معرفی بهترین رستوران‌های بالی

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 19 مه 2019
Loading...

سفر و رستوران را نمی‌توان از هم جدا کرد، چرا که هیچکس دوست ندارد تمام مدت سفر را در حال آشپزی باشد! از طرفی پیدا کردن رستوران مناسب در جزیره‌ای مانند بالی که با خیابان‌هایش آشنایی چندانی هم نداریم کار راحتی نیست. اما امروزه به لطف به لطف تکنولوژی، اینستاگرام و سایت‌های مختلف، نه تنها می‌توان با فرهنگ غذایی این جزیره چشم‌نواز آشنا شد، بلکه می‌توانیم رستوران و کافه‌های آن را نیز جستجو کرده و با غذاهای سرو شده در آن‌ها آشنا شویم. در این مطلب به معرفی معروف‌ترین رستوران‌های بالی می‌پردازیم.

بالی جزیره‌ای فوق‌العاده زیبا با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان است. سواحل حیرت‌انگیز بالی، تفریحات مهیج بالی و تنوع فرهنگی فراوان همه دست در دست هم داده‌اند تا بالی را به شگفت‌انگیزترین جزیره اندونزی تبدیل کنند. اما شگفتی‌های بالی در جاذبه‌هایش خلاصه نمی‌شود، غذاها و رستوران‌های بالی نیز  همانند تفریحاتش  متنوع و جذاب هستند. رستوران‌های شیک در گوشه و کنار بالی با سرو صدها نوع غذاهای سنتی و بین‌المللی آماده‌ پذیرایی از گردشگران با هر سلیقه و رژیم غذایی هستند.

رستوران‌های بالی

رستوران لوکاوره ( Locavore)

رستورانی با دکراسیونی خاص، سرآشپز خاص، غذاهای خاص و حتی با ظرفیت خاص، لوکاوره از بهترین‌ رستوران‌های بالی است، همه چیز در این رستوران منحصربه‌فرد و بی‌نظیر است. غذاهای رستوران بین‌المللی هستند و با مواد غذایی سالم و طبیعی پخت می‌شوند، فضای رستوران نیز با کف‌پوش‌های خوش‌رنگ و طرح‌های مدرن تزیین شده  و محیطی دلنشین را بوجود آورده است.

لوکاره از رستوران‌های دوستدار محیط زیست نیز به شمار می‌رود. سقف رستوران مجهز به پنل‌های خورشیدی است و همچنین از پسماند غذاها جهت کامپوست باغچه استفاده می‌شود. این رستوران شیک فقط و فقط ۳۰ صندلی دارد. بنابراین اگر تصمیم دارید غذاهای فوق‌العاده آن را امتحان کنید  بهتر است از قبل صندلی خود را رزرو کنید.

رستوران کاسکادز (Cascaes)

بالی به داشتن مناظر چشم‌نواز و بکر معروف است و صرف غذا در حالیکه طبیعت نفس‌گیر جزیره پیش‌روی شما قرار دارد بسیار لذت‌بخش خواهد بود. رستوران کاسکادز از زیباترین‎‌ رستوران‌های بالی می‌باشد که در یکی از بهترین مناطق جزیره قرار گرفته است. بیشتر میز و صندلی‌های رستوران در بالکن و یا کنار استخر چیده شده‌اند و فضایی رمانتیک را برای صرف نهار و شام در اختیار میهمانان قرار می‌دهند. سرآشپز رستوران بسیار حرفه‌ای بوده و غذاهای ترکیبی لذیذی را سرو می‌کند. هفت طعم از غذاهای مختلف، پیش‌غذای اختصاصی این رستوران می‌باشد که طعم لذیذ آن در سراسر بالی مشهور است.

انواع غذاهای  اندونزیایی، اروپایی و بین‌ا‌لمللی در رستوران کاس‌کادز سرو می‌شود، منوی رستوران اختصاصی بوده اما این رستوران بیشتر به دلیل سرو غذاهای ترکیبی در جزیره بالی معروف شده است.

رستوران بامبو ( Bambu Restaurant)

غذاخوردن در میان بامبو‌ها تجربه‌ای متفاوت در سفر به بالی را برایتان رقم خواهد زد. بامبو متفاوت‌ترین و از لاکچری‌ترین رستوران‌های بالی است. ستون‌های رستوران با گیاهان بامبو تزیین شده‌اند و در ساخت میز و صندلی‌ها نیز همین تم اجرا شده است. تیم حرفه‌ای آشپزی غذاهای رستوران را با مواد به‌روز و تازه تهیه و سرو می‌کنند. خرچنگ، ماهی قزل‌آرا و اردک دودی از غذاهای ویژه رستوران بامبو هستند. همچنین در این رستوران امکاناتی مانند سیستم پیشرفته گرمایشی و سرمایشی، فضای مناسب کودکان و پارکینگ اختصاصی برای آرامش و آسایش میهمانان هنگام صرف غذا در نظر گرفته شده است.

رستوران کات کچ کاسینا ( Cut Catch cusina)

بهترین استیک‌ها و غذاهای دریایی جزیره بالی را در رستوران کات کچ کاسینا می‌توان پیدا کرد. این رستوران لاکچری مجموعه‌ای از خوراک‌های لذیذ سراسر دنیا را برای میهمانانش سرو می‌کند. خوراک بره ایتالیایی، ماهی کباب‌های بالی و ده‌ها خوراک خوش‌طعم دیگر از غذاهایی هستند که در این رستوران با کیفیتی عالی ارائه می‌شوند. فضای داخل رستوران با میز وصندلی‌های مدرن تزیین شده و میهمانان می‌توانند در محیطی آرام از  صرف غذایی لذیذ لذت ببرند.

رستوران راک بار (Rock Bar)

راک‌ بار از بهترین رستوران‌های بالی است که در کنار ساحل قرار گرفته است. صندلی‌های این رستوران همگی رو به دریا چیده شده‌اند و میهمانان می‌توانند هنگام صرف غذا از آرامش دریا نیز لذت ببرند. راک بار انواع غذاهای دریایی مانند میگو، خرچنگ و ماهی را در منوی غذایی خود دارد. همچنین در این رستوران گروه‌های موسیقی معروف بالی هنر خود را به اجرا می‌گذارند. شما می‌‍‌توانید در حالی که خوشمزه‌ترین خوراک عمرتان را میل می‌کنید، به تماشای غروب آفتاب بنشینید و از گوش دادن به موسیقی ملایم لذت ببرید.

رستوران سایان هاوس ( Sayan House)

سایان هاوس در میان رشته‌کوه‌های سایان قرار دارد و نام خود را نیز از همین کوه‌ها گرفته است. رستوران سایان همانند بیشتر رستوران‌های بالی منظره‌ای بی‌نظیر از رودخانه و دره‌های سرسبز را مقابل خود دارد. این رستوران گلچینی از لذیذترین غذاهای آسیای شرقی را منوی خود دارد. البته می‌توانید غذایتان را از منوی مخصوص سرآشپز هم سفارش دهید.

کافه رستوران منگا ( Menega Cafe)

منگا کافه، در لیست کافه رستوران‌های بالی قرار می‌گیرد. این کافه ساحلی زیبا میزبان گردشگرانی است که بعد از گشت‌وگذار در ساحل و انجام فعالیت‌هایی مانند شنا، قایق‌سواری و غواصی می‌خواهند با نشستن در یک کافه دنج با نوشیدنی‌های جذاب از خود پذیرایی کنند.

علاوه بر نوشیدنی‌های گرم و سرد جذاب، شاه‌ماهی‌ها و میگوهای خوش‌پخت هم در کافه دستوذان منگا سرو می‌شوند.

رستوران کوبو ( Kubu Restaurant)

کوبو رستورانی زیبا با نمای رودخانه آیونگ است. این رستوران مکانی فوق‌العاده آرام و شیک برای صرف یک غذای عاشقانه است. کوبو علاوه بر میز و صندلی‌هایی که در فضای باز چیده شده‌اند، کلبه‌های دنج اختصاصی دارد بنام کوبون که بسیار خلاقانه طراحی شده‌اند. این کوبون‌ها در گذشته محل انبارکردن برنج در جزیره بالی بوده‌اند و امروزه با کمی تغییر به‌روز شده و به یکی از بهترین رستوران‌های بالی تبدیل شده‌اند. کوبو از رستوران‌های گران در بالی می‌باشد اما کیفیت غذا و خدمات ارائه شده در آن به‌قدری عالی و بی‌نظیر است که ارزش امتحان کردن را دارد.

جهت رزو تور بالی با همکاران بخش فروش در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید