معرفی 10 هتل برتر کیش

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 22 فوریه 2023
Loading...

جز افرادی هستید که دلتان می‌خواهد قبل از رسیدن به مقصد هتل خود را رزرو کنید و به دنبال هتل و یا اجاره سوئیت بودن بعد از پیاده شدن از هواپیما شما را کلافه می‌کند؟ بنابراین بهتر است که قبل از سفر هتل‌های مقصد را با توجه به امکانات و موقعیت مکانی آن‌ها بررسی کنید تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را داشته و از سفرتان لذت ببرید.  جزیره کیش با داشتن هتل‌های متنوع، انتخاب‌های زیادی را پیش روی شما قرار می‌دهد، فقط کافیست چند دقیقه از وقتتان را به بررسی هتل‌ های کیش اختصاص دهید تا اقامتی به‌یاد ماندنی را در لوکس‌ترین جزیره‌ی ایران تجربه کنید.

هتل های برتر کیش

از ۳ ستاره تا ۵ ستاره هتل های کیش را تشکیل داده و اقامتی خاطره انگیز را برای مسافران جزیره رقم می‌زند. تنوع این هتل‌ها دست مسافران را باز گذاشته و به شما این امکان را می‌دهد تا با توجه به بودجه‌ای که دارید هتل مورد نظر خود را انتخاب و رزرو کنید. در ادامه با ۱۰ هتل معروف گیش آشنا می‌شویم:

۱- هتل ۵ ستاره ترنج

هتل ترنج کیش، اولین هتل ساخته‌شده بر روی آب در خاورمیانه است که ساخت آن از هتل‌های مالدیو و جزایر کارائیب الهام گرفته‌شده است. این هتل لوکس و استثنایی در دو فاز ساخته‌شده است، فاز اول آن‌یک ساختمان ۴ طبقه‌ی زیبا است که در کنار ساحل قرارگرفته و فاز دوم آن سوئیت‌هایی فوق‌العاده شیک هستند که به صورت ترنج بر روی آب دریا طراحی شده‌اند.

تمام قسمت‌های این هتل ۵ ستاره با استفاده از آخرین امکانات و تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است و مصالح به‌کار برده شده در آن استاندارد بوده و هیچ گونه آسیبی به اکوسیستم دریا وارد نمی‌کند. تمامی سوئیت‌های ساخته شده بر روی آب، بالکنی رؤیایی با نمای زیبا از غروب خورشید را به میهمانان خود هدیه می‌دهند. همچنین کف شیشه‌ای آن‌ها به مسافران این امکان را می‌دهد که بتوانند شاهد زندگی ماهی‌ها و جانوران دریایی باشند و از دیدن مناظر حیرت‌انگیز دنیای زیر آب لذت ببرند.

از امکانات هتل ترنج می‌توان به رستوران سرباز و سرپوشیده، سالن ماساژ، یوگا، زمین تنیس، استخر، سرزمین بازی و حمام آفتاب اشاره کرد.

آدرس: کیش، ابتدای جاده جهان، میدان جاسک

هتل 5 ستاره ترنج کیش

هتل ۵ ستاره ترنج کیش

۲- هتل ۵ ستاره مارینا کیش

در معرفی هتل های کیش به هتل مارینا می‌رسیم. هتل ۵ ستاره مارینا یکی از زیباترین هتل‌های کیش است که در ساحل مرجانی این جزیره ساخته شده است و با داشتن فضاهای سبز و چشم‌نواز توانسته است به هتلی محبوب در بین گردشگران تبدیل شود.

 با اقامت در این هتل مسافران می‌توانند از دوچرخه‌سواری در کنار ساحل، غواصی در زیر آب به همراه مربیان مجرب و پیاده‌روی در فضایی آرام لذت برده و سفری خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنند.

ساختمان هتل مارینا معماری خاص و منحصربه‌فرد دارد و تمام اتاق‌های آن دارای ابعاد بزرگ و دکراسیونی زیبا هستند و برای آسایش میهمانان خود از آخرین تکنولوژی روز دنیا بهره برده است. وجود چندین استخر، زمین تنیس، پیست دوچرخه‌‎سواری، اتاق میهمانی و جلسه کاری، رستوران و کافه در هتل، همچنین داشتن کادری مجرب و میهمان‌نواز باعث شده تا مسافران با اقامت در هتل مارینا، زیباترین لحظه‌ها را تجربه کنند.

آدرس: کیش، بلوار مرجان، برج‌های دوقلو

هتل 5 ستاره مارینا کیش

هتل ۵ ستاره مارینا کیش

۳- هتل ۵ ستاره داریوش

هتل ۵ ستاره داریوش معروف‌ترین هتل، در جزیره کیش است. معماری این هتل الهام گرفته از بنای باشکوه و عظیم تخت جمشید در شهر شیراز می‌باشد. این هتل با داشتن دریاچه‌ی اختصاصی، کشتی تفریحی و باغ پرندگان جز یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش نیز به حساب می‌آید. جالب است بدانید که اولین آکواریوم آب‌شور خاورمیانه نیز در همین مکان قرار دارد.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل داریوش همگی در ابعاد بزرگ و دارای پیشرفته‌ترین امکانات روز هتلی دنیا می‌باشند و رزرو اتاق‌ها رو به دریا و رو به جزیره هر دو امکان‌پذیر می‌باشد. همچنین موقعیت مکانی عالی این هتل، دسترسی مسافران را به پاساژها و مراکز تفریحی کیش به آسانی امکان‌پذیر کرده است. هتل داریوش کیش دارای امکاناتی نظیر استخر، سالن بدن‌سازی و بیلیارد، رستوران‌های دریایی و فرنگی، قایق‌سواری و سالن آرایشگاه می‌باشد که همگی اقامتی خاطره‌انگیز را در کیش برای مسافران رقم می‌زنند.

آدرس: جزیره کیش، میدان داریوش

هتل 5 ستاره داریوش کیش

هتل ۵ ستاره داریوش کیش

۴- هتل ۴ ستاره فلامینگو

هتل فلامینگو از بهترین هتل های کیش است. این هتل ساختمانی ۵ طبقه با معماری بسیار شیک و منحصربه‌فرد دارد. طراحی دلفین شکلش جذابیتی خاص به آن بخشیده است. فلامینگو از جمله هتل‌هایی است که در مرکز جزیره کیش واقع شده، بنابراین با اقامت در آن به‌راحتی می‌توان به مراکز خریدی مانند مروارید، زیتون، پانیذ، ونوس و مرکز تجاری کیش دسترسی داشت.

اتاق‌های هتل همگی مجهز و مدرن هستند و امکان رزرو واحدهای ویلایی و روبه‌دریا نیز در هتل وجود دارد. همچنین مسافران می‌توانند از فضای عالی رستوران و طعم غذاهای دریایی لذت ببرند. ستقبال فرودگاهی، ترانسفر به مرکز شهر، رستوران با غذاهای لذیذ و سالن همایش از امکانات هتل فلامینگو می‌باشند.

آدرس: کیش، میدان ساحل، خیابان سنایی، بلوار دریا.

هتل 4 ستاره فلامینگو

هتل ۴ ستاره فلامینگو

۵- هتل ۴ ستاره سورینت مریم

سورینت مریم هتلی ۴ ستاره است که به سبک معماری اروپایی باروک ساخته شده است. رفتار بسیار مناسب کارکنان و همچنین نزدیکی به ساحل و اسکله‌ی تفریحی آن را به یکی از هتل‌های محبوب در بین گردشگران تبدیل کرده است.

اتاق‌های این هتل برای رفاه و آسایش حال مسافرین به سیستم تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) مجهز شده است. به کمک این تکنولوژی تمام وسایل الکترونیکی اتاق مانند تهویه و روشنایی با ورود میهمانان به صورت خودکار شروع به کار می‌کنند. همچنین از دیگر امکانات اتاق می‌توان به تلویزیون IPTV، سرویس چایی داخل اتاق و سیستم گرمایشی و سرمایشی اشاره کرد. هتل سورینت مریم از امکاناتی مانند اینترنت در لابی، صندوق امانات، رستوران، فست‌فود، سالن بیلیارد، سالن همایش و رمپ جهت ویلچر معلولین و سالمندان برخوردار است.

آدرس: کیش، ضلع جنوب شرقی میدان امیرکبیر

هتل 4 ستاره سورینت مریم

هتل ۴ ستاره سورینت مریم

۶- هتل ۴ ستاره صدف

در ادامه معرفی برترین هتل های کیش به هتل صدف می‌رسیم. هتل ۴ ستاره صدف کیش با معماری ایرانی، هارمونی رنگ زیبا، فضایی بسیار آرام و دلپذیر را برای پذیرایی از میهمانان خود فراهم کرده است. نزدیکی به مراکز تجاری و وجود رستوران کوه نور با طراحی ایتالیایی از دیگر مزیت‌های این هتل است. هتل صدف دارای ۵۵ اتاق متنوع است که همگی بر اساس استانداردهای بین‌المللی ساخته شده‌اند. از امکانات دیگر اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون، تلفن در اتاق و سرویس‌های فرنگی و ایرانی اشاره کرد.

این هتل خدمات رایگانی مانند ترانسفر فرودگاهی، گشت جزیره و اینترنت در لابی را نیز ارائه می‌دهد.

آدرس: کیش، میدان امیرکبیر

هتل 4 ستاره صدف کیش

هتل ۴ ستاره صدف کیش

۷- هتل ۴ ستاره هلیا

هتل ۴ ستاره هلیا با موقعیت مکانی عالی و امکانات فوق‌العاده‌اش جز معروف‌ترین هتل‌های ۴ ستاره کیش است. با ورود به لابی هتل با فضایی بسیار آرام و دکراسیونی شیک و مدرن روبه‌رو خواهید شد. هتل هلیا دارای اتاق‌هایی ۲ تا ۵ تخته است که همگی تمام امکانات رفاهی مانند اینترنت پر سرعت، تلویزیون و سیستم گرمایش و سرمایش را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

با اقامت در این هتل، به امکاناتی مانند زمین بازی، اسکله قایق‌سواری و پیست دوچرخه‌سواری به‌راحتی دسترسی خواهید داشت.

آدرس: کیش، بلوار ساحل، روبروی بازار زیتون

هتل 4 ستاره هلیا کیش

هتل ۴ ستاره هلیا کیش

۸- هتل ۳ ستاره سان‌رایز

هتل ۳ ستاره سان‌رایز کیش با قرار گرفتن در موقعیت مکانی مناسب و داشتن خدمات عالی، جز بهترین هتل های کیش به شمار می‌رود. این هتل دارای ۴۹ اتاق و سوئیت می‌باشد که همگی بر طبق استانداردهای هتلی ساخته شده‌اند. قایق‌های شیشه‌ای که با آن می‌توان دنیای زیرآب را مشاهده کرد، تور دور جزیره، اینترنت رایگان و تلویزیون‌های DVD و VCD از امکانات هتل ۳ ستاره ساین‌رایز هستند.

آدرس: کیش، نوار سیاحتی روبروی پردیس ۲

هتل 3 ستاره سان‌رایز کیش

هتل ۳ ستاره سان‌رایز کیش

۹- هتل ۳ ستاره پارسیان

هتل پارسیان کیش، هتلی ۳ ستاره است که با قرار گرفتن در نزدیکی دریا و بازارهای اصلی کیش از پرطرفدارترین هتل‌های کیش محسوب می‌شود. رستوران‌های این هتل غذاهای بسیار لذیذ و خوش طعمی را ارائه می‌دهند. کارکنان هتل افرادی مجرب و با تجربه هستند که تمام تلاش خود را برای حفظ آرامش مسافرین انجام می‌دهند.

از امکانات هتل می‌توان به روم سرویس ۲۴ ساعته، گشت جزیره رایگان، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته، سرویس رایگان از فرودگاه به هتل و فضای سبز عالی برای ورزش و استراحت اشاره کرد.

آدرس: کیش، جنب مرکز تجاری زیتون، روبروی سالن شهر

هتل 3 ستاره پارسیان کیش

هتل ۳ ستاره پارسیان کیش

۱۰- هتل ۳ ستاره آرامش

هتل ۳ ستاره آرامش از جمله هتل‌هایی است که طرفداران زیادی دارد. این هتل دارای ۲ ساختمان مجاور هم با ۶۷ اتاق است که هرکدام ظرفیت‌های متفاوتی دارند و به کلیه‌ی امکانات و خدمات رفاهی مجهز شده‌اند.

بهترین ویژگی این هتل موقعیت جغرافیایی آن است. با اقامت در آن می‌توان در کمتر از ۱۰ دقیقه به مرکز خرید زیتون و اسکله‌ی ساحلی رسید. همچنین داشتن کادری مجرب و خوش‌رفتار به همراه اتاق‌های دنج و بسیار تمیز و مرتب به محبوبیت هتل افزوده است.

از دیگر جذابیت‌های هتل می‌توان به نوساز بودن، طبخ انواع غذاهای لذیذ، اینترنت و فضای سبز زیبا اشاره کرد.

 آدرس: میدان ساحل جنب بازار زیتون

هتل 3 ستاره آرامش کیش

هتل ۳ ستاره آرامش کیش

سوالات متداول

هتل های ارزان کیش کدامند؟

از هتل های باکیفیت و قیمت مناسب کیش می‌توان هتل شایلی، پارسیان و صدف را نام برد.

بهترین هتل کیش کدام است؟

هتل ترنج، مارینا و داریوش از بهترین هتل‌های کیش هستند.

بیشتر بخوانید …

بهترین هتل‌های ۳ ستاره کیش

بهترین هتل‌های ۴ ستاره کیش

برای مشاهده قیمت و خرید تور کیش از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور کیش
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید