ترفندهای خرید ارزان تور کیش

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در شنبه 27 ژوئن 2020
Loading...

تور کیش را ارزان بخرید! شاید در لحظه اول با خواندن این جمله فکر کنید که خرید ارزان تور کیش برابر است با سفری بی‌کیفیت، اما کاملا در اشتباهید! ما در اینجا به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توان سفری لوکس و بی‌دغدغه اما با بهترین قیمت به جزیره رویایی کیش داشت. برای دانستن ترفندهای سفر ارزان به کیش تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما، جاذبه‌ها و تفریحات مجموع یک تور تفریحی و هیجان‌انگیز به جزیره کیش را می‌سازند. بی شک داشتن اقامت در هتل‌های ۵ ستاره، خرید بلیط‌های بیزینس، تفریحات لاکچری و … هزینه‌های تور کیش را بسیار بالا می‌برند اما در این بین کدام مورد برای شما بیشتر اهمیت دارد؟ دوست دارید بیشتر بودجه سفر را به محل اقامت اختصاص دهید یا تفریحات؟ فکر می‌کنید ممکن است بتوانید همه‌ی این‌ها را با هزینه‌ای بسیار مناسب در کنار هم داشته باشید؟ اگر فکر می‌کنید سفر به کیش بدون هزینه‌های بالا غیر ممکن است پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به این مطلب بیاندازید، احتمالا تغییر عقیده خواهید داد.

بهترین زمان رزرو تور کیش

انتخاب زمان مناسب برای خرید تور کیش یکی از اصلی‌ترین ترفندهای سفر ارزان به این جزیره پرماجرا ست. در این ترفند لازم است تنها به دو نکته توجه کنید، نکته اول فصل سفر و نکته دوم انتخاب زمان و روزهای هفته برای رزرو تور کیش است.

ارزان‌ترین فصل سفربه کیش

شاید با خود فکر کنید تعطیلات عید نوروز، پاییز و زمستان بهترین فصل‌ها برای سفر به کیش هستند و تورها هم در این زمان‌ها قیمت نسبتا بالایی دارند هر چند که این فکر درست است اما با یک نگاه دیگر می‌توان آن را تغییر داد. بهتر است این تصور را که تابستان‌های کیش بسیار گرم هستند و نامناسب برای سفر کلا فراموش کنید. چرا که تابستان‌های کیش شب‌های خنک، همیشه بیدار و البته بسیار مهیج دارد. تابستان فصل برگزاری جشنواره‌های پر از جایزه کیش است و اجرای جنگ‌های شبانه همراه با کنسرت‌های موسیقی سفر را خاطره‌انگیزتر خواهند کرد.

علاوه بر این در طول روز نیز می‌توانید در مراکز خریدی که همگی به تهویه هوای مطبوع مجهز هستند گشت‌وگذار کرده یا با رفتن به کنار ساحل از فرصت استفاده کرده، حمام آفتاب بگیرید و از انواع تفریحات ساحلی لذت ببرید. مهم‌تر از همه این که هزینه بسیار کمتری را نسبت پاییز و زمستان برای خرید تور کیش پرداخت کنید.

بهترین زمان سفر به کیش

چنانچه نیمه دوم سال را برای سفر به کیش انتخاب کرده‌اید بازهم جای نگرانی نیست چرا که با یک ترفند ساده همچنان می‌توانید تور کیش را ارزان خریداری کنید. فقط کافیست به جای ایام تعطیلات یا اواخر هفته، ایام عادی و روزهای وسط هفته را برای سفر انتخاب کنید. در این صورت می‌توانید قیمت تور را تا حد قابل توجهی پایین بیاورید.

تورهای لحظه آخری را فراموش نکنید

در هر فصل از سال تورهای لحظه آخری کیش را فراموش نکنید. تورهایی که آخرین تلاش‌های خود را برای پر کردن پرواز یا هتل‌های گارانتی انجام می‌دهند و همین تلاش برگه برنده شما برای خرید ارزان تور کیش خواهد بود.

برای اطلاع به موقع از تورهای لحظه آخری می‌توانید در باشگاه مشتریان آژانس‌های هواپیمایی عضو شده یا صفحات مجازی آژانس‌ها مانند اینستاگرام و … را دنبال کنید. تورهای لحظه آخری همیشه و همیشه پیشنهادات مناسب و به‌صرفه‌ای را برای مسافران دارند. کارشناسان تور داخلی ما در آژانس هواپیمایی ستاره ونک نیز در فصل‌های مختلف سال، تورهای لحظه آخری کیش را با قیمت‌های شگفت‌انگیز برگزار می‌کنند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای رزرو تور کیش با مناسب‌ترین قیمت به پیام‌های تبلیغاتی ما توجه کرده و صفحه اینستاگرم ستاره ونک را به آدرس  setarevanak دنبال کنید.

انتخاب بلیط هواپیما، یک ترفند ساده اما تاثیر‌گذار

بلیط هواپیما را هوشمندانه انتخاب کنید. رعایت این نکته اصلا کار سختی نیست. خوشبختانه برای رسیدن به جزیره کیش نیازی به صرف ساعات‌های طولانی در هواپیما ندارید و در هر شهری که باشید نهایتا ۲ ساعت بعد از بلند شدن هواپیما یا حتی زودتر در فرودگاه کیش فرود خواهید آمد. بنابراین نیازی نیست برای انتخاب پرواز وسواس به خرج دهید. بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی مانند هواپیمایی ماهان، هواپیمایی ایران ایر، زاگرس، قشم ایر و … به صورت روزانه و از مقاصد مختلف پرواز به کیش را انجام می‌دهند. از این رو پیشنهاد می‍کنیم بیشتر تمرکز خود را بر روی روز و ساعت پروازی بگذارید و برای  خرید ارزان بلیط کیش به این نکات توجه کنید:

  • روزهای وسط هفته مانند یکشنبه تا سه شنبه را برای خرید ارزان بلیط کیش انتخاب کنید.
  • ساعت پرواز را طوری انتخاب کنید که روزهای اقامت را به صورت کامل در اختیار داشته باشید.
  • به پروازهای لحظه آخری دقت کنید.

اقامتی شیک اما ارزان داشته باشید

برای داشتن سفری لوکس به کیش نیازی نیست حتما در هتل‌های ۵ ستاره بسیار لاکچری اقامت داشته باشید. بلکه می‌توانید هتل‌های ۵ ستاره معمولی‌تر یا هتل‌های ۴ ستاره را رزرو کرده و یا حتی خانه اجاره کنید. تمامی هتل‌های کیش طبق استانداردهای بین‌المللی ساخته شده و با امکانات کامل تجهیز شده‌اند. هتل‌های شایان، شایگان، فلامینگو، سورینت مریم و … از بهترین هتل‌های کیش هستند که قیمتی مناسب داشته و اقامتی راحت را برایتان فراهم می‌کنند.

اگر هم تصمیم گرفته‌اید همراه با دوستانتان و به صورت دسته جمعی به کیش سفر کنید،اجاره خانه می‌تواند پیشنهادی مناسب برایتان باشد. ویلاهای این جزیره بسیار شیک و مجهز بوده و هر کدام با توجه به امکاناتی که دارند با قیمت‌های مختلف به صورت روزانه به مسافران اجاره داده می‌شوند. بی‌شک اجاره این ویلاها در سفرهای دسته جمعی بسیار مقرون‌به صرفه خواهد بود.

نیازی نیست ته بازار را در بیاورید!

تفریحات کیش بسیار متنوع و تمام‌نشدنی هستند اما امتحان کردن تمام آن‌ها هم کمی اغراق‌آمیز و خسته کننده است. بنابراین آن دسته از تفریحاتی را انتخاب کنید که به سلیقه شما نزدیک‌تر است و لذت بیشتری از آن خواهید برد در این صورت در آخر کار هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرده‌اید و هم بابت پولی که پرداخت کرده‌اید پشیمان نخواهید شد. به عنوان مثال اگر ترس از ارتفاع دارید به جای پاراگلایدر یا بالن‌سواری می‌توانید شاتل و بنانانا را امتحان کنید یا اگر پوشیدن لباس غواصی برایتان سخت است دیگر تفریحات کنار ساحل را تجربه کنید.

مراکز خرید کیش هم مانند تفریحات آن بسیار متنوع هستند پس از این تنوع به جای خرج‌های اضافه به عنوان یک فرصت استفاده کنید. چگونه؟ این کار بسیار راحت و ساده است کافیست قبل از سفر مطلب بهترین مراکز خرید کیش را مطالعه کنید در این صورت با سفر به کیش می‌توانید مرکز خریدی را انتخاب کنید که به سلیقه و بودجه شما نزدیک‌تر است.

با رعایت تمامی این موارد می‌توانید تور کیش را با قیمتی ارزان خریداری کرده و از سفر خود حسابی لذت ببرید.

مطالب مرتبط

راهنمای سفر به کیش

چگونه در کیش ماشین اجاره کنیم؟

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید