خرید گردی رؤیایی در جزیره قشم

نوشته شده توسط : پونه مولایی در سه‌شنبه 25 فوریه 2020
Loading...

تابه‌حال از مراکز خرید رؤیایی قشم چیزی شنیده‌اید؟ جزیره زیبایی قشم در کنار تمام اعجاز و حیرت خود؛ یکی از بهترین شهرهای ایران برای خرید کردن است. تنوع اجناس و البته قیمت‌های رقابتی آن بسیاری را بر آن داشته تا برای خرید گردی به اینجا سفر کنند.

در تور قشم تا می‌توانید خرید کنید، چون سراسر برد است. می‌توان گفت اینجا قابلیت آن را دارد که خرید یک سال خود را انجام بدهید و تا پایان سال نیاز به رفتن به هیچ مرکز خریدی را پیدا نکنید. (بلیط تهران قشم)

.

سیتی سنتر؛ مرکز خرید برند بازها

اگر در سفر به قشم به دنبال خرید اجناس لوکس و برند هستید، سیتی سنتر بهترین مکان برای خرید است. این پاساژ نمایندگی برندهای معروف بسیاری را دارد که می‌تواند سبد خرید شما را تکمیل کند. محصولاتی از قبیل پوشاک، لوازم‌آرایشی، بهداشتی، لوازم‌خانگی، انواع وسایل ورزشی و الکترونیکی در این مجموعه پیدا می‌شود. تنوع اجناس و سطح قیمتی سیتی سنتر بالاست که این امر مربوط به مارک‌دار بودن آن است.

مجموعه سیتی سنتر دارای ساختمان یک و دو است که به وسیله یک پل به یکدیگر وصل می‌شود. هر دو ساختمان بسیار مدرن و لوکس است. از دیگر نکات برجسته این پاساژ دارا بودن امکانات فول رفاهی و تفریحی است که می‌توان به شهربازی و مجموعه رستوران‌های مشهور اشاره کرد.

آدرس:

قشم، پایین‌تر از میدان امام قلی خان، بازار سیتی سنتر قشم

پاساژ سیمرغ؛ محلی برای خرید و تفریح

مجتمع تجاری سیمرغ در چهار طبقه و با معماری نوین در جزیره زیبای قشم افتتاح شده تا نیاز مسافران برای خریدی آسان را برطرف کند.

مجتمع سیمرغ را باید از مراکز شلوغ و پرطرفدار این جزیره دانست که گردشگران را به‌خوبی جذب خود کرده تا تمام خریدهای موردنیاز خود را در این مکان انجام دهند. البته منطقه مکانی مناسب و امکانات جانبی آن به این امر کمک شایانی کرده است.

طبقات زیرین آن مملو از فروشگاه‌های متنوع است که پاسخگویی خرید گردی گردشگران است و طبقات بالایی آن برای سفارش غذا، رفتن به کافی شاپ و البته بازی کردن به‌ویژه بیلیارد مناسب است.

آدرس:

قشم، میدان امام قلی خان

مجتمع تجاری زمرد؛ بهترین مکان برای خریدهای عمده

اگر به‌ قصد خرید عمده به قشم آمده‌اید، وقت را تلف نکنید و مستقیم به مجتمع تجاری زمرد بروید. در اینجا متنوع‌ترین پوشاک را خواهید یافت چون به‌صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند.

زمرد در محله درگهان واقع‌شده و توزیع کننده انواع لباس زنانه، مردانه، بچگانه، کیف، کفش و.. است که قیمت ارزان آن خریداران  را برای خریدی حجیم تشویق می‌کند.

آدرس:

جزیره قشم، درگهان، خیابان ناخدا، در کنار مرکز خرید نخل و پاساژ دو دلفین. در کنار میدان انقلاب

.

مرکز خرید پردیس؛ یک مجتمع اقتصادی

یک مرکز خرید بزرگ دیگر در این شهر که هر آنچه بخواهید در آن یافت می‌شود. مجتمع پردیس چهار طبقه بوده که دوطبقه اول آن تجاری و طبقه آخر آن مسکونی است.

در پردیس انواع مغازه‌های فروش پوشاک، لوازم‌خانگی، لوکس و سایر کالاهای دیگر به فروش می‌رسد. نکته مثبت این مرکز تجاری وجود کافی‌شاپ، کافی‌نت، بانک و مؤسسات مالی و چندین رستوران است.

آدرس:

قشم، میدان گل‌ها، خیابان ولیعصر، نرسیده به خیابان فلسطین، روبروی مرکز خرید ستاره قشم و مرکز خرید فردوسی قشم و در کنار مرکز خرید میلاد

مطالب مرتبط

قشم‌گردی یا رویاگردی؟

جزایر قشم، یک جهان زیبایی

.

مجتمع زرین؛ راه‌حلی برای انجام تمام‌کارها

مجتمع خرید زرین هم شامل دو ساختمان است که به‌واسطه یک پل شیشه‌ای به یکدیگر متصل می‌شود. مدرن و مجلل بودن این مرکز باعث شده بین گردشگران محبوب باشد.

  ازجمله امکانات این مرکز خرید می‌توان به ۹۰ فروشگاه تجاری، پارکینگ و فضای سبز دل‌چسب اشاره کرد.

آدرس:

قشم، بلوار ولیعصر، میان دو میدان انقلاب و میدان قلی خان

.

مرکز خرید ستاره قشم؛ انتخاب دیگر برای لوکس پسندها

اگر ظاهر یک مکان برای شما مهم است، پس به مرکز خرید ستاره قشم بروید.  تعداد واحدهای تجاری این مجمع سه‌طبقه به ۶۴۱ می‌رسد.

برای برند بازها هم اینجا توصیه می‌شود چون مملو از برندهای معروف است که خریداران را حسابی شگفت‌زده می‌کند. البته از اتاق‌های بازی و مراکز غذایی آن‌هم نباید غافل شد.

آدرس:

قشم، میدان گل‌ها، بلوار ولیعصر

از دیگر مراکز خرید قشم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجتمع تجاری نخل زیتون

آدرس: قشم، بلوار ولیعصر، میان دو میدان انقلاب و میدان قلی خان

  • مرکز خرید خلیج‌فارس

آدرس: قشم، میدان گل‌ها، خیابان ولیعصر، نرسیده به خیابان فلسطین

  • مرکز خرید مرجان

آدرس: قشم، بلوار ولیعصر، چهارراه پردیس

  • مرکز خرید فردوسی

آدرس: قشم، میدان گل‌ها، خیابان ولیعصر، نرسیده به خیابان فلسطین

  • بازار سنتی قشم

آدرس: قشم، خیابان امام خمینی، میدان جهاد

 

برای اطلاع از تور نوروز قشم با همکاران فروش ما تماس بگیرید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
پونه مولایی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید