک، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی فعال هستند. علاوه بر این مرکز تجاری را می‌توان بهشت عاشقان شکلات و کافی دانست. فروشگاه‌های این محصولات به قدری جذاب و خوشبو هستند که گردشگران چه بخواهند چه نخواهد به داخل کشیده شده و با دستی پر از شکلات و آدامس مغازه را ترک می‌کنند.

از دیگر فعالیت‌های هیجان‌انگیز در این پاساژ اجرای قرعه‌کشی در بین خریداران است. این تفریح هیجان‌انگیز هر شب ساعت ۱۰ برگزار شده و صدها خریدار امیدوارانه منتظر شنیدن اسمشان برای دریافت جوایز نفیس هستند.

آدرس: کیش، خیابان فردوسی، بعد از تقاطع پروین اعتصامی

ساعت کاری: ۹ صبح تا ۱۳ و ۵ عصر تا ۱۰:۳۰

مطالب مرتبط: با ایرلاین‌های معتبر به تور کیش بروید

.

بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش از مجتمع‌هایی است که کنار ساحلی زیبا به همین نام قرارگرفته و از سال ۱۳۷۰ تا کنون میزبان گردشگران این جزیره می‌باشد. بازار مرجان معماری خاص دارد و فضای آن با آب‌نماهای فوق‌العاده دیدنی و پروژکتورهای رنگارنگ تزئین شده است.

این بازار در مجموع ۲۶۰ واحد بازرگانی و تجاری دارد که در آن‌ها تمامی کالاهای مورد نیاز از پوشاک و کیف و کفش گرفته تا اکسسوری‌های لباس با قیمت‌های بسیار مناسب به فروش می‌رسد. همچنین گردشگران می‌توانند انواع سوغاتی‌های محلی کیش را از بازار مرجان تهیه کنند. بازار مرجان به دلیل تنوع اجناس و نرخ مناسب از شلوغ‌ترین مراکز خرید کیش به شمار می‌رود.

آدرس: کیش، جاده جهان

ساعت کاری: ۱۰ صبح تا ۱۳ و ۴ بعدازظهر تا ۲۲:۰۰

رویال مال کیش

رویال مال در سال ۱۳۹۴ آغاز به کار کرد و از جدیدترین مراکز خرید کیش می‌باشد. این مرکز خرید با معماری مدرن طراحی شده و در ساخت آن از سنگ‌های گران‌قیمت استفاده شده است. ترکیب رنگ‌های به‌کار برده شده در نمای رویال مال نیز بسیار منحصربه‌فرد هستند. لابی این مجموعه سقفی بلند دارد و اطراف آن با ترکیبی از سنگ و چوب و نور تزئین شده است.

ساختمان رویال مال در مجموع ۵ طبقه دارد که دو طبقه آن تجاری و باقی کاربری اداری دارند. سقف این مجموعه نیز با نمایی حیرت‌انگیز از جزیره کیش مختص رستوران و فودکورد است. در رویال مال همه چیز شیک و لاکچری می‌باشد. برندهای بین‌المللی از جمله ماوی، گریماس، کت، اسپریت، مادرکر، دلونگی و اپل در این مرکز تجاری شعبه دارند.

رویال مال کیش به صندلی‌های شیک و زیبا برای استراحت، رستوران‌های بین‌المللی با غذاهای لذیذ و کافه‌های دنج مجهز می‌باشد.

آدرس: کیش، خیابان رودکی

ساعت کاری: ۹ صبح تا ۱۳:۳۰ و ۵ عصر تا ۲۲:۳۰

جهت اطلاع از زمان برگزاری و قیمت‌های تور کیش با همکاران بخش فروش داخلی در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید