10 تفریح جالب و هیجان‌انگیز در دبی

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 23 ژانویه 2019
Loading...
دوست دارید به مقصدی سفری کنید که هر لحظه تجربه‌ای جدید در انتظار شماست؟ می‌خواهید فقط برای چند روز در جایی زندگی کنید که همه چیز لوکس و بی‌عیب و نقص است؟ عاشق هیجان و کارهای شگفت‌انگیز  هستید؟ لازم نیست خیلی دور بروید، این سرزمین افسانه‌ای تنها ۲ ساعت با شما فاصله دارد! دبی، شهری پر زرق‌وبرق که با سازه‌های شگفت‌انگیزش گردشگران را شیفته خود کرده است. با ما همراه باشید تا با تفریحات تمام نشدنی این شهر خارق‌العاده بیشتر آشنا شوید.

 

تفریحات دبی

دبی مجموعه‌ای کامل از تفریحات هیجان‌انگیز است که سفر شما را خاطره انگیز می‌کنند.

۱- اسکای دایوینگ

تاکنون فکر کرده‌اید پریدن از هواپیما چه حسی دارد؟ دوست دارید سقوط آزاد را تجربه کنید؟ اگر از انجام دادن کارهای هیجان‌انگیز لذت می‌برید، اسکای داوینگ را در سفر به تور دبی تجربه کنید. اسکای دایوینگ همان سقوط آزاد با چتر است در این پرش هیجان‌انگیز شما از داخل هلیکوپتر و در بالاترین ارتفاع مجاز آسمان به بیرون پرتاب می‌شوید، البته به دلیل اینکه هدایت اسکای دایوینگ به دقت و مهارت بالا احتیاج دارد در ابتدا با همراهی یک مربی باتجربه و در امنیت کامل انجام می‌شود اما شما می‌توانید پس از باز شدن چتر هدایت آن را بر عهده گرفته و نهایت لذت را از پرواز آزاد در آسمان بدون هیچ هواپیما و هلیکوپتری تجربه کنید.

این ورزش دیوانه‌وار و پر از هیجان در بین افراد سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد به همین دلیل اکثر مراکز توریستی برای لذت بیشتر گردشگران امکان انجام آن را در اختیار افراد قرار داده‌اند. پالم جمیرا در دبی یکی از محبوبترین مکان‌ها برای تجربه اسکای دایوینگ است. در این مکان شما می‌توانید بر فراز این منطقه بسیار زیبا پرواز کرده و لحظاتی فراموش‌نشدنی را در سفر به دبی تجربه کنید.

 

تفریحات دبی

اسکای دایوینگ – دبی

۲- سافاری صحرا

تصور اکثر افراد از صحرا مکانی خشک و بدون هیچ هیجانی است اما تفریحات سافاری دبی دید شما را نسبت به صحرا کاملاً عوض خواهد کرد. سواری با ماشین‌های شاسی بلند بر روی تپه‌ها، شترسواری در صحرا، اسکی روی شن، کمپ‌های محلی با پذیرایی‌های سنتی و برنامه‌های هیجان‌انگیز، تنها بخشی از تفریحاتی است که در سافاری دبی انتظار شما را می‌کشد.

سافاری دبی از معروف‌ترین تفریحات این شهر است که بدون تجربه آن سفر به دبی کامل نخواهد شد. در این مکان پرهیجان و سرشار از شادی همه چیز برای گذراندن یک روز عالی آماده است. ابتدا شما با ماشین‌های شاسی بلند در میان تپه‌های صحرا گشتی جذاب خواهید داشت. سپس به سمت کمپ صحرایی می‌روید، در کمپ نیز می‌توانید از موتورسواری، شتر سواری و اسکی روی شن لذت ببرید و در نهایت در کنار اجرای برنامه‌های مهیج، با غذاها و نوشیدنی‌های سنتی از شما پذیرایی می‌شود.

هزینه: هر نفر ۲۲۰ درهم

 

تفریحات دبی

سافاری صحرا – دبی

۳- موج‌سواری با کایت

اکثر ورزش‌های آبی مفرح و جذاب هستند. موج‌سواری با کایت نیز از تفریحات آبی است که با انجام دادن آن حسی شبیه به ورزشکاران حرفه‌ای را خواهید داشت. این نوع موج‌سواری بر روی یک کایت یا همان تخته بزرگ انجام می‌شود که موج‌سوار آن را با خود روی آب می‌کشد. البته کایت‌سواری یک ورزش آبی برای حرفه‌ای‌ها محسوب می‌شود اما سایر افراد هم با یک آموزش ساده و استفاده از یک کایت مناسب می‌توانند از این ورزش مهیج لذت ببرند. البته دقت کنید که به دلیل خطراتی که موج‌ها به وجود می‌آورند هر مکانی برای موج‌سواری بر روی کایت مناسب نمی‌باشد. ساحل ام‌سوقیم دبی با دریای آرام خود از امن‌ترین و بهترین‌ مکان‌ها برای موج‌سواری با کایت و داشتن لحظات فراموش نشدنی در دبی است.

هزینه: هر نفر ۴۳۰ درهم

 

تفریحات دبی

موج‌سواری با کایت

۴- فلای برد

تصور کنید شما هم مانند ماهی‌ها می‌توانید به داخل و بیرون آب شیرجه بزنید و یا بر روی آب معلق بمانید! ورزش مهیج فلای برد این تصور شما را به واقعیت تبدیل کرده است. فلای برد وسیله‌ای است که به جت‌اسکی وصل شده و با پمپاژ و فشار آب شما را در هوا معلق نگه داشته و به شما امکان مانور دادن بر روی آب را می‌دهد. بندر ماهیگیری جمیرا در دبی، امکان استفاده از این ورزش آبی جذاب را برای گردشگران فراهم کرده است. انجام دادن این ورزش به تخصص خاصی احتیاج ندارد، کمی تمرین و داشتن تعادل می‌تواند به شما کمک کند. در ابتدا جلیقه و کلاه ایمنی را می‌پوشید، در ادامه جت اسکی به پای شما بسته می‌شود و شما به حالت درازکش حرکت خود را آغاز می‌کنید. سپس قایق سرعت خود را زیاد کرده و همین باعث بلند شدن شما بر روی آب می‌شود. حالا وقت آن است که تعادل خود را حفظ کرده و مهارتتان را به چالش بکشید. به این نکته دقت کنید، در فلای برد تمام نکات ایمنی رعایت شده و حتی در صورت افتادن در آب، آسیبی نمی‌بینید. پس تا آنجا که می‌توانید از لحظات خود برای تفریح و شادی استفاده کنید.

هزینه: هر نفر ۳۷۰ درهم

 

تفریحات دبی

فلای برد – دبی

۵- پاراموتورینگ

از دیگر تفریحات ماجراجویانه در دبی می‌توان پاراموتورینگ را نام برد. پاراموتورینگ وسیله‌ای است که با آن می‌توانید تا ارتفاع ۶۱۰ کیلومتری از سطح زمین پرواز کرده و از مشاهده مناظر زیبا لذت ببرید. از آنجایی که این وسیله احتیاج به داشتن مهارت خلبانی دارد و شما به تنهایی نمی‌توانید آن را کنترل کنید، بنابراین یک کاپیتان خبره کنترل پاراموتورینگ را به دست گرفته و شما را در تمام مسیر همراهی می‌کند. البته پس از اوج گرفتن و قرارگیری در مسیر، خودتان می‌توانید فرمان را کنترل کرده و به سمت جهت‌های مجاز حرکت کنید. دقت کنید که به دلیل داشتن سروصدای زیاد این وسیله و اوج‌گیری در ارتفاعات بالا حتماً از گوشی‌های مخصوص استفاده کنید.

 

تفریحات دبی

پاراموتورینگ – دبی

۶- بازدید از برج خلیفه

دبی شهری است که به تمام رؤیاها رنگ واقعیت می‌بخشد. حتی اگر این رؤیا دیدن زمین از بین ابرها باشد. برج خلیفه بلندترین برج دنیا در دبی این امکان را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. این برج لوکس و فوق لاکچری دارای ۸۲۸ متر ارتفاع و ۱۶۳ طبقه است. نمای بیرونی برج با ۲۶ هزار پانل شیشه‌ای مزین شده که تمیزی و شفافیت آن انکارناپذیر است. نکته جالب اینکه ۳۶ نفر به طور همزمان و در یک زمان‌بندی مشخص شیشه‌های برج را تمیز می‌کنند. همچنین آسانسور برج الخلیفه مدرنترین آسانسور در دنیا است و شما می‌توانید فقط در مدت ۱ دقیقه از طبقه همکف به طبقه ۱۲۴ برج بروید.

این برج مملو است از مراکز خرید لوکس و رستوران‌هایی که خاص‌ترین غذاهای بین‌المللی در آن‌ها سرو می‌شود. اما معروفترین جاذبه گردشگری برج، سکوی اسکای است که در طبقه ۱۴۸ برج قرار دارد. چشم‌اندازهای سکوی اسکای به طرز حیرت‌آوری زیبا هستند. بلیط ورود به سکو حدوداً ۵۰۰ درهم است و شما نیم ساعت فرصت دارید از نشستن و قدم زدن در این مکان شگفت‌انگیز لذت ببرید.

 

تفریحات دبی

برج خلیفه – دبی

۷- بانجی جامپینگ (پرش امن در ارتفاع)

اگر هنوز هم تفریحات هیجانی دبی شما را راضی نکرده است و به دنبال تفریحی هستید تا آدرنالین خونتان را تا حد زیادی افزایش دهد بانجی جامپینگ را در دبی تجربه کنید. پرش از ارتفاع تفریح محبوب تمام کسانی است که عاشق انجام دادن کارهای هیجان‌انگیز هستند. بانجی جامپینگ دبی با ارتفاع ۵۰ متر جز هیجان‌انگیزترین بانجی جامپینگ‌های دنیا محسوب می‌شود. در این تفریح مهیج شما به یک نقطه بلند رفته و پاهایتان با طناب بسته می‌شود و سپس با پرتاب شدن به پایین، اوج استرس را تجربه خواهید کرد. بانجی جامپینگ دبی در خیابان شیخ زائد قرار دارد و بلیط آن حدوداً ۳۴۰ درهم می‌باشد.

 

تفریحات دبی

بانجی جامپینگ – دبی

۸- موج‌سواری در صحرا

موج‌سواری در صحرا می‌تواند به اندازه موج‌سواری در دریا هیجان‌انگیز باشد. شن‌های طلایی صحرای دبی مکانی مناسب برای انجام این تفریح جذاب و پرطرفدار است. در موج‌سواری صحرایی نیازی به داشتن تجربه و آموزش ندارید و همچنین دیگر با موج‌های تند و ناآرام دریا مواجه نخواهید شد، بلکه تنها با کرایه کردن تخته‌های مخصوص می‌توانید بدون استرس خود را به شن‌های صحرا سپرده و لحظاتی پر از هیجان را در سفر به دبی سپری کنید.

 

تفریحات دبی

موج‌سواری در صحرا – دبی

۹- گشت‌وگذار در میان بهترین مراکز خرید دنیا

قدم زدن در خیابان‌های شهری با مراکز خرید تمام نشدنی، رؤیای بسیاری از افراد مخصوصاً بانوان است. دبی این رؤیا را نیز به واقعیت تبدیل کرده است. در این شهر شما می‌توانید از صبح تا هر وقت که بخواهید گشت بزنید و خرید کنید. دبی پر است از مراکز خریدی که هرکدام به ‌تنهایی دنیایی کامل از هر چیزی که شما به آن احتیاج دارید را تشکیل می‌دهند. فروشگاه‌هایی با اجناس باکیفیت و نرخ مناسب، تمامی برندهای معتبر دنیا، اکسسوری و انواع لوازم الکترونیکی، رستوران‌هایی با غذاهای بین‌المللی و محلی و هزاران تفریح متنوع دیگر تنها بخشی از امکانات مراکز خرید در دبی هستند.

 

تفریحات دبی

مراکز خرید – دبی

۱۰- پارک آبی وایلدوادی

یک روز متفاوت و پر از هیجان دیگر در دبی در انتظار شماست. پارک آبی وایلد وایدی! مجموعه‌ای بزرگ و بی‌نظیر که در بین ۱۰ پارک آبی برتر دنیا قرار دارد. این پارک در ساحل جمیرا قرار دارد و دسترسی به آن برای گردشگران بسیار راحت می‌باشد.

در پارک آبی وایلدوادی بیش از ۳۰ وسیله هیجان‌انگیز برای بازی و تفریح وجود دارد. سرسره‌های آبی غول‌پیکر با ۳۳ متر ارتفاع، ۳ استخر بسیار بزرگ، برج سورج، مستر بلسترز، تنتروم الی و رودخانه خروشان تنها چند نمونه از بازی‌های پارک آبی وایلدوادی هستند.

این مجموعه بزرگ به‌گونه‌ای طراحی شده است که برای استفاده تمام اعضای خانواده مناسب است و کودکان می‌توانند در محیطی کاملاً  امن از بازی و تفریح در آن لذت ببرند.

هزینه: هر نفر بدون غذا ۲۶۰ درهم و با غذا ۲۹۵ درهم

 

تفریحات دبی

پارک آبی وایلدوادی – دبی

در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص تور دبی و اخذ ویزای توریستی دبی با کارشناسان ما در آژانس هواپیمایی ستاره تماس بگیرید.

سوالات متداول

بهترین پارک های آبی دبی کدام ها هستند؟

پارک آبی وایلد وادی و پارک آبی آکواونچر را می‌توان از معروفترین و بهترین پارک های آبی دبی دانست.

تفریحات مجردی دبی کدام ها هستند؟

اسکی دوبی در مرکز خرید امارات، کویرنوردی در صحرای عرب، ورزش‌های آبی در لاست چمبرز، جستجوی آرامش در قصری در مرکز شهر، جستجوی هیجان در فِراری ورلد، پایکوبی در بیس دوبی و  تجربه دنیای هالیوود در موشن‌گیت دوبی از پرطرفدارترین تفریحات مجردی دبی هستند

تفریحات شبانه دبی کدام ها هستند؟

از تفریحات شبانه دبی می‌توان تماشای رقص موزیکال آب نمای دبی، بازدید از آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی و شرکت در تور شبانه سافاری در بیابان ‌های دبی را نام برد.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

نظرات شما عزیزان

  • majid
    majid ارسال شده در 5 سال پیش

    بسیار خوب بود . سپاس

    پاسخ
    • سارا احمدی
      سارا احمدی ارسال شده در 5 سال پیش

      سلام
      با سپاس از توجه شما دوست عزیز

      پاسخ

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید