5 مرکز خرید پرطرفدار در دبی

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 3 اکتبر 2022
Loading...

به گفته روانکاو معروف مگ سلیگ “خرید کردن یکی از کلیدهای شادی است” بیشتر افراد با خرید کردن، روحیه‌ی شادی پیدا می‌کنند. اگر شما هم جز افرادی هستید که گشت و گذار در فروشگاه‌ها حالتان را بهتر می‌کند، سفر به دبی یک پیشنهاد عالی برایتان خواهد بود. چرا که بهترین مرکز خریدهای دنیا در این شهر قرار دارند و می‌توانید از صبح تا شب در فروشگاه‌‌های آن بچرخید و خرید کنید. در مطلب زیر به معرفی پرطرفدارترین مراکز خرید دبی می‌پردازیم.

مرکز خرید دبی

دبی دارای بزرگترین مراکز خرید در دنیا است

پاساژهای دبی

بهترین مارک های لوازم آرایشی، لباس های مجلسی ازبهتربن برندهای دنیا، اکسسوری‌های جذاب و …، همه و همه را در مراکز خرید دبی می‌توان دید. پاساژهای دبی مانند جاذبه‌هایش سنگ تمام گذاشته و باب طبع هر سلیقه‌ای چیزی برای ارائه دارد. در ادامه ۵ مرکز خرید برتر در دبی را معرفی می‌کنیم. (مشاهده تور دبی)

۱-دبی مال بزرگترین مرکز خرید دبی

دبی مال بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین مرکز خرید در دبی است. این ساختمان بزرگ مجموعه‌‌ای کامل از تمام تفریحات جذاب و مهیج را تشکیل می‌دهد. بیش از ۱۲۰۰ مغازه و فروشگاه در این مرکز فعالیت می‌کنند و انواع برندهای معروف و مشهور در دبی مال شعبه دارند. جالب است بدانید که بزرگ‌ترین شیرینی فروشی دنیا نیز در این مجموعه قرار دارد.

دبی مال علاوه بر مرکز خرید یکی از جاذبه‌های تفریحی دبی نیز محسوب می‌شود. پیست اسکی مصنوعی، آکواریوم بزرگ با ماهی‌های رنگارنگ و کوسه‌های عظیم، سینما و رستوران‌های متنوع تنها بخشی از تفریحات این مرکز خرید جذاب است.

نورپردازی عالی، امکانات تفریحی فوق پیشرفته، دسترسی راحت به مرکز شهر و نزدیکی هتل‌های لوکس دبی به مرکز خرید دبی مال باعث شده تا سالانه بیش از ۵۰ میلیون گردشگر از آن دیدن کنند. حتی اگر قصد خرید ندارید، می‌توانید به مرکز خرید دبی مال رفته و از تفریحات مهیج آن لذت ببرید.

 

مرکز خرید دبی

مرکز خرید دبی مال

۲-مرکز خرید امارات مال

امارات مال از دیگر مراکز خرید لوکس دبی است که در مرکز شهر قرار دارد. این مرکز خرید دبی در ۴ طبقه ساخته شده و بیش از ۵۶۰ مغازه در آن وجود دارد. انواع برندهای جهانی مانند اچ اند ام، دبنهامز، هاروی نیکولس، زارا، لاگوست و سایر برندها در این مرکز شعبه دارند.

از دیگر مکان‌های محبوب در امارات مال وجود بیش از ۸۰ نوع فوت کورد و رستوران با غذاهای بین‌المللی و بسیار خوش‌طعم است. علاوه بر این پیست اسکی مصنوعی با تپه‌های برفی زیبا و سالن‌های بزرگ سینما و تئاتر نیز از دیگر جذابیت‌های این مجموعه هستند.

از بخش‌های مختلف در مرکز خرید امارات مال به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • مد و لباس
  • پوشاک و لوازم کودکان
  • کیف و کفش
  • جواهرات و ساعت
  • عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی
مرکز خرید دبی

مرکز خرید امارات مال

۳-سیتی سنتر دبی

قبل از ساخته شدن امارات مال و دبی مال، سیتی سنتر بزرگترین مرکز خرید دبی بود. البته همچنان جذابیت‌های خود را حفظ کرده و در بین اهالی دبی و گردشگران بسیار محبوب است. سیتی سنتر دیره دارای ۳۷۰ فروشگاه، ۱۱ سالن سینما، سالن بوئینگ، یک پارک تفریحی سرپوشیده بسیار جذاب و ۵۰ رستوران و فست‌فود است. هر وسیله‌ای با هر قیمتی در این مجموعه یافت می‌شود از انواع برندهای معتبر دنیا گرفته تا اجناسی با قیمت پایین‌تر با کیفیت عالی.

مغازه‌های سیتی ‌سنتر دیره به‌قدری زیبا و لوکس و وسوسه‌انگیز طراحی شده‌اند که تمام بازدیدکنندگان با دست پر از آن بیرون خواهند آمد.

 

مرکز خرید دبی

سیتی سنتر دیره

۴-دبی مارینا مال

مرکز خرید دبی مارینا مال به‌قدری جذاب و هیجان‌انگیز است که حتی قدم زدن در آن نیز بسیار لذت‌بخش خواهد بود. سقف این مرکز خرید زیبا به شکل مدرسه هاگوارتز در فیلم هری‌پاتر طراحی شده است. جالب است بدانید که بسیاری از مغازه‌داران ایرانی در این پاساژ مشغول به کار هستند بنابراین شما برای خرید دچار مشکل نخواهید شد.

مارینا مال به دلیل قرار گرفتن در کنار دریا فضایی آرام و بسیار زیبا دارد. همچنین رستوران‌های این مرکز خرید همگی چشم‌اندازی رو به دریا دارند که نشستن در آن‌ها به رفع خستگی بعد از خرید کمک خواهد کرد. مارینا مال دارای ۱۶۰ فروشگاه و مغازه است که شامل برندهای معتبر، اسباب‌بازی فروشی و انواع کالا با قیمت‌های مناسب می‌شود.

 

مرکز خرید دبی

دبی مارینا مال

۵-مرکز خرید ابن بطوطه

از مرکز خرید در دبی که بسیار پرطرفدار است می‌توان به ابن‌بطوطه اشاره کرد. این مرکز خرید دارای بخش‌های مختلفی می‌باشد. که هرکدام از آن‌ها بر اساس معماری ۶ ملیت‌ ایرانی، مصری، هندی، چینی، تونسی و اندلسی، کشورهایی که جهانگرد معروف، ابن‌بطوطه به آن‌ها سفر کرده طراحی شده است. به همین دلیل بزرگ‌ترین مرکز خرید اقتباسی دنیا لقب گرفته است. این مرکز خرید علاوه بر داشتن مغازه‌هایی با اجناس متنوع، محلی عالی برای گشت و گذار و تفریح نیز می‌باشد. ابن بطوطه از بهترین مراکز خرید در دبی است که در آن می‌توانید تمام اجناس مورد نیازتان را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

رستوران‌های ابن‌بطوطه نیز مانند مغازه‌هایش بسیار جذاب هستند و غذاهای خوش‌طعمی را از ملیت‌های مختلف سرو می‌کنند.

 

مرکز خرید دبی

مرکز خرید ابن بطوطه

اوت لت‌های دبی

اوت لت‌ها فروشگاه‌هایی هستند که در آن‌ها اجناس برندهای معروف که در فصل خود به فروش نرفته‌اند و یا زده‌گی‌های خیلی جزئی دارند، با مناسب‌ترین نرخ به فروش می‌رسند. اوت‌ لت‌ها فرصت بسیار مناسبی برای خرید لباس‌های مارک با کمترین هزینه هستند و طرفداران زیادی در کل دنیا دارند.

 

اوت لت مال

اوت لت مال دبی اولین اوت لت ساخته شده در خاورمیانه است که بیش از ۱۰۰۰ برند معروف در آن شعبه دارند. تمامی اجناس مانند کیف، کفش، لباس و انواع عطر و ادکلن با قیمت‌های استثنایی در این مرکز خرید به فروش می‌رسند.

 

مراکز خرید دبی

اوت لت‌های دبی بهترین فرصت برای خرید اجناس برند با نرخ ارزان هستند

اوت لت ویلیج

اوت لت ویلیج از مراکز خرید در دبی است که تازه تأسیس شده و طرح آن از ناحیه توسکان ایتالیا الهام گرفته شده است. شما می‌توانید تمام وسایل دکراسیون منزل را که همگی از برندهای معروف جهانی هستند در ویلیج با تخفیف باورنکردنی خریداری کنید. همچنین امکان این را دارید که انواع لباس مجلسی و راحتی را از برندهای معروف جهانی با قیمت‌های مناسب در این فروشگاه خریداری کنید.

مرکز خرید لباس های مجلسی در دبی

خوشبختانه شما می‌توانید از تمامی پاساژها و اوت لت های دبی لباس مجلسی مورد نظرتان را خریداری کنید. در این مراکز خرید هم لباس‌های مجلسی از معتبرترین برندهای دنیا و هم پیراهن های شیک با قیمت مناسب ارائه می‌شوند. خوشبختانه پاساژهای دبی به قدری متنوع هستند که تمام افراد با هر سلیقه و بودجه‌ای را راضی می‌کنند.

سوالات متداول

بهترین مال برای خرید در دبی کدام است؟

دبی مال، مرکز خرید امارات، مرکز خرید ابن بطوطه، شهر جشنواره دبی، مرکز میردیف و دبی اوت لت مال از بهترین مال‌های دبی برای خرید هستند

بزرگترین مرکز خرید در دبی کدام است؟

دبی مال را می‌توان بزرگترین مرکز خرید در دبی دانست.

بهترین مارک لوازم آرایشی دبی کدام ها هستند؟

اورال، اولی، آوون، مک، کلنیک و میبی لاین از بهترین مارک های لوازم آرایشی دنیا هستند که در مراکز خرید دبی می‌توان تهیه کرد.

بیشتر بخوانید …

معرفی بهترین رستوران های ایرانی در دبی

بهترین سواحل دبی

برای مشاهده قیمت و خرید تور امارات از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور امارات
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید