تفریحات هیجان‌انگیز و جالب در کیش

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 25 مارس 2019
Loading...

در صفحه گوگل موبایل یا کامپیوتر خود گزینه ورزش‌های آبی را جستجو کرده و صدها عکس از تفریحات مهیج آبی مقابل چشمتان باز می‌شود، معلق ماندن بر روی آب، اسکی روی آب، پرواز با چتر بر روی آب و … . حال و هوای شاد عکس‌ها شما را وسوسه کرده و دوست دارید تک تک بازی‌ها را تجربه کنید. اما کجا؟ نزدیک‌ترین جایی که می‌توان اوج لذت و هیجان را با کمترین هزینه حس کرد کجاست؟ بی هیچ شکی اولین پیشنهاد ما به شما یک تور ۴ روزه به کیش است. چرا که تفریحات کیش جذاب، خاص و تمام‌نشدنی هستند…

جزیره کیش در استان هرمزگان قرار دارد و به جرئت می‌توان آن را از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران به شمار آورد. این جزیره در کنار داشتن طبیعتی آرام و زیبا توانسته پیشرفت‌های بسیاری در زمینه گردشگری داشته باشد و نام خود را جز شهرهای مدرن ایران به ثبت برساند. اکسیژن خالص در جزیره کیش، هتل‌های لوکس کیش، مراکز خرید زیبا و تفریحات هیجان‌انگیز، همه و همه در کنار هم قرار گرفته‌اند تا تور کیش را به مقصدی جذاب تبدیل کرده و لحظات فراموش‌نشدنی را در خاطره شما ثبت کنند.

جزیره کیش از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران است

تفریحات کیش

تفریحات کیش

اسکوتر زیردریایی

رفتن به اعماق آب و شنا کردن با ماهی‌های رنگارنگ در کنار دیدن دنیای حیرت‌انگیز زیر دریا، تجربه‎‌‌ای خاص و جالب در زندگی هر فرد خواهد بود که به گذراندن دوره غواصی و گرفتن مدرک احتیاج دارد. اسکوتر دریایی وسیله‌ای جدید است که تجربه غواصی را برای افراد بسیار راحت و قابل دسترس کرده است. این وسیله دوچرخه مانند که با یک ماسک اکسیژن نیز تجهیز شده، به شما این امکان را می‌دهد که با سوار شدن بر آن و بدون نیاز به داشتن مدرک غواصی و یا حتی بدون اینکه شناگر ماهری باشید به اعماق دریای کیش رفته و از دیدنی‌های زیبای آن لذت ببرید. اسکوتر زیردریایی وسیله‌ای کاملاً امن است، البته شما می‌توانید برای اطمینان و امنیت بیشتر از یک مربی ماهر بخواهید که شما را همراهی کند. البته دقت داشته باشید فقط افراد بالای ۱۲ سال مجاز به استفاده از اسکوتر دریایی می‌باشند. اسکوتر دریایی از مهیج‌ترین تفریحات کیش به شمار می‌رود.

هزینه اسکوتر دریایی کیش: حدوداً ۱۷۰٫۰۰۰ تومان برای ۲۰ دقیقه

تفریحات کیش

اسکوتر زیردریایی کیش

جایروکوپتر

جایروکوپتر از تفریحات کیش است که با سوارشدن بر آن نهایت هیجان را تجربه خواهید کرد. این وسیله ترکیبی از هواپیما و هلی‌کوپتر است که می‌توانید با آن بر فراز دریای کیش شنا کرده و مناظر زیبای این جزیره را از بالا تماشا کنید. از آنجایی که هدایت جایروکوپتر به داشتن مهارت خلبانی نیاز دارد، بنابراین یک خلبان بسیار ماهر نیز همراه شما خواهد بود تا بتوانید پروازی امن و سرشار از آرامش را تجربه کنید. استفاده از جایروکوپتر برای افراد بالای ۷ سال امکان‌پذیر است.

هزینه جایروکوپتر: ۲۲۵٫۰۰۰ هزار تومان

تفریحات کیش

جایروکوپتر کیش

شاتل و بنانا

جزیره کیش با تفریحات هیجان‌انگیزش لحظاتی تکرار نشدنی را برای مسافران رقم می‌زند. شاتل و بنانا از دیگر تفریحات کیش هستند که به دلیل نداشتن محدودیت سنی طرفداران بسیاری دارند. شاتل‌ها‌، تیوپ‌هایی در ابعاد مختلف هستند که پس از پرتاب شدن در هوا بر روی آب ایستاده و توسط قایق‌های تندرو به اطراف کشیده می‌شوند. بنانا نیز تیوپی‌های تندرو موزی شکل‌اند که توسط قایق‌های موتوری هدایت می‌شوند. این قایق‌ها با کم و زیاد کردن شتاب خود، مهارت و قدرت شما را به چالش می‌کشند. شما باید کنترل خود را حفظ کرده و مراقب باشید با بالا و پایین رفتن شاتل داخل آب نیافتید. البته نگران نباشید چون جلیقه‌های نجات از غرق شدن شما جلوگیری می‌کنند و غرق نجات‌ها نیز در همه جا حضور دارند. شاتل سواری به صورت یک‌نفره و گروهی قابل انجام است.

هزینه شاتل‌ و بنانا: ۱ الی ۳ نفره ۵۰٫۰۰۰ تومان، ۴ الی نفره ۴۵٫۰۰۰ هزار تومان برای مدت زمان ۲۰ دقیقه

تفریحات کیش

شاتل و بنانا کیش

بادی مارینا

بادی مارینا مجموع وسایل تفریحات آبی است که به طور خلاقانه بر روی دریا ساخته شده، این تفریح مهیج طرفداران زیادی در کل دنیا دارد. طراحی آن به‌گونه‌ای است که شما می‌توانید بر روی این سازه زیبا قدم بزنید، راه بروید، بالا پایین بپرید و حسابی تفریح کنید. حتی می‌توانید هرچه قدر که می‌خواهید و با هر ارتفاعی به داخل آب پریده و حسابی آب‌بازی کنید. همچنین سرسره‌های آبی تعبیه شده بر روی بادی مارینا، به شما این امکان را می‌دهد که داخل آب‌های شفاف و آرام شیرجه زده و همراه با ماهی‌های رنگارنگ شنا کنید. اگر طرفدار تفریحات گروهی مهیج هستید، رفتن به بادی مارینا را حتماً در برنامه خود قرار دهید. بادی مارینا از تفریحات دبی است که توسط شرکت مکین دریا و به‌طور اختصاصی برای جزیره کیش ساخته شده است.

هزینه بادی مارینا: ۳۵٫۰۰۰ هزار تومان برای مدت ۱ ساعت.

تفریحات کیش

مجموعه بادی مارینا

بیگ بال

تفریحات کیش تمام‌نشدنی هستند. هر قسمت از این جزیره‌ی زیبا شما را به هیجان می‌آورد. یکی دیگر از تفریحات جالب در کیش بیگ بال است. بیگ بال‌ها همانند اسمشان توپ‌های بادی بزرگی هستند که شما را بر روی آب شناور می‌کنند، بدین ترتیب شما با دست و پا زدن توپ را به حرکت درآورده و به هر سمتی که می‌خواهید قل می‌خورید. اندازه توپ‌ها متفاوت است و شما می‌توانید تنهایی و یا به صورت ۲ نفره بازی را انجام دهید. برخورد با سایر توپ‌های شناور بر روی آب از مهیج‌ترین قسمت این بازی جذاب می‌باشد.

هزینه بیگ بال: از ۴۰٫۰۰۰ تومان تا ۱۵۰٫۰۰۰ تومان بسته به مدت زمان متفاوت می‌باشد.

تفریحات کیش

بیگ بال در جزیره کیش

جنگ‌های شبانه

بعد از گذراندن یک روز عالی و پر از هیجان در کیش می‌توانید تفریحاتتان را با دیدن یک برنامه‌ی شاد و پرهیجان به پایان برسانید. جنگ‌های شبانه از تفریحات کیش هستند که توانسته‌اند مخاطبان زیادی را جذب کنند. محیطی گرم و تصمیمی که حضور شومن‌ها و کمدین‌ها با اجراهای بی‌نظیر حال و هوای ویژه‌ای به آن می‌بخشد.

جنگ‌ها معمولاً از ساعت ۱۲ شب شروع شده و تا حدود ساعت ۳ ادامه پیدا می‌کند. اجرای موسیقی زنده با حضور خوانندگان معروف، نمایش کمدی شاد و اجرای مسابقات خانوادگی در این جنگ‌ها چنان شما را جذب می‌کند که به هیچ‌وجه احساس خستگی نخواهید کرد.

جنگ ستارگان، نیک شو، شو شبانه ایرانیا و پازل شو از جنگ‌های معروف جزیره کیش هستند. شما می‌توانید آدرس برگزاری هرکدام از برنامه‌ها را از هتل محل اقامت خود دریافت کنید.

هزینه جنگ‌های شبانه: از ۳۵٫۰۰۰ هزار تومان تا ۸۵٫۰۰۰ هزار تومان متفاوت می‌باشد.

تفریحات کیش

جنگ‌های شبانه جزیره کیش

فلای برد

دوست دارید معلق ماندن بر روی هوا را تجربه کنید؟ فلای برد وسیله‌ای است که رؤیای شما را به واقعیت تبدیل می‌کند. فلای برد جت اسکی شخصی است که با پمپاژ هوا و فشار آب کار می‌کند. این وسیله این امکان را به شما می‌دهد که مانند ماهی زیر آب شیرجه زده و مجدداً بالا بیایید. همچنین می‌توانید در ارتفاع ۱۲ متری سطح آب قرارگرفته و هرچه قدر که دوست دارید در هوا بچرخید و مانور بزنید. البته در ابتدا ممکن است کار با فلای برد کمی سخت به نظر برسد اما با کمی تمرین شما به یک ورزشکار حرفه‌ای تبدیل خواهی شد.

هزینه فلای برد کیش: ۱۵۰٫۰۰۰ تومان

تفریحات کیش

فلای برد

کیبل اسکی

کیبل اسکی یا اسکی روی آب از مهیج‌ترین تفریحات کیش محسوب می‌شود. یک پارک بزرگ دریایی با امکاناتی نظیر سکوی شروع، اتاق رختکن، دوش، واحد رزرو، اتاق آموزش و بخش فروش وسایل به این ورزش آبی اختصاص داده شده است. پارک کیبل اسکی کیش بزرگترین سایت اسکی روی آب جهان و تنها سایت اسکی روی آب‌های خاورمیانه است. از ویژگی‌های این ورزش نداشتن محدودیت سنی می‌باشد. تمامی افراد ۳ تا ۹۰ سال می‌توانند از اسکی روی آب لذت ببرند. در این ورزش شما بر روی تخته مخصوص قرارگرفته و توسط یک بادبان بر روی آب کشیده می‌شوید. فقط کافیست کنترل قایق را به دست گرفته و زیباترین لحظه‌های سفرتان را رقم بزنید.

هزینه: ۴۵٫۰۰۰ هزار تومان

تفریحات کیش

کیبل اسکی

پاراسل

پاراسل از تفریحات کیش است که با آن می‌توانید در اوج آسمان پرواز کنید. در این ورزش شما بر چتر پاراسل سوار شده و با قایق کشیده می‌شوید تا جایی که چتر اوج گرفته و منطقه امن پرواز برسد. سپس شما می‌توانید لذت پرواز در آسمان را در حالی که دریای آبی در پایین پای شما قرار دارد تجربه کنید. پاراسل یا چترسواری از بهترین تفریحات کیش محسوب می‌شود.

هزینه: ۹۰٫۰۰۰ هزارتومان برای ۱۵ دقیقه

تفریحات کیش

پاراسل جزیره کیش

خرید در کیش

خرید کردن بخش جدایی‌ناپذیر سفر به کیش است. مراکز خرید کیش به قدری پر زرق‌وبرق هستند که حتی گشت‌وگذار در آن‌ها نیز بسیار جذاب می‌باشد. این جزیره زیبا که از دیرباز محل اصلی تجارت در خلیج فارس بوده، امروزه نیز همچنان به عنوان یکی از مراکز اصلی خرید در ایران شناخته می‌شود و مسافران زیادی علاوه بر تفریح، به قصد خرید به این جزیره زیبا سفر می‌کنند. تعداد زیاد مراکز خرید در ابتدا ممکن است شما را سردرگم کند اما آشنایی با نوع فروشگاه‌ها و اجناس فروخته شده در آن‌ها باعث می‌شود به راحتی و بدون اتلاف وقت هدف خود را انتخاب کنید.

اگر قصد خرید از فروشگاه‌های برند را دارید مراکز خرید دامون، پردیس ۱ و ۲ بهترین گزینه هستند و چنانچه می‌خواهید اجناسی با قیمت پایین‌تر را خریداری کنید، می‌توانید به مراکز خرید پانیذ، ونوس و مروارید سر بزنید.

برخی از رستوران‌های معروف کیش نیز در نزدیکی مراکز خرید قرار گرفته‌اند و به شما این امکان را می‌دهند که بعد از یک خرید عالی و دلچسب در آن‌ها نشسته و حسابی از خودتان پذیرایی کنید.

تفریحات کیش

مراکز خرید کیش

برای خرید تور و یا بلیط کیش با کارشناسان فروش تور داخلی در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید