آفر تور دبی | بهترین زمان سفر به دبی

نوشته شده توسط : سارا احمدی در سه‌شنبه 26 اکتبر 2021
Loading...

دبی، یک شهر کوچک کویری است که تنها در عرض ۵۰ سال، به یک شهر پر جنب‌وجوش تبدیل شده  و همچنین یک مرکز تجاری و مقصد گردشگری محبوب در خاورمیانه است. شهر دبی بخاطر اجناس لوکس، معماری مدرن و شب زنده‌داری معروف است. برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان، برافراشته در دل آسمان دبی بر تمام آسمان خراش‌های دنیا فرامانروایی می‌کند. اگر می‎خواهید از این الماس انگشتر خاورمیانه دیدن کنید، بهتر است بدانید که بهترین زمان سفر به دبی چه زمانیست. با ما در این مقاله همراه باشید تا به جواب سوال خود برسید.

آفر تور دبی

بهترین زمان دبی

تور دبی لست سکند

لست سکند به همان معنای لحظه آخری است که شما می‌توانید تور دبی یا دیگر تورهای محبوب خود را در واپسین لحظات فروش به قیمتی معمولاً ارزان‌تر خریداری کنید. لست سکند اغلب چند سال مانده به پرواز هواپیما به مقصدی خاص فروخته می‌شود.

 

تور دبی لحظه آخری

تورهای لحظه آخری برای شما ارزان‌تر تمام می‌شود

تجسم کنید در حال برنامه‌ریزی برای هفته آینده کاری خود هستید که ناگهان همسر شما با دو بلیط هواپیما به منزل می‌آید. قطعا بسیار تعجب خواهید کرد، اما اگر خودتان را جای او بگذارید متوجه می‌شوید که با دیدن قیمت تور دبی لحظه آخری، شما هم اگر به جای او بودید، به این سوال که بهترین زمان سفر به دبی چه زمانیست فکر نمی‌کردید و همین کار را انجام می‌دادید. این تورها در لحظه‌های پایانی و در صورت به حد نصاب نرسیدن افراد تور بسیار افت قیمت خواهد داشت به طوری که هر اهل سفری را وسوسه خواهد کرد.

قیمت تور دبی ۱۴۰۰

متاسفانه با افزایش قیمت دلار، بلیط هواپیما و هتل‌ها، این تورها در سال ۱۴۰۰ افزایش قیمت چشمگیری داشته‌اند. ما با ارائه کمترین قیمت موجود سعی بر این داریم که شما بتوانید راحت‌ترین انتخاب برای سفر به دبی را داشته باشید. در سال ۱۴۰۰ قیمت این تورها به همراه ویزا برای هر نفر از ۸٫۵ میلیون تومان شروع خواهد شد. می‌توانید برای دریافت قیمت تور دبی و مشاوره برای بهترین زمان سفر به دبی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مخارج درهمی تور دبی

با توجه به شیخ نشینی دبی این شهر یکی از گرانترین شهرهای دنیا است. هزینه‌ها در این شهر به طور متوسط ۷۰ درصد از تهران بالاتر است. پول رایج دبی درهم است که معادل ۷٫۲۰۰ تومان است. برای سفر به دبی علاوه برپول هتل و پرواز باید هزینه ویزا که ۲۰۰ درهم است را هم در نظر داشته باشید. هتل‌ها از شبی ۵۰۰ درهم به بالا و قیمت پرواز از ۷۰۰ درهم به بالا است.

در رابطه با هزینه‌های جاری این سفر باید بگوییم که صبحانه برای شما هزینه‌ای ندارد و از سمت هتل به شما ارائه می‌شود. برای هزینه ناهار و شام و تاکسی در این شهر باید مبلغی حدود ۲۸۰ درهم در روز کنار بگذارید. اگر بخواهید از آب معدنی استفاده کنید این مبلغ به ۳۳۰ درهم در روز افزایش پیدا می‌کند. دقت داشه باشید که این عدد برای هر شخص به طور جداگانه حساب شده است. بهترین زمان سفر به دبی (از نظر هزینه) ماه رمضان است زیرا این هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کند.

مخارج درهمی تور دبی

با برنامه‌ریزی مناسب هنگام سفر در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید

تور هوایی دبی

رایج‌ترین نوع مسافرت به دبی همراه شدن با تور هوایی دبی است. اکثر گردشگران سفر هوایی را به زمینی ترجیح می‌دهند. ماه فروردین تا اردیبهشت و همچنین اواخر شهریور تا اواسط آبان که بهترین زمان سفر به دبی است که تنوع تور هوایی دبی بیشتر از زمان‌های دیگر است.

از مبدا تهران به مقصد دبی هم پروازهایی با ایرلاین ایرانی مانند ایران ایر و قشم ایر موجود است و هم پروازهای عربی مانند فلای دبی. قیمت پروازهای ایرانی به طور معمول کمتر است.

 

تور گروهی دبی

تور گروهی دبی به صورت زمینی نیز دارای طرفداران مخصوص به خود است. این گردشگران به صورت گروهی با اتوبوس توریستی به جنوب کشور رفته و از آنجا با کشتی راهی دبی خواهند شد. مبدا شروع این تور گروهی دبی، اکثرا از تهران است. قیمت این تورها پایین‌تر از تور هوایی است. هرچند شما به مدت یک روزدر راه هستید اما با توجه به جذابیت این تور اگر اهل گردشگری گروهی باشید از این زمان خسته نخواهید شد.

بهترین زمان سفر به دبی

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم بهترین زمان سفر به دبی در ماه‌های شهریور و فروردین است. این زمانیست که هوا آفتابی است اما خیلی گرم نیست. در اردیبهشت و مهرماه، همچنان آسمان روشن و دمای هوا کمی خنک‌تر است.  دما از ماه خرداد تا اوایل شهریور افزایش می‌یابد، بنابراین قیمت هتل‌ها کاهش می‌یابد، اما به دلیل درخواست زیاد گردشگران برای سفر به دبی قیمت پروازها افزایش پیدا می‌کند. اگر با گرمای شدید مشکلی ندارید یا قصد دارید بیشتر وقت خود را در مراکز خرید با تهویه مطبوع بگذرانید، این زمان برای شما بهترین زمان سفر به دبی است.

بهترین زمان سفر به دبی

بهترین زمان سفر همان زمانی است که شما دوست دارید

ارزانترین زمان سفر به دبی

با توجه به متقاضیان بالا برای سفر به دبی درتمام سال قیمت این تورها تفاوت چندانی باهم ندارند. البته دقت داشته باشید که فاکتورهای زیادی در تعیین قیمت نهایی تور مانند شرایط هتل، نوع پرواز، شرایط اضافی تور مانند گشت‌های شهری و … موثر است. همچنین جشنواره‌ها و رویدادهای در حال برگزاری در دبی هم در قیمت این تور تاثیرگذار است. ارزانترین زمان سفر به دبی در تابستان و زمانی است که دما در این شهر به ۴۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

ماه رمضان دبی بی سر و صدا تراز بقیه ماه‌ها است. این ماه می‌تواند زمان مناسبی برای رفتن به دبی از لحاظ قیمت باشد، اما محدودیت اسلامی می‌تواند بر فعالیت‌های خاصی تأثیر بگذارد و شما نمی‌توانید در ملاء عام غذا بخورید، بنوشید یا سیگار بکشید. پیشنهاد می‌کنیم از عید فطر و جشنواره سه روزه‌ای که در پایان ماه رمضان برگزار می‌شود حتما دیدن کنید؛ هرچند در این زمان شهر بسیار شلوغ می‌گردد. ارزانترین زمان سفر به دبی لزوما همان بهترین زمان سفر به دبی نیست!

ارزانترین مراکز خرید دبی

در برخی از زمان‌ها مانند جشنواره خرید دبی که از ۲۴ آذر الی ۹ بهمن برگزار می‌شود تمامی اجناس با تخفیفات بالا عرضه می‌شوند. جشنواره خرید دبی یک رویداد یک ماهه با تخفیفات بالا در مراکز خرید همراه با آتش بازی، هدایای روزانه شمش طلا، اتومبیل و… است.

از مراکز خرید ارزان در دبی می‌توان ازthe outlet village، dubai outlet mall، retold و garderobe نام برد. در اکثر ایام سال این مراکز دارای تخفیفاتی از ۳۰ تا ۶۰ درصد هستند. در تمام این مراکز نمایندگی‌های برندهای معروف دنیا مانند تامی، دولچه گابانا، دیور، شانل و … را خواهید دید.

ارزانترین مراکز خرید دبی

نمایی از دبی مال

تفریحات جذاب دبی

مسلما دبی برای تبدیل شدن به یک قطب گردشگری تفریحات جذابی را دارا است. شهر دبی یکی از جذاب‌ترین شهرها برای مسافرت و تفریح کردن است. جدا از مراکز تفریحی این شهر که شبانه روز و در اکثر روزهای سال باز است؛ رویدادها و جشنواره‌های تفریحی زیادی مانند جام جهانی اسب‌ دوانی دبی، جشنواره هنر، جشنواره پنج روزه صحرای ابوظبی که در آن ماشین‌ها و موتورهای لوکس در رالی صحرایی هستند و همچنین جشنواره جاز و مسابقات بین المللی تنیس هر ساله در دبی در برگزار می‌شود که زمان برگزاری این جشنواره‌ها می‌تواند بهترین زمان سفر به دبی باشد.

از تفریحات جذاب دبی که در تمام طول سال برقرار است می‌توان به هلکوپترسواری در بالای شهر، دیدن برج الخلیفه، تفریحات اسکی در سالن ورزش‌های زمستانه دبی، مراکز خرید لوکس و آکواریوم دبی نام برد.

 

واکسن کرونا در دبی

اگر شما تا به حال واکسن کرونا دریافت نکرده‌اید نگران نباشید در بدو ورود به دبی از شما تست PCR گرفته می‌شود و تا زمان آمدن نتیجه شما در قرنطینه می‌مانید درصورت مثبت بودن تست شما باید با هزینه شخصی، ۱۴ روز در قرنطینه بمانید. واکسن‌های مورد تایید در دبی فایزر، مدرنا، سینوفارم، آسترزنکا و اسپوتنیک وی است. شما می‌توانید پس از ورود به دبی با هزینه شخصی یکی از این واکسن‌ها را دریافت نمایید.

واکسن کرونا در دبی

کیت مخصوص واکسن کرونا در دبی

تور دبی؛ کلکسیونی از زیبایی‌های دنیا

دبی شهریست که از تمام دنیا برای دیدن زیبایی‌ها و تفریحات آن می‌آیند. با توجه به رشد چشمگیر صنعتی و اقتصادی دبی، این شهر به قطبی برای گردشگران ایرانی و خارجی تبدیل شده است. بهترین زمان سفر به دبی در ماه فروردین و اواخر شهریور است. البته توجه نمایید که این موضوع برای هر شخصی می‌تواند با توجه به علایق و سلایق او متفاوت باشد. بهترین زمان سفر به دبی همان زمانیست که شما در آن بیشترین لذت از بازدید این شهر گرمسیری را می‌برید. اگر شما شرایط سفر به دبی را دارید، برای رفتن به تور دبی که کلکسیونی از زیبایی‌های دنیا را درخود جای داده است، درنگ نکنید!

بیشتر بخوانید:

تور دبی لحظه آخری | تور از سراسر ایران به دبی

قوانین سفر به دبی در دوره کرونا

قیمت ویزای دبی در سال ۲۰۲۱

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
سارا احمدی
کارشناس گردشگری،لیسانس روانشناسی، عاشق طبیعت گردی و مطالعه
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید