آشنایی با بهترین رستوران‌های دبی

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در سه‌شنبه 26 فوریه 2019
Loading...

باورتان می‌شود بعضی از افراد فقط و فقط به خاطر تست غذا به کشورهای مختلف سفر می‌کنند؟! این افراد خوش‌خوراک بیشتر خاطراتشان با بو و مزه غذاها تلفیق شده و هر مقصد را با طعم و عطر غذای آن کشور به خاطر می‌آورند. اگر شما هم‌چنین روحیه‌ای دارید لازم نیست به تک تک کشورها سفر کنید تا خاطراتتان با عطر و بوی غذای آنجا عجین شود. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم به دبی سفر کنید، این کشور جذاب با دربرداشتن رستوران‌های مختلف و متنوع می‌تواند شما را از سفر به سرتاسر دنیا بی‌نیاز کند.

 

معرفی رستوران‌های دبی

دبی رستوران‌های بین‌المللی زیادی دارد.

 

معرفی رستوران‌های دبی

 

رستوران La Serre Bistro & Boulangerie

رستوران La Serre Bistro & Boulangerie رستورانی فرانسوی در دبی است که حال و هوایی شبیه به کافه‌های فرانسه را دارد. فضای رستوران در کنار شیک و مدرن بودن بسیار صمیمی و دوستانه می‌باشد. در بدو ورود کارکنان خوش‌اخلاق به سبک فرانسوی به استقبال شما می‌آیند.

La Serre از رستوران‌های دبی است که در آن با خوشمزه‌ترین شیرینی‌ها و معروف‌ترین نان‌های فرانسوی مانند نان شکلاتی و بریوش از میهمانان پذیرایی می‌شود. منوی رستوران نیز انواع غذاهای فرانسوی را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد. اما مهمترین دلیل محبوبیت رستوران سرو دسرهای بسیار لذیذ مانند کاسترد وانیلی و کرم بروله است که به روش بسیار خاص تهیه می‌شوند. اگر La Serre Bistro & Boulangerie را برای صرف غذا انتخاب کرده‌اید، تست این دسرهای جادویی را از دست ندهید.

آدرس:  Vida Hotel – Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd – Dubai – United Arab Emirates

 

معرفی رستوران‌های دبی

رستوران La Serre Bistro & Boulangerie

 

رستوران Tomo

نشستن در یک رستوران ژاپنی با چشم‌انداز خارق‌العاده از برج خلیفه، منظره‌ای جذاب است که رستوران Tomo در اختیار میهمانانش قرار داده است. این رستوران در بالاترین طبقه یک ساختمان بلند قرار دارد و در طراحی آن نهایت خلاقیت و هنر به کار گرفته شده است.

Tomo از رستوران‌های دبی است که فضای آن به سبک ژاپنی تزئین شده، میز و صندلی‌های رستوران نیز مانند رستوران‌های ژاپن، در ارتفاع کم و نزدیک به زمین قرار گرفته‌اند. انواع غذاهای متنوع دریایی و غیر دریایی ژاپنی را در منوی رستوران می‌توان دید.

تمام غذاهای ارائه در رستوران Tomo با مواد تازه و درجه یک تهیه می‌شوند. سرآشپز رستوران بسیار خوش‌ذوق است و با تزیینات خلاقانه بر روی غذا اشتهای میهمانان را چند برابر می‌کند. این رستوران بیشتر به دلیل ارائه غذاهای دریایی معروف است اما اگر شما جزو کسانی هستید که سوشی و ماهی را دوست ندارید، پیشنهاد می‌کنیم مرغ سرخ شده به سبک ژاپنی را امتحان کنید.

آدرس: Exit 56 – Dubai – United Arab Emirates

 

معرفی رستوران‌های دبی

رستوران Tomo

 

رستوران Loca

اگر می‌خواهید در یک محیط کاملاً آرام و شیک از خوردن غذای لذیذ مکزیکی لذت ببرید، رستوران Loca بهترین انتخاب است.

Loca از محبوب‌ترین رستوران‌های دبی است که در نزدیکی مراکز خرید پرطرفدار دبی قرار گرفته است.

Loca فضایی دوستانه دارد و کارکنان آن تمام تلاش خود را می‌کنند تا محیطی شاد و سرشار از آرامش را برای میهمانان فراهم کنند. سرآشپز رستوران منو کاملی از انواع غذاهای امریکای جنوبی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. شما می‌توانید انواع غذاها را با متفاوت‌ترین طعم‌ها در این رستوران امتحان کنید.

خوراک گوشت گوساله با ادویه‌های مخصوص، بره پیچیده شده در برگ موز، تورتیلا با ذرت و گواکاموله با آوا کادو تنها بخشی از منو جذاب این رستوران هستند.

آدرس: Dubai Marine Beach Resort & Spa, Jumeirah Beach Road – 4 A St – Dubai – United Arab Emirates

 

معرفی رستوران‌های دبی

رستوران Loca

 

رستوران Pierchic

نشستن در رستورانی که بر روی آب قرار گرفته و میل کردن غذا زیر نور ماه برای اکثر افراد جذاب و دوست‌داشتنی است. شما می‌توانید در سفر به دبی به رستوران Pierchic رفته و این لحظات رمانتیک را تجربه کنید.

رستوران Pierchic از رستوران‌های دبی است که بسیار شیک بوده و در کنار داشتن موقعیت مکانی عالی، غذاهای لذیذ و متنوعی را نیز ارائه می‌دهد. لاکچری‌ترین غذاهای دریایی به همراه متنوع‌ترین پیش‌غذاها در رستوران سرو می‌شود. البته به غیر از غذاهای دریایی انواع خوراک لذیذ بره و گوساله نیز در Pierchic سرو می‌شود.

آدرس: Al Qasr at Madinat – Dubai – United Arab Emirates

 

معرفی رستوران‌های دبی

رستوران Pierchic

 

رستوران Comptoir 102

یک مکان نوستالژیک با تزئینات خاص که مخصوص گرفتن عکس‌های اینستاگرامی است. رستوران Comptoir رستورانی با طراحی بسیار خاص می‌باشد که فضای ویلاهای کالیفرنیا را برای میهمانانش تداعی می‌کند.

Comptoir در نزدیکی جمیرا قرار دارد و شما می‌توانید بعد از انجام تفریحات هیجان‌انگیز دبی در ساحل جمیرا به این رستوران رفته با اسموتی‌های لذیذ از خودتان پذیرایی کنید.

تمام غذاهای سرو شده در رستوران با مواد کاملاً ارگانیک تهیه می‌شوند و همین امر Comptoir را به یکی از معروف‌ترین رستوران‌های دبی تبدیل کرده است. علاوه بر غذا، قسمتی از رستوران نیز به صورت کافه طراحی شده که در آن دسرهای لذیذ فرانسوی سرو می‌شود.

آدرس: Al Qasr at Madinat – Dubai – United Arab Emirates

 

معرفی رستوران‌های دبی

رستوران Comptoir 102

 

رستوران Armani / Amal Restaurant

بعد از معرفی رستوران‌های ژاپنی، مکزیکی و فرانسوی نوبت به معرفی رستوران هندی است. طرفداران غذای هندی برای صرف غذای مورد علاقه خود می‌توانند به یکی از شیک‌ترین رستوران‌های دبی در برج خلیفه بروند. رستوران Armani که بهترین غذاهای هندی را با طعم‌های ویژه ارائه می‌دهد.

فضای داخل رستوران نیز مانند منوی غذایی‌اش، با دکور هندی طراحی شده است. سرآشپز رستوران شیوه پخت غذاهای اصیل هندی را با نبوغ آشپزی جدید ترکیب کرده و طعمی متفاوت و بسیار لذیذ را به‌وجود آورده، نبوغ این سرآشپز خلاق در پخت غذاهای هندی باعث معروفیت رستوران Armani در سرار دبی شده است.

از غذاهای لذیذ رستوران Armani، می‌توان گوشت ساق گوسفند با روش پخت حیدرآبادی و خوراک گوشت با ادویه‌های مخصوص را نام برد.

آدرس: Burj Khalifa – Level 3 Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd – Dubai – United Arab Emirates

 

معرفی رستوران‌های دبی

رستوران Armani / Amal Restaurant

 

رستوران Ossiano

صرف غذاهای دریایی درحالی که دور تا دور شما ماهی‌های زیبا در حال شنا هستند، بسیار جالب و هیجان‌انگیز می‌باشد که می‌توانید آن را در رستوران Ossiano تجربه کنید.

این رستوران توسط یک آکواریوم بزرگ احاطه و دکوراسیون آن کاملاً با غذاهایی که ارائه می‌دهد، سازگاری دارد. انواع غذاهای دریایی بین‌المللی با شیوه پخت جدید در این رستوران سرو می‌شود. فضای Ossiano به‌قدری جذاب است که حتی اگر جز طرفداران غذاهای دریایی هم نباشید بازهم عاشق این مکان خواهید شد.

مواد استفاده شده در این رستوران کاملاً ارگانیک هستند و اکثر غذاها با سبزیجاتی دریایی جذاب طعم دار می‌شوند. اگر این رستوران را برای صرف شام انتخاب کرده‌اید، تست اسکاچ و غذاهای مدیترانه‌ای را از دست ندهید.

آدرس:  Atlantis, The Palm, Palm Jumeirah – Dubai – United Arab Emirates

 

معرفی رستوران‌های دبی

رستوران Ossiano

 

رستوران Blue Jade

Blue Jade از رستوران‌های دبی است که در سال ۲۰۱۳ افتتاح شد و توسط سرآشپز ویتنامی اداره می‌شود. به همین دلیل بیشتر منو رستوران بر اساس غذاهای آسیای شرقی مانند تایلندی، ژاپنی و تایوانی تنظیم شده است. با توجه به این‌که قدمت این رستوران به یک دهه ‌هم نمی‌رسد، اما در همین مدت کم توانسته عنوان بهترین رستوران جدید در دبی را از آن خود کند.

فضای رستوران از چند بخش تشکیل شده که همه آن‌ها طراحی شرقی دارند. بارزترین ویژگی رستوران ارائه غذاهای سنتی شرقی همراه با پخت و تزئینات امروزی می‌باشد. سرآشپز رستوران تاوان نام دارد، او راز و رمز پخت بیشتر غذاها را از مادربزرگ خود یاد گرفته است.

معروف‌ترین غذاهای رستوران Blue Jade، ماهی خاردار زنجبیلی پیچیده شده در برگ نیلوفر آبی، کوفته‌برنجی ویتنامی و خرچنگ با فلفل سیاه سنگاپوری هستند.

آدرس: The Ritz-Carlton, Dubai, The Walk, Jumeirah Beach Residence – Dubai – United Arab Emirates

 

معرفی رستوران‌های دبی

رستوران Blue Jade

 

رستوران La Petite maison Restaurant

La Petite همانطور که از اسمش پیداست از رستوران‌های دبی است که غذاهای فرانسوی را ارائه می‌دهد. بیشتر منوی غذایی این رستوران ریشه در غذاهای نیس در جنوب فرانسه دارد.

در پخت غذاهای رستوران، تکنیک آشپزی مدیترانه‌ای فرانسه با ایتالیایی ترکیب می‌شود و طعمی لذیذ و به‌یادماندنی را به وجود می‌آورد. تمام مواد استفاده شده در غذاها از جمله گوشت و سبزیجات طبیعی هستند و بدون مواد نگه‌دارنده در غذا استفاده می‌شوند.

رستوران La Petite به دلیل سرو پیش غذای مخصوص معروف شده است. این پیش‌غذا شامل زیتون پروده لذیذی است که با مواد خاص و خوش‌طعم تهیه می‌شود. همچنین طعم استیک‌های آبدارکارباچیوف بوف این رستوران نیز در سراسر دبی نظیر ندارد.

آدرس: Gate Village No, 8, Dubai International Financial Center – Dubai – United Arab Emirates

 

معرفی رستوران‌های دبی

رستوران La Petite maison Restaurant

 

رستوران Indego By Vineet Restaurant

Indego By Vineet رستورانی هندی است که بنام سرآشپزش Vineet نام‌گذاری شده است. این رستوران به دلیل استفاده از مواد تازه و همچنین ترکیب ادویه‌جات مختلف باهم و ایجاد طعم‌های جدید موفق به دریافت جایزه تابم اوت (بهترین رستوران هندی در دبی) شده است.

سرآشپز رستوران یک تیم آشپزی بسیار حرفه‌ای را در اختیار دارد که منوی هیجان‌انگیز و لذیذی را به میهمانان ارائه می‌دهند. غذاهای سرو شده در این رستوران به قدری لذیذ و خوش‌طعم هستند که تمامی صندلی‌های رستوران با وجود داشتن منوی گران، در اکثر اوقات پر هستند.

غذای مخصوص رستوران خوراک لابستر پری پری است. این خوراک ویژه با ادویه‌های ویژه بسیار تند پوره، سیب‌زمینی و زنجبیل به شیوه گوان – پرتغالی تهیه می‌شود. در کنار این غذای لاکچری و خوش‌طعم نوشیدنی مخصوص، سوپ و آلاسکای ریحان زعفرانی سرو می‌شود.

آدرس: Grosvenor House Dubai – Al Emreef St – Dubai – United Arab Emirates

 

معرفی رستوران‌های دبی

رستوران Indego By Vineet Restaurant

 

رستوران‌های ایرانی دبی

از آنجایی که دبی از مقاصد محبوب گردشگری برای ایرانیان است. رستوران‌های ایرانی زیادی نیز در این شهر وجود دارند. بنابراین اگر جز آن دسته از افرادی هستید که مزاجتان فقط و فقط با غذاهای ایرانی سازگار می‌باشد. با خیال راحت به دبی سفر کنید. چرا که غذاهای ایرانی جز جدایی‌ناپذیر بسیاری از رستوران‌های دبی هستند.

رستوران شایان

آدرس: Omar Bin Al Khattab St – Dubai – United Arab Emirates

رستوران شبستان

آدرس: Radisson Blu Hotel, Dubai Deira Creek, Baniyas Rd – Dubai – United Arab Emirates

رستوران کباب مخصوص الاستادی

آدرس: Al Musalla Road | Near Musalla Tower, Dubai, United Arab Emirates

رستوران انار

آدرس: United Arab Emirates – Dubai – United Arab Emirates

رستوران ایرانی بهار

آدرس: La Verda – Al Suwayeb St – Dubai – United Arab Emirates

رستوران دانیال

آدرس: Twin Towers 3rd Flr Baniyas Rd, Dubai, United Arab Emirates

 

هرآنچه که باید درباره هتل‌های دبی بدانید

 

درصورت داشتن سوال درخصوص تور دبی با کارشناسان تور در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید