10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در سه‌شنبه 5 دسامبر 2023
Loading...

به گفته‌ی بسیاری از گردشگران، ایران و زیبایی‌هایش آن‌قدر جذاب و منحصربه‌فرد هستند که گردشگران را در آن سوی مرزها وسوسه می‌کنند تا بارو بندیلشان را ببندد و به این کشور سفر کنند. کشوری چهارفصل که به هر گوشه وکنار آن قدم بگذارید، شگفتی‌هایش شما را شیفته‌ی خود می‌کند. از شاهکارهای معماری گرفته تا قدم زدن در جنگل‌های سرسبز شمال و حتی لذت خوابیدن در زیر آسمان پرستاره کویر، همه و همه مناظری را پدید آورده‌اند که نظیر آن را در هیچ کجای دنیا نمی‌توان دید. در کنار تمام این شگفتی‌ها، ما ایرانی‌ها به میهمان‌نوازی هم شهره هستیم و همین باعث شده تا در هر جای ایران اقامتگاه‌ها و هتل‌هایی بسیار لوکس و شیک برای خوش‌آمد گویی به مسافران ساخته شود، هتل‌هایی که هرکدام برحسب موقعیت خود نشان‌دهنده‌ی هنر و معماری این سرزمین بی‌همتا هستند. در این مقاله سعی کرده‌ایم تا به معرفی ۱۰ هتل لوکس ایران بپردازیم.

معرفی 10هتل لوکس ایران

بهترین هتل های ایران

از اقامتگاه‌های بوم گردی تا هتل‌های لوکس ۵ ستاره در سراسر ایران آماده‌اند تا از گردشگران این سرزمین کهن پذیرایی کنند. هتل‌هایی که طبق استانداردهای روز دنیا ساخته شده و با امکاناتی از جمله سوییت‌های شیک، سالن‌های ورزشی، استخر و حتی سالن‌های اسپا تجهیز شده‌اند. در ادامه با این هتل‌ها و امکانات آن‌ها آشنا می‌شویم:

نام هتل ویژگی
هتل ترنج کیش گران‌ترین هتل
هتل سورینت مریم کیش لوکس‌ترین هتل
هتل پارسیان آزادی تهران مجلل و زیبا
هتل اسپیناس پالاس دید کامل به تهران
هتل کایا لاله پارک تبریز بهترین هتل
هتل عباسی اصفهان قدیمی و محبوب
هتل مجلل درویشی مشهد لاکچری و گران
هتل زندیه شیراز قدیمی‌ترین هتل
هتل ارگ جدید یزد مجلل‌ترین هتل ایران
هتل یاکاموز لوکس‌ترین هتل اردبیل

هتل داریوش کیش

یکی از زیباترین هتل‌های جزیره کیش در فهرست بهترین هتل‌های ایران قرار دارد؛ هتل ۵ ستاره داریوش در کیش با الهام از معماری ایران باستان در زمان هخامنشیان و تخت جمشید ساخته شده و به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری این جزیره نیز محسوب می‌شود. هتل داریوش را می‌توان یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین هتل‌های ایران دانست که در شمال شرقی جزیره واقع شده است. یکی از جذابیت‌های این هتل چشم‌انداز زیبای آن است به طوری که از اتاق‌های آن می‌توان به راحتی سواحل زیبای خلیج فارس را مشاهده کرد.

اگر قصد سفر به جزیره کیش دارید اقامت در هتل داریوش می‌تواند اوقاتی به یاد ماندنی و متفاوت را برای شما رقم بزند. امکانات تفریحی و رفاهی متعددی در این هتل برای مسافران و گردشگران تدارک دیده شده است که می‌توان به مجموعه آبی، دریاچه اختصاصی، زمین‌های ورزشی و غیره اشاره کرد.

بیشتر بخوانید

گشتی تاریخی در اقامتگاه‌های سنتی اصفهان

هتل آزادی تهران

پایتخت ایران یعنی شهر تهران میزبان یکی دیگر از بهترین هتل‌ها به نام هتل پارسیان آزادی است. با اینکه این هتل در دسته هتل‌های قدیمی قرار می‌گیرد اما به تازگی فرایند بازسازی آن تحت نظارت کارشناسان سوئیسی، ایتالیایی و چینی به اتمام رسیده است. این برج زیبا که در منطقه اوین واقع شده است در ۲۵ طبقه از مسافران پذیرایی می‌کند و در تمام این طبقات می‌توان نشانه‌هایی از بهترین بودن و لوکس بودن را مشاهده کرد.

دکوراسیون داخلی جذاب سوئیت‌های رویال، دوبلکس و پرزیدنتال، چشم‌انداز زیبای اتاق‌ها به شهر تهران، رستوران‌های لوکس و بین‌المللی، مرکز تجاری، سالن‌های ورزشی و تشریفات از ویژگی‌ها و امکانات این هتل لوکس در تهران است. هتل پارسیان آزادی را می‌توان یک هتل سبز و دوستدار محیط زیست دانست که دلیل آن مجهز بودن به سیستم یکپارچه صرفه‌جویی در انرژی و هشدار مصرف بهینه آب است.

هتل تاج محل تهران

در بلوار ملاصدرا تهران در سال ۱۳۸۰ یک هتل آپارتمان لوکس با نام هتل تاج محل افتتاح و شروع به کار کرد. ساختمان این هتل تلفیقی هنرمندانه از معماری و فرهنگ و تمدن ایرانی و هندی است که در ۸ طبقه بنا شده و دارای ۸۰ باب واحد اقامتی با امکانات مدرن و مجهز است. این مجموعه که در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفته به دلیل قرارگیری در نزدیکی بزرگراه همت به نقاط مختلف تهران دسترسی دارد. این هتل با کادر و پرسنل مجرب می‌تواند لحظات خوبی از اقامت در پایتخت را برای مسافران رقم بزند.

 هتل ۵ ستاره اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس جز ۱۰ هتل لوکس ایران به شمار می‌رود. هتلی شیک که در شمال غرب تهران واقع شده است و با برخورداری از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و داشتن معماری بی‌نظیر از مدرن‌ترین هتل‌های ایران به شمار می‌رود. نام این هتل از قله‌ی کوهی به نام اسپیناس در شمال ایران گرفته‌شده است و به معنای اسکان یافتن در مناطق ییلاقی می‌باشد. هتل اسپیناس به دلیل قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی خاص منظره‌ای بی‌نظیر از تهران را پیش روی میهمانان خود قرار می‌دهد. این هتل دارای ۲۰ طبقه با ۴۰۰ اتاق و سوئیت لوکس است که همگی دارای طراحی داخلی فوق‌العاده و مجهز به تمامی امکانات رفاهی روز می‌باشند، علاوه بر این وجود رستوران‌های شیک با ملیت‌های مختلف از جمله: فرانسوی، تایلندی، مدیترانه‌ای و رستوران سنتی ایرانی این مجموعه‌ی زیبا را کامل‌تر می‌کند.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به مرکز خرید، چندین سالن ورزشی، سالن ماساژ و استخر بسیار زیبای آن اشاره کرد.

آدرس: تهران- سعادت‌آباد- میدان بهرود- خیابان عابدی- خیابان ۳۳- شماره ۲۱

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل پرشین پلازا تهران

منطقه عباس آباد تهران به عنوان قلب اداری و تجاری پایتخت از یک هتل زیبا با زیربنای ۱۳۰۰۰ متر مربع به نام هتل پرشین پلازا میزبانی می‌کند که در سال ۱۳۹۷ راه‌اندازی و فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل یک ساختمان مدرن ۱۶ طبقه همراه با ۹۶ باب اتاق لوکس برای اقامت مسافران دارد که از امکانات رفاهی متنوعی برخوردار است. با وجود پرسنل آموزش دیده و مجرب این هتل مسافران می‌توانند اقامت بیادماندنی و خاطره‌انگیز را تجربه کنند.

هتل مارینا کیش

در یکی از زیباترین نقاط جزیره کیش در زمینی به مساحت بیش از ۱۰ هکتار یکی از بهترین هتل‌های ایران یعنی هتل ۵ ستاره مارینا واقع شده است. این هتل که در سال ۱۳۹۰ به بهره‌برداری رسید اولین مارینای کیش را در خود جای داده و در دو طرف ساحل مرجانی خلیج فارس خودنمایی می‌کند. وجود فضای سبز زیبا با گونه‌های گیاهی متنوع و آب نماهای دیدنی و جذاب باعث شده که هتل مارینا در ساسر کیش از سایر هتل‌ها متمایز باشد. معماری منحصر به فرد ساختمان هتل همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعت بکر و ساحل اختصاصی باعث شده که هتل مارینا یکی از زیبا‌ترین هتل‌های ایران نام بگیرد.

هتل زندیه شیراز

یکی از بهترین هتل‌های ایران در شیراز قرار دارد که تلفیق هنرمندان‌های از معماری سنتی و مدرن است. هتل زندیه که در بافت تاریخی شیراز واقع شده یکی از زیباترین هتل‌های ایران به حساب می‌آید که اتاق‌ها و سوئیت‌های آن فضایی بسیار شیک و مجلل به همراه دکوراسیون جذاب دارند. یکی از ویژگی‌های این هتل زیبا چشم‌انداز جذاب و منحصر به فرد به دروازه قرآن شیراز و ارگ زیبای کریمخان است.

یکی از جذابیت‌های هتل زندیه شیراز حمام سنتی ایرانی آن است که قدیمی‌ترین مراسم‌های سنتی ایران مانند حمام عروس، حنابندان و حمام زایمان میزبانی می‌کند. مجموعه ورزشی، سالن سمینار، گالری صنایع دستی و آژانس مسافرتی از مهم‌ترین امکانات رفاهی و خدماتی این مجموعه لوکس و زیبا هستند.

بیشتر بخوانید

همه چیز درباره آرامگاه سعدی شیراز، پادشاه سخن ایران

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان به تعبیر بسیاری از تاریخ دانان یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های دنیا است. از ساخت این هتل بیش از ۳۰۰ سال می‌گذرد، ساختمان اصلی آن کاروانسرایی قدیمی متعلق به مادر شاه حسین صفوی (آخرین پادشاه صفوی) بوده است. معماری بی‌نظیر هتل شاهکاری از هنر و معماری دوران صفوی است که هتل عباسی را به یکی از بزرگ‌ترین و مجلل ترین هتل‌های ایران و اصفهان تبدیل کرده است. ساختمان هتل به حدی زیبا و خیره کننده است که در سال ۲۰۱۷ به گزارش CNN به عنوان زیباترین هتل خاورمیانه شناخته شد. هتل دارای ۲۲۴ اتاق و سوئیت است که همه مطابق استانداردهای بین‌المللی ساخته شده‌اند، اتاق‌ها دور تا دور حیاط خانه و حوض فیروزه‌ای آن قرار گرفته‌اند و هر اتاق معماری خاص و منحصر به فرد خود را دارد.

وجود رستورانی شیک و بسیار لوکس در بالای بام هتل از دیگر جاذبه‌های این اقامتگاه است که نمای زیبای شهر تاریخی اصفهان را به میهمانان خود هدیه می‌دهد. معماری هتل به قدری جالب و خلاقانه است که در هر جای آن باشید منظره‌ای خاص برای لذت بردن پیش روی شما قرار می‌گیرد. ساختمان هتل در میان بافت تاریخی اصفهان و در نزدیکی شاهکارهای تاریخی چون میدان نقش جهان و سی و سه پل ساخته شده است و هر ساله میزبان توریست‌های مختلف از سرتاسر دنیا است.

آدرس: اصفهان- خیابان چهارباغ عباسی- خیابان آمادگاه

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان

هتل بزرگ شیراز

اگر می‌خواهید در دیار کوروش، شهر میراث و تمدن ایران باستان اقامتی لوکس و دلپذیر داشته باشید، هتل بزرگ شیرازبه عنوان یکی از ۱۰ هتل لوکس ایران بهترین گزینه است. نمای کشتی شکل این هتل زیبا در بدو ورود به شیراز و رد شدن از دروازه قرآن توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. هتل بزرگ شیراز دارای بهترین امکانات و سرویس‌ها مانند رستوران‌های بین‌المللی لوکس و مجهز، بهترین مراکز تفریحی و مجموع تفریحات آبی بی نظیر است. جالب است بدانید که بزرگ‌ترین رستوران گردون ایران در این هتل ساخته‌شده است. تمام اتاق‌های هتل بسیار لوکس، مجهز و راحت هستند، اشراف این هتل به دروازه قران، باغ‌های شیراز و همچنین نزدیکی‌اش به آثار تاریخی و اماکن تفریحی از دیگر مزیت‌های این هتل می‌باشد.

آدرس: شیراز- دروازه قرآن

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز

هتل ارگ جدید یزد

یکی از بهترین هتل‌های ایران در اولین شهر خشتی جهان یعنی شهر یزد واقع شده است. هتل ارگ جدید در یزد در همسایگی دخمه زرتشتیان واقع شده و در ساخت آن معماری سنتی و مدرن با هم ترکیب شده است. در ساخت نمای این هتل از آجر و کاهگل استفاده شده و معماری داخلی هتل و اتاق‌ها مدرن است. این هتل ۴ ستاره دارای ۱۵ اتاق و سوئیت مختلف است که از بهترین امکانات رفاهی برخوردار هستند. سالن‌های پذیرایی مختلف، سالن همایش و کنفرانس، رستوران، سالن بیلیارد و تنیس روی میز، مرکز تجاری، زمین والیبال و آرایشگاه از مهم‌ترین امکانات تفریحی و رفاهی هتل ارگ جدید یزد به حساب می‌آید.

هتل یاکاموز اردبیل

اولین هتل ۵ ستاره و لوکس اردبیل، یاکاموز نام دارد که مانند نگینی درخشان در این شهر خودنمایی می‌کند. در این هتل لوکس و مجلل انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های اقامتی با کلاس‌های مختلف وجود دارد که مسافران می‌توانند نسبت به رزرو آن‌ها اقدام نمایند و اقامتی ماندگار و به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند. هتل یاکاموز موقعیت مکانی عالی در مرکز شهر اردبیل داشته و به بهترین مراکز و جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و تفریحی در این شهر دسترسی دارد.

هتل درویشی مشهد

برای کسانی که به مشهد سفر می‌کنند، اقامت در محلی که نزدیک‌ترین فاصله با حرم اما رضا را داشته باشد در اولویت قرار دارد، هتل درویشی مشهد به دلیل نزدیکی به حرم و همچنین معماری مدرن و منحصر به فردش به عنوان یکی از محبوب‌ترین هتل‌های شهر مشهد شناخته شده است. ساختمان این هتل ۲۵ طبقه و بسیار مجلل، بزرگ‌ترین مرکز اقامتی آتریوم (سطح شیشه‌ای) در کشور است که بر طبق آخرین استانداردهای هتلی بین‌المللی ساخته شده است. هر کدام از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل طراحی مخصوص به خود را دارند که به پیشرفته ترین امکانات روز مجهز شده‌اند.

از دیگر جذابیت‌های هتل درویشی می‌توان به وجود رستوران‌های متنوع بین‌المللی با غذاهای لذیذ و همچنین مجموعه تفریحات آبی آن اشاره کرد که با ارائه خدمات ماساژ و اسپا سفری لذت‌بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد. از امکانات رایگان هتل، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی و راه‌آهن و همچنین ترانسفر رفت و برگشت به حرم می‌باشد.

آدرس: مشهد- خیابان امام رضا- بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

مشهد به عنوان یکی از مسافرپذیرترین شهرهای ایران میزبان هتل‌های مجلل متعددی است؛ هتل قصر طلایی مشهد یکی از بهترین هتل‌های ایران است که در این شهر قرار دارد. این هتل مجلل و ۵ ستاره در سال ۱۳۸۹ به بهره‌برداری رسید. این هتل با استفاده از تکنیک‌های منحصر به فرد معمار بین‌المللی محمود سزاوار طراحی شده است. هتل قصر طلایی در مشهد مانند نام آن مانند طلا در این شهر می‌درخشد و از جمله بهترین هتل‌های ایران به حساب می‌آید. بنای این هتل در ۲۰ طبقه ساخته شده و دارای ۳۵۸ اتاق و سوئیت مختلف برای اسکان و پذیرایی از مسافران و گردشگران است.

مسافران در این هتل می‌توانند بالاترین حد امنیت، آسایش و بهترین امکانات را تجربه کنند. پارکینگ با ظرفیت بالا، مجموعه ورزشی مجهز و مدرن شامل استخر، سالن بیلیارد و سالن بدنسازی، محل تفریح و بازی کودکان، رستوران‌های متعدد با منو انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی از جمله امکانات رفاهی و تفریحی این هتل مجلل به حساب می‌آید. از نظر موقعیت مکانی این هتل در منطقه‌ای واقع شده که مسافران می‌توانند به جاذبه‌های مختلف گردشگری مانند آرامگاه نادر، گنبد خشتی، آرامگاه شیخ بهایی، بازار رضا، موزه آستان قدس رضوی، مراکز خرید و مسجد تاریخی گوهرشاد به سادگی دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید

باغ جهان نما، بهشتی کوچک در دل شیراز بزرگ

هتل باغ مشیرالممالک یزد

هتل باغ مشیرالممالک یزد جز ۱۰ هتل لوکس ایران به شمار می‌رود. این هتل با معماری کاملاً سنتی یادگار به جا مانده از دوره‌ی قاجار می‌باشد که علاوه بر هتل یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر تاریخی یزد به شمار می‌آید. اولین نکته‌ی جالبی که در بدو ورود توجه مهمانان را به خود جلب می‌کند، وجود ۲ طوطی آفریقایی با رنگ‌های قرمز و آبی و همچنین دو مرد یکی با جثه‌ی درشت و دیگری با جثه‌ی کوچک است که از کاراکترهای اصلی هتل به شمار می‌آیند. این هتل ۱۳۰۰۰ مترمربع وسعت دارد و دارای ۹۲ اتاق و سوئیت است که هرکدام نقاشی‌های مختص به خود را دارند و با وجود بافت سنتی خود بسیار مجهز هستند.

هتل مشیرالممالک یزد با طرح متفاوت خود مکانی آرام را برای استراحت مهمانان خود به وجود آورده است.

آدرس: یزد- خیابان انقلاب- بلوار مشیرالممالک

هتل کایا تبریز

هتل کایا تبریز، نوسازترین هتل در تبریز است و جزو مجموعه‌ی زنجیره‌ای هتل‌های کایای ترکیه می‌باشد. این هتل ۱۷ طبقه دارای ۲۲۰ اتاق است و ساختمان آن ۸ آسانسور داردکه دسترسی به تمامی اتاق‌های هتل را به راحتی امکان‌پذیر می‌سازد. ساختمان هتل کایا بسیار شیک و خاص طراحی‌شده است که آن را در نوع خود منحصربه‌فرد کرده است. از رستوران‌های معروف هتل می‌توان رستوران آلاکارت را نام برد که به خاطر غذاهای بی‌نظیر و خوش طعم بین‌المللی و ایرانی‌اش بسیار محبوب شده است. هتل کایا با داشتن ۱۲۶ اتاق، با برترین برندهای دنیا، سالن ورزشی استثنایی و رستوران‌ها و کافه‌های بسیار شیک جزو لوکس‌ترین هتل‌های تبریز و ایران می‌باشد.

آدرس: تبریز- بزرگراه پاسداران- میدان شهید فهمیده

هتل کایا تبریز

هتل کایا تبریز

هتل سالار دره ساری

برای مسافرینی که می‌خواهند دل به دامان طبیعت بسپارند و در میان جنگل‌های شمال اقامتی راحت و بی‌دغدغه داشته باشند، هتل سالار دره ساری به عنوان ۱۰ هتل لوکس ایران بهترین پیشنهاد است. هتلی بسیار زیبا در قلب جنگل که نزدیک رودخانه‌ای به همین نام ساخته‌شده است. موقعیت مکانی هتل بی‌نظیر است. آب‌وهوای عالی، اتاق‌هایی که نمایی رو به جنگل دارند، آرامش بی‌همتایی را به مهمانان خود هدیه می‌دهد. هتل دره سالاری حیاط جنگلی بسیار بزرگ و زیبایی دارد که در آن امکاناتی مانند زمین تنیس، سفره‌خانه سنتی با چشم انداز فوق‌العاده و فروشگاهایی مملو از سوغاتی‌های شمال کشور، برای راحتی مهمانان در نظر گرفته شده است.

آدرس: ساری- بلوار کشاورز- کیلومتر ۱۲ جاده کیاسر- روبروی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران

هتل سالار دره ساری

هتل سالار دره ساری

هتل ترنج کیش

جزیره‌ی کیش از محبوبیت ویژه‌ای بین ایرانیان برخوردار است و یکی از زیباترین مقاصد گردشگری در ایران به شمار می‌رود. به همین دلیل چه از نظر اقامتی و چه از نظر تفریحی امکانات منحصربه‌فرد خود را دارد. هتل ترنج از زیباترین هتل‌های ایران و جزیره‌ی کیش و اولین هتل ساخته شده بر روی آب در خاورمیانه است. طرح ترنج شکل آن از هتل‌های جزایر مالدیو و جزایر کارائیب الهام گرفته‌شده است.

این هتل بسیار زیبا در دو فاز ساخته‌شده، یک فاز آن سوئیت‌هایی هستند، با کف شیشه‌ای بر روی آب‌های خلیج‌فارس قرار گرفته‌اند و شما در اتاق خود می‌توانید دنیای شگفت‌آور زیر آب را ببینید. از جذابیت دیگر این سوئیت‌ها وجود بالکن‌های اختصاصی است که غروب زیبای آفتاب در جزیره‌ی کیش را پیش روی میهمانان خود قرار می‌دهد. فاز دوم هتل ساختمانی ۴ طبقه است که در ساحل دریای زیبای کیش ساخته شده است و دارای اتاق‌های بسیار زیبا و امکانات منحصر به فرد می‌باشد.

وجود استخری شیک در بالای بام ساختمان از دیگر جذابیت‌های هتل است که تجربه‌ی یک شنای تکرار نشدنی را برای شما رقم می‌زند.

آدرس: کیش- ابتدای جاده جهان- بعد از میدان جاسک

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل عامریها کاشان

هتل عامریهای کاشان، یادگاری از عمارتی با شکوه در دوران زندیه است که در سال ۱۳۹۳ مرمت و بازسازی شد و به عنوان هتل شروع به کار کرد. این بنای بسیار با شکوه بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین خانه در کاشان است. سبک سنتی و متفاوت هتل تجربه‌ی زندگی در خانه‌های با شکوه ایران قدیم را برای شما رقم می‌زند. زیبایی هتل عامریها به حدی تأثیر گزار است که پروفسور سمیعی میهمان ویژه‌ی مراسم افتتاحیه در مورد آن گفته است: سرای عامریها را باید ساختمان عشق و هنر نامید، زیرا که در گذشته با عشق ساخته شده و امروزه نیز با عشق برای مردم مرمت شده است.

ساختمان هتل از ۳ خانه‌ی مجزا با ۵ حیاط مرکزی به صورت اندرونی و بیرونی همراه با فضای سرپوشیده ساخته شده است. وجود سرداب، شاه‌نشین، ایوان‌های تابستانی و زمستانی و دو بادگیر بلند در این اقامتگاه، معماری فاخر ایران قدیم را به رخ میهمانان خود می‌کشد. از دیگر جاذبه‌های هتل می‌توان به اتاق‌هایی با فرهنگ اصیل ایرانی و در عین حال مجهز، حمام ایرانی، رستوران و کافی شاپ های دنج آن اشاره کرد که همگی سفری به یادماندنی را در دل شهر کویری کاشان برای شما به ارمغان می‌آورد.

آدرس: خیابان علوی- بن بست باستان هفتم

هتل عامریها کاشان

هتل عامریها کاشان

هتل کادوس رشت

چشم انداز بی‌نظیر رشت و زیبایی بی‌حد و اندازه‌ی آن باعث شده مسافران زیادی این شهر را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب کنند. اگر شما قصد سفر به رشت را دارید می‌توانید در هتل کادوس اقامت کنید. شیک‌ترین هتل ۵ ستاره‌ی رشت که موقعیت مکانی بسیار عالی دارد و دسترسی میهمانان خود را به مراکز اصلی تفریحی شهر و شاهراه‌های اصلی امکان‌پذیر کرده است. هتل کادوس در ۴ طبقه و با ۹۶ اتاق که به مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا مجهز شده‌اند ساخته شده است. زمین‌های بازی، رستوران‌های جذاب همه از امکانات این هتل لوکس و جذاب هستند.

هتل کادوس رشت

هتل کادوس رشت

سخن آخر

هتل‌ها یکی از بهترین مراکز اقامتی هستند که به دلیل امکانات رفاهی و تفریحی مختلفی که در اختیار مسافران در طول اقامت قرار می‌دهند از محبوبیت بالایی در بین مسافران و گردشگران برخوردار هستند. هتل‌ها بر اساس نوع و کیفیت خدماتی که به مسافران ارائه می‌دهند درجه‌بندی می‌شوند و معمولا هتل‌های ۴ و ۵ ستاره جزو بهترین هتل‌هایی هستند که می‌توان برای اقامت در طول سفر انتخاب کرد. این هتل‌ها بهترین خدمات را با کیفیت بالا به مسافران ارائه کرده و امکان استفاده از خدمات رفاهی و تفریحی متنوع را برای آن‌ها فراهم می‌کنند. از این رو آشنایی با بهترین هتل‌های ایران و خدماتی که به مسافران ارائه می‌کنند برای تجربه اقامت بیادماندنی و خاطره‌انگیز در شهرهای مختلف ایران ضرورت دارد.

سوالات متداول

بهترین هتل های تهران کدامند؟

هتل اسپیناس پالاس، هتل استقلال و هتل پارسیان آزادی را می‌توان در لیست بهترین هتل های تهران قرار داد

بهترین هتل های شهر اصفهان کدامند؟

هتل عباسی، هتل پارسین کوثر و هتل پارسیان عالی قاپو از بهترین هتل های اصفهان هستند.

بهترین هتل های کیش کدامند؟

هتل ترنج، هتل مارینا و هتل داریوش از بهترین هتل های جزیره کیش هستند.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید