هتل کارتون استانبول | چند قدم تا بیوغلو

نوشته شده توسط : سارا احمدی در دوشنبه 15 نوامبر 2021
Loading...

سالانه گردشگران زیادی راهی استانبول می‌شوند که یکی از دغدغه‌های این افراد انتخاب هتلی مناسب است. اگر شما نیز قصد سفر به استانبول را دارید و هر بار برای انتخاب هتل سردرگم می‌شوید، به شما حق می‌دهیم. با توجه به تعداد بالای هتل در استانبول با قیمت‌ها و ستاره‌های متفاوت، انتخاب بین آن‌ها واقعاً است. اگر به دنبال انتخاب هتل با استانداردهای بالا هستید، ما هتل کارتون استانبول را در این مقاله مورد بررسی قرار می‌دهیم تا با ویژگی‌های خاص این هتل آشنا شوید. انتخاب هتل برای اقامت در استانبول با توجه به بزرگی این شهر دارای اهمیت بالایی است.

معرفی هتل چهار ستاره کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول، هتل لوکس و چهار ستاره‌ایست که در منطقه بیوغلو استانبول بنا شده است. طراحی مدرن و به روز این هتل در استانبول مشهور و زبانزد است. رستوران‌ها و آسانسورهای این هتل دارای سقف و دیوارهای شیشه‌ای است که برای گردشگران میل کردن غذا در این مکان را هیجان‌انگیز می‌کند. هتل کارتون استانبول فاصله دو دقیقه‌ای تا میدان تکسیم و ایستگاه مترو دارد. یکی از مناطق جذاب برای گردشگرانی که به خرید کردن و غذا خوردن در رستوران‌های متنوع تمایل بسیاری دارند، منطقه بیوغلو استانبول است.

مشخصات کارتون هتل

همانطور که گفتیم هتل کارتون استانبول یک هتل مدرن چهار ستاره در قلب شهر گردشگری استانبول است. یکی از ویژگی‌های مطرح این هتل داشتن دید پانورامیک از استانبول و میدان تکسیم است. علت انتخاب این نام برای هتل کارتون استانبول، طراحی کارتون مانند داخل هتل، تصاویر و تابلوهای انیمیشنی است که بر تمام دیوار اتاق‌ها و هتل دیده می‌شود. همچنین این هتل دارای سیستم پخش موسیقی در تمام اتاق‌های خود است که حس آرامش دوچندانی برای اقامت‌کنندگان در این هتل به وجود می‌آورد.

امکانات هتل کارتون استانبول

با توجه به فراوانی هتل در استانبول تمامی این هتل‌ها امکانات تقریباً مشابه به هم ارائه می‌دهند؛ اما به علت وجود رقابت تنگاتنگ مابین هتل‌های این شهر، هر هتل که امکانات بالاتر با قیمت مناسب ارائه بدهد بسیار زود توجه گردشگران را به خود جلب خواهد کرد. هتل کارتون استانبول با امکانات خوبی که در اختیار اقامت‌کنندگان می‌گذارد توانسته است جایگاه خود را به عنوان هتلی مطرح در بین هتل‌های چهار ستاره استانبول همواره حفظ کند.

از امکانات هتل کارتون استانبول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رستوران با طراحی مدرن
  • ارائه خدمات ۲۴ ساعته در اتاق
  • کافی شاپ
  • آسانسور شیشه‌ای
  • تلویزیون کابلی یا ماهواره‌ای
  • اینترنت وای فای رایگان در لابی و اتاق‌ها
  • وجود سشوار در تمامی اتاق‌ها
  • داشتن پارکینگ
  • صبحانه رایگان
  • دسترسی عالی به میدان تکسیم
  • رزرو ۲۴ ساعته
  • وجود مینی بار در اتاق‌ها
  • اتاق‌های فرش شده

با توجه به امکاناتی که توسط این هتل ارائه می‌شود، هزینه اقامت در این هتل بسیار اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه است. اکثر مهمانان این هتل ایرانی و عرب هستند.

رستوران و کافی شاپ های هتل

در قسمت غذاخوری هتل کارتون استانبول، هم رستوران و هم کافی شاپ وجود دارد. هر روز صبح بین ساعت ۷ الی ۹:۳۰ صبح زمان سرو صبحانه در این هتل است. صبحانه به صورت سلف سرویس و رایگان به مهمانان عرضه می‌شود. این رستوران دارای دید پانورامیک و ۳۶۰ درجه از میدان تکسیم است. کیفیت غذای رستوران این هتل از دید مهمانان دارای امتیاز چهار از پنج است که امتیاز بسیار خوبی است.

 Cartoon اتاق های هتل کارتون استانبول

اتاق‌های هتل کارتون استانبول دارای تهویه مطبوع و بسیار خوبی است. یکی از نکات بارز این اتاق‌ها این است که ارائه اتاق به شما با توجه به سیگاری بودن یا نبودن شما صورت می‌گیرد. سیستم گرمایشی و سرمایشی کاملی در تمام اتاق‌ها تعبیه شده است به طوری که در هر زمان از سال به این هتل بروید، از دمای مطلوبی در اتاق برخوردار هستید. در هتل کارتون استانبول به تمیزی اتاق‌ها، اهمیت ویژه‌ای داده می‌شود که این امر باعث برگشتن مهمان‌ها برای چندمین بار به این هتل می‌شود. حداکثر تعداد نفرات در اتاق‌های این هتل چهار نفر است که سه نفر آنان دارای تخت هستند و یک نفر شامل سرویس اضافه می‌شود.

فاصله هتل کارتون استانبول تا اماکن مهم شهر

یکی از مهم‌ترین مسائل مطرح شده در انتخاب هتل برای سفر به استانبول، مسئله موقعیت هتل است. این مسئله به قدری برای گردشگران مهم است که می‌تواند پوشش دهنده امکاناتی مانند فضای داخل هتل و اتاق‌ها باشد. استانبول شهری گردشگری است که مساحت بسیار زیادی دارد اما مرکز مکانی که دارای بافت تاریخیست و برای گردشگران جالب توجه است، میدان تکسیم است. نزدیک بودن به میدان تکسیم در انتخاب هتل بسیار مهم است.

هتل کارتون استانبول دارای موقعیت بسیار خوبی است به طوری که تا میدان تکسیم ۱۵۰ متر و تا خیابان استقلال ۶۰۰ متر فاصله دارد. هتل کارتون به مرکز شهر نزدیک نیست بلکه خودش مرکز شهر است! همچنین این هتل تا اولین ایستگاه‌ حمل نقل عمومی حدود دو دقیقه فاصله دارد. یکی از جاذبه‌های توریستی این شهر سلطان احمد نام دارد که تا هتل کارتون استانبول حدود چهار کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه بین‌المللی آتاتورک نیز در فاصله ۱۵ کیلومتری این هتل واقع است. مرکز خرید جواهر نیز تا این هتل با مترو حدود هشت دقیقه فاصله دارد.

در ادامه فاصله این هتل تا چند مرکز گردشگری مهم در استانبول را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • فاصله تا تراموا تکسیم: ۱۶۰ متر
  • فاصله تا کاخ دولماباغچه:  حدود ۱٫۵ کیلومتر
  • فاصله تا برج گالاتا: حدود ۱٫۵ کیلومتر
  • فاصله تا برج دختراستانبول:  حدود ۲٫۵ کیلومتر
  • فاصله تا موزه هنرهای مدرن استانبول: حدود ۱٫۳ کیلومتر
  • فاصله تا بازار ادویه: حدود ۳ کیلومتر
  • فاصله تا مسجد لالالی: حدود ۵ کیلومتر
  • فاصله تا میدان بایزید: حدود ۳ کیلومتر

قوانین هتل کارتون استانبول سفر به استانبول

از قوانین مهم هتل کارتون استانبول باید به ممنوع بودن ورود حیوانات به این هتل اشاره کنیم. ساعت تحویل و تخلیه اتاق‌ها مانند اکثر هتل‌های جهان ساعت ۱۲ و ۱۴ است. سیگار کشیدن در هتل ممنوع است مگر در مکان‌هایی که از طرف این هتل به افراد سیگاری اختصاص یافته است. قوانین مربوط به کنسل کردن رزرو، مانند تمامی هتل‌های استانبول است و اگر کمتر از ۷۲ ساعت به زمان اقامت در این هتل، اقدام به لغو رزرو خود کنید، مشمول جریمه خواهید شد.

اقامتی شیرین در هتل کارتون استانبول

استانبول شهری تاریخی بوده که برای دیدن تمام مراکز گردشگری آن نیازمند زمان زیادی است. اکثر علاقه‌مندان بارها به تور استانبول رفته‌اند تا بتوانند تمام زیبایی‌های این شهر همیشه زنده را از نزدیک لمس کرده و ببینند. برای این که بتوانید از زمان اقامت خود در استانبول بهترین بهره را ببرید، باید در انتخاب هتل و موقعیت آن بسیار دقت کنید. بیشترین تقاضا از سمت گردشگران این شهر، نزدیک بودن هتل اقامتشان به میدان تکسیم استانبول است. هتل کارتون استانبول با فاصله دو دقیقه‌ای که با میدان تکسیم دارد و همچنین امکانات خوبی که در اختیار مهمانان می‌گذارد، می‌تواند انتخاب بسیار درستی برای داشتن اقامتی شیرین در استانبول باشد!

بیشتر بخوانید:

هتل‌های نزدیک به سفارت کانادا در استانبول

معرفی هتل ۴ ستاره Grand Oztanik استانبول

بهترین هتل‌های میدان تکسیم استانبول

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
سارا احمدی
کارشناس گردشگری،لیسانس روانشناسی، عاشق طبیعت گردی و مطالعه

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید