جاهای دیدنی دبی برای کودکان

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در شنبه 3 ژوئن 2023
Loading...

از لگولند گرفته تا پارک‌های آبی هیجان‌انگیز، کودکان می‌توانند در دبی فعالیت‌های خلاقانه و هیجان انگیز متنوعی را تجربه کنند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را با جاهای دیدنی دبی برای کودکان آشنا کنیم؛ تا بدانید اماکن دیدنی دبی برای کودکان کدامند و در سفر خانوادگی خود به دبی با بازدید از آن‌ها بیشتر لذت ببرید.

پارک لگولند (Legoland Dubai)

لگولند از بهترین جاهای دیدنی دبی برای کودکان است که در مقصد تفریحی پارک اند ریزورت دبی قرار دارد. لگولند دنیایی خارق‌العاده از تخیل، خلاقیت و سرگرمی را برای کودکان و علاقه‌مندان به لگو در تمام سنین فراهم می‌کند. 

این پارک دارای طیف وسیعی از جاذبه‌های هیجان‌انگیز، سواری‌ها، نمایش‌ها و تجربیات تعاملی است که حول قطعات ساختنی لگو شگل گرفته است. در لگولند کودکان می‌توانند از بخش‌هایی مانند لگو سیتی، ماجراجویی و جستجوی گنج، دنیای شوالیه‌ها و مینی لند بازدید کنند.

برای خردسالان، در بخش «دوپلو ولی» یک منطقه بازی امن و تعاملی مملو از سواری‌های آرام، آب بازی و فعالیت‌های عملی در نظر گرفته شده؛ که مناسب برای خردسالان هستند و آن‌ها می‌توانند خلاقیت خود را تقویت کرده و به بازی‌های تخیلی بپردازند. لگولند دبی مقصدی است که یک روز سرگرم کننده عالی برای بچه‌ها رقم میزند.

پارک آبی وایلد وادی (Wild Wadi Water Park)

پارک آبی وایلد وادی، سرزمین عجایب آبی شگفت انگیزی است که تضمین کننده سرگرمی بی‌پایان برای کل خانواده است. این پارک با سواری‌های هیجان‌انگیز، رودخانه‌های آرام و استخرهای موجدار از اماکن دیدنی دبی برای کودکان است.

یکی از سواری‌های هیجان‌انگیز وایلد وادی، سرسره ۱۲۰ متری که فرود با سرعت بالای آن، آدرنالین شما را به‌شدت افزایش می‌دهد. از طرف دیگر، خانواده‌ها می‌توانند در مسابقات دوستانه سرسره‌های مسابقه‌ای شرکت کنند تا یکدیگر را به چالش بکشند و ببینند چه کسی اول به خط پایان می‌رسد.

در وایلد وادی یک منطقه اختصاصی برای خردسالان در نظر گرفته شده که شامل استخرهای کم عمق، سرسره‌ها توپ‌های آبی و آبشارها است و تجربه‌ای مفرح و ایمن را برای بازدیدکنندگان خردسال فراهم می‌کند. کودکان می‌توانند از ساعت‌ها سرگرمی و خنده بی‌پایان در این پارک لذت ببرند.

پارک آبی انواع گزینه‌های غذاخوری را ارائه می‌دهد. از نوشیدنی‌های تازه گرفته تا میان وعده‌ها و وعده‌های غذایی خوشمزه در آن یافت می‌شود. لازم نیست نگران سوخت‌گیری و تجدید قوای خود باشید. همچنین در فروشگاه‌های پارک آبی می‌توانید لباس شنا، سوغاتی و سایر لوازم را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید …

مکان های تفریحی دبی: ۱۰ تفریحی که نباید از دست بدهید

پارک دبی لندن (Dubai London)

دبی لندن تجربه‌ای مسحورکننده برای کودکان ارائه می‌دهد و بهترین‌های دوبی و لندن را در ترکیبی جادویی از سرگرمی و شگفتی گرد هم می‌آورد. کودکان می‌توانند با گشت و گذار در خیابان‌های مزین به مکان‌های دیدنی لندن و فضایی شبیه انگلیس، وارد ماجراجویی عجیب و غریبی شوند.

از اتوبوس‌های کلاسیک دوطبقه گرفته تا بازدید از ماکت کوچک جاذبه‌های معروف لندن، مانند تاور بریج و کاخ باکینگهام، بچه‌ها می‌توانند فضایی جادویی را تجربه کنند. پارک دبی لندن بخشی از دهکده جهانی دبی است. این دهکده از جاهای دیدنی دبی برای کودکان به شمار می‌رود.

در این بخش از دهکده جهانی می‌توانید از غذاهای سنتی بریتانیایی مانند ماهی و چیپس یا چای لذیذ بعد از ظهر انگلیسی، لذت ببرید. بچه‌ها همچنین می‌توانند از اجراهای جذاب هنرمندان و نوازندگان خیابانی لذت برده و هیجان بیشتری را به بازدیدشان اضافه کنند.

دبی لندن برای کودکان یک قلمرو فانتزی ایجاد می‌کند و به کودکان اجازه می‌دهد تا به کاوش، بازی و خلق خاطرات ماندگار بپردازند. با مناظر جذاب الهام گرفته از بریتانیا، دبی لندن دنیایی از سرگرمی را برای کودکان ماجراجو و خانواده‌ها فراهم می‌کند.

جزیره پالم جمیرا (Palm Jumeirah Island)

جزیره نخل جمیرا، یک شگفتی معماری به شکل درخت نخل، مجموعه‌ای از جاذبه‌ها را برای همه سنین ارائه می‌کند. این جزیره ساخته دست بشر که در آب‌های درخشان خلیج فارس قرار گرفته است، ترکیبی عالی از فعالیت‌های لاکچری، سرگرمی‌ها و تجربه‌های خانوادگی را فراهم می‌کند.

پارک آبی آکوا ونچر از اماکن دیدنی دبی برای کودکان در پالم جمیرا است. این پارک سرسره معروفی دارد که شما را از تونلی از میان کوسه‌ها عبور می‌دهد و هجوم آدرنالین و احساس هیجان را تجربه خواهید کرد. بچه‌های با ۱۲ سال سن و بیشتر می‌توانند این سرسره مهیج را امتحان کنند. علاوه بر این پارک با جاذبه‌هایی مانند رودخانه‌های آرام و مناطق آب‌‌بازی باعث شادی و لذت خردسالان و کودکان می‌شود.

در دلفین بی واقع در آتلانتیس در پالم جمیرا، کودکان می‌توانند از نزدیک با دلفین‌ها در آب‌های کم عمق آشنا شوند. دلفین‌ها را نوازش کنند، در آغوش بگیرند و ببوسند و در عین حال راجع رفتار و زیستگاه آن‌ها یاد بگیرند.

همچنین در سواحل زیبای جزیره پالم جمیرا، کودکان می‌توانند قلعه‌های شنی بسازند، والیبال ساحلی بازی کنند یا به انجام ورزش‌های آبی، مانند پدل بردینگ یا کایاک سواری بپردازند و از ساعت‌ها سرگرمی و ماجراجویی لذت ببرند.

بیشتر بخوانید …

بهترین مراکز خرید دبی برای ایرانی ها کدام است؟

برج خلیفه (Burj Khalifa)

برج خلیفه تنها نمادی از درخشش معماری در دبی نیست، بلکه مقصدی است که مجموعه‌ای از جاذبه‌ها و تجربیات هیجان انگیز را برای همگان از جمله کودکان ارائه می‌کند. آکواریوم دبی، کیدزانیا، فواره دبی و پارک واقعیت مجازی از جاهای دیدنی دبی برای کودکان در برج خلیفه هستند.

در آکواریوم دبی بچه‌ها می‌توانند با دنیای شگفت انگیز زیر آب آشنا شوند. آن‌ها می‌توانند با پیاده روی در تونل آکواریوم از طیف متنوعی از حیات دریایی از جمله کوسه‌ها و ماهی‌های رنگارنگ مسحورکننده بازدید کنند و در نمایشگاه‌های تعاملی که موجودات آبزی را به نمایش می‌گذارند، شرکت کنند.

کیدزانیای یکی دیگر از محبوب‌ترین مقاصد برای کودکان نیز در دبی مال واقع شده است؛ که کودکان و خردسالان می‌توانند در یک محیط شهری واقع‌گرایانه، حرفه‌های مختلف را تجربه کنند و خلاقیت و مهارت‌های تصمیم گیری خود را تقویت کنند.

در پارک واقعیت مجازی دبی مال نیز تجربیات هیجان انگیزی برای کودکان وجود دارد. کودکان می‌توانند با کمک فناوری‌های پیشرفته در ماجراجویی‌های مجازی شرکت کرده و از سواری‌های هیجان‌انگیز، بازی‌های تعاملی و شبیه‌سازی‌های چند بعدی لذت ببرند.

همچنین فواره دبی که در پایین برج خلیفه قرار دارد، نمایش‌های آب و نور مسحور کننده‌ای را ارائه می‌دهد. کودکان می‌توانند و از فواره‌هایی که به‌صورت هماهنگ با موسیقی می‌رقصند و مناظر مسحورکننده‌ای خلق می‌کنند دیدن کرده و شاهد اجراهایی گیرا باشند.

موزه‌ی دبی (Dubai Museum)

با فرزندان خود در موزه دبی که در قلعه الفهیدی قرار دارد، به سفری تاریخی بروید. موزه دبی از بهترین مقاصد گردشگری و اماکن دیدنی دبی برای کودکان و خانواده‌ها است. این موزه جذاب نشان دهنده میراث فرهنگی غنی دبی است و روند تبدیل شدن دبی از یک دهکده ماهیگیری ساده به یک کلان شهر شلوغ را به نمایش می‌گذارد.

این موزه دارای نمایشگاه‌های تعاملی است کودکان می‌توانند از طریق فعالیت‌های عملی، تصاویر جذاب و ارائه‌های آموزنده درباره تاریخ دبی بیاموزند. با دیدن خانه‌های قدیمی و لباس‌های سنتی کودکان می‌توانند درباره آداب و رسوم و سنت‌های اماراتی بیاموزند.

با بازدید از مجموعه‌ای جذاب از آثار تاریخی، از جمله سلاح‌های باستانی و صنایع دستی سنتی کودکان می‌توانند درک عمیق‌تری از اهمیت فرهنگی و تاریخی دبی به دست آورند و از اجراهای زنده رقص سنتی یا موسیقی لذت ببرند و یا در برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی شرکت کنند.

برای مشاهده قیمت و خرید تور دبی از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور دبی

تور جزیره‌ی جمیرا با قایق (Jumeirah Boat Tour)

تور قایق جمیرا یک تجربه لذت بخش و هیجان انگیز برای کودکان است. بچه‌ها می‌توانند از مناظر خیره‌کننده خط ساحلی نمادین دبی، آسمان خراش‌های بلند، سواحل بکر و استراحتگاه‌های لوکس جمیرا در حال قایق سواری دیدن کنند.

در طول تور قایق سواری، کودکان ممکن است این فرصت را داشته باشند که موجودات دریایی مختلف مانند دلفین‌ها، لاک پشت‌ها و مجموعه‌ای از پرندگان دریایی را در زیستگاه طبیعی خود دیده و شگفتی و هیجان بیشتری را تجربه کنند.

تور قایق جمیرا مسافران را از چندین مکان دیدنی نمادین دبی مانند برج العرب، پالم جمیرا و عین دبی (بزرگ‌ترین چرخ فلک جهان) عبور می‌دهد. بچه‌ها می‌توانند این شگفتی‌های معماری را از روی آب تحسین کنند و چشم اندازی منحصر به فرد از افق چشمگیر دبی به دست آورند.

همچنین برخی از تورها، امکان توقف در مکان‌های تعیین شده برای اسنورکل یا شنا در آب‌های شفاف خلیج ارائه می‌دهند که این یک فرصت فوق‌العاده برای بچه‌ها است تا دنیای زیر آب را کشف کنند و از یک ماجراجویی سرگرم کننده در آب لذت ببرند.

مرکز علوم دبی (Dubai Science Centre)

مرکز علوم دبی در منطقه الجداف، در نزدیکی پارک نهر دبی و دهکده فرهنگی دبی قرار دارد و از جاهای دیدنی دبی برای کودکان است. این مجموعه مرکز نمایشگاه‌های تعاملی و آموزشی است که هدف آن برانگیختن کنجکاوی و اشتیاق به علم در بین بازدیدکنندگان نوجوان است.

این مرکز دارای انواع نمایشگاه‌های عملی است که به کودکان اجازه می‌دهد تا از طریق آزمایش‌ با مفاهیم علمی درگیر شوند. بچه‌ها می‌توانند فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی و سایر رشته‌های علمی را به شیوه‌ای سرگرم‌کننده و جذاب کشف کنند و به یادگیری تشویق می‌شوند.

افلاک نما این مرکز بسیار جذاب است و کودکان را به سفرهای مجازی در فضا می‌برد. بچه‌ها می‌توانند از شگفتی‌های جهان شگفت زده شوند، کهکشان‌های دوردست را کاوش کنند و در یک محیط آموزشی خیره‌کننده درباره اجرام آسمانی بیاموزند.

همچنین در مرکز علوم دبی کارگاه‌ها و برنامه‌های STEM (علم، فناوری، مهندسی و ریاضیات) برای بچه‌های گروه‌های سنی مختلف برگزار می‌شود. این برنامه‌ها بر پایه یادگیری عملی، حل مسئله و مهارت‌های تفکر انتقادی شور و اشتیاق بچه‌ها به علم و فناوری را تقویت می‌کنند.

بیشتر بخوانید …

با لذیذترین و خوشمزه ترین غذاهای دبی آشنا شوید {لیست کامل غذاهای محلی و عربی}

آکواریوم لاست چمبرز (The Lost Chambers Aquarium)

آکواریوم لاست چمبرز یکی دیگر از اماکن دیدنی برای کودکان است که در نزدیکی هتل آتلانتیس پالم جمیرا قرار دارد. این آکواریوم دارای طیف گسترده‌ای از گونه‌های دریایی مانند ماهی‌های رنگارنگ، کوسه، پرتو ماهی، اسب‌های دریایی و عروس دریایی است.

کودکان و خردسالان می‌توانند در این آکواریوم حیات دریایی را در محیط آتلانتیس باستانی کشف کنند و از فعالیت‌های متنوع بهره ببرند. از طریق مخازن لمسی آکواریوم به‌آرامی موجودات منحصربه‌فردی مانند ستاره‌های دریایی، خیارهای دریایی و موجودات دریایی کوچک را لمس کرده و نوازش کنند یا به ماهی‌ها غذا بدهند.

آکواریوم دارای داستانی افسانه‌ای است که از شهر گمشده آتلانتیس الهام گرفته شده است. بچه‌ها می‌توانند با گوش دادن به داستان‌های مسحورکننده تمدن باستانی و ارتباط آن با دنیای دریایی، سفری تخیلی را تجربه کنند.

همچنین کودکان می‌توانند در تورهای منحصر به فرد راجع به طرز کار آکواریوم‌ها شرکت کنند، با پشت صحنه آکواریوم‌ها آشنا شوند و در مورد مراقبت و تلاش‌های حفاظتی که برای حفظ اکوسیستم دریایی انجام می‌شود، بیاموزند.

پارک شهری مشرف (Mushrif Park)

پارک مشرف که در شرق دبی در دیره قرار دارد. پارک بسیار بزرگ سرسبزی است که طیف وسیعی از جاذبه‌ها و فعالیت‌ها را برای کودکان فراهم می‌کند تا در میان طبیعت از آن لذت ببرند. این پارک با زمین‌های بازی و قطارهای مینیاتوری جذاب از بهترین اماکن دیدنی دبی برای کودکان محسوب می‌شود.

این پارک دارای زمین‌های بازی وسیع مجهز به تاب، سرسره، سازه‌های کوهنوردی و سایر وسایل بازی است. کودکان و خردسالان می‌توانند سوار قطار مینیاتوری پارک شوند و سواری مفرحی را ضمن لذت بردن از مناظر بخش‌های مختلف پارک، تجربه کنند.

در پارک مشرف یک مزرعه حیوانات کوچک قرار دارد که در آن کودکان می‌توانند با حیواناتی مانند بز، خرگوش و پرندگان دوست شوند و ارتباط برقرار کنند. حیوانات را نوازش کنند، در مورد زیستگاه آن‌ها بیاموزند و حتی در غذا دادن به آن‌ها با هدایت کارکنان پارک شرکت کنند.

پارک دارای مسیرهای مخصوص دوچرخه‌سواری و اسکیت‌برد است که فضای امنی را برای بچه‌ها فراهم می‌کند تا بتوانند دوچرخه‌سواری کنند یا مهارت‌های خود را در اسکیت‌بازی نشان دهند. مسیرهای پیاده‌روی دیدنی پارک که از میان پوشش گیاهی سرسبز می‌گذرند، فرصتی را برای کودکان فراهم می‌کند تا گیاهان و جانوران متنوع پارک را کشف کنند.

بیشتر بخوانید …

بهترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار کدام است؟(مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار)

پارک آبی لاگونا (Laguna Waterpark)

پارک آبی لاگونا از  جدیدترین پارک‌های آبی است که در ساحل معروف جمیرا  قرار دارد و با جاذبه‌های هیجان انگیزش از جاهای دیدنی دبی برای کودکان است. پارک آبی لاگونا با مناطق بازی اختصاصی و آب‌نماهای هیجان‌انگیز، یک تجربه فراموش نشدنی برای کودکان در هر سنی است.

اسپلش پد یک منطقه بازی اختصاصی برای بچه‌های کوچک‌تر و خردسالان است که دارای سازه‌های تعاملی آب بازی، اسپری‌های آب پاش و سرسره‌های ملایم است. این فضا محیطی امن و مفرح را برای خردسالان فراهم می‌کند تا آب بازی کنند و خنک شوند.

کودکان بزرگ‌تر که عاشق چالش هستند می‌توانند موج سواری کنند. یک ماشین موج ساز شبیه سازی شده، تجربه موج سواری هیجان انگیزی را ایجاد می‌کند که به بچه‌ها این امکان را می‌دهد که بر امواج سوار شوند و مهارت‌های خود را به نمایش بگذارند.

این پارک چندین سرسره هیجان انگیز مانند سرسره مانتا داد. در این پارک آبی کودکان می‌توانند با تیوپ بر روی آب رودخانه آرام شناور شوند و لذت ببرند. تنقلات و نوشیدنی‌های خوشمزه بخورند تا با انرژی هر چه بیشتر ماجراجویی کنند.

پارک جنگلی آونتورا (Aventura Park)

پارک آونتورا در دبی بهشت ماجراجویان است. این پارک که طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های هیجان انگیز را ارائه می‌دهد یکی از جذاب‌ترین اماکن دیدنی دبی برای کودکان است. آونتورا در فضای باز در میان زیبایی‌های طبیعی پارک مشرف قرار دارد، محیطی امن و هیجان‌انگیز را فراهم می‌کند که در آن بچه‌ها می‌توانند تجربه‌های جدید و مهیجی را کسب کنند.

آونتورا با زیپ لاین های فوق‌العاده جذابش برای هر گروه سنی زیپ لاین مناسبی دارد. بچه‌ها می‌توانند در هوا پرواز کنند، هجوم آدرنالین را تجربه کنند و از مناظر پانورامای محیط سرسبز پارک لذت ببرند. برای هر گروه سنی مسیرهای خاصی در پارک در نظر گرفته شده است.

بخش رنجرز با ۱۹ چالش مخصوص کودکان خردسال طراحی شده است که از چالش‌های کوتاه و آسان در ارتفاع کم تشکیل شده است. والدین می‌توانند فرزندان خود را در حین بازی، ضمن استراحت در کافه کریس مشاهده کنند.

بخش اکسپلورادور با ۱۷ چالش برای کودکان طراحی شده و والدین می‌توانند به فرزندان خود روی پل‌ها و زیپ‌لاین‌ها بپیوندند. این مسیر بسیار سرگرم‌کننده است و چندان دشوار نیست و یک آموزش مقدماتی برای کودکان است تا ضمن یاد گرفتن لذت ببرند.

بیشتر بخوانید …

لیست جاهای دیدنی دبی ۲۰۲۳؛ معرفی ۱۰ جاذبه برتر گردشگری دبی

پارک طبیعی حتا (Hatta Nature Park)

پارک طبیعی حتا که در میان کوه‌های خیره‌کننده هاجر واقع شده است، یک مکان آرام و زیبا برای خانواده‌ها و از جاهای دیدنی دبی برای کودکان است. این پارک طبیعی با طیف وسیعی از جاذبه‌ها و فعالیت‌ها کودکان را با فضای باز ارتباط می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد زیبایی‌های طبیعت را درک کنند.

این پارک دارای شبکه‌ای از مسیرهای کوهنوردی خوش منظره است که به بچه‌ها فرصتی برای کشف محیط طبیعی، برخورد با حیات وحش محلی و مشاهده مناظر خیره‌کننده را می‌دهد. پارک حتا با آب‌های آرام و شفافش برای کایاک سواری نیز مناسب است.

دوچرخه‌سواری در کوهستان از دیگر فعالیت‌هایی است که کودکانی که به دنبال هیجان هستند می‌توانند در مسیرهای دوچرخه‌سواری تعیین‌شده رکاب بزنند. این مسیرها با سطوح مختلف دشواری، تجربه هیجان انگیزی را فراهم می‌کنند.

همچنین پارک طبیعی حتا زمین‌های بازی مجهزی را ارائه می‌کند که کودکان می‌توانند در محیطی امن در آن بازی کنند. علاوه بر این، خانواده‌ها می‌توانند از مناطق پیک‌نیک تعیین‌شده پارک استفاده کنند و از یک وعده غذایی آرام در فضای باز در میان زیبایی‌های کوهستانی لذت ببرند.

محله المركز المالي (Financial Center)

مرکز مالی در دبی، مرکز فعالیت‌های اقتصادی و نمادی از برجستگی جهانی این شهر در دنیای مالی است. در حالی که مرکز مالی در درجه اول به خاطر آسمان‌خراش‌های سر به فلک کشیده و جامعه تجاری پر رونق خود شناخته شده است، اما مجموعه‌ای از جاذبه‌ها و تجربیات را نیز ارائه می‌دهد که می‌تواند کودکان جذاب و الهام بخش باشد.

عرشه‌های رصد برج خلیفه از اماکن دیدنی دبی برای کودکان است؛ که دارای سکوهای رصد با مناظر پانوراما از شهر است. کودکان می‌توانند با آسانسور به طبقات بالا بروند و از دیدن کلان شهر وسیع زیر پایشان شگفت زده شوند و چشم اندازی منحصر به فرد از شهر دبی به دست آورند.

همچنین در اطراف مرکز مالی، پارک‌های عالی و فضاهای باز وجود دارد که کودکان می‌توانند در آن‌ها استراحت کنند، بازی کنند و از فعالیت‌های در فضای بیرونی لذت ببرند. این فضاهای سبز آرامشی را از محیط شهری به ارمغان می‌آورند و فرصتی را برای استراحت و تفریح فراهم می‌کنند.

مرکز تفریحی بوم باستانی (Dubai Ancient Village)

دهکده باستانی دبی یک مکان تاریخی جذاب است. این روستای بازسازی شده که در قلب دبی واقع شده است، معماری اصیل، سبک زندگی و شیوه‌های فرهنگی ساکنان اولیه شهر را به نمایش می‌گذارد. این دهکده از جاهای دیدنی دبی برای کودکان است و می‌تواند یک تجربه جذاب و آموزشی برای آن‌ها باشد.

این روستا به‌گونه‌ای طراحی شده است که شبیه معماری سنتی امارات است و دارای ساختمان‌هایی است که از سنگ، گل و شاخه‌های نخل ساخته شده‌اند. کودکان می‌توانند از درهای چوبی حکاکی شده، برج‌های بادگیر دیدن کنند و راجع به معماری بیشتر یاد بگیرند.

همچنین نمایشگاه‌هایی در این دهکده وجود دارد که صنایع دستی، تجارت و آداب و رسوم سنتی اماراتی را به نمایش می‌گذارد، کودکان می‌توانند ضمن بازدید از آن‌ها، درباره صنایع دستی، بافت‌های سنتی، سفالگری، غواصی مروارید و سایر فنون نیز بیاموزند.

سخن آخر

در این مطلب کوشیدیم برخی از اماکن دیدنی دبی برای کودکان را به شما معرفی کنیم و امیدواریم در تور دبی خود بتوانید از این مکانها در کنار دلبندتان دیدن بفرمایید. پارک‌های تفریحی، ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز، موزه‌ها و گشت‌های متنوع، تنها گوشه‌ای از جاذبه‌هایی هستند که کودکان می‌توانند در دبی تجربه کنند. امیدواریم با بازدید از این مکان‌های دیدنی در سفر خانوادگی خود، فرزندان شما سفری فوق‌العاده و به‌یادماندنی به دبی داشته باشند.

حتما در نظر داشته باشید قبل از سفر به دبی اقدامات لازم جهت دریافت ویزای توریستی دبی را انجام دهید. در این خصوص آژانس گردشگری ستاره ونک می توانند همراه شما باشند. 

سوالات متداول

چه جاذبه‌هایی برای کودکان در دبی وجود دارد؟

انواع شهربازی‌ها، پارک‌های آبی و آکواریوم‌ها از جاذبه‌های دبی برای کودکان است.

معروف‌ترین اماکن دیدنی دبی برای کودکان کدامند؟

معروف‌ترین جاهای دیدنی دبی برای کودکان لگولند دبی، پارک آبی وایلد وادی و آکواریوم دبی است.

برای مشاهده قیمت و خرید تور دبی از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور دبی
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید