پروازهای طولانی‌مدت چه چیزهایی را در ذهنتان تداعی می‌کند؟ خستگی و کوفتگی بدن؟ اضطراب و کم‌خوابی؟ جت لگ یا پرواززدگی؟ چه‌طور می‌توان پروازهای طولانی‌مدت را راحت‌تر طی کرد؟ شرکت هواپیمایی اتریشی برای راحتی سفر و لذت‌بخش‌تر کردن پروازها در مسیرهای طولانی خدمات و امکانات ویژه‌ای را برای مسافران در نظر گرفته است.

شما مسیری چند ساعته را پیش‌رو دارید و بی‌شک نشستن روی صندلی هواپیما برای مدت طولانی خسته‌کننده و ملال‌آور خواهد بود؛ اما یادآوری این موضوع نه چیزی را عوض کرده و نه ساعات پروازی پیش‌رو را کاهش می‌دهد. بنابراین بهتر است تا جایی که می‌توانید از پروازتان لذت ببرید. در همین راستا هواپیمایی اتریشی در پروازهای طولانی مدت خود سرگرمی‌ها و امکانات ویژه‌ای را در اختیار مسافران قرار داده است. با خرید بلیط هواپیما اتریشی شما می‌توانید در کنار تماشای مناظر بسیار زیبای ابرها از ده‌ها سرگرمی متنوع دیگر بهره‌مند شوید و پروازی لذت‌بخش را تجربه کنید.

گذر زمان در پروازهای اتریشی احساس نمی‌شود

با خرید بلیط هواپیما اتریشی می‌توانید از سرگرمی‌های ویژه مانند اینترنت رایگان، تماشای فیلم، سریال و خواندن مجله بهره‌مند شده و سفری لذت‌بخش را تجربه کنید.

غذاها و نوشیدنی‌های جذاب سفارش دهید

هیجان در هواپیما اتریشی قبل از پرواز آغاز می‌شود، این هواپیمایی با توجه به اینکه مسافرانی با ملیت‌های مختلف دارد، غذاهای هیجان‌انگیز و متنوعی را در منو غذایی خود قرار داده است. شما می‌توانید قبل از سفر از طریق سایت Austrian.com در بین ده‌ها نوع غذا و دسر رنگارنگ، غذای مورد علاقه‌تان را سفارش داده و در طول پرواز از طعم و تزیین عالی غذاها لذت ببرید.

غذای مخصوص سرآشپز اتریشی، شنیستل وینی، انواع غذاهای ژاپنی و بین‌المللی را می‌توان از کترینگ هواپیما اتریشی سفارش داد. البته هواپیمایی اتریشی علاوه بر پروازهای طولانی در پروازهای کوتاه‌مدت خود با اسنک و آبمیوه از مسافران پذیرایی می‌کند.

دنیای مجازی با تمام امکانات در اختیار شماست

اگر مدت‌هاست که به دلیل مشغله کاری زیاد موفق به دیدن فیلم یا برنامه تلویزیونی موردعلاقه خود نشده‌اید، یا می‌خواهید در پرواز پروژه‌های کاریتان را کنترل کنید و یا حتی گشتی در فضای مجازی بزنید، اینترنت  پرواز هواپیمایی اتریشی با سرعت‌بالا در اختیار شماست. شما می‌توانید فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیون را آنلاین تماشا کنید، به همکاران یا کارمندانتان ایمیل بزنید و در بالای ابرها نیز از آخرین خبرهای روز دنیا مطلع باشید.

تا دلتان می‌خواهد کتاب بخوانید

بسیاری از افراد غرق شدن در کتاب‌ها را به فضای مجازی ترجیح می‌دهند و ازآنجایی‌که هواپیمایی اتریشی به تمام سلیقه‌ها احترام می‌گذارد امکان استفاده از مجله‌های الکترونیکی را برای مسافران فراهم کرده است. شما می‌توانید روزنامه، کتاب و مجله‌های محبوب را به راحتی دانلود کرده و در حالی کار دلخواهتان را انجام می‌دهید پروازی عالی را تجربه کنید.

شرکت هواپیمایی اتریشی، برای سفرهای شما، تمام امکاناتی را که نیاز دارید تا زمانتان را در طول سفر به بهترین شکل سپری کنید فراهم می‌کند.

به راحتی بخوابید

راحتی صندلی‌ها و داشتن فضای مناسب از مهم‌ترین مسائل در پروازهای طولانی هستند. صندلی‌های هواپیمای اتریشی به ۳ کلاس اکونومی، پرمیوم اکونومی و بیزینس کلاس تقسیم‌بندی شده‌اند و هرکدام در نوع خود از بهترین صندلی‌های پروازی محسوب می‌شوند.

صندلی‌های کلاس اکونومی و پرمیوم همگی بسیار انعطاف‌‌پذیر هستند و فضای باز بین صندلی‌ها امکان خواب راحت و بدون دغدغه را در پروازهای کوتاه و طولانی مدت برای مسافران فراهم می‌کنند. البته اگر پروازی بیش از ۹ ساعت را در پیش دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم صندلی‌های پرمیوم اکونومی هواپیمای اتریشی را خریداری کنید.

صندلی‌های بیزینس هواپیمایی اتریشی با امکانات بی‌نظیر فضای کاملاً خصوصی را برای استراحت در اختیار مسافران قرار می‌دهند. مسافران این کابین در پروازهای طولانی‌مدت، پکیج کامل از اینترنت، فیلم و سریال، موسیقی، مجله و کتاب را در اختیار دارند. صندلی‌های کلاس بیزینس در هواپیمای اتریشی یک در میان فروخته می‌شوند، بنابراین صندلی کناری مسافر همیشه خالی است و مسافران این کابین می‌توانند در محیطی شخصی از امکانات و سرگرمی‌های خود استفاده کنند.

در بیزینس کلاس ایرلاین اتریشی منوی غذای جداگانه در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و آن‌ها می‌توانند غذای مورد علاقه خود را در پرواز سفارش دهند و به صورت گرم میل کنند. سوپ به همراه اسنک، سه غذای اصلی و انواع دسرها و نوشیدنی‌ها از غذاهایی هستند که می‌توان در کابین بیزینس کلاس سفارش داد.

هواپیمایی اتریشی با در اختیار داشتن هواپیماهای مدرن به بیش از ۱۳۰ نقطه از جهان پرواز دارد و مسیرهای جدید هواپیمایی اتریشی روز به روز در حال پیشرفت است. کادر پروازی هواپیمایی اتریشی در میهمان‌داری و خوش‌برخورد بودن مشهور هستند و تیم مدیریت این هواپیمایی با به‌کارگیری امکانات پیشرفته تمام تلاش خود را برای فراهم کردن پروازی امن و راحت را برای مسافران به کار گرفته است.

جهت رزرو یا خرید بلیط هواپیما اتریشی با کارشناسان بخش فروش بلیط در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید