برترین هتل‌های 5 ستاره مالدیو

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در جمعه 24 فوریه 2023
Loading...

بعد از چندین ساعت پرواز هیچ چیز به اندازه استراحت در یک هتل رؤیایی مسافران را خوشحال نمی‌کند. هتلی در میان آب‌های کریستالی که اتاق‌هایش با پرتو نور نقره‌ای ماه روشن می‌شوند. این مکان رؤیایی و شگفت‌انگیز مالدیو است، جزیره‌ای بکر که هتل‌هایش بی‌شباهت به قصرهای والت دیزنی نیستند. برترین هتل‌ های مالدیو به‌قدری جذاب هستند که پس از پایان سفر بارها و بارها دلتان برای روزهای اقامت در آن‌ها تنگ خواهد شد.

به مالدیو، شهر جادویی قصه‌ها خوش آمدید! بهشتی طبیعی که سرشار از آرامش محض است. درختان نارگیل سرسبز و بلند، مرداب‌های زلال، سواحل مرجانی، ماهی‌های رنگارنگ و دریای کریستالی که همگی سفری بی‌نظیر را به مسافران هدیه می‌دهند. این جزیره رؤیایی تفریحات فراوانی را برای میهمانان خود تدارک دیده است. تفریحاتی که هرکدام در نوع خود هیجان‎انگیز و منحصربه‌فردند. در تور مالدیو شما می‌توانید از ورزش‌های آبی لذت ببرید، وعده غذایی خود را در یکی از رستوران‌های زیر آب مالدیو میل کنید و با گشت‌و‌گذار در مراکز خرید مالدیو یک خرید حسابی داشته باشید.

برترین هتل های مالدیو

اما جزیره مالدیو بیش از هر چیز دیگری به داشتن هتل‌های لوکس معروف است. هتل‌هایی که در کنار ساحل قرارگرفته‌اند و با چشم‌اندازهای بی‌نظیر و امکانات عالی سفر شما را خاطره‌انگیزتر خواهند کرد. در ادامه با تعدادی از این هتل‌ها آشنا می‌شویم.

هتل باروس مالدیوBaros Maldives

هتلی زیبا که با قرار گرفتن در کنار ساحل شنی با آب‌های کریستالی، اقامتی فوق لاکچری را به میهمانانش هدیه می‌کند. هتل باروس طراحی خاص دارد و تمام قسمت‌های هتل با رنگ‌های آرامش‌بخش و ملایم رنگ‌آمیزی شده است. این هتل دارای ۷۵ اتاق و ویلا است. تمامی ویلاها فضایی بزرگ دارند و به پیشرفته‌ترین امکانات هتلی روز دنیا مجهز شده‌اند. اتاق‌ها نیز با کف‌پوش چوبی، سرویس خواب راحت و چشم‌اندازی روبه دریای کریستالی مالدیو اقامتی رؤیایی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

رستوران‌های هتل باروس با قرار گرفتن در فضای باز منظره‌ای خارق‌العاده به دریا دارند و انواع غذاهای آسیایی، مدیترانه‌ای و بین‌المللی را در منو غذایی خود دارند. این هتل کلاس یوگا نیز برای میهمانان خود برگزار می‌کند، بی‌شک تمرین یوگا آن هم در هتلی آرام که منظره‌ای روبه‌دریا دارد بهترین روش برای تمدد اعصاب خواهد بود.

سالن اسپا، تراس‌های اختصاصی، شاتل فرودگاهی، مرکز تناسب اندام، زمین بازی کودکان، زمین تنیس، بیلیارد و کتابخانه با اینترنت پرسرعت از دیگر امکانات هتل باروس هستند.

هتل سوانا گیلی Soana Gili

احتمالاً بارها و بارها عکس‌های هتل‌های روی آب مالدیو را دیده‌اید، عکس‌هایی که به راستی زیبا و وسوسه کننده هستند. هتل لوکس سوانا گیلی یکی از برترین هتل‌ های مالدیو است که بر روی آب ساخته شده و با داشتن  فضای زیبا و لاکچری طرفداران بسیاری دارد. این هتل از ۴۵ ویلا تشکیل شده، تمام ویلاها بر روی آب قرارگرفته‌اند و دسترسی به آن‌ها از طریق قایق امکان‌پذیر است.

ویلاهای هتل سوانا فضایی کاملاً اختصاصی متشکل از باغ، حمام‌های روباز و استخر دارند. میهمانان این هتل می‌توانند در هر موقع از شبانه روز در عرشه ویلا نشسته، حمام آفتاب بگیرند یا از دیدن انعکاس نور ماه بر آب‌ دریا لذت ببرند. هتل سوانا گیلی طراحی منحصربه‌فرد دارد تمامی قسمت‎‌های آن با دقت و ظرافت خاص ساخته شده است. رستوران‌ با غذاهای منحصربه‌فرد، شاتل فرودگاهی، سرویس روزانه اتاق، سالن اسپا و … از دیگر امکانات هتل هستند.

هتل پارادیس آیلند ریزورت Paradise Islasnd Resort

پارادیس آیلند همانند اسمش رؤیایی و خارق‌العاده است. بهشتی زیبا در میان جزیره مالدیو که با امکانات بی‌نظیر خود بهترین مکان برای اقامت لاکچری پسندان است. این هتل در سال ۱۹۹۴ ساخته شده و تمام اتاق‌هایش چشم‌اندازی روبه‌دریا دارند. دکوراسیون ساده اما شیک، نورپردازی عالی، سرویس خواب راحت و … از ویژگی‌های این اتاق‌ها هستند. همچنین مسافران این هتل می‌توانند با صدای امواج دریا به خواب روند و صبح نیز در حالی که نسیم ملایم نوازششان می‌کند همچون پرنسس‌های افسانه‌ای از خواب بیدار شده و صبحانه را در بالکن رؤیایی هتل میل کنند.

رستوران هتل پارادیس آیلند نیز همانند سایر قسمت‌های آن فضایی منحصربه‌فرد دارد و انواع غذاهای ژاپنی، ایتالیایی و خوراک‌های دریایی را ارائه می‌دهد. مسافران با اقامت در این هتل می‌توانند از استخر، سالن اسپا و سالن ورزش استفاده کنند.

امکاناتی مانند زمین‌های بازی، استخر مخصوص کودکان، خدمات آرایشی و بهداشتی، انواع ورزش‌های آبی و کلاس یوگا پارادیس آیلند را در میان برترین هتل های مالدیو قرار داده‌اند.

هتل لوکس نالادو Naladhu

هتل نالادو از لوکس‌ترین هتل‌های مالدیو است که در جزیره‌ای به همین نام قرار گرفته است. این هتل تنها ۱۹ سوئیت دارد اما همگی آن‌ها فوق‌العاده شیک و شگفت‌انگیز هستند. ویلاهای هتل نالادو به صورت کاملاً اختصاصی طراحی شده‌اند. دیوارهای شیشه‌ای هتل چشم‌اندازی وسیع از دریا را پیش‌روی میهمانان قرار می‌دهند.

ویلاهای هتل نالادو دارای ویژگی‌هایی مانند بالکن اختصاصی، حمام مجهز و روباز، مبلمان شیک و رنگ‌آمیزی حرفه‌ای می‌باشند.

فضای فوق‌العاده آرام، رستوران‌های شیک، انواع امکانات تفریحی، سرویس شاتل، تراس اختصاصی، اینترنت بی‌سیم، سیستم تهویه و خدمات حرفه‌ای آرایشی از امکانات هتل نالادو می‌باشند.

هتل ولاسارو مالدیوز Velassaru Maldives

هتل ولاسارو مالدیوز از برترین هتل های مالدیو است که خدمات بی‌نظیری را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. این هتل علاوه بر اتاق، خانه‌های ویلایی دارد که با سقف و کف‌های چوبی محیطی خنک را برای میهمانان فراهم می‌کند. تمام اتاق‌ها به تهویه مطبوع، پنکه سقفی، تلویزیون صفحه تخت و اینترنت پر سرعت مجهز هستند و با رنگ‌های سفید و نیلی تزئین شده‌اند. علاوه بر این میهمان اتاق می‌توانند از منظره‌ی وسیع اقیانوس که روبرویشان قرار دارد لذت ببرند.

هتل ولاسارو تفریحات ویژه‌ای را برای میهمانانش در نظر گرفته است. شما می‎‌توانید با کشتی‌های تفریحی به تماشای زیبایی‌های مالدیو بنشینید، اعصاب خود را با شرکت در کلاس‌های یوگا تقویت کنید و در مراسم رقص‌های محلی مالدیو شر کت کنید.

این هتل ۵ رستوران و دو کافه با غذاها، دسرها و نوشیدنی‌های لذیذ دارد، این رستوران‌ها با منظره روبه اقیانوس، بهترین مکان برای سرو یک وعده رؤیایی و گپ‌وگفت‌های عاشقانه هستند.

تراس اختصاصی، موسیقی زنده، زمین تنیس، محوطه بازی ویژه کودکان، فضای ماهیگیری، غواصی، مرکز تناسب اندام و اسپا از دیگر خدمات این هتل هستند.

بهترین هتل مالدیو

موونپیک از برترین هتل های مالدیو است که در منطقه آتول قرار دارد. این اقامتگاه بکر ۷۲ ویلای بسیار لوکس همراه با استخر خصوصی را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. همچنین میهمانان هتل می‌توانند در طول اقامت از امکاناتی مانند رستوران شیک بین‌المللی با فضایی عاشقانه، چشم اندازی خیره کننده از اقیانوس هند، شنا در آب‌های شفاف و آرام، استخر آب گرم و کلاس‌های یوگا لذت ببرید. هتل لیلی بیچ، جی ای مانافارو و گرند پارک از دیگر بهترین هتل های مالدیو هستند.

سوالات متداول

کدام منطقه مالدیو برای اقامت مناسب است؟

Vibes Club Beach – Finolhu بهترین منطقه برای اقامت خانواده، Niyama بهترین منطقه برای انجام فعالیت‌های ورزشی، Reethi Faru بهترین منطقه برای استفاده از خدمات سلامتی و آبگرم و Velassaru بهترین مکان برای گذراندن یک ماه عسل عاشقانه است.

مالدیو را می‌توان جز مقاصد لوکس آسیایی به شمار آورد؟

جزیره مالدیو بهترین و لوکسترین هتل های دنیا را در خود جای داده و فضایی سرشار از آرامش را برای میهمانان خود فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید …

هتل گرند پارک مالدیو

معرفی هتل ساحلی لیلی مالدیو

 

برای مشاهده قیمت و خرید تور مالدیو از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور مالدیو
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید